Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 113
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

imo ładniejsza niż w orginale

widać tu roboty huk. miałem się nią zająć ale stwierdziłem że za dużo roboty i w pół roku tego nie zrobie ;) a tu widze większość już gotowa

Napisano

Ostatnia aktualizacja przed teksturowaniem.

Pozostało jeszcze kilka detalików ale to już dorobię przy teksturowaniu.

Poszukuję tekstury blachy miedzianej (zielonej) na dach katedry - nie ma może ktoś czegoś ładnego na zbyciu? ;)

 

6e7cc3d6fd165abd.jpg

 

01c83cf6188eab0a.jpg

 

0ee1fafce34243de.jpg

 

33a094ea3c837f6a.jpg

 

i nie mogłem się oprzeć pokusie :p

 

3a72ceb9a52e2d63.jpg

Napisano

Ta czerwona wersja świetna ;)

 

Co do blachy to podlecę jutro swoim prywatnym helikopterem, zgarnę cię i sam sobie zrobisz teksturki ;)

Napisano

Marcin_ps - dzięki, najprawdopodobniej się przyda, chociaż chyba nie ominie mnie zrobienie jednak kilku fotek katedry a zwłaszcze jej zadaszeniu.

Napisano

Tak wygląda katedra z teksturkami - oczywiście jeszcze nad nimi pracuje, zwłaszcza jasne wejścia trzeba trochę "pobrudzić":)

 

d9238eba653a8625.jpg

 

 

de19c92b222a18c0.jpg

 

 

f32727cae0face32.jpg

Napisano

fajnie, brakuje trochę brudu, i myślę że tynk odrobinę za jasny, przez to całość ma taki wyblakły wygląd.

 

wydaje mi się że dolne kamienie powinny się zaczynać równo z asfaltem, a nie tak jak teraz gdzieś pod nim.

 

tak czy owak świetnie ci idzie.

Napisano

cieszy mnie, że się podoba :)

co do dirta to użyłem VRayDirt miksowany z materiałem przez VRayCompTex z operatorem: Multiply

Także miałem dirta w jednym renderze. Nie chciało mi się renderować osobno samego dirta a potem komponować w Photoshopie

Napisano

swietne poprostu,dawno nie widzilem exteriora na takim poziomie :) woda mogla by byc troche przezroczysta bo narazie wyglada jak rtec, ja zrobiles te strugi wody ? i na milosc boska nie dodawaj do tego 2d ludzi ;)

Napisano

nad wodą jeszcze posiedzę, ludzików 2D na 150% nie wrzucę - skąd ten pomysł Ci się urodził? ;)

Strugi wody to particle array z typem particli: MetaParticle i rozmyte troche w Photoshopie.

Te "fontanny" są animowane;)

Napisano

Tylko w przybliżeniu mogę podać bo robione to było wszystko etapami. Najpierw był plac, którego tu właściwie nie prezentuje (będzie w finalnej wersji), po jakimś czasie robiłem katedrę też z przerwami bo termin nie gonił a i inne roboty miałem. Katedrę z placem już zleceniodawcy oddałem i dopieszczam ją tylko dla siebie w celu podciągnięcia skilla w niektórych aspektach - zwłaszcza teksturowanie. Są też plany stworzenia animacji prezentującej cały projekt - ale to jak już UE sypnie groszem ;)

Także jak się podliczy łączny czas poświęcony temu projektowi to ze dwa miesiące się uzbiera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności