Skocz do zawartości

Postać 3D: Characters (uwaga wacek !) i inne bzdety.


kubi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 291
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

świetny model

jedyne co mi podpadło to brwi trochę dziwne, ma jakby podwójny komplet brwi jeden pod drugim, i w środku pomiędzy prawą a lewą brwią powina być dodatkowa fałdka skóry (nie powinny się ze sobą stykać), tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to głupio zabrzmi ale powiem ci to co ty mi kiedys :D w kazdej postaci twojej ( prawie ) widze ten sam nos , i głównie dolna czesci twarzy tez przypomina mi juz nie jedna twą postac , takie mam wrarzenie :) i uszy tez cos mi nie pasują. Powodzenia dalej :)

 

ps. jedziesz na tablecie czy myszka wszystko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizz-moze to głupio zabrzmi ale powiem ci to co ty mi kiedys :D w kazdej postaci twojej ( prawie ) widze ten sam nos , i głównie dolna czesci twarzy tez przypomina mi juz nie jedna twą postac , takie mam wrarzenie :) i uszy tez cos mi nie pasują. Powodzenia dalej :)

Przyłączam się do tej opini ,większość twoich postaci posiada te dwie charakterystyczne wypukłości pod dolną wargą ,mocny wpływ Kolby Jukes-a i o ile Kolby tą manierę stosuje najczęsciej w postaciach komiksowych,i to się sprawdza bo nadaje twarzy mocno przerysowany buntowniczy grymas, to wpychanie tej miny w każdą postać mija się z celem bo wygląda dziwnie przy postaciach realistycznych lub statycznej mimice twarzy.

 

Modele robisz świetne i widać że masz do nich rękę i tylko tak dalej-powodzenia :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no .. dlonie przefajne .. no ale pare rzeczy jeszcze moglbys poprawic.. wyzej wspomniane oczy, oczodoly sa za daleko rozstawione i minimalnie oczka za male, ucho zbyt regularne takie okraglutkie - nie fajniutkie. Poraz kolejny widze u ciebie fatalny blad z tym udem i nogami (proporcje) .. no ale skoro to jeszcze do poprawy to czekam na kolejne wersje i sie nie czepiam poki co narazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic nie wrzucałem, to teraz zapodam, może nie sa to postacie ale zawsze coś.

 

Taki dłuższy speed sculpting:

 

demon.jpg

 

oraz zbrushowany frankie :)

 

franek3.jpg

 

i skończona głowa poprzedniego modelu:

 

glowa2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franki ma zeza ?? Bardzo fajny modeling zauważyłem parę dziwnie ostrych krawędzi np na nosie diabła ale to szczegóły. Ogólnie za*****te modele robisz. Czekam na wiecej

 

Te ostre krawędzie to pinch z premedytacją pojechany :) Ta zez jak nic :)

 

to jeszcze zapodam początek nowej zabawy, zobaczymy co wyjdzie:

 

sculpt1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia najlepsza (chodzi o poprzedni post). Lubie jak sa czasem ostrzejsze wglebienia a czasem lagodniejsze przejscia i nie kazdy miesien jest podkreslony jakby byl ekstremalnie napiety.

Pierwsza tez fajna ale pod broda to juz przegiales :) Franek slabszy porownojac z tymi dwiema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom piekne te modeliki piekne, ale brakuje mi troche w tych postaciach charakteru i Twojego stylu, nie wiem kurcze... jestem marudny ? :D

 

Sam czuje ze ostatnio nie mogę sie rozwinąć i trwam w miejscu, ciekawe czy uda sie ruszyć do przodu. Dzięki za cenne spostrzeżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Zawsze jak odwiedzam ten wątek to zachodzę w głowę jak Ty to robisz, chodzi mi o scupult, że tak nautralnie to wszsytko wygląda ? Dlatego prędko uciekam co by sobie we łba nie palnąć z dwururki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dzięki za komentarze, wszystkie :).

Co do tego wyżej, to już nie będę go już ruszał, zostanie taki jaki jest. Hehe , dwa interesy, dobre. Co do butków to taki krój jest teraz ponoć bardzo modny :)

don Mario czy ja wiem czy tak naturalnie, ja uważam ze muszę jeszcze ostro pracować nad szlifowanie techniki sculptowania.

 

A ty ciąg dalszy główki która zacząłem wcześniej:

 

sculpt02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no i kolejna extra głowa, eh..., mam pytanie widze ze te wszsytkie fałdki\zmarszki są ostre niemal jak brzytwa, z ilu milionów składa sie ta głowa, ciekaw jestem tez liczb odnosnie wczesniejszych postaci, pytam tak z ciekawosci poniewaz ja nie potrafie tego uzyskac i nie wiem czy za malo jeszcze poly czy co :\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

 

ttaaddeek prawie trafiłeś, co do techniki to jutro rozpisze szerzej, ide spac jutro rano wstać trzeba :/. Mój komp to pentium 4, 1gb ramu i gf7300, więc ferrari to to nie jest :) Poza tym bez tabletu, jakąś kichową optyczna myszkę mam i z tymi fałdkami sie schodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mycha jest wysłużona już trochę.

Ta głowa ma około 1800000 poly.

Pincha staram sie nie naduzywać. Raczej bardziej bawię się bruszami, zmieniam alfę i rodzaj brusza, także siłę miedzy 15 a 25 czasem więcej. Smootha ustawiam na 50%. Magnifi tool bardzo przydatne jest. Wszystkie parametry można łatwo przestawić.

Jeszcze zgęszczenie siatki w badzie, na czaszce najmniej poly jest, na twarzy najwięcej.

dla mnie mistrzem w robieniu zmarszczek jest Alex Olivier :)

 

sculpt03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności