Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ładnie sobie poczynasz ładnie pogratulować.

Miłe dla oka.

Przypomina mi on takiego jednego pijaczka z mojego miasta (oczywiście z twarzy bo nago go nie widziałem). :P

  • Odpowiedzi 291
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kuba swietne modele - respect!;)

... ale mam pytanie ile mil poly ma np ten dziadek?;), mój komp nie pozwala mi na tak dokładny detal:( (2.4 m max)

Napisano
Kuba a ty pracujesz gdzieś jako modeler?? Bo jak nie to się cholernie marnujesz!!

 

P.S. Robiłeś kiedyś cały model w zbrush-u bez tworzenia najpierw base chodzi mi o używanie zspheres??

 

Nie nigdzie nie pracuje, na razie studiuję. Od sphery startowałem kiedyś główki, ale potem stwierdziłem ze łatwiejszym sposobem jest z basemesha.

 

Wyglada symatycznie a tak powaznie robi wielkie wrazenie :) az sie prosi zebys zrobil zniego zombiaka !!!:)

 

W niedalekiej przyszłości będzie zoombi, ale wcześniej zrobię co innego. Mam pomysł na modelik, więc jak tylko wena wróci to wrzucę coś nowego!!

 

mm :) zarąbisty ale jedyne co tutaj boli to stopy :) zawsze masz z nimi cos nie tak... pozdro.

 

Dzięki za uwagę, przy następnym modelu postaram sie wyeliminować ten błąd.

 

Tak model jest bardzo dobry, fajne zmarszczki. Co do stóp - nie zauważył bym gdyby nie wizz - jest takie dziwne załamanie, wgłębienie na krawędzi między piętą a małym palcem. Tak po za tym to bardzo super.

 

Dzięki za wskazanie błędu.

 

Ładnie sobie poczynasz ładnie pogratulować.

Miłe dla oka.

Przypomina mi on takiego jednego pijaczka z mojego miasta (oczywiście z twarzy bo nago go nie widziałem). :P

 

hehehe, wszelkie podobieństwo do osób trzecich było niezamierzone ! :)

 

Kuba swietne modele - respect!;)

... ale mam pytanie ile mil poly ma np ten dziadek?;), mój komp nie pozwala mi na tak dokładny detal:( (2.4 m max)

 

2.4mil poly to w pytę możesz detalu zrobić, dziadek ma około 1010000 poly, w hd sculpting jeszcze się nie bawiłem.

Napisano

Tym razem zacznę od wrzucenia basemesh'a. Niektórymi rzeczami sie nie przejmuje, bo myślę że uda mi sie to podczas skulptowania poprawić. Prawdopodobnie wszystkie błędy popełnione pzzy tworzeniu bryłki, wyjdą w dalszej pracy, ale to sie okaże.

 

goblin201.jpg

Napisano

Ciekawi mnie jak to bedzie wygladac :P Fajna facjata ale rece za dlugie. Dodasz jeszcze jakies elementy zbroi i ubrania czy to juz finito?

Napisano
Ciekawi mnie jak to bedzie wygladac :P Fajna facjata ale rece za dlugie. Dodasz jeszcze jakies elementy zbroi i ubrania czy to juz finito?

 

Te długie ręce to po prostu taka stylizacja. Może jakiś mieczyk dojdzie jeszcze.

Napisano

jak długie ręce to jeszcze osobiście nogi bym wydłużył :)

 

pozatym to ciekawi mnie też jak to będzie z detalem wyglądało...

 

pozdro!

Napisano

WitaM!!

po pierwsze jak zawsze super :)

ok teraz sie czepne ;)

wiem ze rece nie skonczone.

kciuk wyglada na wylamany ze stawu wyskoczyl :D jak chcesz zeby tak wystawal to musisz go dac do przodu w kierunku palcow nie powinno byc tak malego kata zobacz u siebie sprobuj go wyciagnac jak najdalej w bok a zobaczysz ze takiego kata nie ma, nie wiem czy wiesz o co mi chodzi jak nie narysuje :)

nastepne to albo palce za dluge albo kciuk za maly :)

i paznokcie, zrob jako osobny element, takie zlane z palcami zle wyglada :)

 

reszta coool

pokaz zblizenia na glowke :)

pozdro

Napisano

Witax. Modelik zapowiada sie przepysznie, ale jest pare rzeczy ktore mi sie nie podobaja. Zaczne od fejsa. Z przodu wyglada "groznie" jak golumo ork, natomiast z w profilu byglada juz jak stary harleyowiec na zlocie, tyle ze bez brody, tak dziadkowato. Jezeli chodzi o proporcje to sam lubie przerysowywac pewne rzeczy, wyolbrzymiac co nieco, co czasami sie bardzo nie podoba niektorym. Z twoja postacia niby jest prawie w pozadku ale jednak troche dziwnie wyglada jak sie na nia patrzy. Niektore rzeczy sa wydluzone niektore dziwnie zmniejszone, nie wiem czy to bylo umyslnie zrobione, czy rzeczywiscie sie troche w tym zgubiles. Pozwolilem sobie troche pomazac po twojej pracy i zobrazowac woco mi chodzi. To co zrobilem to oczywiscie sa takie na oko standardowe podzialy homosapiensow. Glownie to chodzi mi o nogi, ktore sie rzucaja odrazu w oko. Po lewej jest standardowa postac twoja, po prawej troche przeskalowana przezemnie. Zielone kreseczki oznaczaja jak powinno to byc podzielone wedlug mnie. Pzrd i rzycze owocnej pracy.

Napisano

nielot007 i SUPER_OKO dzięki za wskazówki.

 

A tutaj daje taki zarys jak mniej więcej będzie wyglądał po skończeniu:

 

goblin203.jpg

 

Zbliżenie główki dam potem.

Napisano

nie znam się więc zazwyczaj nie komentuję takich stworów, ale ten wydaje się być wyjątkowo sympatyczny... Gdyby troszkę przytył można by się go nawet w ciemnej bramie przestraszyć :-D he, he, he

Dobra robota!

Napisano

troszke za bardzo ludzkie ubranko mi się wydaje, te butki to już w ogóle śmiesznie do takiego stworo-Wąskiego wyglądają...Twoja sprawa,ale wygląda zbyt "modnie" jak na siebie;)

może jak byś pokazał jego łapy,kopyta, raciczki;D czy inne stopy;), to by był bardziej stworowaty...

Napisano

takie modele to tylko cieszą oko... bardzo miło sie ogląda... ciekawy design :>

Gratuluje dobrego podejścia do tematu :)

 

P.S.

Może tylko lekko dłonie bym pozmieniał... bo palce wydają sie takie gąbczaste.. ale to taki mały szczegół.

Napisano

dobra to dalej ciągnę to co zacząłem. Dzięki za sugestie i ciepłe słowa. Wrzucam mały upik, wiem co ja bym poprawił, wysłucham tez i innych uwag.

 

goblin205.jpg

Napisano

wow... mnie sie bardzo podoba.... ale to na rekach... ja bym tam sprobowal jakies szycia zrobic... taka jakby sznorowke :P nie wiem czy wiesz o co mi chodzi :P nad nadgarstkiem widac szycie :P daj tam taka sznurowke czy cos :P ale wogole to i tak jest eleganckie :)

Napisano

fajny gościu :)

trochę nie pasują mi uszy, i chyba dłonie zbyt masywne poza tym ok.

na może zmarszczki na butach i portkach trochę zbyt regularne

Napisano

A powiem coś...

Rozwalasz mnie Panie Kubo , gratuluje umiejętności ale ;] Z tymi "sznurówkami" to racja bo teraz wygląda jakby to przedramię było zakryte jakimś materiałem na rzepy ;] I hmm nikt tego nie pisze więc pewnie tak ma być ale nie podoba się ten jego "muł" a w zasadzie te mięsień dwugłowy :P - jak się nie mylę, taki jakiś jednolity. Jak patrzy się na postać z tyłu to jego prawy but, a dokładnie tam gdzie jest pięta to jakoś dziwnie wygląda jakby mu się przemieściła :P niby ta postać taka elfowato-wilkołowata ale i tak dziwne, a może to tylko wina kamery :P

 

I kurde fajny ludek, powodzenia w dalszej robocie.

Napisano

wrzecionek -> moze nie sam łuk, ale gustowna scenerie ala Władca Pierścieni

 

Zartor -> faktycznie stopa cos nie teges, ale w takich przypadkach, gdy nie ma sie doczynienia z człowiekiem, to nigdy nic nie wiadomo jak powinno byc.

 

Moje czujne oko zobaczyło pasek na lewym barku lekko wchodzace pod ubranie (taki malutki kawałek). Okolice pachy rzeczywiscie wyglądają źle, ale i tak utrzymuje sie w przekonaniu, ze jest to genialna robota!

Napisano

Czy biceps nie kończy mu się by za blisko łokcia ? Gdyby przesunąć go troszke do góry ręka w zgięciu zyskała by chyb anieco na naturalności.

Napisano

To sobie zacząłem robić taka bazę pod sculpta. Będzie to w pewnym stopniu remake postaci z pewnej gry. Na razie jeszcze walczę z ogólnym wyglądem i z butkami. Sugestie mile widziane.

 

ranger01.jpg

Napisano

Hej bardzo fajny ten chudzik, wyszedł z charakterkiem. Przyczepić się można szmat, ale w sumie taki typ mógłby przywdziać przegniłą skórę ;). Kawał dobrej roboty.

 

Jesli chodzi o tego nowego to kojarzy mi się z Rangerkiem Quakeowym, tyle że jeśli trafiłem to zdecydowanie za duża z niego mizerotka- w tym przypadku trudno było by to wybronić. Btw. Też myślałem o jakimś Quekeowym remake'u ;).

Napisano

Jesli chodzi o tego nowego to kojarzy mi się z Rangerkiem Quakeowym, tyle że jeśli trafiłem to zdecydowanie za duża z niego mizerotka- w tym przypadku trudno było by to wybronić. Btw. Też myślałem o jakimś Quekeowym remake'u ;).

 

Ta na nim się wzorowałem. No myślę ze w sculpcie bym mu masy mięśniowej dorobił. Znaczy proporcje są wydaje mi się dobre. Trzeba nad jakimś fajnym designem posiedzieć. Btw to na co czekasz tyle w Q3 charakterków do roboty.

Napisano

sorki ze odkopuje (?) ale widzialem u ciebie na stronie fajna glowe, pokazuj na forum !! ;)

 

jeszcze jedno,jak dalej modelujesz myszka polecam tablet kurde jaka wygoda jaka kontrola nie do porownania :)

 

hehe jeszcze jedno :) widizalem na forum(nie tym) glowe ze sphere, moglbys ja pokazac i sie pochwalic i jakjajeszcze masz moglys pokazac kazdy lewel ?

Napisano

Więc tak, ta głowa to cześć większej całości, jak jeszcze trochę pociągnę model to pokaże na forum.

 

Wiem że tablet to dobra rzecz, ale jak na razie poza moim zasięgiem finansowym.

 

Ta głowę ze sphery to poszukam, jak znajdę to zapodam.

Napisano

No to wrzucam to co dotąd zrobiłem. Mniej więcej do nadgarstków ciało skończone, ubranie to tylko zarys. Gatki maja być takie obwisłe w założeniu, nie sugerujcie sie, że krok jest za nisko.

 

Ps.

Na Randzera jeszcze przyjdzie czas, tylko musi na kartce wyjść. :)

 

imperial04.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności