kubi Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Pisałem ostatnio że wezmę się za coś więcej niż sculptowanie główek. Więc o to i jest, zmudboxowany stworek jeszcze bez nazwy. Jest to wip, jeszcze będę dorabiał zbroję. Jak skończę to napisze do czego to jest robione, jaki projekt, na razie jeszcze się wstrzymam. A nie jest to ostatni stwór jakiego zrobię. P.S To co widać to nie jest najwyższy level, a ma już ponad 1600000 poly :/
Matti Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 ladne. wydaje mi sie ze barki powinny pojsc troche do tylu, bedzie bardziej naturalnie. pozdrawiam
Stalker Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Super wyglada!:) Tylko moze rogi bardziej masywne? Tak dla "przeciwwagi" masywnego dolu. Edit: Rogi i ogon wiekszy ofcoz:)
Tomek Kosiorek Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 bardzo fajne! Czekam na więcej!(nie lubię tego zwrotu ale przyszła kryska na matyska:))
Adek_CG Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 wyglada dobrze,sczegolnie tlow i rece, ale fakt ramiona daj do tylu, nabierze troche naturalnosci przez to, brakuje mi troche takiego mocniejszego zwerzenia ku nadgarstka przez co sama dlon traci na ksztalcie i zlewa sie z przedramieniem, popraw szyje i usta, troche brak im formy, ta dziura w karku zdecydowanie za duza i za mocna, nogi zbyt masywne, zwlaszcza przednie w porownaniu do rak
BarlogPL Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Rewelacja ; D Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało pod koniec pracy ;)
nielot007 Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Witam!! wkoncu..... wyglada super :) ale.... chyba w barkach za szeroko dalbym je tez do dolu troche i do tylu jak pisza inni :) nie bede sie rozpisywac nad conceptem czyli nie pisze tu za male tam za duze :) nie podoba mi sie takie "ciapkanie" kurde chyba za duzo juz widzialem tych modeli sculptowych :) moglbys pokazac widok z przodu i z boku i oc course siateczke basemesh'a:) naprawde good work :)
Pinki Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Bardzo ciekawy model.. :) potezna bestia.. prosilbym rowniez o pokazanie modelu od frontu/boku/tylu i oczywiscie siateczke jakbys mogl :) calosc w zbrushu czy jeszcze cos ?
kubi Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 a tam ciapkanie, ciapkanie, rozumiem sie polymodeling jest bardzo fajny tez lubię, ale nie tak wydajny jak sculpt :/ base mesh: a tu bok i przód, z waszymi poprawkami na szybko Co do tych łączeń ludzi ze zwierzątkami, to trudno zrobić ładne proporcje, to fakt. silo i mudbox :)
Przybysz Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Ładne, ładne, choć mam wrażenie jakby pachy mogły być ciut niżej. Sam projekt też zapowiada się ciekawie. ;)
brumugun Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 No poly modeling przy postaciach niestety (a może na szczęście) to teraz tylko do basemesha ghyghy. Bardzo dobre _kuba, skill rośnie cały czas jak widze, mały szczegół mnie drażni ta żyja pod brodą pod kątem prostym prawie idzie w dół (można troche do tyłu tam przesunąć na samej górze, chociaż może się czepiam i te stwory tak mają.
briz Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Z przodu poniżej brzucha wygląda trochę dziwnie poza trochę go pochył/wygnij bo teraz góra postaci jest prawie pod kątem prostym do zwierzęcego tułowia chyba kąt ten powinien być łagodniejszy
KLICEK Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Model bardzo fajny. Nie wiem czy mi by sie udało zrobic taki model, ale moze jednak zaryzykuje i dam Ci kilka rad moze pomoga. Po pierwsze w modelu nadal czuc to ze za szybko wchodzisz w detal nie majac opracowanej bryły modelu. Nie czepiam sie anatomi na ciele i tak dalej, bo spoko mozna było sobie pojechac , aby ładnie wygladalo. Jednak rak Ci nie odpuszcze ;) biceps zbyt piłkowaty, a przedramie z jednej strony za duze z 2gej za małe. Bardzo razi mnie ustawienie jego ciała powyzej tego kociego. Rece nie sa ułozone naturalnie i to sie rzuca w oczy, pociagnij je do tylu i lekko zegnij w ramieniu i łokciu.
Levus Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 a tam ciapkanie, ciapkanie, rozumiem sie polymodeling jest bardzo fajny tez lubię, ale nie tak wydajny jak sculpt :/ Święta racja! Fajny stwór:)
max_1989 Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Model spoko, momentami anatomicznie niezabardzo ale grunt ze cała postac jest dobrze "wyposażona" :)
Temporal Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Heh no super tylko ten detal aż wali po oczach!!! Rozumiem że jak się dopadnie do progsa w stylu zbrush to fajnie jest to uwidocznić ale teraz kolo wygląda jakby był cały w zmarszczkach.
kubi Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 Z uwzględnieniem większości waszych uwag, model na razie wygląda tak: Powiem jestem zaskoczony, bo chciałem jeszcze na jeden poziom wyżej wejść, choć by komp miał płonąc żywym ogniem i trochę detalu dodać, ale jak już piszecie że zbyt detaliczny to sie opanuję :) No i będę musiał jeszcze nad techniką popracować.
FF Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Ciekawe czy on np. ma dwie pary płuc bo jak widać ma dwie klatki piersiowe:D Dla mnie organika a już sculpting zawsze były czymś nieosiągalnym i zawsze jak cos takiego widze jestem pod wrażeniem a teraz pracka jest wyjątkowo dobra.
Gość pbx Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Witam:) Świetny model! do tej pory podziwiałem główki, ale teraz szykuje sie full body Tak trzymać.
los_ciulos Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 a gdzies ty spotkal takiego stwora. full wypas a z tego co mnie by razilo to zgiecie w lokciu takie jakies dziwne , 3 identyczne zalamania i jeszcze takie kratkowate miesnie pod zebrami ale to szczegoly, pzdro
kengi Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 mordke ma super bardzo. zastanowil bym sie tylko nad proporcja czesci "ludzkiej" do "konskiej" moze troche mniejsza ta ludzka? i chyba tylne konczyny troche zbyt pojechane anatomicznie, ale to chyba w nastepym modeles bedzie fajniej :)
kubi Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 Dzięki wszystkim za komentarze. Daje nowa bryłkę pod muda, tak sie zastanawiałem czego mu brakuje i brakuje mu pasków pod zbroje :). Z komentarzy wynika że najwięcej ale było do anatomii, więc zacznę od wrzucenia bryłki.
nielot007 Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 Witam!! wow :) uda chyba za chude albo za dlugie :) pokaz glowe z bliska :) bo z tad wydlada swietnie :)
kubi Napisano 25 Maj 2007 Autor Napisano 25 Maj 2007 A o to i główka, może dam jej jeszcze jakiś subd.
kubi Napisano 25 Maj 2007 Autor Napisano 25 Maj 2007 no i koniec babrania się w błocku: może macie jakieś sugestie albo co, podpowiedzi ??
KLICEK Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 to jest wlasnie problem ;) tkanina, lepiej zrob ja po prostu w maxie, wylada ona tragicznie :) postac spoko !
kubi Napisano 25 Maj 2007 Autor Napisano 25 Maj 2007 Tyle się na to napatrzyłem że, się nie zauważa takich rzeczy :/ Dzięki KLICEK
nielot007 Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 super wyglada az dziwne ze nikt nie komentuje :) pewnie zazdrosc ich zżera :D
Gomez Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Po pierwsze gratuluje umiejetnosci. Po drugie widac ze jestes bardziej obcykany z mordkami - cialko troche odstaje poziomem od twarzy (moje zdanie). Nie zebym potrafil wymodelowac cos takiego ale wydaje mi sie ze w twoich modelach brakuje zroznicowania "krawedzi". Podam przyklad. Zeby i dziasla - powinna byc tam ostra krawedz - tam gdzie zeby wyrastaja z dziasel. W innym miejscu jakas krawedz/wglebienie moglaby byc lagodniejsza. U ciebie wszystkie wydaja sie podobne. Dla mnie wyglada to tak ze z dystansu mordka wyglada b. fajnie ale z bliska brakuje jej szczegolow. Zycze dalszych postepow :) PS. no troche zzera ;)
kubi Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 Dzięki za komentarze i sugestie, daję z deka poprawionego, niestety jeszcze spódniczki nie ruszyłem zrobię to jakoś w tygodniu, a ten hełm to chyba usunę całkowicie :/
Przybysz Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Hełm fajny, jak coś usuwać to raczej jedno skrzydełko z naramiennika ;P Bardzo fajna postać czepiłbym sie tylko nóg, może kolana są za grube ciut.
Adek_CG Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 postac jest super, dorob mu tylko jakis miecz i tarcze to napewno jescze troszke nabierze charakteru, chociaz juz teraz tego nie brakuje ;), helmu nie wywalaj bo fajny :)
BLADE Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 super pracka. w stosunku do góry tzn od pasa w góre... nogi (uda) wydają sie być zbyt chude, i pośladki jak na takiego pakera to tez za płaskie. całośc robi wrazenie, masz super skilla w te klocki. pozdrawiam
Razi91 Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 jedyne co sie moge przyczepić to nieco za duże ręce... Ale super
Gomez Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Helm jest fajny ale zakrywa jeszcze fajniejsza twarz wiec moze zrob helm w polowie roztrzaskany zeby facjate bylo widac, podobnie naramieniki i wszystko inne - rozwalic, zniszczyc, postrzepic :]
Maqs Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Nieźle sobie poczynasz Kuba :) stwór na 4 łapach bardzo ładny i nie mam zastrzeżeń, druga postać również jest spoko, ale moim zdaniem ta zbroja jest za mało przemyślana, brak mi tu wzorków bardziej widocznych zadrapań i jakiegoś bardziej konkretnego kształtu, czekam na update'a.
Ania Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 po co mu buty skoro pięty odsłonięte? ten pasek pod ramieniem dziwnie leży, nie napiąłby się tak, chyba że by był jeszcze jeden pasek przez pierś łączący obie strony ludek świetny, ale ubrania jakieś dziwne
Levus Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Z mordy wredny jakiś widać ale ma fajowe kozaki. Co do ich konstrukcji to ja za Anią murem stoję.
mariusz90 Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Wszystko pięknie ładnie, projekty zarą....ste, ale jakaś aktualizacja by się przydała ;) Pozdrawiam :)
Gomez Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Ania- wiesz spartanie stawiali na atak wiec z tylu im nic nie bylo potrebne ;) A ze to spartanin to wnioskuje po wyrazie twarzy ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się