Napisano 31 Sierpień 200717 l ... szczęka mi sie nie domyka ale co tam ;D na animacji widać suna jako czarne kółko pamiętaj żeby zaznaczyć jako `invisible`
Napisano 1 Wrzesień 200717 l imo ładniejsza niż w orginale widać tu roboty huk. miałem się nią zająć ale stwierdziłem że za dużo roboty i w pół roku tego nie zrobie ;) a tu widze większość już gotowa
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Autor Ostatnia aktualizacja przed teksturowaniem. Pozostało jeszcze kilka detalików ale to już dorobię przy teksturowaniu. Poszukuję tekstury blachy miedzianej (zielonej) na dach katedry - nie ma może ktoś czegoś ładnego na zbyciu? ;) i nie mogłem się oprzeć pokusie :p
Napisano 5 Wrzesień 200717 l red ver. rządzi a jak chcesz tą blache to będę tam blisko jutro to Ci moge oryginał podesłać
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Ta czerwona wersja świetna ;) Co do blachy to podlecę jutro swoim prywatnym helikopterem, zgarnę cię i sam sobie zrobisz teksturki ;)
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Autor Marcin_ps - dzieki wielkie przyda się i to ale chodziło mi bardziej o jakąś bitmapę:)
Napisano 5 Wrzesień 200717 l http://farm1.static.flickr.com/27/38604544_81da50e9fb_o.jpg wytniesz co ci potrzeba w photoshopie i moze sie nadda chociaz lepsza bylaby wersja z tamtego shadera do vraya dorobilbys mape tych wygiec/laczen jako disp i wyszlo by swietnie
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Autor Marcin_ps - dzięki, najprawdopodobniej się przyda, chociaż chyba nie ominie mnie zrobienie jednak kilku fotek katedry a zwłaszcze jej zadaszeniu.
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Autor Tak wygląda katedra z teksturkami - oczywiście jeszcze nad nimi pracuje, zwłaszcza jasne wejścia trzeba trochę "pobrudzić":)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l widać w końcu cegłę jest piękana może nawet za piękna, jest super ale trochę brudu nie zaszkodzi
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Autor nad "brudkiem" będę jeszcze pracował bo zdecydowanie wygląda to tak jakby katedra z myjni dopiero co wyjechała:)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l wymiatasz :) to najladniejszy budynek jaki widzialem na tym forum :) najbardziej mi sie podoba :)
Napisano 9 Wrzesień 200717 l łoooooooooogieńńńńńń :D o_0 ? cegły proceduralne czy texturka ? narazie wypas
Napisano 10 Wrzesień 200717 l Autor ttaaddeekk - cegły to teksturka Zbychowaty - VRaySky z nisko ustawionym słońcem ale wyłączonym
Napisano 10 Wrzesień 200717 l super praca jak jeszcze dasz do tego jakiś klimatyczny re4nder będzie ideał:)
Napisano 10 Wrzesień 200717 l fajnie, brakuje trochę brudu, i myślę że tynk odrobinę za jasny, przez to całość ma taki wyblakły wygląd. wydaje mi się że dolne kamienie powinny się zaczynać równo z asfaltem, a nie tak jak teraz gdzieś pod nim. tak czy owak świetnie ci idzie.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor Dzieki wszystkim za przychylne komentarze:) Aniu - nad brudkiem pracuje bo go rzeczywiście brak, jasny tynk/kamień też jaszcze wymaga poprawek chociaż po odnowieniu wygląda właśnie jakoś tak "biało" przykład: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3a2edef234a2076c Co się tyczy kamienia na dole to katedra docelowo będzie "włożona" w teren ze spadkiem
Napisano 3 Październik 200717 l Autor Ażeby nie było że mój zapał minął i wątek umarł - ostatnia drobna i częściowa aktualizacja przed galerią finished :)
Napisano 3 Październik 200717 l Super, świetnie to wygląda. zazdroszcze zapału który nie minął :) z ciekawosci zapytam, uzywałes dirta?
Napisano 3 Październik 200717 l Autor cieszy mnie, że się podoba :) co do dirta to użyłem VRayDirt miksowany z materiałem przez VRayCompTex z operatorem: Multiply Także miałem dirta w jednym renderze. Nie chciało mi się renderować osobno samego dirta a potem komponować w Photoshopie
Napisano 3 Październik 200717 l jeszcze konieczine flagi na tych masztach!! dodadzą zdecydowanie smaczku ;] ogólnie genialnie no genialnie!!!!
Napisano 3 Październik 200717 l swietne poprostu,dawno nie widzilem exteriora na takim poziomie :) woda mogla by byc troche przezroczysta bo narazie wyglada jak rtec, ja zrobiles te strugi wody ? i na milosc boska nie dodawaj do tego 2d ludzi ;)
Napisano 3 Październik 200717 l Autor nad wodą jeszcze posiedzę, ludzików 2D na 150% nie wrzucę - skąd ten pomysł Ci się urodził? ;) Strugi wody to particle array z typem particli: MetaParticle i rozmyte troche w Photoshopie. Te "fontanny" są animowane;)
Napisano 3 Październik 200717 l Bardzo ładne. Ile w sumie czasu już na to poświęciłeś (w przybliżeniu oczywiście)?
Napisano 4 Październik 200717 l Autor Tylko w przybliżeniu mogę podać bo robione to było wszystko etapami. Najpierw był plac, którego tu właściwie nie prezentuje (będzie w finalnej wersji), po jakimś czasie robiłem katedrę też z przerwami bo termin nie gonił a i inne roboty miałem. Katedrę z placem już zleceniodawcy oddałem i dopieszczam ją tylko dla siebie w celu podciągnięcia skilla w niektórych aspektach - zwłaszcza teksturowanie. Są też plany stworzenia animacji prezentującej cały projekt - ale to jak już UE sypnie groszem ;) Także jak się podliczy łączny czas poświęcony temu projektowi to ze dwa miesiące się uzbiera.
Napisano 5 Październik 200717 l Swietny modeling :) z checia bym przez maxwella to przepuscil ;D pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto