madman1987 Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Hello! Ciagle cwiczonka sf ;] Niecale 6k trisow, sam kolor jak na razie i spec wziety z coloru (wiec niedokladny). Teraz sie biore za konkretna mape speca i normala dziobie w miedzyczasie. Emisji oczywiscie tez nie ma. A wrzucam, bo jestem ciekaw co sadzicie o stanie aktualnym- trzecie podejscie do glownego statku gracza -_-' Pozdrowki
Bruneq Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 jak na tyle przybrudzen to troceh za malo rdzy...ja wiem ze to kosmiczny i w kosmosie sie moze drdza nei rozwila...ale co tam!:) bardzo fajnei wyglada pokaz sieatke i stexturki jak mozesz!
Kuba Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Ten mi się bardzo podoba. Fajny pomysł, wykonanie też pierwsza klasa.
ledyr Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 nie znam sie na tego typu rzeczach wiec zadnej konstruktywnej krytyki ode mnei nie usłyszysz moze oprócz tego ze model jest coooooooooooool :D heh
madman1987 Napisano 30 Maj 2007 Autor Napisano 30 Maj 2007 klicek- nie rozsmieszaj mnie XD lol jutro zamieszcze siateczki i rendery skonczonego statku, dzieki za komenty
mort Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 wow, impressive....jedyne co mię razi to że metal jest taki trochę papierowy, ale moze dodanie jakiegoś speculara by mu pomogło.. bardzo podoba mi się kolorystyka, no i świetny koncept.. pozdrawiam!
Konras Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Patrzac jakos nie moge uwierzyc ze to sam diff bez normala, makabra po prostu ^^' Masz o tym wszytskim nie male pojecie. Ciekawe jak wygladaly poprzednie podejscia o tego statku, ah no i zdradz co to za projekt?:> miales do tego jakies koncepty? Wyglada na prawde super :)
Tony M. Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 hehe a ja znalazłem coś co mi nie pasuje :) te czarno-żółte paski na górze, troche bez sensu nie komponują się z resztą statku, jak Cię koncept nie blokuje to spróbuj z normalnym szarym metalem... następnie dziób sam żółty może będzie fajnie wyglądać bez tych czarnych pasków... & krawędzie skrzydeł, chodzi mi tutaj o tą szaro-czarną "zebre" troszke jednolite jak dla mnie popróbował bym tutaj normalny metal + jakieś wloty powietrza, łączenia etc... technicznie model super teksturka czyściutka miodzio gratki wielkie... jak skończysz zapodasz jakieś gwiazdki w tle i wszyscy wymiękną :)
Levus Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 I mi się podobuje! Najs disajn! dygresja: dzisiejszy trend s-f w grach mówi: "im więcej glow-lampek tym większy profesjonalizm!":D:D:D Dałbyś więc ze dwa jakieś świecidełka:) Pozdro!
Orangegraphics Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 światełka zostawmy i trzymajmy się bardziej koncepcji "przestarzałych" brudnych statkow gwiezdnych wojen 4-6 ;) czyli najpiekniejszych statkow;) jest super
Por@szek Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Yo dziadu :) Zanim zaczne moj monotonny monolog jedna rzecz. Bardzo fajna robota z brudem. Bardzo mi sie podoba. Teraz tak. Jezeli to jest kosmolot to dodaj jakies otarcia i odpryski od meteorytow na przodzie. Moze troche wiecj odptyskow lakieru od przodu. Daj z 3-4 poli wiecej na te wyziewy powietrz od przodu.Nie dawaj czarnych dziur, tylko z lekkim gradientem aby ladnie kolor przechodzil w czern. Brakuje mi troche koloru. Ale to akurat moze tylko ja. Skoro dales wyblakly zolty i stalowa szarosc moze daj jakis wyprany niebieski aby troche zlamac montonnie ale nadal utrzymac go w zimnym tonie? Ewentualnie dla ozywiena statku mozesz dac czerwony. Zerknij sobie na v-wing'a bedziesz wiedziec o co chodzi. Wspomnialem juz o otarciach od meteorytow?? Wspomnialem :D TO tez daj tak brud, od pylu, otarc, i jakiegos innego kosmicznego smiacia itd, i wszczegolnosci troche sadzy od wchodzenia w atmosfere. CHOLERA W JAKIEJ ON JEST SKALI??!! Toz to jest olbrzymie. Taki maly kokpit? No dobra, nie wazne. Ale daj srodek, polprzezroczysty, zmarnujesz na to jakies 30 poli ale bedzie cos w srodku. Mozesz tez poprowadzic linie ( 1 plane, alpha test) od skrzydel z tylu do ( teoretycznej ktora zrobisz) antenki toz za kokpitem ( zerknij na spitfire'a). jak sie do tego wsiada? Jakas drabinka? Podnosnik, moze jest niskopodlogowy i sie obniza??:D Wiem czepiam sie. Okejjj ... teraz tylni render :D Wiekszosc rzeczy juz napisalem, wiec dodam tylko: brud wokolo silnikow, od sadzy tradycyjnie. Rdza nie pasuje do statku kosmicznego. Brak tlenu. Chyba ze bedzie mial miedzy ladowania na planetach. Jezeli bedzie to co ala wipeout to nie dawaj tych rozwalen od przodu od meteorytow czy jakiegos innego smiecia. Daj jakies lampki na incandescence, animowane tez byly by ok. Zerknij sobie na postacie Too human, albo golemy z enchanted arms- takie linie mam na mysli. Moze jakies wyladowania na skrzydalch lub na samych dzialkach. I daj widok od dolu. Tak pio za tym to ile on ma ? 6000-8000 tri , 2048x2048?? Popracuj nad specularem, ale to juz sam pisales. Daj moze jakies mocniejsze zadrapania, dziury po kulach, laserach itd. Moze jakies naklejki, spraye napisy. Oki koncze bo co za duzo to nie zdrowo. Modelik bardzo ok, ale jeszcze wieje wipem :) Keep it up matey. p.s. to next gen, wiec masz pewnie sporo limitu ( lekko ustaw go na 12-15 000 tri jezeli to ma byc glowny element gry) wiec pododawaj bevele na ostrych krawedziach, glownie chodzi mi o skrzydla. No i normal bedzie lepiej wygladal.:)
Reanimator Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 A, to juz wiem co tam tak dziergales ;) Fajne:) Kojarzy mi sie z XWingiem:)
Valery Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 Fajne:) Kojarzy mi sie z XWingiem:) miałem napisac dokładnie to samo :) bardzo ładny :)
madman1987 Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 dzieki ludziska za komenty :) milo poczytac troche milych slow i konkretnych rad, dzisiaj chce to skonczyc wiec wieczorem update (emissivy dojda, spec, normal i podciagne zaiste colorek, moza faktycznie dodam troche poly) porasz- damn you XD ale sporo racji masz, dzieks, a drabinka do kabiny to faktycznie nie glupi pomysl -_-' pozdrowki
_michal Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 będą silniczki manewrowe? Wygląda świetnie, bardzo 'drapieżny'.
madman1987 Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 a oczywiscie, ze w blenderze :P dobry blender nie jest zly a open source przestaje juz byc typowy dla badziewnych softow
Bro Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 a oczywiscie, ze w blenderze :P dobry blender nie jest zly RESPECT :)
Adek_CG Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 swietna robota, bardzo mi sie podoba taki rasowy mysliwiec :)
Matys Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 super sprawa!! szacunek , szkoda ze nie da sie tego wyrenderowac w jakims konkretnym silniku bo w sunie teraz efekty z silnika daja naprawde wiele takiemu modelow :-) no i oczywiscie stac Cie na wiele wiecej wiec nie ma co sie podniecac ;-)
madman1987 Napisano 1 Czerwiec 2007 Autor Napisano 1 Czerwiec 2007 niewielki update, niestety nie daje rady tak szybko jak myslalem, ale wole pomalu a dokladniej, jak narazie wykanczam delikatnego normalka i speca, emisja tez jest ale tylko na dyszach wiec nie daje nawet bo niewarto jeszcze, mialy byc screeny z enginu ale exporter cala zdechl -_-' dzieki a komenty i na czasie na prawde sie postaram o te screeniki [wywalilem screen, za ciemny] cheers
Por@szek Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Pocisk. Daj jasniej, to bede mogl sie rozpisac :)
mort Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 no questions either ;] aczkolwiek mogłoby być ciut jaśniej bo masę detalu zniknęło :) pozdrawiam
madman1987 Napisano 2 Czerwiec 2007 Autor Napisano 2 Czerwiec 2007 No więc oto i jest obiecana siatka, dodaję screen bez cieniowania i sheety texów. Aktualnie są cztery zestawy (color, spec, normal, emissive)- kabina, kadłub, broń ciężka pod spodem i skrzydła. Są osobno bo będą mogły być w sklepie dowolnie wymieniane. Na kadłub oraz skrzydła przypada po 1024, na broń ciężką oraz kabinę po 512. Siatka liczy sobie teraz ponad 6k tri, choć potem będę jeszcze dodawał trochę cięć gwoli lepszego cieniowania (do 10k). Normal jest jest robiony ręcznie (nvidie etc), więc nie ma tu polotów jakichś- głównie na oddzielenie blaszek. Cóż dodam więcej, jeszcze będę to dłubał ale pomału dochodzę to tego co chcę osiągnąć. Pozdrówki
mrkrzysiek Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 świetny model, textury jak i sam koncept statku super robota
Tony M. Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 respect :) super ten glow na silnikach i skrzydłach wygląda...
arcade Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 Fiu fiu fiu.... No zarąbiste :) I na renderach faktycznie widać jakieś niebieskie wypasity robione na spektakularze :D
Gość michlord Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 Chciałbym na blenderze tak wymiatać jak ty, texturki i model extra.
KLICEK Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Stary no co tu duzo mowic no rewelka :) Mam pytanie czy wypasiti suportuje juz realtimowe modele ze spektakularem ?
madman1987 Napisano 13 Czerwiec 2007 Autor Napisano 13 Czerwiec 2007 Tak. Doszlo nawet jeszcze pare nowych funkcji takich jak: anal occlusion, ubnormal mapping czy jeszcze nieznane (nowa technologia) fakowanie subsurface scattera wewnatrz wypaisty renderera. Poza Klicor nie moge Ci zlapac na gg- wezze sie odezwij :P Pilna sprawke mam ;)
JmTm00 Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 osz tyy w morde :D Tak jak nie lubie wszelkich kantów...bardzo plastycznie to wyszło wszystko, very nice :]
Bruneq Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 Qtffa....uświadomcie mnie...co to jest wypasiti i te inne nienormale!:) Stateczek megawypas!
Por@szek Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Qtffa....uświadomcie mnie...co to jest wypasiti i te inne nienormale!:) Pisalem prawie o wszystkich mapach w swojej inzynierce. No oprocz chyba ambient occlussion i incandescence map. Widac jak ludzie czytaja moje posty...
Bruneq Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 posty czytaja, ale w prace sie nie zaglebilem! aczkolwiek niedlugo bede musiał koniecznie!:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się