Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Georgas, brumugun, wizz fajne głowy!

wizz fajny creature also. Bardzo równo Ci wyszedł ten pancerz na plecach, podobać się.

Fajnie że ktoś próbuje rozruszać ten wątek bo rzeczywiście coś tu pusto od dawna. Oby więcej takich modeli, zawsze miło popatrzeć. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie dajecie:)

Odemnie speed shading starego speeda glowki. Trochę nie w wątek ale w testowych renderach pokazują głownie wizki więc nie znajdę akceptacji...

 

Około 2 godzin pracy nad shaderem i hairem, lekki postpro w szopie.

e5893acf7dc84dea.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Miałem dwie godziny czasu wolnego (żona na zakupy poszła :D) więc chciałem przetestować Mudboxa 2009. Ale zacząłem od zrobienia cartoonowej bazy w Mayi no i już przetestować nie zdążyłem. Anyway - baza powstała w ok. 2h i zupełnie z głowy (mojej ;)).

 

Obadajcie i jak chcecie przetestować ją w zbrushu czy mudboxie to tutaj do pobrania:

http://rapidshare.com/files/166260694/dziadek.obj

 

a tu do obejrzenia:

dziadek2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala, jeszcze jakieś zamgłone mroczne tło, może jakąś pelerynke draculi czy jakiegoś wieśniaka albo sierść i wrzucasz pica do skończonych ;) ten jego biały prawy ząb rzuca się w oczy, to jest render max czy Z + post ?, ogółnie very ql:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hatt3r dzięki :)

To jest render z maxa, tak sobie na szybko byle jaką texturkę w zbrushu maznąłem i w maxie wyrenderowałem ale shader słaby bo nawet subdermal layer nie zrobiłem.

Zrobię mu jakąś koszulinę i wysoki kołnierz czy tam pelerynę, poprawię zęby i oczy zrobię to wrzucę renderek. A no i jeszcze jakieś włosy zaczesane do tyłu. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala: wyczes, kończ go kończ bo warto;]

Sand: jesli chodzi o baze pod zb to powienienś sie starać robić bardziej regularną siate, i starać sie aby poligony były kwadratami podobnej wielkości;)

EDIT:

Maqs: zaje** klimatyczny model, tex moze tylko za jednolita ale tak to git!

 

A odemnie taki speed z tej (zassanej gdzies z neta) bazy:

gramajk8.jpg

w1598.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala - fajny wampir.

Maqs - fajny stwor, twarz juz mniej fajna, przede wszystkim przez oczy, cos z nimi nietak.

Wizz - stworek fajny, tylko tylne nogi koncepcyjnie jakos mi sie niepodobaja. Gosc z wasem swietny, szkoda ze taki malokontrastowy render dales. Ostatnia twarz tez super, tylko mam wrazenie, ze czasem Twoje modele sa zbyt wyraziste, zbyt duzo miesa w nich jest. To jest totalny drobiazg, bo przez to maja charakter, ale moze to ten 1% ktory dzieli Cie od absolutnego mistrzostwa, przynajmniej jesli chodzi o twarze. Np masz tendencje do mocnego zaznaczania miesni okreznych ust. To takie miejsce ze wielu rzezbiarzy 3d lubi je uwypuklac, ale w rzeczywistosci nie kazdy takie wydatne je ma. W sumie ciekawe jak wygladalyby Twoje modele z teksturami i renderingiem, bo byc moze zostaloby wlasnie tyle ile trzeba, a to "przepracowanie" zadzialaloby na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tą drakulę robię co ostatnio, teraz jeszcze tylko popracuję nad włosami zaczesanymi do tyłu w różnych odcieniach szarości znaczy siwe. Zrobię oczy, texturę skóry, ubranie i światło. Na razie tyle:

vampirekop2.jpg

 

a to co teraz pokazałeś to nie ubranie?

Nie podobają mi się zewnętrzne kąciki oczu, są zbyt łagodne. Nie pomyliłeś przypadkiem działów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

joł, tak to jest ubranie ale muszę zrobić do niego texy a raczej materiały odpowiednie i może trochę pomarszczyć gdzie nie gdzie. Kąciki ust poprawię na pewno bo brzydko to wygląda.

Co do działu to miałem watek z moimi badziewiami ale mi się skasował a gdzie indziej to nie wrzucę bo np w dziale rendery testowe to sami wizkowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się bawiłem w Zbrushu , postać troszkę bez charakteru ale próbowałem się oswoić z podstawowymi funkcjami tego programu . Baza niestety nie moja .

dsgl5.jpg

I jeszcze takie coś z bazy SANDA

40357613ex0.jpg

81764212nn0.jpg

 

EDIT:

Pytanie , czemu w geometry mogę ustawić tylko 5 poziomów zagęszczenia ?

Edytowane przez mileS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levus -> No nie powiem fajny programik :) . Można się poczuć swobodniej i bardziej kreatywnie niż w standardowym poly . | Niezły model , jak robisz taki detal ? mapki jakieś ?

 

A tu chciałem iść bardziej w kreskówkę ale chyba nie wyszło :/..

kreskaxm5.jpg

I jeszcze to , miał wyjść SANTA

santaks3.jpg

Edit:

Mógłby ktoś podrzucić bazę całego ciała zrobioną z Zspher ? Z góry dzięki .

Edytowane przez mileS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności