Napisano 11 Wrzesień 200717 l Witam, dawno już nic nowego nie pokazywałem więc czas to zmienić. model: Opel Astra GTC soft: 3ds Max 8, VRay technika: polymodeling liczba face'ów: ok 1,2mln czas pracy: ok 2 tygodni Skromny "making of" można pobrać z mojego > portfolio Tyle jeśli chodzi o szczegóły, teraz czas na renderki: 1280x960 > link 1280x960 > link 1280x960 > link 1280x960 > link Jeśli chodzi o rendery z lakierem to na pewno jeszcze będą ale póki co nie mam czasu na testy ze studiem. Poza tym dla zainteresowanych etapami modelowania szykuję małą niespodziankę ;) Pozdrawiam i czekam na komentarze. P.S. Wnętrze nie jest mojego autorstwa.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Witam!! stadard choc jedno miejsce sie strasznie rzuca w oczy nie wiem jak je opisac jak chcesz to zaznacze :) czyje wnetrze ? czekamy na making ofa :D pozdro
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor Robertus, dzięki, nielot007, a zaznacz, ciekaw jestem czy to to samo na co każdy już zwracał mi uwagę :D
Napisano 11 Wrzesień 200717 l A mnie się strasznie nie podoba... bo jak na takie dzieło to zdecydowanie za mała rozdziałka - ja chcę większą (!!!), he he he :-P Loozack rules :) Gratulacje!
Napisano 11 Wrzesień 200717 l ładnie, juz moge sie schować ;) jedynie mógłbym się przyczepić do kształtu tego co siedzi tam halogen, ale to już czepialstwo
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Loozack-->prosze bardzo :) tak na marginesie obejrzalem twoje folio i kurde rzadzisz :D
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor tweety, 3D XTREME, dzięki ;) Homa, mówisz i masz (wyedytowałem pierwszy post), pecet, hmm, wydaje mi się, że jest ok... chyba, że mówisz o tym samym co nielot007, nielot007, tak myślałem, że o to chodziło, cóż mogę powiedzieć... no jest tam mały bug ;) A co do portfolio to dzięki ale nie przesadzajmy ;) Pozdrawiam (jak coś to odpiszę teraz trochę później).
Napisano 11 Wrzesień 200717 l nielot: jesteś specem od znajdywania mikro detali ;) imho błąd który można z powodzeniem skorygować podczas materiałowania i renderingu.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l kolejne piękny model samochodu na forum, tylko pozazdrościć umiejetnosci
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Loozack--> co do portfolio to nie przesadzam jeden z niewielu na forum(na jednej rece mozna ich policzyc) ktorzy fury robia zajeb**** :) Tweety--> pewnie ze mozna ale strasznie kluje mnie w oczy ten "bug" ale i tak model na 5* :) juz na miniaturce go widzialem :D
Napisano 11 Wrzesień 200717 l widze ze niszczysz konkurencje:D az samemu chce sie za cos zabrac... ehh... moglbym moze wymodelowac kiedys porzadne autko... pozdrawiam, i gratuluje pracek
Napisano 11 Wrzesień 200717 l zapodaj siatex bo sądzę że będzie dobry a ja lubię się takim przyglądać xD :D
Napisano 12 Wrzesień 200717 l Hej. To co mówisz że lakier, f9, srebrna a potem złota :D Świetne. Pozdro.
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Każdy nowy wątek Loozacka, to jak powrót mesjasza. :) Świetny model i nie bądź taki skromny, masz naprawdę niesamowite portfolio na swojej stronie.
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Autor MONKEY ON YOUR BACK, eee khm... do tego jeszcze długa droga :) RA, lol, nie ma to jak dobre porównanie :D A teraz coś o czym pisałem wcześniej czyli etapy modelowania, jednak z góry przepraszam za jakość, chcę to później pokazać w innej formie na swojej stronie, ale że jeszcze nie mam na to pomysłu to póki co przedstawię to w najprostszej możliwej postaci ;) Astra GTC - etapy modelowania Pozdrawiam i dzięki za komentarze!
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Autor SoAd, jeżeli krawędzie powierzchni poly po meshsmooth mają się idealnie zgadzać z obrysem to wertexy nie mogą na nim być tylko troszkę za nim, lubię dokładność, czasem do przesady ;) więc nie używam snapa tylko ręcznie wszystko ustawiam aż obie linie się praktycznie zleją... tak, wiem, to chore... [edit] do posta niżej: tak, o to chodzi, ale patrząc na Twoje portfolio nie mam pojęcia dlaczego się zniechęcasz, bardzo fajne autka, szczególnie Mustang mi się podoba
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Chodzi o to ze ms jakby hmmm... uśrednia? siatkę? Też tak miałem a propos dokładności i dla tego skonczylem z brykami bo zawsze mi sie znajdowalo takie ustawienie kamery ze wyglądało krzywo grrr :/
Napisano 13 Wrzesień 200717 l No to już wiem co będę opanowywał w najbliższych tygodniach :) Świetna technika i niebywały skill.
Napisano 13 Wrzesień 200717 l a więc tak to wygląda w twoim wykonaniu, no ciekawy sposób, model super, siatki też, czekam na te materiały jeszcze P.S. dał bym plusa ale już nie mogę
Napisano 13 Wrzesień 200717 l SoAd zawsze możesz modelować w ten sposób co Javor zrobił beemke :D Loozack dobry sposób tylko ja się ze splineami nie lubie, a jak ręcznie przesuwasz to przecież to samo co byś do lini na rzutach przysuwał
Napisano 13 Wrzesień 200717 l tak pecet niby to samo co dopasowywanie do bp, ale tutaj sobie na splajnach zmniejszysz interations, i juz wiesz w ktorych miejscach masz vertexy poukladac;] zawsze bedzie prosta powierzchnia - o ile splajn byl prosty rzecz jasna:) tez tak robilem ale tylko z nadkolami, z reszta nie chcialoby mi sie tak bawic:) model wypasny, no ale to juz zdazyles nas do tego przyzwyczaic;] pracuj nad renderkiem ;]
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Autor KLICEK, no problem, ale już mam pomysł (chyba) jak je pokazać ostatecznie, więc za jakiś czas będą w lepszej jakości, a przede wszystkim większej rozdzielczości, :X-em[2]:, dzięki, staram się ;) czekam na Twojego wipa, mrkrzysiek, ehh te materiały, ciary przechodzą na samą myśl... pecet, JohnZi, ja też się nie lubię dlatego do prowadzenia linii używam NURBSów, o wiele lepiej mi się je kontroluje, a co do iterations to ja robię odwrotnie, zwiększam tę wartość, żeby jak najbardziej wygładzić linie. Oczywiście nie zawsze obrysowuję rzuty ale jest to bardzo pomocne gdy nie są one w zbyt dużej rozdzielczości a chciałoby się zrobić model jak najdokładniej, a już najlepsze efekty są w połączeniu z camera match i dopasowywaniem do zdjęć. Jest to o tyle dobre, że łatwiej przesunąć kilka punktów na krzywej kiedy zauważymy, że coś nam nie pasuje niż kilkanaście/kilkadziesiąt wertexów.
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Hey, Świetny model, ale to co robi równie duże wrażenie to czyściutki wytrenowany pipeline :]. Btw. Ciekawe kiedy się skusisz na jakąś organiczną dewiację ;). Gratulacje :)
Napisano 14 Wrzesień 200717 l nio to bardzo dobra metoda... sam jej używam w moich konceptach... kontrolując siatkę wzglądem wcześniej zrobionych splineów można mieć przynajmniej pewność że wszystko jest prościutko :) a o to w końcu chodzi! Fajny pomysł z tymi etapami, więc czekam na "rozwinięcie tematu"... podpatrywanie mistrzów to dobry sposób na naukę, he he! Pozdrawiam! (& dzięki za dużą rozdziałkę ;-))
Napisano 15 Wrzesień 200717 l krok po kroku sie przyda, ale powiem szczerze ze nigdy nie zaczynalem modelowania od obrysu. metoda wydaje się przyjemna i jakoś nie za bardzo skomplikowana, mogłybs jeszcze tylko przyblizyć jak mając obrys, wypełniasz pojedyncze jego części? pozdrawiam
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Autor Gotham, dzięki, a co do organiki to raczej nie prędko... jeśli w ogóle ;) Homa, nie ma sprawy, ale nie przesadzajmy z tym mistrzem :P mrkrzysiek, hmm, no nie powiem, też mi się podobają ale ta scena jest dobra tylko do jednego ujęcia niestety, hkropniski, właściwie to traktuję taki obrys wyłącznie jako rzuty 3d i nie wypełniam go na zasadzie modyfikatora "surface" w splajnach jeśli o to Ci chodzi. Pozdrawiam.
Napisano 2 Październik 200717 l Autor Witam, dzięki obo :), po kilkudniowej przerwie zacząłem sobie testować różne ustawienia studia i oto co mi wyszło: pierwsza wersja druga wersja Inspiracje i dokładne wskazówki co do zrobienia takiej sceny znalazłem w wątku poniżej: http://www.cg-cars.com/forum//showthread.php?t=3633 Pozdrawiam.
Napisano 2 Październik 200717 l drugi znacznie lepszy i bardzo mi się podoba ( fale masz nad tylnim nadkolem, też miałem z tym problem)
Napisano 2 Październik 200717 l druga wersja zdecydowanie lepsza, i tak jak pisze ReflectVision odsłoń szyby:)
Napisano 2 Październik 200717 l Autor Dzięki za komentarze, no fakt, jest fala ale nic już na to nie poradzę, a co do szyb to chciałem je odsłonić ale coś mnie VRay zgrywus jeden chyba nie lubi, bo na lampach materiał jest prześwitujący a ten sam nadany na szyby już nie :/ Jest to zwykły VRay mtl o kolorze czarnym, w reflection wrzucony falloff fresnel a w refraction ustawiony kolor prawie biały (RGB 240, 240, 240). Jesli ktoś miał podobny problem to fajnie by było, gdyby podzielił się jego rozwiązaniem :) Pozdrawiam. [edit] Ehh ja głupi, po prostu wnętrze było zbyt ciemne dlatego nic nie było przez nie widać :D
Napisano 2 Październik 200717 l Wow... profesjonalne podejście do tematu, heh... Pięknie... i tyle :-) Brawo. (Ja chcę jeszcze!!!)
Napisano 2 Październik 200717 l Krol od aut wrocil :) juz mnie niezaskoczysz, modeling piekny jak zawsze, renderki zaczynajac wygladac konkretnie. powodzenia i pozdrawiam pionier.
Napisano 2 Październik 200717 l fajne, pierwszy render odpada, drugi jest niezly, ale poszerzyłbym na całą długosc autka ten boczny lightplane, pozdrawiam
Napisano 2 Październik 200717 l Autor Dzięki, też uważam, że drugi lepszy i chyba nie będe już za dużo w nim poprawiał, oprócz uzupełniania braków oczywiście, a propos... Pionier, ja mam nadzieję, że jednak kiedyś Cie zaskoczę ;) hkropinski, jak poszerzę to wszystko się zleje i nie będzie żadnego zróznicowania na całej linii a więc zostawię tak jak jest... dla urozmaicenia :) Pozdrawiam. [edit] Wracając do problemu z ciemnymi szybami to chodziło o to, że plane widoczny w tle miał wyłączone "visible to reflection/refraction" dlatego szyby nie widziały jego tylko czarny environment.
Napisano 2 Październik 200717 l no teraz jest bardzo fajnie, opony bym zrobił trochę bardziej błyszczące tylko, felgi dopiero teraz mi się rzuciły w oczy są super ;)
Napisano 3 Październik 200717 l Jak dla mnie ideał! Rany... Nie jestem w stai doczepić się do czegokolwiek. Loozack rules!!!
Napisano 3 Październik 200717 l Kolejny niesamowity model. Gratulacje. Dzieki za "making of..." Bardzo ciekawa technika. Pozdrawiam, Seb
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto