Napisano 16 Maj 200717 l Pisałem ostatnio że wezmę się za coś więcej niż sculptowanie główek. Więc o to i jest, zmudboxowany stworek jeszcze bez nazwy. Jest to wip, jeszcze będę dorabiał zbroję. Jak skończę to napisze do czego to jest robione, jaki projekt, na razie jeszcze się wstrzymam. A nie jest to ostatni stwór jakiego zrobię. P.S To co widać to nie jest najwyższy level, a ma już ponad 1600000 poly :/
Napisano 16 Maj 200717 l ladne. wydaje mi sie ze barki powinny pojsc troche do tylu, bedzie bardziej naturalnie. pozdrawiam
Napisano 16 Maj 200717 l Super wyglada!:) Tylko moze rogi bardziej masywne? Tak dla "przeciwwagi" masywnego dolu. Edit: Rogi i ogon wiekszy ofcoz:)
Napisano 16 Maj 200717 l bardzo fajne! Czekam na więcej!(nie lubię tego zwrotu ale przyszła kryska na matyska:))
Napisano 16 Maj 200717 l wyglada dobrze,sczegolnie tlow i rece, ale fakt ramiona daj do tylu, nabierze troche naturalnosci przez to, brakuje mi troche takiego mocniejszego zwerzenia ku nadgarstka przez co sama dlon traci na ksztalcie i zlewa sie z przedramieniem, popraw szyje i usta, troche brak im formy, ta dziura w karku zdecydowanie za duza i za mocna, nogi zbyt masywne, zwlaszcza przednie w porownaniu do rak
Napisano 16 Maj 200717 l Witam!! wkoncu..... wyglada super :) ale.... chyba w barkach za szeroko dalbym je tez do dolu troche i do tylu jak pisza inni :) nie bede sie rozpisywac nad conceptem czyli nie pisze tu za male tam za duze :) nie podoba mi sie takie "ciapkanie" kurde chyba za duzo juz widzialem tych modeli sculptowych :) moglbys pokazac widok z przodu i z boku i oc course siateczke basemesh'a:) naprawde good work :)
Napisano 16 Maj 200717 l Bardzo ciekawy model.. :) potezna bestia.. prosilbym rowniez o pokazanie modelu od frontu/boku/tylu i oczywiscie siateczke jakbys mogl :) calosc w zbrushu czy jeszcze cos ?
Napisano 16 Maj 200717 l Autor a tam ciapkanie, ciapkanie, rozumiem sie polymodeling jest bardzo fajny tez lubię, ale nie tak wydajny jak sculpt :/ base mesh: a tu bok i przód, z waszymi poprawkami na szybko Co do tych łączeń ludzi ze zwierzątkami, to trudno zrobić ładne proporcje, to fakt. silo i mudbox :)
Napisano 16 Maj 200717 l Ładne, ładne, choć mam wrażenie jakby pachy mogły być ciut niżej. Sam projekt też zapowiada się ciekawie. ;)
Napisano 17 Maj 200717 l No poly modeling przy postaciach niestety (a może na szczęście) to teraz tylko do basemesha ghyghy. Bardzo dobre _kuba, skill rośnie cały czas jak widze, mały szczegół mnie drażni ta żyja pod brodą pod kątem prostym prawie idzie w dół (można troche do tyłu tam przesunąć na samej górze, chociaż może się czepiam i te stwory tak mają.
Napisano 17 Maj 200717 l Z przodu poniżej brzucha wygląda trochę dziwnie poza trochę go pochył/wygnij bo teraz góra postaci jest prawie pod kątem prostym do zwierzęcego tułowia chyba kąt ten powinien być łagodniejszy
Napisano 17 Maj 200717 l Model bardzo fajny. Nie wiem czy mi by sie udało zrobic taki model, ale moze jednak zaryzykuje i dam Ci kilka rad moze pomoga. Po pierwsze w modelu nadal czuc to ze za szybko wchodzisz w detal nie majac opracowanej bryły modelu. Nie czepiam sie anatomi na ciele i tak dalej, bo spoko mozna było sobie pojechac , aby ładnie wygladalo. Jednak rak Ci nie odpuszcze ;) biceps zbyt piłkowaty, a przedramie z jednej strony za duze z 2gej za małe. Bardzo razi mnie ustawienie jego ciała powyzej tego kociego. Rece nie sa ułozone naturalnie i to sie rzuca w oczy, pociagnij je do tylu i lekko zegnij w ramieniu i łokciu.
Napisano 17 Maj 200717 l a tam ciapkanie, ciapkanie, rozumiem sie polymodeling jest bardzo fajny tez lubię, ale nie tak wydajny jak sculpt :/ Święta racja! Fajny stwór:)
Napisano 17 Maj 200717 l Model spoko, momentami anatomicznie niezabardzo ale grunt ze cała postac jest dobrze "wyposażona" :)
Napisano 17 Maj 200717 l Heh no super tylko ten detal aż wali po oczach!!! Rozumiem że jak się dopadnie do progsa w stylu zbrush to fajnie jest to uwidocznić ale teraz kolo wygląda jakby był cały w zmarszczkach.
Napisano 18 Maj 200717 l Autor Z uwzględnieniem większości waszych uwag, model na razie wygląda tak: Powiem jestem zaskoczony, bo chciałem jeszcze na jeden poziom wyżej wejść, choć by komp miał płonąc żywym ogniem i trochę detalu dodać, ale jak już piszecie że zbyt detaliczny to sie opanuję :) No i będę musiał jeszcze nad techniką popracować.
Napisano 18 Maj 200717 l Ciekawe czy on np. ma dwie pary płuc bo jak widać ma dwie klatki piersiowe:D Dla mnie organika a już sculpting zawsze były czymś nieosiągalnym i zawsze jak cos takiego widze jestem pod wrażeniem a teraz pracka jest wyjątkowo dobra.
Napisano 18 Maj 200717 l Witam:) Świetny model! do tej pory podziwiałem główki, ale teraz szykuje sie full body Tak trzymać.
Napisano 20 Maj 200717 l a gdzies ty spotkal takiego stwora. full wypas a z tego co mnie by razilo to zgiecie w lokciu takie jakies dziwne , 3 identyczne zalamania i jeszcze takie kratkowate miesnie pod zebrami ale to szczegoly, pzdro
Napisano 21 Maj 200717 l mordke ma super bardzo. zastanowil bym sie tylko nad proporcja czesci "ludzkiej" do "konskiej" moze troche mniejsza ta ludzka? i chyba tylne konczyny troche zbyt pojechane anatomicznie, ale to chyba w nastepym modeles bedzie fajniej :)
Napisano 22 Maj 200717 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze. Daje nowa bryłkę pod muda, tak sie zastanawiałem czego mu brakuje i brakuje mu pasków pod zbroje :). Z komentarzy wynika że najwięcej ale było do anatomii, więc zacznę od wrzucenia bryłki.
Napisano 25 Maj 200717 l Witam!! wow :) uda chyba za chude albo za dlugie :) pokaz glowe z bliska :) bo z tad wydlada swietnie :)
Napisano 25 Maj 200717 l Autor no i koniec babrania się w błocku: może macie jakieś sugestie albo co, podpowiedzi ??
Napisano 25 Maj 200717 l to jest wlasnie problem ;) tkanina, lepiej zrob ja po prostu w maxie, wylada ona tragicznie :) postac spoko !
Napisano 25 Maj 200717 l Autor Tyle się na to napatrzyłem że, się nie zauważa takich rzeczy :/ Dzięki KLICEK
Napisano 27 Maj 200717 l super wyglada az dziwne ze nikt nie komentuje :) pewnie zazdrosc ich zżera :D
Napisano 27 Maj 200717 l Po pierwsze gratuluje umiejetnosci. Po drugie widac ze jestes bardziej obcykany z mordkami - cialko troche odstaje poziomem od twarzy (moje zdanie). Nie zebym potrafil wymodelowac cos takiego ale wydaje mi sie ze w twoich modelach brakuje zroznicowania "krawedzi". Podam przyklad. Zeby i dziasla - powinna byc tam ostra krawedz - tam gdzie zeby wyrastaja z dziasel. W innym miejscu jakas krawedz/wglebienie moglaby byc lagodniejsza. U ciebie wszystkie wydaja sie podobne. Dla mnie wyglada to tak ze z dystansu mordka wyglada b. fajnie ale z bliska brakuje jej szczegolow. Zycze dalszych postepow :) PS. no troche zzera ;)
Napisano 27 Maj 200717 l Autor Dzięki za komentarze i sugestie, daję z deka poprawionego, niestety jeszcze spódniczki nie ruszyłem zrobię to jakoś w tygodniu, a ten hełm to chyba usunę całkowicie :/
Napisano 27 Maj 200717 l Hełm fajny, jak coś usuwać to raczej jedno skrzydełko z naramiennika ;P Bardzo fajna postać czepiłbym sie tylko nóg, może kolana są za grube ciut.
Napisano 27 Maj 200717 l postac jest super, dorob mu tylko jakis miecz i tarcze to napewno jescze troszke nabierze charakteru, chociaz juz teraz tego nie brakuje ;), helmu nie wywalaj bo fajny :)
Napisano 27 Maj 200717 l super pracka. w stosunku do góry tzn od pasa w góre... nogi (uda) wydają sie być zbyt chude, i pośladki jak na takiego pakera to tez za płaskie. całośc robi wrazenie, masz super skilla w te klocki. pozdrawiam
Napisano 27 Maj 200717 l Helm jest fajny ale zakrywa jeszcze fajniejsza twarz wiec moze zrob helm w polowie roztrzaskany zeby facjate bylo widac, podobnie naramieniki i wszystko inne - rozwalic, zniszczyc, postrzepic :]
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Nieźle sobie poczynasz Kuba :) stwór na 4 łapach bardzo ładny i nie mam zastrzeżeń, druga postać również jest spoko, ale moim zdaniem ta zbroja jest za mało przemyślana, brak mi tu wzorków bardziej widocznych zadrapań i jakiegoś bardziej konkretnego kształtu, czekam na update'a.
Napisano 1 Czerwiec 200717 l po co mu buty skoro pięty odsłonięte? ten pasek pod ramieniem dziwnie leży, nie napiąłby się tak, chyba że by był jeszcze jeden pasek przez pierś łączący obie strony ludek świetny, ale ubrania jakieś dziwne
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Z mordy wredny jakiś widać ale ma fajowe kozaki. Co do ich konstrukcji to ja za Anią murem stoję.
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Wszystko pięknie ładnie, projekty zarą....ste, ale jakaś aktualizacja by się przydała ;) Pozdrawiam :)
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Ania- wiesz spartanie stawiali na atak wiec z tylu im nic nie bylo potrebne ;) A ze to spartanin to wnioskuje po wyrazie twarzy ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto