Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

a to ja mam jeszcze tylko jedno pytanie: Magda zalatwisz mi robote w Ubi? ;)

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie tyle pytanie co raczej obserwacja (być może kwalifikująca się do obicia twarzy)- patrząc na Twoje prace zestawione na bannerku odniosłem wrażenie że w każdej z nich jest coś z Twojej- tj nie bezpośrednio broń boże ( :) ). Weź choćby ostatniego "sierżanta"- forma brody, kształt nosa- wszystko to wygląda trochę tak jakby ktoś używał fragmentów Twojej twarzy jako podstawy do późniejszych- ok, daleko idących- modyfikacji.

Napisano

Reanimator - hehe, wlasnie zauwazylam, ze on sie pojawia i znika :cool:

 

ETA - dzieki ale bez przesady, jeszcze sporo musze sie nauczyc :) - mudbox, znam tez 3ds max ale go nie lubie wiec nie uzywam na codzien... After Effects czasem do compositing... eh nie ma to jak Photoshop - jestem fanatykiem LOL

 

tweety - nad projektem pracuje rozna ilosc osob - zalezy co trzeba zrobic... jesli chodzi o detale w ubraniu etc to moge nieco po swojemu je modelowac ale ogolnie rzadzi art director i to on ma ostatnie slowo... w tym tygodniu najprawdopodobniej zaczniemy nowy projekt i bede robic glownego bohatera, wiec pewnie nic nie bede mogla zrobic po swojemu :eek:

 

zadziwiajaco owszem, w Ubi pracuje bardzo duzo kobiet :) [w mojej poprzedniej firmie ja bylam jedna LOL i bylo to bardzo dziwne uczucie... Ubisoft jest bardziej normalny pod tym wzgledem]... w moim studiu dziewczyny sa w dzialach texturing, compositing, matte painting, animation, modeling [czyli ja], lighting/rendering... praktycznie wszedzie poza vfx... ale i tam kiedys wtargna :D

 

tak tutaj jest podzial rol - choc czasem environment artist robi takze swiatla, ale on kiedys zajmowal sie swiatlami wiec to inna sprawa... ogolnie najpierw my modelujemy cos, wysylamy do teksturowania i riggowania... potem to dostaja animatorzy, lighterzy etc... Teraz w naszym studiu wszystko sie zmienia bo weszlismy na nowe wody i produkcja filmu wymaga adaptacji :) - wiec inaczej nieco dzielimy odpowiedzialnosc... jest tez po prostu ciekawiej...

 

RENUAL - dokladnie 12 miesiecy :)

 

BARTUSOOO - dzieki ale bez przesadyzmow ;)

no coz, pozyczke studencka splacac mozna 20 lat ;P...

VFS jest absolutnie SUPER!!! bez porownania najlepsze doswiadczenie mego zycia i nie zaluje ani chwili choc bylo ostro :)

 

_kuba_ - no coz, juz odpowiedziales sam na to pytanie - sa tu swietni artysci :) jak wszedzie... nie sadze, zeby to cos z krajem mialo wspolnego...

 

ofca - :P poglowkuj troche i sie domyslisz jaki on jest ;)

 

CzAK1 - jak juz powyzej napisalam, mamy swietnych artystow - wystarczy popatrzec na to co robi Platige:D:cool:

Marduk - LOL, mam nadzieje, ze zdajesz sobie sprawe, ze ja zartowalam ;) no i spoko wodza ja sie nie spodziewam pochwal i uklonow od wszystkich ani tego, ze kazdemu sie bedzie podobac to co robie... :) ja tez lubie malarstwo...

co do artystow to owszem mam swoich idoli - Kris Costa, Ian Joyner, Francisco Cortina, Zac Petroc, Rick Baker i Alessandro Baldasseroni to moi faworyci w dzidzinie 3d :)

jesli chodzi o malarstwo i rzezbe to jest ich tak wielu, ze moglabym encyklopedie napisac :D

 

sanki - zabawne ze o to pytasz... z tego co wiem w calym Ubisofcie [wlaczajac w to tylko studia developerskie a jest ich na tym swiecie duzo] pracuje 3 polakow: dwoje w cinematikach w Montrealu... Andrzej [ matte painter i concept artist] juz od 20 lat mieszka w Kanadzie, wiec nie wiem czy to sie liczy i jeden w studiu w Quebec City, czyli niedaleko :)

e=mc^2 - no to zalezy od twoich prac...

 

RK - hmm, nie wiem czy zauwazyles ale to jest cecha prac wszystkich artystow :) ja tez spostrzeglam ta tendencje u siebie... Moim zdaniem, kazdy modelarz to robi, nieswiadomie naturalnie... powinienes zobaczyc chlopaka ktory robil Generala do End War czy tez Sama Fishera ... to on w dwoch nowych wcieleniach ;) - wszyscy mu tutaj mowimy, ze ten general to jego kopia hehe...

ale rany koguta mam nadzieje, ze nie wygladam az tak komicznie jak ten moj sierzant ;P

Napisano

Czesc mam do ciebie nastepujace pytania:

 

1) Czy wiedza ktora zdobylas w VFX bys potrafila zdobyc sama siedzac w domu korzytajac ze wszystkich dostepnych tutoriali w sieci i twoim zdaniem ile by cie to zajelo mnie wiecej na oko :) (chodzi mi o to jak bardzo przypisza nauke taka szkola)

2) Na jakim poziomie byl Twoj angielski jak rozpoczelas nauke?

3) Czy nie czujesz sie zbyt ograniczona i skrepowna przez art director'a?

 

Z gory dziekuje za odpowiedz

Napisano

No co wy - nie wiecie jaki największy hicior Ubi szykuje? :D Taki morderczy tytuł :P

 

A przy okazji - strasznie urocze kobiety teraz w tym 3d robia - chyba trzeba sie przewymiarować z 2d ;] Pozdrawiam goraco, pracy zazdroszcze ;)

Napisano

Interwain- biorąc pod uwagę że modeluję głównie kobiety i dzieci to albo od Twojej reguły sa wyjątki albo mam ostro na... tego pod czaszką :D. I oczywiście NIE wyglądasz tak komicznie jak sierżant ale pięknym kobietom tego rodzaju rzeczy chyba nie trzeba mówić :D

Napisano
Czesc mam do ciebie nastepujace pytania:

 

1) Czy wiedza ktora zdobylas w VFX bys potrafila zdobyc sama siedzac w domu korzytajac ze wszystkich dostepnych tutoriali w sieci i twoim zdaniem ile by cie to zajelo mnie wiecej na oko :) (chodzi mi o to jak bardzo przypisza nauke taka szkola)

2) Na jakim poziomie byl Twoj angielski jak rozpoczelas nauke?

3) Czy nie czujesz sie zbyt ograniczona i skrepowna przez art director'a?

 

Z gory dziekuje za odpowiedz

 

1. mysle, ze jakies 3 lata w pigulce ;) [naprawde trudno powiedziec]

2. jak juz mowilam, jestem magistrem filologi angielskiej i bylam w polowie studiow doktoranckich w tej dzidzinie, ktore rzucilam wiec mysle, ze poziom mialam zaawansowany :)

3. nie... nie jestem 'artysta natchnionym' z natury... moim zdaniem takie skrepowanie uczy a wyzywac sie tworczo moge w domu, po godzinach :D

 

OmeN2501 - no ty mi sie od 2d nie wykrecaj bo rzadzisz!!! i dziekuje :)

 

 

RK - hehee no to masz rzeczywiscie przechlapane ;P

Napisano

Dziękuje za odpowiedź. Życzę powodzenia w dalszej pracy w Ubi :)

 

A może jakieś małe plany na przyszłość są, własna firma, art director w Ubi :) ??

Gość Raffaello
Napisano

witaj Madzia!

 

jeszcze raz gratuluje talentu, cieszę się że jesteś naszym Pięknym akcentem naszej szarej Polski w Montrealu w mojej ulubionej firmie Ubi Soft!

 

w sumie na wszystkie pytania odpowiedziałaś oprócz jednego które chciałem zadać odnośnie nika ale niech pozostanie tajemnicą wedle twojego życzenia ;)

 

więc mam tylko jedno: Z jakiego miasta Polski pochodzisz?

Napisano

Witaj Magdo,

Wszystkie pytania które chciałem zadac już tu padły i zostały udzielone na nie odpowiedzi, wiec chciałbym tylko skromnie pogratulowac umiejętności oraz talenciku:) Podziwiam Twoją galerię i pozdrawiam(pozdrawiam Ciebie nie galerię:D )

Napisano

Czesc Intervain!

Chciałam pogratulowac odwagi:) Podjąć decyzję o zmianie zawodu, kraju, i to wszystko w trakcie robienia doktoratu... No no...

Gratuluję również prac - są świetne:)

No i co tu dużo mówić, bardzo się cieszę, że kobitki pojawiają się w tym fachu.

Powodzenia życzę;)

Napisano

Hej,

Troche tych pytań już było:D

Dobrze Ci idzie modelowanie ,pracki wypas :)

ode mnie pytanko :

- ile robisz [w firmie /w domq] z głowy a ile to znalezienie dobrych refek,albo szkice ?:)

-masz jakieś starsze prace gdzieś na internecie?:)

pozdrawiam ,życze conajmniej 100lat modelowania:P

Napisano

Czesc Magda,

 

Pytanie troszke z innej beczki ale jak najbardziej wiazane z 3D.

Czy bylas juz na wystawie Body Worlds 2, ktora wlasnie gosci w Montrealu ?

Ciekawi mnie Twoje podejscie do tego... Jest to nie watpliwie rewelacyjna lekcja anatomii choc jednak duza czesc dziewczyn i kobiet jakie znam w zyciu nie zdecydowala by sie na odwiedzenie tej wystawy.

 

*prosze nie doszukiwac sie szowinizmu w tym pytaniu ;)

 

Pozdrawiam i gratuluje...

Napisano

Cześć

 

Mam takie pytanie, czy przeniosłaś się do Vancouver tylko z powodu szkoły, czy były też inne powody? O ile zrozumiałam przedtem mieszkałaś w Polsce?

 

Chciałabym jeszcze zbesztać za nieskończenie bitwy, ale się boję...

 

No i gratuluję świetnego portfolia i umiejętności!

Napisano

_kuba_ -hmm przyszlosc raczej wiaze z filmem... powiedzmy, ze moim celem jest pewne znane studio :D - to byloby na tyle... nie zdradzam dlugoterminowych planow bo nie chce zapeszac:)

 

 

Raffaello - ech kadzisz wacpan :D;) - dzieki wielkie... Z GDYNI :)

 

 

SSn4k3 - dzieki :)

 

Beas - dziekuje...

 

Radzisz - staram sie nawet do najmniejszych dupereli znalesc referke :) jestem zdania, ze z glowy nigdy nie wyjdzie dobrze [w kazdym razie, rzadko!] - starsze tzn jak stare?

 

hindus - jesli chodzi o prywatny projekt to szybko mi sie odechciewa i siedze najwyzej tydzien do dwoch [co widzielista tutaj ;)] ... niestety nie mam zaplecza - ta strone teraz buduje, nieco pozno ale lepsze to niz nigdy...

 

Martin Day - bylam :) No coz, ja kiedys chcialam studiowac medycyne sadowa wiec mam moze nieco wypaczone/niekobiece podejscie do tego... mi sie podoba [dla mnie korpus to nie czlowiek... czlowieka juz tam nie ma]

 

Ania - dzieki wielkie, milo slyszec to od Ciebie :) LOL juz tylu besztalo [lacznie ze mna i moja matka], ze nie ma sie czego bac ;) Tak do Vancouver wyjechalam tylko z powodu szkoly - teraz juz tam nie mieszkam ale chetnie znowu bym tam pojechala... uwielbiam to miasto [przypomina mi Gdynie w wielu aspektach, lacznie z poczciwymi, czerwonymi trajtkami ;P]

Napisano

Witaj Magdo :)

Gratuluje już tak wielu osiągnięć tak szybko jakby nie było, no i gratuluje odważnego posunięcia zmiany zawodu, tak się składa że kończę budownictwo i zamiast brać się za budowlanke, rowniez zmieniam zawód :)

Gratuluje jeszcze raz warsztatu i pozdrawiam.

Napisano

Witaj Magdo.

Na początek gratuluję umiejętności nabytych w VFS i możliwości studiowania tam jak wiesz pewnie "prawie" 99% forumowiczów ci tego zazdrości:p

To teraz ja postrzelam kilkoma pytankami i czekam z niecierpliwościa na wyczerpujące odp.:

 

1.Czy znakomita znajomość angielskiego pomogła ci zrozumiec dość szybko programy 3d?

 

2.Chciałbym sie od ciebie dowiedzieć bo głowie sie nad tym strasznie długo ostatnio zastanawiam, według twoich doświadczeń i doświadczeń osób którymi przebywasz na codzień, które oprogramowanie według was jest najlepsze, najprostsze(wiem wiem nic nie jest na początku proste), i najefektywniejsze w dziedzinach które zaraz podam(XSI, Maya, 3dsMax i teraz dziedziny 3d):

-modelowanie z zbrushem

-animacja postaci

-efekty specjalne

 

jak bys mogła wypisac zalety i wady troche szerzej albo podac linki gdzie jest to fajnie opisane najlepiej po polsku bo angielski narazie pre-intermediate;p

 

3.Czy uważasz, że tutoriale z gnomona i digitaltutors sa naprawde pomocne przy nauce pewnych rzeczy i opierając się na nich można stwarzac ciekawe i interesujące rzeczy??

 

4.To pytanie może cię rozwalić bo wymagam chyba zbyt wiele ale czy mogłabyś opisać jak na VFS pokazali ci jak ogarnąć grafike 3d/2d i z czego się najlepiej starać aby byc coraz lepszym w dziedzinach modelowania z zbrushem i animacji, a z czego mniej bo cie tak nie interesują jak inne rzeczy(tak wiesz kilkoma ogólnikami)??

 

5.Gdybys przed pójściem na VFS miała dobre umiejętności w uzytkowaniu tradycyjnych sposobów graficznych czyli takich jak kartka i ołówek czy malowanie to by ci było znacznie prościej??

 

Pozdrowionka dla ciebie i czekam z niecierpliwościa na odp.

 

P.S. Napewno o jakims pytanku zapomniałem to jeszcze dopisze pozniej.

Gość Raffaello
Napisano

Raffaello - ech kadzisz wacpan :D;) - dzieki wielkie... Z GDYNI :)

 

No i do tego z Gdyni! w takim razie pozdrowionka z Gdyni, ale przez New Orleans, ponieważ tu obecnie jestem ale za tydzien wracam więc i Gdynie pozdrowie od ciebie :D:p

 

A o tej porze jest tak pięknie w Gdyni, musisz koniecznie odwiedzić swoje miasto, może mały zlocik sie zorganizuje :rolleyes: (pewnie mały to on wtedy by nie byl)

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

Napisano
Oj Piastol...spadłem ze krzesła gdy przeczytałem twoje pytania...czy ty naprawdę chcesz zamęczysz Magdę.

Wiesz, że od nauki softów zależy wyłącznie od gustu.

 

:):):) CO do softów to bardzo podoba mi się XSI(modelowanie z zbrushem i animacja) i Maya(animacja)...max(raczej vizki) jakos mało , a tak wogule to jestem ciekaw opinii profesjonalistów z Ubisoftu dlatego zadaje takei pytania.

 

P.S. Mam nadzieje, ze jak spadłeś z krzesłą to ci się nic nie stało.:D

Napisano

Cześć Magda.

 

Mam pytanie, na które odpowiedź jest raczej oczywista, ale być może będe mile zaskoczony.

 

Czy w tak dużej firmie jak ubi sa ludzie ktorzy pracuja w darmowym oprogramowaniu np. Blender??

Na codzień pracuje w gimpie, wingsie i blenderze więc jestem ciekaw.

 

Pozdrawiam Kamil.

Napisano

KLICEK - lol.. nie to studio mialam na mysli ale tez bym nie pogardzila ;) [choc z drugiej strony juz mi ich modele kobiet bokiem wychodza bo im sie twarz nie zmienila od lat!]

 

Kedzior - powodzenia :D - wiem jak to jest szukac tego co sie kocha... ja podczas studiow na anglistyce przez rok tez studiowalam ekonomie w W-wie a potem dyplomacje przez rok LOL... dom wariatow :D

 

Piastol:

 

1. chyba tak - w kazdym razie, jako ze ja praktycznie mysle po angielsku to nie musialam sie zastanawiac nad tym co znacza dane slowa ...

2. jak inni powiedzieli, kwestia preferencji i przyzwyczajenia wiec moge tylko powiedziec jakie sa moje: xsi, xsi, maya[vfx]

 

3. uwazam ze gnomony sa bardzo pomocne - w wieszkosci przypadkow nie dla poczatkujacych ale dla tych co juz maja pojecie o 3d czy tez 2d... mozna sie wiele nauczyc!

 

4. to, ze mnie animacja nie interesuje odkrylam sama po kilku lekcjach - nienawidzilam ich... na szczescie po 6 miesiacach na vfs wybiera sie specjalizacje... ja chcialam vfx ale niestety dobry nauczyciel wlasnie odszedl wtedy i nie mieli jeszcze wymiany wiec postawilam na modeling bo on mial najlepszego nauczyciela choc tez najbardziej znienawidzonego przez wszystkich :) [coz byl szczery do bolu i potrafil z mostu powiedziec co sadzi o twoich pomyslach i pracach] - moj ulubiony nauczyciel do dzisiaj :D ... mysle, ze te pierwsze 6 misiecy gdzie kazdy ma szanse sprobowac troche wszystkiego daje ci pojecie co lubisz i na czym sie chcesz koncentrowac a co olac...

 

5. oczywiscie, ze tak... pewnie wiele rzeczy szlo by szybciej i latwiej... z drugiej strony i tak bylam relatywnie szybka wiec nie narzekam...

 

 

Raffaello - pozdrow :) ja sie narazie nie wybieram ;)

 

Maqs - nie :) [podoba mi sie twoj avatar btw.]

 

Radzisz - no co ty, w zyciu bym tego nie zachowala :eek: - moj pierwszy model ze szkoly to sciema LOL [wiewiorka, ktora niebardzo wiewiorke przypominala ;P]

  • Like 1
Napisano
W jakim wieku wzilelas sie za 3d? Bo ja w 20 i placze ze pozno :)

PS: Przez ciebie chce do VFX!!! ;D

 

za pozno?! Ja mialam 27 lat jak pierwszy model zrobilam :) nigdy nie jest za pozno na nic - to moim zdaniem najgorsze podejscie! [no i zdradzilam jaka jestem stara :P]

 

... hehe warto chciec - VFS jest super...

 

 

Piastol - dziekuje :)

Napisano
ja zaczołem przed szesnastką i tez myslałem ze pozno, ale widze ze nawet kobiety w podeszlym wieku zaczynają zabawe z 3d:D joke

 

ja mysle, ze joke!

 

to jest takie polskie podejscie do zycia - jak sie jednego nauczysz to rob to do usranej smierci i nawet nie probuj nic zmieniac... w mojej klasie wiele osob bylo okolo 30stki i co zabawne wlasnie te starsze osoby sa dzis w branzy i odnosza sukcesy podczas gdy wiekszosc mlodszych nadal nic nie robi... mysle, ze wiek daje przewage bo ma sie doswiadczenie oraz motywacje... ;)

Napisano

Czesc :) co zdecydowalo o tym ze akurat vfs? z tego co wiem w okolicy jest jeszcze think tank gdzie ceny są znacznie bardzie dogodne. Od jakiegos czasu mysle nad wyborem jednej z tych dwóch szkół stąd moje pytanie :)

Napisano
Czesc :) co zdecydowalo o tym ze akurat vfs? z tego co wiem w okolicy jest jeszcze think tank gdzie ceny są znacznie bardzie dogodne. Od jakiegos czasu mysle nad wyborem jednej z tych dwóch szkół stąd moje pytanie :)

 

 

jest jeszcze kilka innych :) No coz proste - ThinkTank powstal jak ja juz skonczylam :) [ma jakis rok]... nie wiem jak tam jest ale znam osoby ktore ucza [prawie sami absolwenci VFS ;)] wiec powinno byc dobrze jesli chodzi o Modeling przynajmniej... Poza tym Mark Bernard otworzyl Lost Boys School niedawno i to pewnie dobre do nauki vfx...

 

VFS jest teraz moim zdaniem kosmicznie drogie/za drogie ale ma jedna przewage nad innymi - reputacje [znana marka w branzy juz]

Napisano

mam jeszcze pytanko,nie wiem czy nie glupsze od innych(ale kto pyta podobno nie zbladzi);

jak bylo z poziomem rysowania(ogolnie z poziomem tradycyjnych sztuk) studentów z vfs?

Napisano

Intervain podbudowalas mnie :) juz sie nie czuje za stary na 3d :P nawet jak bym faktycznie byl to bym sie nie poddal.

 

PS: Patrzac na to foto to nawet jakbys powiedziala ze masz 19 lat to bym uwierzyl. Nie spodziewalem sie ze juz jestes "w podeszlym wieku" lol

Napisano

Dokładnie, tym przedziałem wiekowym w vfs wielu ludzi na pewno tu podbudowałaś:)

Ja już nadzieję traciłem, czy mi życia starczy!

 

Pozdrawiam i powodzenia!

Napisano

Hej, Magda!

 

Mam pytanie - dlaczego akurat zajęłaś się grafiką 3d (tak, jak wywnioskowałem z przelotnego czytania poprzednich postów, pasja ta pojawiła się dość niespodziewanie), t.zn. co Cię takiego w niej urzekło (bo musiało coś takiego być)? I jakie masz marzenia na przyszłość z nią powiązane?

 

Pozdrawiam gorąco

 

mookie (Kamil)

 

PS Sam zająłem się grafiką nieco ponad rok temu i cieszę się, że komuś, kto zrobił swój model będąc w tym wieku, co ja teraz (jesteś pewnie dwa, czy cztery lata starsza ode mnie) udało się zajść tak szybko tak daleko!

 

PS A-ha i w ogóle nie wyglądasz na swoje lata (nie wiem, czy te zdjęcie ze strony głównej jest aktualne). Myślałem, że masz nie więcej, niż 24...

Napisano

FunnyBunny - 1. ja nie pracuje nad grami :) i poza tym Rayman Raving Rabbits powstala w studiu we Francji...

2. no chyba nie sadzisz powaznie, ze odpowiem na to pytanie...:p

 

mookie - fakt ze mozna tyle zycia wsadzic w grafike i stworzyc cokolwiek sie chce!

dziekuje - wszyscy zawsze mysla, ze jestem mlodsza :) - czasem zabawne rzeczy wychodza... [to jest aktualne zdjecie]

 

pit17 - Tom Clancy's End War, Assasin's Creed + dwa projekty z nim zwiazane o ktorych jeszcze nie moge mowic ;)

Napisano

Witaj Magdo!

Nie jestem nikim znanym z tego forum, zresztą widać to po liczbie postów. Mam do Ciebie takie pytanie. Otóż mam 19 lat, i bardzo ale to bardzo kręci mnie grafika 3D. Próbowałem do grafiki 3D zasiadać wiele razy. Za każdym razem zwątpienie a wszystko przez tutoriale, których nienawidzę! Wiem, tutoriale powinny uczyć, ale jak mają uczyć kogoś, kto chce wejść w świat grafiki 3D, kiedy to emanują skomplikowaną terminologią, lub tylko namacają dane zagadnienie, zakładając, że już to potrafisz i dany krok wykonasz sobie sam.

Związku z tym mam pytanie do Ciebie: od czego i jak najlepiej zacząć przygodę z grafiką (3D jak i 2D bo to razem się ze sobą łączy)? Może jakieś gazety, z których się można wiele nauczyć? Jak wyglądały twoje początki z grafiką?

 

Chciałem sie wybrać na jakiejś studia graficzne, ale w Polsce niestety nie ma studiów, gdzie mógłbyś się nauczyć grafiki, tylko od razu wymagają, że już ją umiesz i to w niemałym stopniu. Teczki z pracami, czy egzamin z rysunku to podstawowe elementy rekrutacji. A ja właśnie chciałbym się tego nauczyć, wykształcić, tworzyć, modelować gdyż to moja pasja... eh :(

 

I jeszcze takie małe pytanie na koniec. Znasz się z Jade Raymond, producentką gry Assasin's Creed? Jaka ona jest? Ma faceta :>?

 

Pozdrawiam Cię serdecznie, życzę powodzenia i kolejnych sukcesów, naprawdę, sam bym dużo dał, żeby pracować w takiej firmie jak Ubisoft.

Napisano

Quong - mysle ze moglbys sprobowac na WSHE w Łodzi

ja teraz na drugim roku bede uczyl sie 3d (jest to kierunek artystyczny, ktory z pewnoscia duzo cie nauczy)mam kumpli na drugim roku i mowia ze jest wysoki poziom jezeli chodzi o 3d, mamy tutaj dwoch profesorów ktorzy wymiataja w 3d wiec chyba duzo sie mozna nauczyc:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności