Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pisałem ostatnio że wezmę się za coś więcej niż sculptowanie główek. Więc o to i jest, zmudboxowany stworek jeszcze bez nazwy. Jest to wip, jeszcze będę dorabiał zbroję. Jak skończę to napisze do czego to jest robione, jaki projekt, na razie jeszcze się wstrzymam.

 

cent08.jpg

 

A nie jest to ostatni stwór jakiego zrobię.

 

P.S

To co widać to nie jest najwyższy level, a ma już ponad 1600000 poly :/

  • Odpowiedzi 291
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyglada dobrze,sczegolnie tlow i rece, ale fakt ramiona daj do tylu, nabierze troche naturalnosci przez to, brakuje mi troche takiego mocniejszego zwerzenia ku nadgarstka przez co sama dlon traci na ksztalcie i zlewa sie z przedramieniem, popraw szyje i usta, troche brak im formy, ta dziura w karku zdecydowanie za duza i za mocna, nogi zbyt masywne, zwlaszcza przednie w porownaniu do rak

Napisano

Witam!!

wkoncu.....

wyglada super :) ale....

chyba w barkach za szeroko dalbym je tez do dolu troche i do tylu jak pisza inni :)

nie bede sie rozpisywac nad conceptem czyli nie pisze tu za male tam za duze :)

nie podoba mi sie takie "ciapkanie" kurde chyba za duzo juz widzialem tych modeli sculptowych :)

moglbys pokazac widok z przodu i z boku i oc course siateczke basemesh'a:)

naprawde good work :)

Napisano

Bardzo ciekawy model.. :) potezna bestia.. prosilbym rowniez o pokazanie modelu od frontu/boku/tylu i oczywiscie siateczke jakbys mogl :)

 

calosc w zbrushu czy jeszcze cos ?

Napisano

a tam ciapkanie, ciapkanie, rozumiem sie polymodeling jest bardzo fajny tez lubię, ale nie tak wydajny jak sculpt :/

 

base mesh: 97267_cent04_122_463lo.jpg

 

a tu bok i przód, z waszymi poprawkami na szybko

 

cent09.jpg

 

Co do tych łączeń ludzi ze zwierzątkami, to trudno zrobić ładne proporcje, to fakt.

 

silo i mudbox :)

Napisano

No poly modeling przy postaciach niestety (a może na szczęście) to teraz tylko do basemesha ghyghy.

 

Bardzo dobre _kuba, skill rośnie cały czas jak widze, mały szczegół mnie drażni ta żyja pod brodą pod kątem prostym prawie idzie w dół (można troche do tyłu tam przesunąć na samej górze, chociaż może się czepiam i te stwory tak mają.

Napisano

Z przodu poniżej brzucha wygląda trochę dziwnie

poza trochę go pochył/wygnij bo teraz góra postaci jest prawie pod kątem prostym do zwierzęcego tułowia chyba kąt ten powinien być łagodniejszy

Napisano

Model bardzo fajny. Nie wiem czy mi by sie udało zrobic taki model, ale moze jednak zaryzykuje i dam Ci kilka rad moze pomoga. Po pierwsze w modelu nadal czuc to ze za szybko wchodzisz w detal nie majac opracowanej bryły modelu. Nie czepiam sie anatomi na ciele i tak dalej, bo spoko mozna było sobie pojechac , aby ładnie wygladalo. Jednak rak Ci nie odpuszcze ;) biceps zbyt piłkowaty, a przedramie z jednej strony za duze z 2gej za małe. Bardzo razi mnie ustawienie jego ciała powyzej tego kociego. Rece nie sa ułozone naturalnie i to sie rzuca w oczy, pociagnij je do tylu i lekko zegnij w ramieniu i łokciu.

Napisano
a tam ciapkanie, ciapkanie, rozumiem sie polymodeling jest bardzo fajny tez lubię, ale nie tak wydajny jak sculpt :/

Święta racja!

 

 

Fajny stwór:)

Napisano

Heh no super tylko ten detal aż wali po oczach!!! Rozumiem że jak się dopadnie do progsa w stylu zbrush to fajnie jest to uwidocznić ale teraz kolo wygląda jakby był cały w zmarszczkach.

Napisano

Z uwzględnieniem większości waszych uwag, model na razie wygląda tak:

 

cent10.jpg

 

Powiem jestem zaskoczony, bo chciałem jeszcze na jeden poziom wyżej wejść, choć by komp miał płonąc żywym ogniem i trochę detalu dodać, ale jak już piszecie że zbyt detaliczny to sie opanuję :) No i będę musiał jeszcze nad techniką popracować.

Napisano

Ciekawe czy on np. ma dwie pary płuc bo jak widać ma dwie klatki piersiowe:D

Dla mnie organika a już sculpting zawsze były czymś nieosiągalnym i zawsze jak cos takiego widze jestem pod wrażeniem a teraz pracka jest wyjątkowo dobra.

Napisano

Witam:) Świetny model! do tej pory podziwiałem główki, ale teraz szykuje sie full body Tak trzymać.

Napisano

a gdzies ty spotkal takiego stwora. full wypas a z tego co mnie by razilo to zgiecie w lokciu takie jakies dziwne , 3 identyczne zalamania i jeszcze takie kratkowate miesnie pod zebrami ale to szczegoly, pzdro

Napisano

mordke ma super bardzo. zastanowil bym sie tylko nad proporcja czesci "ludzkiej" do "konskiej" moze troche mniejsza ta ludzka?

 

i chyba tylne konczyny troche zbyt pojechane anatomicznie, ale to chyba w nastepym modeles bedzie fajniej :)

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze.

 

Daje nowa bryłkę pod muda, tak sie zastanawiałem czego mu brakuje i brakuje mu pasków pod zbroje :). Z komentarzy wynika że najwięcej ale było do anatomii, więc zacznę od wrzucenia bryłki.

 

goblin03.jpg

Napisano

Po pierwsze gratuluje umiejetnosci.

Po drugie widac ze jestes bardziej obcykany z mordkami - cialko troche odstaje poziomem od twarzy (moje zdanie).

Nie zebym potrafil wymodelowac cos takiego ale wydaje mi sie ze w twoich modelach brakuje zroznicowania "krawedzi". Podam przyklad. Zeby i dziasla - powinna byc tam ostra krawedz - tam gdzie zeby wyrastaja z dziasel. W innym miejscu jakas krawedz/wglebienie moglaby byc lagodniejsza. U ciebie wszystkie wydaja sie podobne. Dla mnie wyglada to tak ze z dystansu mordka wyglada b. fajnie ale z bliska brakuje jej szczegolow.

Zycze dalszych postepow :)

 

PS. no troche zzera ;)

Napisano

Dzięki za komentarze i sugestie, daję z deka poprawionego, niestety jeszcze spódniczki nie ruszyłem zrobię to jakoś w tygodniu, a ten hełm to chyba usunę całkowicie :/

 

goblin07.jpg

Napisano

Hełm fajny, jak coś usuwać to raczej jedno skrzydełko z naramiennika ;P

Bardzo fajna postać czepiłbym sie tylko nóg, może kolana są za grube ciut.

Napisano

postac jest super, dorob mu tylko jakis miecz i tarcze to napewno jescze troszke nabierze charakteru, chociaz juz teraz tego nie brakuje ;), helmu nie wywalaj bo fajny :)

Napisano

super pracka. w stosunku do góry tzn od pasa w góre... nogi (uda) wydają sie być zbyt chude, i pośladki jak na takiego pakera to tez za płaskie. całośc robi wrazenie, masz super skilla w te klocki. pozdrawiam

Napisano

Helm jest fajny ale zakrywa jeszcze fajniejsza twarz wiec moze zrob helm w polowie roztrzaskany zeby facjate bylo widac, podobnie naramieniki i wszystko inne - rozwalic, zniszczyc, postrzepic :]

Napisano

Nieźle sobie poczynasz Kuba :) stwór na 4 łapach bardzo ładny i nie mam zastrzeżeń, druga postać również jest spoko, ale moim zdaniem ta zbroja jest za mało przemyślana, brak mi tu wzorków bardziej widocznych zadrapań i jakiegoś bardziej konkretnego kształtu, czekam na update'a.

Napisano

po co mu buty skoro pięty odsłonięte?

ten pasek pod ramieniem dziwnie leży, nie napiąłby się tak, chyba że by był jeszcze jeden pasek przez pierś łączący obie strony

ludek świetny, ale ubrania jakieś dziwne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności