Napisano 30 Wrzesień 200717 l heheheh jak zrobisz jednego takiego goscia w np drewnie lub kamieniu to jestes dla mnie mistrzem;) Modele ładne:)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l świetny model jedyne co mi podpadło to brwi trochę dziwne, ma jakby podwójny komplet brwi jeden pod drugim, i w środku pomiędzy prawą a lewą brwią powina być dodatkowa fałdka skóry (nie powinny się ze sobą stykać), tak mi się wydaje.
Napisano 30 Wrzesień 200717 l moze to głupio zabrzmi ale powiem ci to co ty mi kiedys :D w kazdej postaci twojej ( prawie ) widze ten sam nos , i głównie dolna czesci twarzy tez przypomina mi juz nie jedna twą postac , takie mam wrarzenie :) i uszy tez cos mi nie pasują. Powodzenia dalej :) ps. jedziesz na tablecie czy myszka wszystko ?
Napisano 30 Wrzesień 200717 l wizz-moze to głupio zabrzmi ale powiem ci to co ty mi kiedys :D w kazdej postaci twojej ( prawie ) widze ten sam nos , i głównie dolna czesci twarzy tez przypomina mi juz nie jedna twą postac , takie mam wrarzenie :) i uszy tez cos mi nie pasują. Powodzenia dalej :) Przyłączam się do tej opini ,większość twoich postaci posiada te dwie charakterystyczne wypukłości pod dolną wargą ,mocny wpływ Kolby Jukes-a i o ile Kolby tą manierę stosuje najczęsciej w postaciach komiksowych,i to się sprawdza bo nadaje twarzy mocno przerysowany buntowniczy grymas, to wpychanie tej miny w każdą postać mija się z celem bo wygląda dziwnie przy postaciach realistycznych lub statycznej mimice twarzy. Modele robisz świetne i widać że masz do nich rękę i tylko tak dalej-powodzenia :).
Napisano 30 Wrzesień 200717 l oczy za male :) usta za male :) choc w sumie moga byc :) dlonie panie :)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l chyba się zakochałem - piękny ten koleś - fantastycznie wykonany model - och yeah!
Napisano 1 Październik 200717 l No no .. dlonie przefajne .. no ale pare rzeczy jeszcze moglbys poprawic.. wyzej wspomniane oczy, oczodoly sa za daleko rozstawione i minimalnie oczka za male, ucho zbyt regularne takie okraglutkie - nie fajniutkie. Poraz kolejny widze u ciebie fatalny blad z tym udem i nogami (proporcje) .. no ale skoro to jeszcze do poprawy to czekam na kolejne wersje i sie nie czepiam poki co narazie.
Napisano 1 Październik 200717 l głęba super ja bym nic nie zmieniał, nie zawsze proporcje muszą być idealne
Napisano 1 Październik 200717 l OKO--> ekhm dlonie przefajne ? jak dla mnie wygladaja jakbym mial palce polamane :) briz--> idealne wiadomo ze nie ale tez nie moga byc za bardzo "zle"
Napisano 1 Październik 200717 l To nie chodzi o to, zeby byl to michal aniol, tylko o odbior. Jezeli ma byc cos przerysowane, to postac musi oddawac owy charaker chociaz troche. Nie ma za bardzo uzasadnienia, ze oczka mogly by byc takie rozsuniete, wiec biore to za blad.
Napisano 1 Październik 200717 l Zapowiada sie ciekawie, nie będę sie powtarzał po innych, popraw trochę anatomie i będzie git. Btw. Oteksturujesz coś kiedyś i wyrenderujesz? fajnie by było:)
Napisano 1 Październik 200717 l Autor Dzięki za cenne rady i uwagi, poprawiłem to co zdołałem z reszta jeszcze walczę. Może kiedyś zrobię jakąś teksturę się obaczy.
Napisano 1 Październik 200717 l super model jak zawsze trochę kolana mi nie pasują są za bardzo wystające ale nie znam się aż tak na anatomii :)
Napisano 6 Listopad 200717 l Autor Dawno nic nie wrzucałem, to teraz zapodam, może nie sa to postacie ale zawsze coś. Taki dłuższy speed sculpting: oraz zbrushowany frankie :) i skończona głowa poprzedniego modelu:
Napisano 6 Listopad 200717 l Franki ma zeza ?? Bardzo fajny modeling zauważyłem parę dziwnie ostrych krawędzi np na nosie diabła ale to szczegóły. Ogólnie za*****te modele robisz. Czekam na wiecej
Napisano 6 Listopad 200717 l Autor Franki ma zeza ?? Bardzo fajny modeling zauważyłem parę dziwnie ostrych krawędzi np na nosie diabła ale to szczegóły. Ogólnie za*****te modele robisz. Czekam na wiecej Te ostre krawędzie to pinch z premedytacją pojechany :) Ta zez jak nic :) to jeszcze zapodam początek nowej zabawy, zobaczymy co wyjdzie:
Napisano 6 Listopad 200717 l Ostatnia najlepsza (chodzi o poprzedni post). Lubie jak sa czasem ostrzejsze wglebienia a czasem lagodniejsze przejscia i nie kazdy miesien jest podkreslony jakby byl ekstremalnie napiety. Pierwsza tez fajna ale pod broda to juz przegiales :) Franek slabszy porownojac z tymi dwiema.
Napisano 6 Listopad 200717 l nom piekne te modeliki piekne, ale brakuje mi troche w tych postaciach charakteru i Twojego stylu, nie wiem kurcze... jestem marudny ? :D
Napisano 7 Listopad 200717 l Autor nom piekne te modeliki piekne, ale brakuje mi troche w tych postaciach charakteru i Twojego stylu, nie wiem kurcze... jestem marudny ? :D Sam czuje ze ostatnio nie mogę sie rozwinąć i trwam w miejscu, ciekawe czy uda sie ruszyć do przodu. Dzięki za cenne spostrzeżenie.
Napisano 7 Listopad 200717 l A ja mam pytanko czy robisz te modele z jaki konceptów czy są one twojego projektu??
Napisano 7 Listopad 200717 l Autor A ja mam pytanko czy robisz te modele z jaki konceptów czy są one twojego projektu?? Odpowiem tak, głównie ze łba robie, przynajmniej te ostatnie co pokazałem.
Napisano 8 Listopad 200717 l fajne fajne ale nie podoba mi się ten robiony na siłę, tak myślę że na siłę detal jak na szyi tej postaci z posta 169 no i na franki'm też trochę na siłę
Napisano 8 Listopad 200717 l no bardzo fajna ta ostatnia glowka jest, mam nadzieje ze bedziesz jescze do tego robil jakis detal ? jak mozesz to wrzuc tez baze z maxa
Napisano 8 Listopad 200717 l Autor Proszę: i jeszcze, się staram wyciągnąć coś więcej ze starego modelu:
Napisano 8 Listopad 200717 l baza fajna, z ta mordka w tym drugim stworku to troche przekombinowalas, tak mi sie wydaje
Napisano 12 Listopad 200717 l Zawsze jak odwiedzam ten wątek to zachodzę w głowę jak Ty to robisz, chodzi mi o scupult, że tak nautralnie to wszsytko wygląda ? Dlatego prędko uciekam co by sobie we łba nie palnąć z dwururki ...
Napisano 14 Listopad 200717 l woow wszystko kozak, ostatni model troche mi sie nie podoba, ale wizualnie bo technicznie jest bardzo okey. Pozdrawiam.
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor Hehe, dzięki za komentarze, wszystkie :). Co do tego wyżej, to już nie będę go już ruszał, zostanie taki jaki jest. Hehe , dwa interesy, dobre. Co do butków to taki krój jest teraz ponoć bardzo modny :) don Mario czy ja wiem czy tak naturalnie, ja uważam ze muszę jeszcze ostro pracować nad szlifowanie techniki sculptowania. A ty ciąg dalszy główki która zacząłem wcześniej:
Napisano 14 Listopad 200717 l no bardzo fajnie, moze tylko te zmarsczki na kosci policzkowej sa zbyt rownomierne, ale tak to spoko, ciekaw jestem jak bedzie wygladal jak skonczysz
Napisano 14 Listopad 200717 l no i kolejna extra głowa, eh..., mam pytanie widze ze te wszsytkie fałdki\zmarszki są ostre niemal jak brzytwa, z ilu milionów składa sie ta głowa, ciekaw jestem tez liczb odnosnie wczesniejszych postaci, pytam tak z ciekawosci poniewaz ja nie potrafie tego uzyskac i nie wiem czy za malo jeszcze poly czy co :\
Napisano 14 Listopad 200717 l z tego co sie orientuje, to miliardow poly nie trzeba, duzo pincha i lazy mouse, do tego mozna dodac jeszcze gravity , mam racje ?
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor Dzięki za komentarze. ttaaddeek prawie trafiłeś, co do techniki to jutro rozpisze szerzej, ide spac jutro rano wstać trzeba :/. Mój komp to pentium 4, 1gb ramu i gf7300, więc ferrari to to nie jest :) Poza tym bez tabletu, jakąś kichową optyczna myszkę mam i z tymi fałdkami sie schodzi.
Napisano 15 Listopad 200717 l Autor No mycha jest wysłużona już trochę. Ta głowa ma około 1800000 poly. Pincha staram sie nie naduzywać. Raczej bardziej bawię się bruszami, zmieniam alfę i rodzaj brusza, także siłę miedzy 15 a 25 czasem więcej. Smootha ustawiam na 50%. Magnifi tool bardzo przydatne jest. Wszystkie parametry można łatwo przestawić. Jeszcze zgęszczenie siatki w badzie, na czaszce najmniej poly jest, na twarzy najwięcej. dla mnie mistrzem w robieniu zmarszczek jest Alex Olivier :)
Napisano 15 Listopad 200717 l dla mnie mistrzem w robieniu zmarszczek jest Alex Olivier :) pokaz link do jego modeli :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto