Loozack Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Witam, dawno już nic nowego nie pokazywałem więc czas to zmienić. model: Opel Astra GTC soft: 3ds Max 8, VRay technika: polymodeling liczba face'ów: ok 1,2mln czas pracy: ok 2 tygodni Skromny "making of" można pobrać z mojego > portfolio Tyle jeśli chodzi o szczegóły, teraz czas na renderki: 1280x960 > link 1280x960 > link 1280x960 > link 1280x960 > link Jeśli chodzi o rendery z lakierem to na pewno jeszcze będą ale póki co nie mam czasu na testy ze studiem. Poza tym dla zainteresowanych etapami modelowania szykuję małą niespodziankę ;) Pozdrawiam i czekam na komentarze. P.S. Wnętrze nie jest mojego autorstwa. 1
Robertus Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 wyglada super, bugów nie widac. dobra robota jak to sie mowi :)
nielot007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Witam!! stadard choc jedno miejsce sie strasznie rzuca w oczy nie wiem jak je opisac jak chcesz to zaznacze :) czyje wnetrze ? czekamy na making ofa :D pozdro
Loozack Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 Robertus, dzięki, nielot007, a zaznacz, ciekaw jestem czy to to samo na co każdy już zwracał mi uwagę :D
Homa Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 A mnie się strasznie nie podoba... bo jak na takie dzieło to zdecydowanie za mała rozdziałka - ja chcę większą (!!!), he he he :-P Loozack rules :) Gratulacje!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Nie no jakis wysyp furek na forum :) Sliczny modelling!!
pecet Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 ładnie, juz moge sie schować ;) jedynie mógłbym się przyczepić do kształtu tego co siedzi tam halogen, ale to już czepialstwo
nielot007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Loozack-->prosze bardzo :) tak na marginesie obejrzalem twoje folio i kurde rzadzisz :D
Loozack Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 tweety, 3D XTREME, dzięki ;) Homa, mówisz i masz (wyedytowałem pierwszy post), pecet, hmm, wydaje mi się, że jest ok... chyba, że mówisz o tym samym co nielot007, nielot007, tak myślałem, że o to chodziło, cóż mogę powiedzieć... no jest tam mały bug ;) A co do portfolio to dzięki ale nie przesadzajmy ;) Pozdrawiam (jak coś to odpiszę teraz trochę później).
tweety Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 nielot: jesteś specem od znajdywania mikro detali ;) imho błąd który można z powodzeniem skorygować podczas materiałowania i renderingu.
mrkrzysiek Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 kolejne piękny model samochodu na forum, tylko pozazdrościć umiejetnosci
nielot007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Loozack--> co do portfolio to nie przesadzam jeden z niewielu na forum(na jednej rece mozna ich policzyc) ktorzy fury robia zajeb**** :) Tweety--> pewnie ze mozna ale strasznie kluje mnie w oczy ten "bug" ale i tak model na 5* :) juz na miniaturce go widzialem :D
hkropinski Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 widze ze niszczysz konkurencje:D az samemu chce sie za cos zabrac... ehh... moglbym moze wymodelowac kiedys porzadne autko... pozdrawiam, i gratuluje pracek
Thunder Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 zapodaj siatex bo sądzę że będzie dobry a ja lubię się takim przyglądać xD :D
Hindus Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 Hej. To co mówisz że lakier, f9, srebrna a potem złota :D Świetne. Pozdro.
RA Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 Każdy nowy wątek Loozacka, to jak powrót mesjasza. :) Świetny model i nie bądź taki skromny, masz naprawdę niesamowite portfolio na swojej stronie.
Loozack Napisano 13 Wrzesień 2007 Autor Napisano 13 Wrzesień 2007 MONKEY ON YOUR BACK, eee khm... do tego jeszcze długa droga :) RA, lol, nie ma to jak dobre porównanie :D A teraz coś o czym pisałem wcześniej czyli etapy modelowania, jednak z góry przepraszam za jakość, chcę to później pokazać w innej formie na swojej stronie, ale że jeszcze nie mam na to pomysłu to póki co przedstawię to w najprostszej możliwej postaci ;) Astra GTC - etapy modelowania Pozdrawiam i dzięki za komentarze! 2
SoAd Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 Fajny sposób z tymi splajnami . I co masz do nich snapowanie włączone?
Loozack Napisano 13 Wrzesień 2007 Autor Napisano 13 Wrzesień 2007 SoAd, jeżeli krawędzie powierzchni poly po meshsmooth mają się idealnie zgadzać z obrysem to wertexy nie mogą na nim być tylko troszkę za nim, lubię dokładność, czasem do przesady ;) więc nie używam snapa tylko ręcznie wszystko ustawiam aż obie linie się praktycznie zleją... tak, wiem, to chore... [edit] do posta niżej: tak, o to chodzi, ale patrząc na Twoje portfolio nie mam pojęcia dlaczego się zniechęcasz, bardzo fajne autka, szczególnie Mustang mi się podoba
SoAd Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 Chodzi o to ze ms jakby hmmm... uśrednia? siatkę? Też tak miałem a propos dokładności i dla tego skonczylem z brykami bo zawsze mi sie znajdowalo takie ustawienie kamery ze wyglądało krzywo grrr :/
Fargate Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 No to już wiem co będę opanowywał w najbliższych tygodniach :) Świetna technika i niebywały skill.
mrkrzysiek Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 a więc tak to wygląda w twoim wykonaniu, no ciekawy sposób, model super, siatki też, czekam na te materiały jeszcze P.S. dał bym plusa ale już nie mogę
pecet Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 SoAd zawsze możesz modelować w ten sposób co Javor zrobił beemke :D Loozack dobry sposób tylko ja się ze splineami nie lubie, a jak ręcznie przesuwasz to przecież to samo co byś do lini na rzutach przysuwał
JohnZi Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 tak pecet niby to samo co dopasowywanie do bp, ale tutaj sobie na splajnach zmniejszysz interations, i juz wiesz w ktorych miejscach masz vertexy poukladac;] zawsze bedzie prosta powierzchnia - o ile splajn byl prosty rzecz jasna:) tez tak robilem ale tylko z nadkolami, z reszta nie chcialoby mi sie tak bawic:) model wypasny, no ale to juz zdazyles nas do tego przyzwyczaic;] pracuj nad renderkiem ;]
Loozack Napisano 14 Wrzesień 2007 Autor Napisano 14 Wrzesień 2007 KLICEK, no problem, ale już mam pomysł (chyba) jak je pokazać ostatecznie, więc za jakiś czas będą w lepszej jakości, a przede wszystkim większej rozdzielczości, :X-em[2]:, dzięki, staram się ;) czekam na Twojego wipa, mrkrzysiek, ehh te materiały, ciary przechodzą na samą myśl... pecet, JohnZi, ja też się nie lubię dlatego do prowadzenia linii używam NURBSów, o wiele lepiej mi się je kontroluje, a co do iterations to ja robię odwrotnie, zwiększam tę wartość, żeby jak najbardziej wygładzić linie. Oczywiście nie zawsze obrysowuję rzuty ale jest to bardzo pomocne gdy nie są one w zbyt dużej rozdzielczości a chciałoby się zrobić model jak najdokładniej, a już najlepsze efekty są w połączeniu z camera match i dopasowywaniem do zdjęć. Jest to o tyle dobre, że łatwiej przesunąć kilka punktów na krzywej kiedy zauważymy, że coś nam nie pasuje niż kilkanaście/kilkadziesiąt wertexów.
Gotham Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Hey, Świetny model, ale to co robi równie duże wrażenie to czyściutki wytrenowany pipeline :]. Btw. Ciekawe kiedy się skusisz na jakąś organiczną dewiację ;). Gratulacje :)
Homa Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 nio to bardzo dobra metoda... sam jej używam w moich konceptach... kontrolując siatkę wzglądem wcześniej zrobionych splineów można mieć przynajmniej pewność że wszystko jest prościutko :) a o to w końcu chodzi! Fajny pomysł z tymi etapami, więc czekam na "rozwinięcie tematu"... podpatrywanie mistrzów to dobry sposób na naukę, he he! Pozdrawiam! (& dzięki za dużą rozdziałkę ;-))
mrkrzysiek Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Loozacka no co ty, te z Mazdy wyszły Ci super
hkropinski Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 krok po kroku sie przyda, ale powiem szczerze ze nigdy nie zaczynalem modelowania od obrysu. metoda wydaje się przyjemna i jakoś nie za bardzo skomplikowana, mogłybs jeszcze tylko przyblizyć jak mając obrys, wypełniasz pojedyncze jego części? pozdrawiam
Loozack Napisano 15 Wrzesień 2007 Autor Napisano 15 Wrzesień 2007 Gotham, dzięki, a co do organiki to raczej nie prędko... jeśli w ogóle ;) Homa, nie ma sprawy, ale nie przesadzajmy z tym mistrzem :P mrkrzysiek, hmm, no nie powiem, też mi się podobają ale ta scena jest dobra tylko do jednego ujęcia niestety, hkropniski, właściwie to traktuję taki obrys wyłącznie jako rzuty 3d i nie wypełniam go na zasadzie modyfikatora "surface" w splajnach jeśli o to Ci chodzi. Pozdrawiam.
Gość obo Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 Super model jak zwykle! Jeśli chodzi o fury to Loozack rządzisz ;)
Loozack Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 Witam, dzięki obo :), po kilkudniowej przerwie zacząłem sobie testować różne ustawienia studia i oto co mi wyszło: pierwsza wersja druga wersja Inspiracje i dokładne wskazówki co do zrobienia takiej sceny znalazłem w wątku poniżej: http://www.cg-cars.com/forum//showthread.php?t=3633 Pozdrawiam.
polka dot Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 niesamowity modeling. są rzeczy które się nie zmieniają:D
deha21 Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Kurde! Dlaczego ja tak nie umiem? :( Superowe
ReflectVision Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 pieknie Piotrze pięknie, odslon szyby zeby bylo wnetrze widac
JunioR Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 piekne auto, tzn model auta :] pozdrawiam
pecet Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 drugi znacznie lepszy i bardzo mi się podoba ( fale masz nad tylnim nadkolem, też miałem z tym problem)
mrkrzysiek Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 druga wersja zdecydowanie lepsza, i tak jak pisze ReflectVision odsłoń szyby:)
Loozack Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 Dzięki za komentarze, no fakt, jest fala ale nic już na to nie poradzę, a co do szyb to chciałem je odsłonić ale coś mnie VRay zgrywus jeden chyba nie lubi, bo na lampach materiał jest prześwitujący a ten sam nadany na szyby już nie :/ Jest to zwykły VRay mtl o kolorze czarnym, w reflection wrzucony falloff fresnel a w refraction ustawiony kolor prawie biały (RGB 240, 240, 240). Jesli ktoś miał podobny problem to fajnie by było, gdyby podzielił się jego rozwiązaniem :) Pozdrawiam. [edit] Ehh ja głupi, po prostu wnętrze było zbyt ciemne dlatego nic nie było przez nie widać :D
Homa Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Wow... profesjonalne podejście do tematu, heh... Pięknie... i tyle :-) Brawo. (Ja chcę jeszcze!!!)
Pionier Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Krol od aut wrocil :) juz mnie niezaskoczysz, modeling piekny jak zawsze, renderki zaczynajac wygladac konkretnie. powodzenia i pozdrawiam pionier.
nielot007 Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 czadowe renderki :) drugi lepszy, taki "wyrazniejszy" :)
hkropinski Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 fajne, pierwszy render odpada, drugi jest niezly, ale poszerzyłbym na całą długosc autka ten boczny lightplane, pozdrawiam
Loozack Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 Dzięki, też uważam, że drugi lepszy i chyba nie będe już za dużo w nim poprawiał, oprócz uzupełniania braków oczywiście, a propos... Pionier, ja mam nadzieję, że jednak kiedyś Cie zaskoczę ;) hkropinski, jak poszerzę to wszystko się zleje i nie będzie żadnego zróznicowania na całej linii a więc zostawię tak jak jest... dla urozmaicenia :) Pozdrawiam. [edit] Wracając do problemu z ciemnymi szybami to chodziło o to, że plane widoczny w tle miał wyłączone "visible to reflection/refraction" dlatego szyby nie widziały jego tylko czarny environment.
mrkrzysiek Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 no teraz jest bardzo fajnie, opony bym zrobił trochę bardziej błyszczące tylko, felgi dopiero teraz mi się rzuciły w oczy są super ;)
Homa Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 Jak dla mnie ideał! Rany... Nie jestem w stai doczepić się do czegokolwiek. Loozack rules!!!
-=S3B=- Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 Kolejny niesamowity model. Gratulacje. Dzieki za "making of..." Bardzo ciekawa technika. Pozdrawiam, Seb
artur728 Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 Wow ale to fajnie wyglada full profeska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się