Gomez Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 Jak widzę takie sobotnie modeliki to się dołuję ;) Fajne.
Adek_CG Napisano 20 Październik 2008 Napisano 20 Październik 2008 wizz dobry ten sobotni modelik :) z Z kulki to robiles ?
Georgas Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 swetne wizz !! ja taki sculpt dla zabawy
brumugun Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 Głowa zbrush, miała to być głowa krasnoluda :)
wizz Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 sculpt chyba nie w modzie już bo coś cicho tu :) prędki modelik z polysphery...
Tomala Napisano 15 Listopad 2008 Napisano 15 Listopad 2008 Georgas, brumugun, wizz fajne głowy! wizz fajny creature also. Bardzo równo Ci wyszedł ten pancerz na plecach, podobać się. Fajnie że ktoś próbuje rozruszać ten wątek bo rzeczywiście coś tu pusto od dawna. Oby więcej takich modeli, zawsze miło popatrzeć. Pozdro.
Levus Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 Fajnie dajecie:) Odemnie speed shading starego speeda glowki. Trochę nie w wątek ale w testowych renderach pokazują głownie wizki więc nie znajdę akceptacji... Około 2 godzin pracy nad shaderem i hairem, lekki postpro w szopie.
brumugun Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 dobrze wyszlo, tylko raczej pasuje do testowych renderków (mental ray misss?) Pozdro B.
Tomala Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 No właśnie, w renderach testowych same wizki więc chyba lepiej tu wrzucić. Głowa spoko, i fajne włosy. pozdro
forestt Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Cześć, witam na forum, chciałem pokazać jeden z pierwszych modeli zbrushowych, wymodelowałem go z bazy znalezionej na zb central. Pozdrawiam
sand Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Witam, Miałem dwie godziny czasu wolnego (żona na zakupy poszła :D) więc chciałem przetestować Mudboxa 2009. Ale zacząłem od zrobienia cartoonowej bazy w Mayi no i już przetestować nie zdążyłem. Anyway - baza powstała w ok. 2h i zupełnie z głowy (mojej ;)). Obadajcie i jak chcecie przetestować ją w zbrushu czy mudboxie to tutaj do pobrania: http://rapidshare.com/files/166260694/dziadek.obj a tu do obejrzenia:
Hatt3r Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Tomala, jeszcze jakieś zamgłone mroczne tło, może jakąś pelerynke draculi czy jakiegoś wieśniaka albo sierść i wrzucasz pica do skończonych ;) ten jego biały prawy ząb rzuca się w oczy, to jest render max czy Z + post ?, ogółnie very ql:)
Tomala Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Hatt3r dzięki :) To jest render z maxa, tak sobie na szybko byle jaką texturkę w zbrushu maznąłem i w maxie wyrenderowałem ale shader słaby bo nawet subdermal layer nie zrobiłem. Zrobię mu jakąś koszulinę i wysoki kołnierz czy tam pelerynę, poprawię zęby i oczy zrobię to wrzucę renderek. A no i jeszcze jakieś włosy zaczesane do tyłu. Pozdro.
sand Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Tomala mi się podoba ten wampirek. Ja nad swoją bazą posiedziałem pół godzinki efekt taki: wersja high (2475 x 800 px) http://naturedeviant.com/experimental/dziadek_high.jpg i wersja mała:
Maqs Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Lekki update starego modelu. http://xs433.xs.to/xs433/08484/2294.jpg http://xs433.xs.to/xs433/08484/3266.jpg
krzys!3k Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Tomala: wyczes, kończ go kończ bo warto;] Sand: jesli chodzi o baze pod zb to powienienś sie starać robić bardziej regularną siate, i starać sie aby poligony były kwadratami podobnej wielkości;) EDIT: Maqs: zaje** klimatyczny model, tex moze tylko za jednolita ale tak to git! A odemnie taki speed z tej (zassanej gdzies z neta) bazy:
kubi Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 wizz bardzo fajnie wyszła ta główka, tak rzeźbiarsko.
ttaaddeekk Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 wizz- niesamowity poziom, pozazdroscic
Maqs Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 wizz- mega, mega fajnie. takie cos http://www.freeimagehosting.net/uploads/b188acc257.jpg http://www.freeimagehosting.net/uploads/bcf82dc6da.jpg
Luki Luki Napisano 30 Listopad 2008 Napisano 30 Listopad 2008 Tomala - fajny wampir. Maqs - fajny stwor, twarz juz mniej fajna, przede wszystkim przez oczy, cos z nimi nietak. Wizz - stworek fajny, tylko tylne nogi koncepcyjnie jakos mi sie niepodobaja. Gosc z wasem swietny, szkoda ze taki malokontrastowy render dales. Ostatnia twarz tez super, tylko mam wrazenie, ze czasem Twoje modele sa zbyt wyraziste, zbyt duzo miesa w nich jest. To jest totalny drobiazg, bo przez to maja charakter, ale moze to ten 1% ktory dzieli Cie od absolutnego mistrzostwa, przynajmniej jesli chodzi o twarze. Np masz tendencje do mocnego zaznaczania miesni okreznych ust. To takie miejsce ze wielu rzezbiarzy 3d lubi je uwypuklac, ale w rzeczywistosci nie kazdy takie wydatne je ma. W sumie ciekawe jak wygladalyby Twoje modele z teksturami i renderingiem, bo byc moze zostaloby wlasnie tyle ile trzeba, a to "przepracowanie" zadzialaloby na plus.
krzys!3k Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 zapodaje baze mojej produkcji, jak ktoś chce to daje link ponizej http://rapidshare.com/files/169611869/basemesh.ZTL.html i modelik z niej 1
Levus Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Uwielbiam ten wątek:) Odemnie taki glut z kolorkiem:
krzys!3k Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Levus fajny glut:] od mnie takie coś z bazy powyżej
Kirian Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 niedziela wieczór, dziewczyna w domu, w tv nic niema, youporn mi sie nieładuje, wlaczylem Z...
Tomala Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 mi też się youporn nie ładuje, co jest? joke :D Chłopoki fajne główki.
Szczery. Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 A ja tą drakulę robię co ostatnio, teraz jeszcze tylko popracuję nad włosami zaczesanymi do tyłu w różnych odcieniach szarości znaczy siwe. Zrobię oczy, texturę skóry, ubranie i światło. Na razie tyle: a to co teraz pokazałeś to nie ubranie? Nie podobają mi się zewnętrzne kąciki oczu, są zbyt łagodne. Nie pomyliłeś przypadkiem działów?
Tomala Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 joł, tak to jest ubranie ale muszę zrobić do niego texy a raczej materiały odpowiednie i może trochę pomarszczyć gdzie nie gdzie. Kąciki ust poprawię na pewno bo brzydko to wygląda. Co do działu to miałem watek z moimi badziewiami ale mi się skasował a gdzie indziej to nie wrzucę bo np w dziale rendery testowe to sami wizkowcy.
Kirian Napisano 12 Grudzień 2008 Napisano 12 Grudzień 2008 (edytowane) Tomala vampir wymiata strasznie... jak tylko dorwe lepszego kompa bede meczył rendery;] Edytowane 14 Grudzień 2008 przez Kirian
Tomala Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 Kirian świetne, bardzo w Twoim stylu. Czekałem z komentarzem żeby wrzucić nowy update wampirka ale trochę awaria mi się zrobiła.
mileS Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 (edytowane) Tak się bawiłem w Zbrushu , postać troszkę bez charakteru ale próbowałem się oswoić z podstawowymi funkcjami tego programu . Baza niestety nie moja . I jeszcze takie coś z bazy SANDA EDIT: Pytanie , czemu w geometry mogę ustawić tylko 5 poziomów zagęszczenia ? Edytowane 21 Grudzień 2008 przez mileS
kubi Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 EDIT: Pytanie , czemu w geometry mogę ustawić tylko 5 poziomów zagęszczenia ? ile, ramu masz ??? mozesz zwiekszyc liczbe subd, ale Ci komp umrze :)
mileS Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 Pojechałem trochę dalej z bazą sanda, już chyba łapie o co mniej więcej w tym Zbrushu chodzi tylko czemu mi takie glutowate modele wychodzą ?
mileS Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 (edytowane) Levus -> ładnie pojechałeś ... A ja się męczę dalej . Jak zapisać render z Zbrusha ? Bo ja Print.Screenem robie Edytowane 22 Grudzień 2008 przez mileS
michalo Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Document >> export jesli sie nie myle. Ale pracki zapodajecie siwetne!
mileS Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 sand -> Staram się , muszę zrobić parę główek żeby załapać ten program . Jeszcze jedną wrzucę , próbowałem zrobić starszą osobę . Baza Krzyska
Levus Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Thx:) Miles, podoba się zbrush?:) Menel do kompletu, z tej samej bazy, ale krócej, 45min, już nie mam czasu go lizać po mordzie:D
mileS Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 (edytowane) Levus -> No nie powiem fajny programik :) . Można się poczuć swobodniej i bardziej kreatywnie niż w standardowym poly . | Niezły model , jak robisz taki detal ? mapki jakieś ? A tu chciałem iść bardziej w kreskówkę ale chyba nie wyszło :/.. I jeszcze to , miał wyjść SANTA Edit: Mógłby ktoś podrzucić bazę całego ciała zrobioną z Zspher ? Z góry dzięki . Edytowane 22 Grudzień 2008 przez mileS
09121986 Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Hehe widze ze ci podobnie w Zb idzie jak mi :D hehe Powodzenia kiedys bedzie dobrze ,tzn mam taka nadzieje pozdro
Rekomendowane odpowiedzi