Napisano 10 Lipiec 200717 l Ładnie sobie poczynasz ładnie pogratulować. Miłe dla oka. Przypomina mi on takiego jednego pijaczka z mojego miasta (oczywiście z twarzy bo nago go nie widziałem). :P
Napisano 10 Lipiec 200717 l Kuba swietne modele - respect!;) ... ale mam pytanie ile mil poly ma np ten dziadek?;), mój komp nie pozwala mi na tak dokładny detal:( (2.4 m max)
Napisano 10 Lipiec 200717 l Autor Kuba a ty pracujesz gdzieś jako modeler?? Bo jak nie to się cholernie marnujesz!! P.S. Robiłeś kiedyś cały model w zbrush-u bez tworzenia najpierw base chodzi mi o używanie zspheres?? Nie nigdzie nie pracuje, na razie studiuję. Od sphery startowałem kiedyś główki, ale potem stwierdziłem ze łatwiejszym sposobem jest z basemesha. Wyglada symatycznie a tak powaznie robi wielkie wrazenie :) az sie prosi zebys zrobil zniego zombiaka !!!:) W niedalekiej przyszłości będzie zoombi, ale wcześniej zrobię co innego. Mam pomysł na modelik, więc jak tylko wena wróci to wrzucę coś nowego!! mm :) zarąbisty ale jedyne co tutaj boli to stopy :) zawsze masz z nimi cos nie tak... pozdro. Dzięki za uwagę, przy następnym modelu postaram sie wyeliminować ten błąd. Tak model jest bardzo dobry, fajne zmarszczki. Co do stóp - nie zauważył bym gdyby nie wizz - jest takie dziwne załamanie, wgłębienie na krawędzi między piętą a małym palcem. Tak po za tym to bardzo super. Dzięki za wskazanie błędu. Ładnie sobie poczynasz ładnie pogratulować. Miłe dla oka. Przypomina mi on takiego jednego pijaczka z mojego miasta (oczywiście z twarzy bo nago go nie widziałem). :P hehehe, wszelkie podobieństwo do osób trzecich było niezamierzone ! :) Kuba swietne modele - respect!;) ... ale mam pytanie ile mil poly ma np ten dziadek?;), mój komp nie pozwala mi na tak dokładny detal:( (2.4 m max) 2.4mil poly to w pytę możesz detalu zrobić, dziadek ma około 1010000 poly, w hd sculpting jeszcze się nie bawiłem.
Napisano 15 Lipiec 200717 l Autor Tym razem zacznę od wrzucenia basemesh'a. Niektórymi rzeczami sie nie przejmuje, bo myślę że uda mi sie to podczas skulptowania poprawić. Prawdopodobnie wszystkie błędy popełnione pzzy tworzeniu bryłki, wyjdą w dalszej pracy, ale to sie okaże.
Napisano 15 Lipiec 200717 l Ciekawi mnie jak to bedzie wygladac :P Fajna facjata ale rece za dlugie. Dodasz jeszcze jakies elementy zbroi i ubrania czy to juz finito?
Napisano 15 Lipiec 200717 l Autor Ciekawi mnie jak to bedzie wygladac :P Fajna facjata ale rece za dlugie. Dodasz jeszcze jakies elementy zbroi i ubrania czy to juz finito? Te długie ręce to po prostu taka stylizacja. Może jakiś mieczyk dojdzie jeszcze.
Napisano 15 Lipiec 200717 l jak długie ręce to jeszcze osobiście nogi bym wydłużył :) pozatym to ciekawi mnie też jak to będzie z detalem wyglądało... pozdro!
Napisano 19 Lipiec 200717 l Autor Daje mały upik: Rece nie skończone, ciało pod ubrankiem tylko ruszone.
Napisano 19 Lipiec 200717 l WitaM!! po pierwsze jak zawsze super :) ok teraz sie czepne ;) wiem ze rece nie skonczone. kciuk wyglada na wylamany ze stawu wyskoczyl :D jak chcesz zeby tak wystawal to musisz go dac do przodu w kierunku palcow nie powinno byc tak malego kata zobacz u siebie sprobuj go wyciagnac jak najdalej w bok a zobaczysz ze takiego kata nie ma, nie wiem czy wiesz o co mi chodzi jak nie narysuje :) nastepne to albo palce za dluge albo kciuk za maly :) i paznokcie, zrob jako osobny element, takie zlane z palcami zle wyglada :) reszta coool pokaz zblizenia na glowke :) pozdro
Napisano 20 Lipiec 200717 l Witax. Modelik zapowiada sie przepysznie, ale jest pare rzeczy ktore mi sie nie podobaja. Zaczne od fejsa. Z przodu wyglada "groznie" jak golumo ork, natomiast z w profilu byglada juz jak stary harleyowiec na zlocie, tyle ze bez brody, tak dziadkowato. Jezeli chodzi o proporcje to sam lubie przerysowywac pewne rzeczy, wyolbrzymiac co nieco, co czasami sie bardzo nie podoba niektorym. Z twoja postacia niby jest prawie w pozadku ale jednak troche dziwnie wyglada jak sie na nia patrzy. Niektore rzeczy sa wydluzone niektore dziwnie zmniejszone, nie wiem czy to bylo umyslnie zrobione, czy rzeczywiscie sie troche w tym zgubiles. Pozwolilem sobie troche pomazac po twojej pracy i zobrazowac woco mi chodzi. To co zrobilem to oczywiscie sa takie na oko standardowe podzialy homosapiensow. Glownie to chodzi mi o nogi, ktore sie rzucaja odrazu w oko. Po lewej jest standardowa postac twoja, po prawej troche przeskalowana przezemnie. Zielone kreseczki oznaczaja jak powinno to byc podzielone wedlug mnie. Pzrd i rzycze owocnej pracy.
Napisano 23 Lipiec 200717 l Autor nielot007 i SUPER_OKO dzięki za wskazówki. A tutaj daje taki zarys jak mniej więcej będzie wyglądał po skończeniu: Zbliżenie główki dam potem.
Napisano 23 Lipiec 200717 l nie znam się więc zazwyczaj nie komentuję takich stworów, ale ten wydaje się być wyjątkowo sympatyczny... Gdyby troszkę przytył można by się go nawet w ciemnej bramie przestraszyć :-D he, he, he Dobra robota!
Napisano 23 Lipiec 200717 l nazwij go "Wąski" :) za wąsko moim zdaniem na klacie i w biodrach, chociaż zalezy jak kto woli :D
Napisano 23 Lipiec 200717 l Kuba ma taki pomysl na postac i dobrze. Inaczej kazda wygladala by tak samo. Noga Waski! Niegrzeczny piesek :D
Napisano 23 Lipiec 200717 l troszke za bardzo ludzkie ubranko mi się wydaje, te butki to już w ogóle śmiesznie do takiego stworo-Wąskiego wyglądają...Twoja sprawa,ale wygląda zbyt "modnie" jak na siebie;) może jak byś pokazał jego łapy,kopyta, raciczki;D czy inne stopy;), to by był bardziej stworowaty...
Napisano 29 Lipiec 200717 l takie modele to tylko cieszą oko... bardzo miło sie ogląda... ciekawy design :> Gratuluje dobrego podejścia do tematu :) P.S. Może tylko lekko dłonie bym pozmieniał... bo palce wydają sie takie gąbczaste.. ale to taki mały szczegół.
Napisano 4 Sierpień 200717 l Autor dobra to dalej ciągnę to co zacząłem. Dzięki za sugestie i ciepłe słowa. Wrzucam mały upik, wiem co ja bym poprawił, wysłucham tez i innych uwag.
Napisano 4 Sierpień 200717 l wow... mnie sie bardzo podoba.... ale to na rekach... ja bym tam sprobowal jakies szycia zrobic... taka jakby sznorowke :P nie wiem czy wiesz o co mi chodzi :P nad nadgarstkiem widac szycie :P daj tam taka sznurowke czy cos :P ale wogole to i tak jest eleganckie :)
Napisano 5 Sierpień 200717 l GENIALNY sculp... ehh kiedys tez tak bede robic ;) Te wszystkie fałdki, zmarszczki itd. Idealny do (Ł)Lotr'a :)
Napisano 5 Sierpień 200717 l Całosc wygląda super niepodoba mi sie tylko rejon jego pachy ale moze jest tak jak miało byc wiec sie nie czepiam. Koniecznie musisz mu dorobic łuk.
Napisano 5 Sierpień 200717 l fajny gościu :) trochę nie pasują mi uszy, i chyba dłonie zbyt masywne poza tym ok. na może zmarszczki na butach i portkach trochę zbyt regularne
Napisano 5 Sierpień 200717 l A powiem coś... Rozwalasz mnie Panie Kubo , gratuluje umiejętności ale ;] Z tymi "sznurówkami" to racja bo teraz wygląda jakby to przedramię było zakryte jakimś materiałem na rzepy ;] I hmm nikt tego nie pisze więc pewnie tak ma być ale nie podoba się ten jego "muł" a w zasadzie te mięsień dwugłowy :P - jak się nie mylę, taki jakiś jednolity. Jak patrzy się na postać z tyłu to jego prawy but, a dokładnie tam gdzie jest pięta to jakoś dziwnie wygląda jakby mu się przemieściła :P niby ta postać taka elfowato-wilkołowata ale i tak dziwne, a może to tylko wina kamery :P I kurde fajny ludek, powodzenia w dalszej robocie.
Napisano 5 Sierpień 200717 l wrzecionek -> moze nie sam łuk, ale gustowna scenerie ala Władca Pierścieni Zartor -> faktycznie stopa cos nie teges, ale w takich przypadkach, gdy nie ma sie doczynienia z człowiekiem, to nigdy nic nie wiadomo jak powinno byc. Moje czujne oko zobaczyło pasek na lewym barku lekko wchodzace pod ubranie (taki malutki kawałek). Okolice pachy rzeczywiscie wyglądają źle, ale i tak utrzymuje sie w przekonaniu, ze jest to genialna robota!
Napisano 8 Sierpień 200717 l Autor ok, ok koniec zabawy z tą postacią ,jak coś będę wrzucał to będzie to coś nowego.
Napisano 8 Sierpień 200717 l Bardzo fajne, dałeś powyżej pasa dużo detalu. A od pasa w dół już tego nie widać. Buty jak do radioaktywnych odpadów. Jak zwykle super sculpt.
Napisano 10 Sierpień 200717 l Czy biceps nie kończy mu się by za blisko łokcia ? Gdyby przesunąć go troszke do góry ręka w zgięciu zyskała by chyb anieco na naturalności.
Napisano 10 Sierpień 200717 l http://kissb.cgsociety.org/gallery/511982/ tu masz instpiracje :) te poprzeczne pasy na brzuchu nie pasuja imho
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Autor To sobie zacząłem robić taka bazę pod sculpta. Będzie to w pewnym stopniu remake postaci z pewnej gry. Na razie jeszcze walczę z ogólnym wyglądem i z butkami. Sugestie mile widziane.
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Hej bardzo fajny ten chudzik, wyszedł z charakterkiem. Przyczepić się można szmat, ale w sumie taki typ mógłby przywdziać przegniłą skórę ;). Kawał dobrej roboty. Jesli chodzi o tego nowego to kojarzy mi się z Rangerkiem Quakeowym, tyle że jeśli trafiłem to zdecydowanie za duża z niego mizerotka- w tym przypadku trudno było by to wybronić. Btw. Też myślałem o jakimś Quekeowym remake'u ;).
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Autor Jesli chodzi o tego nowego to kojarzy mi się z Rangerkiem Quakeowym, tyle że jeśli trafiłem to zdecydowanie za duża z niego mizerotka- w tym przypadku trudno było by to wybronić. Btw. Też myślałem o jakimś Quekeowym remake'u ;). Ta na nim się wzorowałem. No myślę ze w sculpcie bym mu masy mięśniowej dorobił. Znaczy proporcje są wydaje mi się dobre. Trzeba nad jakimś fajnym designem posiedzieć. Btw to na co czekasz tyle w Q3 charakterków do roboty.
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Hmm, dla mnie ranger ma ten swój dziwny styl, głowa jak wiadro, bicepsy większe od twarzy... I wszystko gra, u ciebie wydaje mi się za normalny po prostu :). (http://earthli.com/quake/images/warriors/p_ranger.jpg) btw. Nie no jakbym siadał to do Q1, pełna swoboda interpretacyjna ;), tyle że wcześniej coś musi wypalić na kartce inaczej szkoda zachodu :). Pozdrawiam,
Napisano 15 Wrzesień 200717 l o ja stary sluchaj Gothama :D wie co mowi, q3 i jego modele no kurcze maja w sobie to cos ;D dajesz stary dajesz :) btw. polecam :) przelukaj caly watek naprawde warto, koles kopie pupe totalnie ! http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=521136
Napisano 15 Wrzesień 200717 l niezły Klicek ten twoj link :) edit tzn ten gościu co tworzy te pracki :) no i fajne concepty.
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Autor o ja stary sluchaj Gothama :D wie co mowi, q3 i jego modele no kurcze maja w sobie to cos ;D dajesz stary dajesz :) btw. polecam :) przelukaj caly watek naprawde warto, koles kopie pupe totalnie ! http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=521136 Znam :) I link do jego photobucketa: http://s38.photobucket.com/albums/e128/bdimonkey/ Gotham będę się starał zobaczymy co wyjdzie.
Napisano 28 Wrzesień 200717 l sorki ze odkopuje (?) ale widzialem u ciebie na stronie fajna glowe, pokazuj na forum !! ;) jeszcze jedno,jak dalej modelujesz myszka polecam tablet kurde jaka wygoda jaka kontrola nie do porownania :) hehe jeszcze jedno :) widizalem na forum(nie tym) glowe ze sphere, moglbys ja pokazac i sie pochwalic i jakjajeszcze masz moglys pokazac kazdy lewel ?
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Autor Więc tak, ta głowa to cześć większej całości, jak jeszcze trochę pociągnę model to pokaże na forum. Wiem że tablet to dobra rzecz, ale jak na razie poza moim zasięgiem finansowym. Ta głowę ze sphery to poszukam, jak znajdę to zapodam.
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Tak przejrzałem twoje nowe modele i muszę powiedzieć ze niezły z ciebie madafaka sie zrobił :) Oby tak dalej.
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor No to wrzucam to co dotąd zrobiłem. Mniej więcej do nadgarstków ciało skończone, ubranie to tylko zarys. Gatki maja być takie obwisłe w założeniu, nie sugerujcie sie, że krok jest za nisko. Ps. Na Randzera jeszcze przyjdzie czas, tylko musi na kartce wyjść. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto