Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

heheheh jak zrobisz jednego takiego goscia w np drewnie lub kamieniu to jestes dla mnie mistrzem;) Modele ładne:)

  • Odpowiedzi 291
  • Wyświetleń 58,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

świetny model

jedyne co mi podpadło to brwi trochę dziwne, ma jakby podwójny komplet brwi jeden pod drugim, i w środku pomiędzy prawą a lewą brwią powina być dodatkowa fałdka skóry (nie powinny się ze sobą stykać), tak mi się wydaje.

Napisano

moze to głupio zabrzmi ale powiem ci to co ty mi kiedys :D w kazdej postaci twojej ( prawie ) widze ten sam nos , i głównie dolna czesci twarzy tez przypomina mi juz nie jedna twą postac , takie mam wrarzenie :) i uszy tez cos mi nie pasują. Powodzenia dalej :)

 

ps. jedziesz na tablecie czy myszka wszystko ?

Napisano
wizz-moze to głupio zabrzmi ale powiem ci to co ty mi kiedys :D w kazdej postaci twojej ( prawie ) widze ten sam nos , i głównie dolna czesci twarzy tez przypomina mi juz nie jedna twą postac , takie mam wrarzenie :) i uszy tez cos mi nie pasują. Powodzenia dalej :)

Przyłączam się do tej opini ,większość twoich postaci posiada te dwie charakterystyczne wypukłości pod dolną wargą ,mocny wpływ Kolby Jukes-a i o ile Kolby tą manierę stosuje najczęsciej w postaciach komiksowych,i to się sprawdza bo nadaje twarzy mocno przerysowany buntowniczy grymas, to wpychanie tej miny w każdą postać mija się z celem bo wygląda dziwnie przy postaciach realistycznych lub statycznej mimice twarzy.

 

Modele robisz świetne i widać że masz do nich rękę i tylko tak dalej-powodzenia :).

Napisano

chyba się zakochałem - piękny ten koleś - fantastycznie wykonany model - och yeah!

Napisano

No no .. dlonie przefajne .. no ale pare rzeczy jeszcze moglbys poprawic.. wyzej wspomniane oczy, oczodoly sa za daleko rozstawione i minimalnie oczka za male, ucho zbyt regularne takie okraglutkie - nie fajniutkie. Poraz kolejny widze u ciebie fatalny blad z tym udem i nogami (proporcje) .. no ale skoro to jeszcze do poprawy to czekam na kolejne wersje i sie nie czepiam poki co narazie.

Napisano

głęba super ja bym nic nie zmieniał, nie zawsze proporcje muszą być idealne

Napisano

OKO--> ekhm dlonie przefajne ? jak dla mnie wygladaja jakbym mial palce polamane :)

briz--> idealne wiadomo ze nie ale tez nie moga byc za bardzo "zle"

Napisano

To nie chodzi o to, zeby byl to michal aniol, tylko o odbior. Jezeli ma byc cos przerysowane, to postac musi oddawac owy charaker chociaz troche. Nie ma za bardzo uzasadnienia, ze oczka mogly by byc takie rozsuniete, wiec biore to za blad.

Napisano

Świetny modeling - jedynie ta klamerka przy pasku rzuca sie w oczy.

Napisano

Zapowiada sie ciekawie, nie będę sie powtarzał po innych, popraw trochę anatomie i będzie git.

Btw. Oteksturujesz coś kiedyś i wyrenderujesz? fajnie by było:)

Napisano
  • Autor

Dzięki za cenne rady i uwagi, poprawiłem to co zdołałem z reszta jeszcze walczę.

 

imperial05.jpg

 

Może kiedyś zrobię jakąś teksturę się obaczy.

Napisano

super model jak zawsze trochę kolana mi nie pasują są za bardzo wystające ale nie znam się aż tak na anatomii :)

Napisano
  • Autor

Dawno nic nie wrzucałem, to teraz zapodam, może nie sa to postacie ale zawsze coś.

 

Taki dłuższy speed sculpting:

 

demon.jpg

 

oraz zbrushowany frankie :)

 

franek3.jpg

 

i skończona głowa poprzedniego modelu:

 

glowa2.jpg

Napisano

Franki ma zeza ?? Bardzo fajny modeling zauważyłem parę dziwnie ostrych krawędzi np na nosie diabła ale to szczegóły. Ogólnie za*****te modele robisz. Czekam na wiecej

Napisano
  • Autor
Franki ma zeza ?? Bardzo fajny modeling zauważyłem parę dziwnie ostrych krawędzi np na nosie diabła ale to szczegóły. Ogólnie za*****te modele robisz. Czekam na wiecej

 

Te ostre krawędzie to pinch z premedytacją pojechany :) Ta zez jak nic :)

 

to jeszcze zapodam początek nowej zabawy, zobaczymy co wyjdzie:

 

sculpt1.jpg

Napisano

Ostatnia najlepsza (chodzi o poprzedni post). Lubie jak sa czasem ostrzejsze wglebienia a czasem lagodniejsze przejscia i nie kazdy miesien jest podkreslony jakby byl ekstremalnie napiety.

Pierwsza tez fajna ale pod broda to juz przegiales :) Franek slabszy porownojac z tymi dwiema.

Napisano
  • Autor
nom piekne te modeliki piekne, ale brakuje mi troche w tych postaciach charakteru i Twojego stylu, nie wiem kurcze... jestem marudny ? :D

 

Sam czuje ze ostatnio nie mogę sie rozwinąć i trwam w miejscu, ciekawe czy uda sie ruszyć do przodu. Dzięki za cenne spostrzeżenie.

Napisano
  • Autor
A ja mam pytanko czy robisz te modele z jaki konceptów czy są one twojego projektu??

 

Odpowiem tak, głównie ze łba robie, przynajmniej te ostatnie co pokazałem.

Napisano

fajne fajne ale nie podoba mi się ten robiony na siłę, tak myślę że na siłę detal jak na szyi tej postaci z posta 169 no i na franki'm też trochę na siłę

Napisano

no bardzo fajna ta ostatnia glowka jest, mam nadzieje ze bedziesz jescze do tego robil jakis detal ? jak mozesz to wrzuc tez baze z maxa

Napisano
  • Autor

Proszę:

 

base2.jpg

 

i jeszcze, się staram wyciągnąć coś więcej ze starego modelu:

 

gob1.jpg

Napisano

baza fajna, z ta mordka w tym drugim stworku to troche przekombinowalas, tak mi sie wydaje

Napisano

Wymiata, szczególnie podobają mi sie te buty... takie orkowskie:)

Napisano

Zawsze jak odwiedzam ten wątek to zachodzę w głowę jak Ty to robisz, chodzi mi o scupult, że tak nautralnie to wszsytko wygląda ? Dlatego prędko uciekam co by sobie we łba nie palnąć z dwururki ...

Napisano

woow wszystko kozak, ostatni model troche mi sie nie podoba, ale wizualnie bo technicznie jest bardzo okey.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Hehe, dzięki za komentarze, wszystkie :).

Co do tego wyżej, to już nie będę go już ruszał, zostanie taki jaki jest. Hehe , dwa interesy, dobre. Co do butków to taki krój jest teraz ponoć bardzo modny :)

don Mario czy ja wiem czy tak naturalnie, ja uważam ze muszę jeszcze ostro pracować nad szlifowanie techniki sculptowania.

 

A ty ciąg dalszy główki która zacząłem wcześniej:

 

sculpt02.jpg

Napisano

no bardzo fajnie, moze tylko te zmarsczki na kosci policzkowej sa zbyt rownomierne, ale tak to spoko, ciekaw jestem jak bedzie wygladal jak skonczysz

Napisano

no i kolejna extra głowa, eh..., mam pytanie widze ze te wszsytkie fałdki\zmarszki są ostre niemal jak brzytwa, z ilu milionów składa sie ta głowa, ciekaw jestem tez liczb odnosnie wczesniejszych postaci, pytam tak z ciekawosci poniewaz ja nie potrafie tego uzyskac i nie wiem czy za malo jeszcze poly czy co :\

Napisano

z tego co sie orientuje, to miliardow poly nie trzeba, duzo pincha i lazy mouse, do tego mozna dodac jeszcze gravity , mam racje ?

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze.

 

ttaaddeek prawie trafiłeś, co do techniki to jutro rozpisze szerzej, ide spac jutro rano wstać trzeba :/. Mój komp to pentium 4, 1gb ramu i gf7300, więc ferrari to to nie jest :) Poza tym bez tabletu, jakąś kichową optyczna myszkę mam i z tymi fałdkami sie schodzi.

Napisano
  • Autor

No mycha jest wysłużona już trochę.

Ta głowa ma około 1800000 poly.

Pincha staram sie nie naduzywać. Raczej bardziej bawię się bruszami, zmieniam alfę i rodzaj brusza, także siłę miedzy 15 a 25 czasem więcej. Smootha ustawiam na 50%. Magnifi tool bardzo przydatne jest. Wszystkie parametry można łatwo przestawić.

Jeszcze zgęszczenie siatki w badzie, na czaszce najmniej poly jest, na twarzy najwięcej.

dla mnie mistrzem w robieniu zmarszczek jest Alex Olivier :)

 

sculpt03.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności