Skocz do zawartości

Obiekty 3D: Domki


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Domki robione do gry dla Moonrise Interactive.

Czasu ok 1.5 dnia na domek.

Byl limit do 2000 tri, ale uzywalem mniej. Textury - srednio 4 512x512 na obiekt, ale tez roznie. Konceptow nie mialem - freestyle ;)

Obiekty troche oldskulowe. Sama warstwa tekstury kolor, sporadycznie alfa. W renderach dalem cienie ;)

 

chata_rybaka.jpg

chata_palacza.jpg

chata_medrca.jpg

chata_drwala.jpg

 

 

pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wielkie dzieki za komentarze :)

 

Koncepty moje. Jesli mozna to nazwac konceptami, bo nigdzie indziej poza glowa nie zostalo to utrwalone przed wymodelowaniem i poteksturowaniem.

Nie wiem jak to jest z tymi Wladcami Pierscieni. Robiac domki o tym nie myslalem, z drugiej strony wszyscy jestesmy tym przesiaknieci, wiec kto wie ;)

 

Jest troche niedorobek. Duzo rozbilo sie o brak czasu. Jak dla mnie za szybko musialem to robic niestety. Dlatego troche rzeczy nieprzemyslanych bylo (np. w normalnych warunkach sciany pod oknami bylyby inne niz w czystym miejscu).

Z poligonami to tak ze czesto modelowalem w taki sposob ze np. robilem walec od razu z UV. Potem go cialem i modelowalem, ale robilem to w taki sposob zeby nie zepsuc mapowania. Wiec jesli po takim zabiegu wychodzilo ze domek ma np. 1600 poly to juz nie moglem robic tego od nowa i wykorzystac calego limitu (ktory zreszta i tak byl orientacyjny).

 

pozdrawiam :)

Gość Marioza
Napisano

no i jak zwykle ale nie często ładnie pozamiatałeś, śliczne domki, bardzo plasytczne , klorystyka i wogle całą oprawa oraz wykonanie bardzo dobre, widac ze to czujesz w 100%

Napisano

dzieki za komentarze (duzo ich naraz sie zrobilo) i pozdrawiam :)

Napisano

koncepty bardzo ciekawe :d przypadły mi do gustu

wykonanie też spoko - gdzie nie gdzie można zauważyć lekko rozmazana przeciągnięta teksturkę no ale to tylko miejscami - praktycznie niezauważalne :)

Napisano

Moonrise Interactive ? hmmm.... skąd ja ich znam? ...chyba juz cos do nich robilem :) Ale wtedy chyba dopiero zaczynali jako grupka zapaleńców. Teraz widze, że chyba sie rozwijają.. i fajnie, powodzenia!

 

Co do modeli to bardzo fajna koncepcja, wykonanie też dobre.

Napisano

heh a mnie sie kojaza z World of Warcraft - taki kreskówko-fantasy styl :D (ale z 2 strony ostatnio duzo mi sie z WoW kojazy bo nie gralem juz dawno :P)

 

bardzo ladne imo, moglbys pokazac siatke przykladowa (jesli to nie tajemnica) :)

 

moj SETNY post :D

Napisano

ja wiem z ta grupka zapalencow ;) jesli tak to raczej w pozytywnym slowa znaczeniu - wlasnie gre skonczyli.

Ja dla nich tylko te obiekty robilem. Bardzo mile zajecie, zwlaszcza z powodu dosc duzej dowolnosci co do designu :)

 

Adek: jak wspominalem. na domek ok 1.5dnia lacznie z wymysleniem.

 

pozdrawiam wszystkich ponownie :)

 

 

edit, edit: to rowniez i moj setny post :DD

Napisano
az chce sie grac

co to za gra?

 

Witajcie!,

Gra narazie jest aktualnie w fazie projektowania, więc za nim pokażemy coś konkretnego minie trochę czasu. Docelowo będzie to gra skierowana dla młodszych odbiorców. Chcemy przedstawić wciągającą historię bardzo młodej wojowniczki, która stawia czoła wielu wyzwaniom. W grze będą liczne zagadki, "questy", pomaganie innym mieszkańcom wioski, walki z "bossami" jak i oczywiście z mniejszymi przeciwnikami. Innymi słowy; chcemy powalczyć trochę z Nintendo w kwestii klimatu :)

 

Pozdrawiamy,

Zespół Moonrise Interactive

Napisano
Czyli takie Kameo na wii czy ds?

 

Niestety, nie jest to projekt na żadną konsolę (czego srodze żałujemy), ponieważ nasze możliwośći jeszcze na to nie pozwalają. Narazie skupiamy się na rynku PC. Tworzenie gier na konsole jest nie zwykle ryzykowne i wymaga przede wszystkim super extra jakości A/V (mówimy oczywiście o next-genach), aby gra zyskała popularność.

Napisano

Czy ja wiem ...

Wii wcale nie ma rzadnej kopiacej grafiki, ds tak samo, a konwersja z pc na ds czy wii nie powinna byc bardzo trudna.

Dodatkowo na 360 jest przeciez live arcade, gdzie mozna dodac jakis blyszczacy shader oddalic kamere aby nie bylo widac nie dorobek i viola, gotowe :)

Oczywiscie pc priorytet ale reszta przy okazji czemu nie :)

W kazdym razie powodzenia z ciekawoscia bede wypatrywal progresu z waszej strony.#

Pozdrawiam.

Napisano
Czy ja wiem ...

Wii wcale nie ma rzadnej kopiacej grafiki, ds tak samo, a konwersja z pc na ds czy wii nie powinna byc bardzo trudna.

Dodatkowo na 360 jest przeciez live arcade, gdzie mozna dodac jakis blyszczacy shader oddalic kamere aby nie bylo widac nie dorobek i viola, gotowe :)

Oczywiscie pc priorytet ale reszta przy okazji czemu nie :)

W kazdym razie powodzenia z ciekawoscia bede wypatrywal progresu z waszej strony.#

Na konsole zawsze inaczej tworzy się grę niż na PC. Fakt - na Wii nie robi się gier zaawansowanych graficznie, bo konsola ta jest po prostu zasłaba, mimo to trzeba się wysilić niesamowicie pod względem innowacyjności w gameplayu. Innymi słowy trzeba zrobić coś zupełnie innego (w sensie dobrego), aby odnieść sukces. Jesteśmy jeszcze młodym studiem i musimy wypracować sobie renomę na jednym rynku, by skoczyć później do świata konsol.

 

Kwestia naszej stronki: Narazie nie będzie aktualizowana, bo nie mamy na to czasu. Weźmiemy się za nią, gdy zamkniemy definitywnie rozdział naszego pierwszego projektu (Denis Adventure)

Napisano

Jesteśmy narazie jeszcze grupą internetową, ale przynajmniej możemy się już pochwalić pierwszym skończonym projektem :) grę robiliśmy ponad 1,5 roku i najważniejsze jest to, że została ukończona. Wkrótce trafi do sklepów i zobaczymy jak się przyjmie :)

 

Poniżej przedstawiam dwa zdjęcia z niniejszego projektu:

 

http://www.moonrise-interactive.com/denis/Denis00.jpg

http://www.moonrise-interactive.com/denis/Denis01.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności