hkropinski Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Kliment-> dzieki za info... teraz to juz kompletnie sie napalilem na nowy komuterrR:/:P;p:D pozdrawiam i powodzenia z nową maszyną:D
kannu Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 serwus :) bardoz fajnie wyglądają te blaszane koła i ich okolice :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Yaro16 Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 I następny twój model wymiata.Piękne detale i gratuluje nowego kompa;]
Badyl Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 :O sam wiesz dobrze, co bede klawiature zuzywal :( gratulacje nowego kompa :)
Tomala Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Człowieku ten model wymiata!!! Gratuluję wytrwałości i techniki to się nazywa full professional!
Pinki Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 no hmm.. zgadzam sie z przedmowcami.. model super ;) ps. to ile masz teraz tego ramu ? :D
Diesel Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Kurna fajnego kompa musisz mieć.............. model tez fajny:)
mentat Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Bardzo przyjemne... Modeling stoi na najwyższym poziomie. Gratuluję cierpliwości i dokładności. Planujesz jakaś scenę do tego ?
kliment woroszyłow Napisano 30 Czerwiec 2007 Autor Napisano 30 Czerwiec 2007 owszem...juz sie robi nawet:)
uncle Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 widze ze znalazles vray dirt:D edit: albo i nie;D
kliment woroszyłow Napisano 1 Lipiec 2007 Autor Napisano 1 Lipiec 2007 Tomek..znalazłem:) a i owszem:)
uncle Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 hehe gratuluje tego modelu robi wrazenie;) tylko otoczenia niezchrzan ps moglbys jakos udostepnic ten material? jestem ciekawy paru opcji ;D
kliment woroszyłow Napisano 1 Lipiec 2007 Autor Napisano 1 Lipiec 2007 mówisz o tym który jes na modelu w ostatnim renderze? tu jest więcej szopa niż materiału bo podkręciłem efekt dirta w szopie....sam materiał to niemal podstawowy Dirt:) Edit: dopiero sie go ucze:D
kliment woroszyłow Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 ruszyły prace nad scenką....bedzie w niej famo i drugi pojazd, czyli zamieszczony poniżej Opel Blitz... odrazu pierwsza zajawka kolorów opla...aha i najważniejsze: scenka bedzie miała dwóch autorów tj. mnie i Mrkrzyśka....ja kończe mapowanie pojazdów i domodelowuje brakujące pierdoły a krzysiek pracuje nad roslinkami i otoczeniem..więcej nie powiem, zobaczycie jak skończymy( o ile sie uda) :)
FF Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 fajowy. burty nie sa za wysokie? Tutaj każda śrubka ma odpowiednią średnice a ty wątpisz w odpowiednią wysokość burt?;D Nie ładnie...:P
Topek Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 taki juz jestem ;p chudy -> ten opel byl chyba kiedys w WIPie (ja go gdzies widzialem...)
kliment woroszyłow Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Burty sa ok, robione wg rysunków. Opel bedzie na drugim planie. A!!....opla zrobiłem juz dosc dawno temu, teraz go omapowałem tylko...wreszcie sie doczekał scenki:)
Gość BigBen Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Kliment, wymiatasz. Najbardziej robią wrażenie gąsienice. Aha, mógłbyś napisać config nowego kompa? Pozdrawiam i gratuluję.
Valery Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 pięknie :) dodaj mu jeszcze wycieraczki i łopate :)
kliment woroszyłow Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 BigBen nowy komp opisałem tu http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=560127&postcount=1 Pozdrawiam!
Ciechu Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Lol wreszcie samochód co ma klimat.. i bardzo dobre wykonanie.
kliment woroszyłow Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 męcze go dalej... póki co teraz wygląda tak:
hcpiter Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 hehe kliment ile ta scenka bedzie miala poly ?;p A ogolnie to super wypas :D
kliment woroszyłow Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 mysle ze ok 3 mln bedzie miec:) ale moj ram da rade:D Edit: WAW! gwiazdki po raz pierwszy na tym forum....chyba wypada podziekować!:) D Z I Ę K U J Ę! :D
patry Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 O ja pie...rniczę :D Super to wygląda! Ta pracka trafi do złotej galerii na 200% :)
jaras Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Ciechu - zgadzam sie - nareszcie samochód co ma kliment ... ups klimat chciałem napisać :) P.s. odbicia w szybach poproszę :D
nielot007 Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 zabijasz moje oczy :D super :) choc tex karoseri mi sie nie podoba :)
Gavreel Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Rispekt! A wgniecenia i powstałe w ten sposób zardzewiałe kanty wyszły Bossssko! 5*
DraB Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Kurde nagrałbyś jakiś tutek z procesu teksturowania :) Cud i Miód ;)
Adek_CG Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 ehehe robi sie jak na cgtalku :D swietne *****
AGmakonts Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 orgazm, poezja i miodek, tylko dodaj błotko i jakiś brud na reflektorach
uncle Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 a ja ponazekam na brak wrazenia metalu, nawet matowy metal odbija jakies tam swiatlo, ustaw lekkie odbicia na metalu, od razu zyska dobry efekt;) a dwa dalej to bloto wyglada jak rdza, a z kolei to wyglada jak rdza w zlych miejsach:) jak cos to ochlap go blotem z przodu troszke mocniej, lekko za nadkolami, a rdza lapie glownie na krawedziach:D, aha, i popraw deski, sa rowniotkie.. az za bardzo.. ps. jak za duzo nazekam to wina piwa;D
Gość Raffaello Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 no no brachu jak tak dalej pójdzie to będziesz potrzebował kolejnego kompa ;) świetna robota, gratki *****
kliment woroszyłow Napisano 13 Lipiec 2007 Autor Napisano 13 Lipiec 2007 dałem troche odbicia i bump..ale mi sie zwłaszca ten bump nie podoba...jeszcze nad tym popracuje:)
FF Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Nie znasz sie:D (taki żart żeby nie było) Teraz jest dużo lepiej. EDIT: Choć bump do poprawy:)
Badyl Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 troche za mocny ten bamp jak na moje piajniutkie łoko :P
Hindus Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 Polec z mniejszym bumpem - wtedy bedziesz miał wieksza kontrole nad nim juz z poziomu postprodukcji. Jesli teraz zrobisz większego bumpa to ciezko ci to będzie poprawic bo przy rozmywaniu stracisz na teksturach. Modeling pierwsza klasa chociaz juz ci to tutaj pisałem. Niebieska tekstura mi nie leży ale to kwestia koloru a nie jej wykonania. Poprostu niebieski to nie moj kolor. Pozdrawiam.
uncle Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 a czemu ty z takiego malego kąta robisz (ponizej 45 stopni field of view) ??? ;) co do odbic + bumpa, tutaj musisz juz zastosowac mape odbic;) dla testu wrzuc mape bumpa do kanalu reflect + do kanalu Rglossiness, i pobaw sie wartosciami przy reflect i rglossy;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się