Napisano 11 Czerwiec 200717 l KONIEC.Wiecej ujec iles tam postow nizej oraz na mojej stronie. ---------------------------------------------------------------------------- No to jadziem. Ta postac akurat planuje dokonczyc ;). I tak koles mial byc maksymalnie wyrzezbiony, takie zalozenie. Tyle dzisiaj zdazylem zrobic. Nie jest to koniec ciala, widac chociazby ze dlonie nie maja detalu i takie tam. Pomijajac fakt, ze podziele to raz jeszcze. Narazie 974 tysiace poly. Pytanie, ma ktos linka do jakiegos foto plecow koksa, ktory jednoczesnie nie wygina sie w dziwaczny sposob?
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Pytanie, ma ktos linka do jakiegos foto plecow koksa, ktory jednoczesnie nie wygina sie w dziwaczny sposob?Ci ze zdjec ponizej pakowali tez przez zime, ale moze sie przydadza: http://www.bodybuildinguniverse.com/images/yates/Yates02.jpg http://www.kif.pl/www/images/zoom/VVULZF/Coleman_05.jpg
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Świetny sculpt, nie wiem czy nie zginie w detalach ale zobaczymy, kaloryfer troche mni sie nie podoba ale to kwestia upodoban.
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Bardzo fajnie wyglada. Kaloryfer chyba za szeroki i te miesnie skosne brzucha polozone najnizej - nie wiem czy one tam powinny byc, moze za bardzo sa widoczne a moze mi sie wydaje.
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Autor Pierwsza fota sie przyda, dzieki Leander. A co do miesni skosnych na dole. Ciezko cokolwiek ustalic. Moze tam byc gladko a moze byc kilka mniejszych fald. Przeroznie na zdjeciach mieli ta partie wytrenowana. Nie mniej cos tam pewnie namieszam, zeby nie wygladalo to jak jeden podlozny miesien.
Napisano 11 Czerwiec 200717 l przez wakacje tyle przypakowales? no no... tylko uwazaj bo z koksem to nie ma zartow;) miesnie rosna ale inne rzeczy sie...psuja he he he he ;) ladny model pozdr:)
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Kozackie :) Foto pleców nie mam ale kiedyś też robiłem coś podobnego w 3d maxie http://3d.gallery.net.pl/gallery-13.php A uczyłem się z renderów z Tekkena ;) http://www.tekken-official.jp/tk5ac/character/mishima.html
Napisano 11 Czerwiec 200717 l nice nice:P co do plecow koksa to musialbym sobie zdjecie zrobic ale ciezko troche mi to wykonac:P
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Wydaje mi sie że jak na takie karczycho to troche za małe bary ale i tak szacun bo organika zawsze budzi we mnie respekt (jako że sam nie mam o niej pojęcia).
Napisano 11 Czerwiec 200717 l problemy z anatomią: 1. Klatka. Kierunek włókien: 2. Bicepsy są, że sie tak wyrażę bardziej po wewnętrznej stronie ramienia lub jak kto woli tricepsy dominują po bokach, patrząc od frontu. 3. zębaty przedni jest ustawiony pod kątem do mięsni skośnych brzucha i stanowią punkt wyjścia dla najszerszego: 4. kark i głowa zbyt dominują na resztą ale można to wpisac a granice pewnych ram proporcji. 5. Cały obszar brzucha troche kupy się nie trzyma Plecy: I to tyle. ;)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor Ano okaleczeni. Gordy, full service widze z obrazkami i wogule ;).Odrazu na przyszlosc sobie zapisze bo dobre zdjecia sa. Wiekszosc fotek kulturystow to jeden wielki pasztet w zaleznosci od tego jak sie wygna gdzie trudno cokolwiek wylapac. Wczoraj machnalem plecy i buty. Dokoncze dzisiaj i poprawki naniose. Szkoda tylko, ze znowu spalem 5 godzin. Notoryczne problemy ze snem. A mialo byc tak pieknie.
Napisano 12 Czerwiec 200717 l ktos tam wspominal o kierunku wlokien na klacie, u ciebie troche inaczej wygladaja:)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor Ok tutaj kolejny apdejt. Narazie podarowalem sobie detale rak i twarzy bo mi poly brakuje. A nie chce wskakiwac na 3,8 miliona bo mi potem przy zapisywaniu zabraknie miejsca na dysku. A ja mam nawyk zapisywania co 5 minut na nowym pliku zawsze, wiec te kilka giga wolnego szybko schodzi. Pierw zrobie spodnie i buty a potem wroce do koncowych detali. Czlowiek kupowal dyski 160 giga myslac, ze mu starczy ;). Ale to juz normalka.
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor http://www.bodybuilding-supplement-guide.com/image-files/bodybuilder0011.jpg http://www.bartleby.com/107/Images/large/image409.gif Na nie jednym kolesiu to widzialem.
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Autor Ok zrobilem buty. Moglem sobie wymodelowac ta podeszwe na poligonach jednak. Zaoszczedzilo by mi to masy wygladzania ;). A sznurowki to byl koszmar. Pierw probowalem zrobic podstawe na Zspheres. Szkoda slow. Potem probowalem mesh extraction, ale oczywiscie wychodzil caly poszarpany. A miala byc tak pieknie, jak w filmach. Na koncu postanowilem zimportowac nowa siatke i dodac do modelu. Ale oczywiscie Z3 nie zachowuje skali obiektu no bo i po co. Wiec skalowac recznie to musialem. Szkoda slow. No ale zrobione to najwazniejsze.
Napisano 13 Czerwiec 200717 l pamiętaj o żyłach na rękach i barkach które mają wyglądac tak jakby chciały wyjść z pod skóry pod wpływem mięśni oczywiście:p
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Autor Pamietam, pamietam. Detal dloni, paznokcie chociazby. Twarz. Faktura skory i zyly. Tego jeszcze brakuje. Ale dopiero pod koniec jak mu majty wymodeluje. Swoja droga zastanawiam sie, czy zostawic kolesia lysego, czy dac mu fryz zaczesany do tylu. Ale to bedzie juz powtorka z rozrywki. Moze chuste na glowe.
Napisano 23 Sierpień 200717 l Autor To jest geometria wlasciwa. Ok koniec z tym modelem bo patrzec na niego juz nie moge. 10 milionow quadow dlatego rozdzielczosci konkretne. I tak staralem sie nie przesadzic. Troche wiecej ujec na mojej stronie, nie chcialem aby moj post byl na 10 ekranow.
Napisano 23 Sierpień 200717 l musiał ostro pakować przez te wakacje :P genialne...po porstu genialne...
Napisano 23 Sierpień 200717 l sie przyczepie, gdzie linie papilarne? ;) super wyszlo, chociaz wydaje mis ie ze troche przesadziles z tymi zylami na plecach!ale reszta bardzoładna! generalnie po ogladnieciu twojego folio opadszczeny gwarantowany!! gratuluje skill'a
Napisano 23 Sierpień 200717 l Musiał chyba przez niejedne wakacje pakować. Właśnie gdzie linie papilarne i włoski ;) A tak na poważnie KAWAŁ dobrego sculptu gratuluję!
Napisano 23 Sierpień 200717 l No to pojechales z koksem :) Niepodobaja mi sie tylko 2 rzeczy - bruzdy na palcach (zewnetrzna czesc) oraz miejsce miedzy kciukiem a wskazujacym. Wewnatrz dlon wyglada b fajnie ale na zewnatrz jakas taka niedopracowana w porownaniu z reszta.
Napisano 23 Sierpień 200717 l Jaki ty masz sprzęt, że ci tyle poly pociągnie? Postać naprawdę niezła, trochę ten brzuszek za symetryczny i fałdki na spodnich nie dość doskonałe. Ogólnie wypaśna pracka.
Napisano 23 Sierpień 200717 l troche mi paznokcie nie pasują i dół spodni ale to takie szczegóły kapitalna postać :) detal konkretny :D zazdroszczę i podziwiam umiejętności :)
Napisano 23 Sierpień 200717 l wrzucaj to do galerii bo front page stygnie:) a tak baj de łej: dolujesz mnie...genialne:) tylko malutkie ale- kciuk jest za chudy i wyglada jak reszta palcow. pozdr
Napisano 24 Sierpień 200717 l Autor Dzieki za komentarze. Na zbrushcentral tez ludzie sie dziwili jaki sprzet. Nic nadzwyczajnego. Dwurdzeniowy procek Amd 3800x2 podkrecont do 2,5ghz i 4 giga ramu na Xp64. Naprawde zadnego problemu przy tym. Oczywiscie jest to w kilku subtoolach dla wlasnej wygody. Najwiecej ma cialo, bodajze 4 miliony. Jak by to byl jeden zbity model to pewnie by nie bylo tak rozowo. Cochiaz z testow widzialem ze 8 milionow w jednym obiekcie bez problemu dzialalo. Wiecej nie probowalem. A teraz miec tak 4 procki po 4 rdzenie + 16 giga ramu i mozna w porach na skorze budowac mini cywilizacje.
Napisano 24 Sierpień 200717 l powalajacy detal!:) odemnie tylko uwaga ze mozesz obnizyc spodnie na wysokosci pępka bo 'obejmuja' go po linii prostej, a najczesciej układaja sie pod kaloryferem;P Gratuluje!:)
Napisano 1 Wrzesień 200717 l Nieźle :) Tylko żylasty chyba trochę za bardzo ;) :P Będzie jakaś teksturka?? Respect z mojej strony! _Cookiez_ > CO kto lubi... ale widzę, że na tym forum znajdziesz wielu przyjaciół, prawda Master?? :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto