Tomala Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Też mi się wydaje że stopa jest za długa. Od kolan w górę super, dajesz dalej.
Ania Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 bardzo ładna, nawet nie wiem czego by się tu czepić, jest trochę przerysowana/ nieanatomiczna ale w bardzo dobrym kierunku, no może ramiona trochę chudsze zrób
Destroyer Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 danilo2 siatka niżej i odpowiedziałem na Twoje wcześniejsze pytanie edytując mój wcześniejszy post jeśli nie zauważyłeś :) i siateczki jeszcze trochę się zmieni, na górze szczególnie, tył pleców to pozostałości po próbach różnych łopatek ale nawet nieźle wygląda na rederze :) grunt że same quady :) Gomez wielkie dzięki za rady Kurcze nie wiem jak ty to zrobiles ale lydki i piszczele zrobiles jakby odwrotnie. a ma się talent :D też coś mi z łydkami nie pasowało nawet zacząłem szukać mojej notatki która jest wyżej a która niżej ale zrobiłem porządki na biurku i zapomniałem w trakcie :D ech starość nie radość Lydki zbyt ostro wchodza w kolano od tylu nie wiem za bardzo o co dokładnie Ci chodzi? Ma chyba za grube uda i posladki bez trudu znalazłbym Ci real life exemple z grubszymi :D mi się nawet podobają w tej wcześniejszej lowpolygonowaej wersji była bardziej szczupła/ smukła ale ta też mi się podoba, raczej się nie zdecyduje, pewnie zostawie tak jak jest a poprawie te błędy które widać napewno :) co do tego uda to próbowałem zmienić statkę pod tą wypukłość właśnie ale coś nie wyszło a z cylindrycznej siatki to nie wyglądało najlepiej, jutro sprójuję drugiego podejścia może się uda jeszcze raz dzięki ferni dzięki :) Tomala dzięki, stopa też mi się troche długawa wydaje może ją zmienie, ale Paris Hilton też ma taką chyba że już sobie wymieniła :D Ania dzięki!
RK Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Jest super. Jeszcze trochę i będzie pierwszą cyfrową laską do której zacznę się ślinić :). Zdejmę refkę z serwera bo strasznie dziwnie dziewczyny na mnie patrzą...
shi Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 skad ty rk takie wypasione referki kobitek bierzesz? odpal jakies linki jesli mozesz.
jaras Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 zarysowałbym troszkę bardziej kości piszczelowe i kolana a w stopie brakuje mi tej kostki która wystaje lekko z boku (śródstopie) a tak poza tym to niezłe ciałko :)
mateusz_s Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 niezla dup... ekhm ekhm... znaczy, fajny model :ppp
KoMic Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 swietnie Ci to wychodzi, hehe pierwsza klasa, tak jak Ania, jest ciut 'przegieta', ale dzieki temu wychodzi bardzo charakternie: ], sharp: ]
Creator Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 nooo cacy :) stopki rzeczywiście troszeczkę skróć i będzie super :)
SUPER_OkO Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Wohoho to jest najdluzsza stopa jaka widzialem ;) No dobra skoro napisalem a napisze i B.. Lecim w gore. K. piszczelowa za chuda tak samo jak i lydki. Kolana ciupko w gore. Dupencja jak u babo chlopa. Za waska troche. Czyli tam gdzie jest te typowe wklesniecie jak u facia .. to tam dodaj troche tluszczyku. Brzuch za plaski w stosunku do ud. Klatka piersiowa to juz wogole jej nie ma.. tak jakby jej wszystkie zebra polamali i pluca wyciagneli. Ta okolica szczegolnie cala jest do wymiany. Popatrz anfas i wyobraz sobie typowa butelke cocacoli. Ramina tez do wymiany (jak u wyzej wspomnianego babochlopa) Za szerokie, za bardzo umiesnione. Cyca sie nie czepie bo to kwestja gustu co kto lubi, a mozna wymodelowac dzisiaj za pomoca silikonu wszystko. Szyja chociaz jej zalazek dopiero .. za bardzo cofnieta do tylu. Takze to tyle uwag.. napewno z wiele z nich juz bylo wymienionych wyzej .. sam pewnie jestes swiadom nie jednego bledu.. takze powodzenia w poszukiwaniu idealnej formy ;)
Destroyer Napisano 18 Grudzień 2007 Autor Napisano 18 Grudzień 2007 RK dzięki :) ale to "troche" to chyba troche poza moimi możliwościami :D jaras w stopie brakuje mi tej kostki która wystaje lekko z boku (śródstopie) o te maleństwo Ci chodziło? na większości moich refek nawet tego nie widać mateusz_s dzięki :P KoMic dzięki Creator dzięki stopkę poprawie, właściwie to już poprawiłem :P SUPER_OkO dzizas aż tyle do poprawy :) dzięki za wytknięcie błędów na pewno pomogą w znalezieniu idealnej formy :D dzisiaj bez updejtu bo nie ma co pokazywać :( powalczyłem troche z udem, stopą pozmieniałem trochę siatke, popróbowałem róznych rzeczy i nie wiem czy nie jest gorzej niż było :) jutro spróbuje coś więcej zrobić :) już powoli nie mogę na nią patrzeć :) ide spać może jutro będzie lepiej :)
Ania Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Te dwie małe kostki po bokach (nie to co Jaras mówił tylko te jeszcze bardziej wystające), one są u ciebie zbyt małe i symetryczne (środkowa taka sama jak zewnętrzna), tak mi teraz podpadło kiedy szukałam kostki Jarasa.
jaras Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 tak o te mi chodziło :) - na refkach u Ciebie moze mniej widoczne .... ale one tam są :) i jak się je zarysuje to stopa po prostu lepiej wygląda
Creator Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 ten wątek coraz bardziej mi się podoba, hyhy :D
Ciechu Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Łoł, trochę nie przypomina tej babki z pierwszego posta z nogami zamiast rąk (a tak fajnie sie zapowiadało). A tak na serio to robi sie bardzo fajna pani. Nikt na to nie zwrócił uwagi, więc może mam jakieś złudzenia, ale wydaje mi sie obwód w bicepsie jest za duży - ale to może złudzenie.
Destroyer Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 Ania dzięki troche coś tam dłubnąłem przy nich :) jaras nom masz racje z tą kostką lepiej wyglądają stópki thx! Creator hehe zobacz czy mojej stopie już niczego nie brakuje chyba jesteś najbardziej obaznany z tematem :) może i dzisiejsz refka Ci się spodoba :) Ciechu dzięki, ręce to jeszcze walce więc nie ma co o nich się rozgadywać :P ----------------------------------- poprawiłem wszystko o czym wspomnieliście tzn. próbowałem czy wyszło to oceńcie, ja za długo już w tym siedze żeby coś widzeć :D popracowałem nad butami, nawet fajna zabawa była z wiązaniem kokardki z czterach sznureczków w 3D :) zacząłem od jedego sznurka i supła potem kokardka potem skok na głęboką wodę dwa sznurki i dwie kokardki :D miły odpoczynek od modelowania organiki, prawie jak gra :P refka proces wiązania kokardek :) i efekt moich zmagań pozostałe rendery wrzucam jako załącznik do posta bo poprzednie rendery dziadki leśne z allyoucanupload usunęli za nagość/pornografie :/ gdzie oni mają oczy :P i nie moge sobie ładnie postu sformatować :( zna ktoś jakiś fajny serwis hostingujący obrazki nie fotosik nie imageshack? więc tak w skrócie: dwa pierwsze zrzuty z viewa żebyście zobaczyli czy coś jeszcze do poprawy shading w modo jest troche ostry i wygląda jakby niektóre elementy był bardzoej kanciaste szczególnie piersi a na renderze wyglądają spoko, przez to już drugi dzień modeluje w żółto niebieskim gouche (czy jakoś tak) ale modelu nie chciałbym tak pokazywać, oglądać zresztą też :P dłonie myślałem że szybko pujdą a tu dupa :) wyglądają strasznie tragicznie już nie parówki ale i tak nędza :/ będzie trzeba jeszcze nad nimi posiedzieć render z wiązaniami butów i majtałaskami :) majtałaski jeszcze do poprawy ale mniej więcej takie będą :) i jeszcze render, sory za białe tło ale png z photoshopa zapisałem jako jpg i niepomyślałem :) a rendery usunąłem ale chyba widać? oki no to tyle
Gość User190 Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Pupa z miednicą wyszły be :) Ciekawy koncept :) Powodzenia :)
eco Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 no miednica moze zbyt kwadracista ale mila babeczka z prochow powstaje :)
Gomez Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 O miednicy juz wiesz :) Mowilem ze za gruba ;) Dlonie troche kaszanka ale nie poddawaj sie. Sa zbyt plaskie. Nie wiem czy juz ci to podawalem: http://www.androidblues.com/handtut.html Jeszcze bonus :)
Destroyer Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 M@Ti oki zrobie coś z tym, dzięki eco no już poprawie tą miednicę :) i dzięki staram się :P no Gomez mega wielkie dzięki za bonus :) napracowałeś się ale niestety plusa już Ci nie mogę dać i dzięki za link nie podawałeś mi wcześniej i od razu pytanko naprzeciwko kostki jarasa (którą mam powiększyć) zrobić kolejną kostkę? nazwijmy ją kostką Gomeza :) ostatnia stopa na pierwszym bonusie mam skrócić paluchą, wszystkie? i wyprostować zakręconą kostkę :) ma być taka jak zielony układ kostny na pierwszej nodze?
Ania Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Gomez by jej płaskodupie wymodelował ale ja bym się powstrzymała, oprócz tego się z nim zgadzam. Fajnie zrobiłeś węzeł, zapamiętam sobie metodę, butki śliczne. Palce u nogi wszystkie są odrobinę za długie. Dłonie całe do poprawki, kciuk jest w złym miejscu i za płaskie to, przyjrzyj się własnym. Majteczki jej dziwnie leżą.
mateusz_s Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 no ładnie, ładnie :D a myslałeś o tych rajstopach w krateczke? ;) moze jej chociaz takie krotkie zrob do kolan ;p ;p ;p
Gomez Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 naprzeciwko kostki jarasa (którą mam powiększyć) zrobić kolejną kostkę? nazwijmy ją kostką Gomeza :) :)Tak. Mozesz ja wyczuc na swojej stopie. Ponizej sa jeszcze jakies sciegna i to tworzy taka gorke - nieduza ale dosc rozlegla. Jak stopa jest skrecona na zewnatrz to wyraznie widac, jak do wewnatrz to nie widac wcale. ostatnia stopa na pierwszym bonusie mam skrócić paluchą, wszystkie? Krotszy paluch to byl u mnie efekt uboczny - jak zmienilem ksztalt stopy to musialem narysowac krotszego palucha. Jak poprawisz stope tak jak narysowalem to tez stwierdzisz ze paluchy za dlugie sa (prawdopodobnie wszystkie). Oprocz tego Ania mowi ze wszystkie palce sa jeszzce za dlugie. i wyprostować zakręconą kostkę :) ma być taka jak zielony układ kostny na pierwszej nodze? Ma byc taka jak czerwony obrys a kosci narysowalem zeby ci pokazac dla czego jest taki luk (luk dobrze przenosi naprezenia i amortyzuje). Ania - plaskodupie to kwestia sporna ;) Ja nie lubie zbyt plaskich ale tlusciutkich tez nie :)
OmeN2501 Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Ech i dlatego wszystkim grafikom powtarzam - znajdzcie sobie w miare proporcjonalna dziewczyne/chlopaka - przynajmniej bedzie tani model :D No dobra w moim przypadku wychodzi tylko troszke taniej niz profesjonalana modelka ale zawsze to cos :P
Destroyer Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 Ania majtki to tylko rak na szybko były a dłonie to wiem że do poprawki :) mateusz_s chyba już nie w tej scenie ale może po bitwie coś jeszcze z nią zrobię np głowę :D i może fishnet :) -------------------------- wszystko mniej więcej poprawilem zminiejszyłem tyłek nie ale chyba jeszcze płaskodupia nie ma :) chyba przegiąłem z kością Gomeza jest duża i rozległa :) pogrzebałem w dloni zmieniłem pozycje na bardziej naturalna w której troche łatwiej sie modeluje, ale wyszła trochę dłon faceta dla odpoczynku zrobiłem "ringa" żaby nadać bardziej kobiecy wygląd ale nie pomogło :) ale mam teorie dziewczyna dużo pracowała i jej się ręce wyrobiły :D w dłoni jeszcze podłubie paznoscie szczególnie do poprawy majteczki i wiązania butów nie pasują, jak ciałko będzie dobre to dopiero się za nie zabiore --edit-- ups jeszcze załączniki :)
jaras Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 ciałko spoko ale dłoń jest niestety cała do poprawy :( bardziej smukła i delikatna powinna byc, dłuższe palce itp BTW - proszę, proszę doczekalismy się z Gomezem własnych nazw kostek ogólnie - Bardzo fajnie Ci to idzie !
Gomez Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 noo od pasa w dol za****a :] Bioderka idealne, tyleczek, udka. Heh, musze swoja panne dokonczyc bo kiedys tez zaczalem taka robic. Dlon jest za dluga, tzn palce powinny byc ciut dluzsze od dloni (przynajmniej moja dlon tak wyglada). Obwod palca, zwlaszcza u kobiet, zmniejsza sie - jest wiekszy na poczatku a mniejszy na czubku. Kciuk jest raczej za gruby. Jak chcesz zrobic ladne paznokcie to sluchaj tego - na poczatku sa wezsze niz na koncu.
Destroyer Napisano 21 Grudzień 2007 Autor Napisano 21 Grudzień 2007 noo nareszcie w końcu coś dobrze :) woohoo! :D dłoń to wiem że do poprawy :) jaras BTW - proszę, proszę doczekalismy się z Gomezem własnych nazw kostek no w końcu odkrywcy tak mają :D Gomez palce trochę taperowałem ale tylko wzdłuż jednej osi a z tymi poaznokciami to powoli metodą prób i błędów dochodziłem do tego samego chyba zaoszczędziłeś mi z pół godziny experymentów :) thx! no dzięki chłopaki! już myślałem że nigdy nie wybrne z tej fazy :D
eco Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 ...sa ludzie co nie chca by faza sie konczyla- mniejsza z nimi -babeczka piecze sie wysmienicie ale fakt ze dlonie "takie se" -bardzo ciekawe obiekty do referenji mozna znalezc na stronie ktorej link zamiescil kolega Matys w innym watku: http://www.csmoorestudio.com/articles.asp?id=135 - to jest dopiero sculpting! ;)
masterloko Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 Bardzo to łądnie wszystko wychodzi. zajebisty koncept. jestes moim faworytem w tej edycji ;d
Creator Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 dłoń do poprawy, kciuk za wysoko, wygląda jak u małpy :)
Destroyer Napisano 22 Grudzień 2007 Autor Napisano 22 Grudzień 2007 eco dzięki za linka, świetne sculpty szkoda tylko że niektóre fotki w małej rozdziałce są :) szater dzięki miło słyszeć:P Creator tak wiem, dzięki postaram się je poprawić :) jutro biorę się za tą rękę, dzisiaj nic nie robiłem poza zakupami :D właściwie to już wczoraj
Destroyer Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 troche do przodu :) popracowałem troche nad conceptem wstawiłem do jednej fotki, troche perspektywa się nie zgadza ale może być :) porobiłem troche tła kosze na śmieci, klimatyzatory,troche małych rupci w scenie będą walające się woki ze śmieciami, pogniecine puszki po koli. butelki po piwie, jakiś denaturat i wino komandos :P i inne takie :) kontener na śmieci wiem że nie tak działa ale skapowałem się już po czasie i już nie chce mi się poprawiać, zresztą tak wygląda lepiej :P
odnetniN Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 fikolek swietne, juz widze ten klimat ;]
KoMic Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 hehe, to zes pojechal z detalem: ], ladnie ladnie, sklejaj do kupy i bedzie git: ]
Gomez Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 Nie podoba mi sie kadr. Zrobilbym pionowy, tak zeby konczyl sie zaraz za pistoletami. Sproboj moze ci sie spodoba.
Orangegraphics Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 to samo co gomez oraz nie podoba mi się kontener. wygląda jak z gumy trochę. poza tym git;) weosłych;)
Destroyer Napisano 24 Grudzień 2007 Autor Napisano 24 Grudzień 2007 odnetniN dzięki :P KoMic Tobie z detalami nie dorównam :) ale staram się :D Gomez kadr będzie pionowy jak na wcześniejszym concepcie, a tutaj to tylko do fotki wrzuciłem żeby zobaczyć jak wygląda na ulicy, maznąłem troche i nawet nieźle wyszło więc wrzuciłem i tutaj :) Xiz0r ten kontener to będzie w tle i troche w cieniu więc powinien dać rade a jak nie da to wtedy coś z nim pomyśle :) dzięki wszystkim za komenty i Wesołych Świąt! :)
Destroyer Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 zgred88 dzięki ale teraz im dalej tym będzie gorzej, nie za bardzo potrafie texturować a renderować to już wcale wogóle :) to bedzie droga przez mękę [nie Mekkę] :) --------------------------- a wracając do tematu :D poprawiłem dłoń, jak ktoś ma coś do dodania to może ale i tak to nic nie zmieni bo już dokleiłem do reszty postaci i zrigowałem:) zresztą i tak będzie 6 km od kamery i w pełnym mroku więc nawet ta nieudana chłopska dłoń by się nadała :D zrobiłem na szybko teścik z otoczeniem i otóż zastanawiam się: czy otoczenia ma być równoległe do kamery jak na 1 obrazku daje to V zbiegające się mniej więcej na środku czy też delikatnie obrócone jak na 2 daje to jedną linię ale chyba ciekawszą i lepiej widać te detale które wymodelowałem :P na drugim kobieta jest bliżej kamery albo raczej kamera bliżej postaci, chyba też lepiej tylko że jej będzie majtki widać :P czy te budynki zrobić takie niskie i jakieś niebo z gwiazdkami czy też wyskie tylko biorąc po uwagę kąt kamery to to w pewnym momencie i tak będą musiały się kończyć chyba że zrobie ślpą uliczkę parę metrów za siatką? co wy na to? wszelkie inne sugestie też mile widziane :) o i jeszcze zrobiłem szybki test pozy miała być fancy a wyszło jak zwykle :P bedzie i tak mniej więcej od pasa w dół więc na górę nie patrzcie :P jutro się jeszcze tym pobawie, spróbuje odtworzyć tą z conceptu nawet nieźle wyszła imo trochę taka przekręcona góra... jutro się pomyśli :)
Creator Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 no !! jest dobrze !! :) Drugi kadr lepszy, bo pierwszy za bardzo "sterylny", jak od linijki :P Co do siatki to zamiast niej daj ścianę i podwyższ budynki i będzie dobrze :) Oczywiście widzę na ścianach ładną teksturkę cegły brudnej ;) Mogę się mylić, ale na zrigowanej postaci zauważyłem że nadgarstki są za cienkie (ogólnie dłonie jakoś rozwalcowane ;)), jak ustawisz pozę to lekko je "napompuj" i będzie ok :)
Ania Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 Drugi kadr lepszy. Poza - przechyliłeś jej pupcię, ale od pupci wzwyż jest wszystko całkiem prosto, nie wygląda to dobrze, plecy też powinieneś zgiąć
KoMic Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 hehe, dałbym jej w lapki Eagla takie jak ma Lara: ], ale to tylko moje zdanie, bo mi nie pasuja takie guny do rak tej laski: ], ona wymaga czegos bardzej subtelnego pozdrawiam :]
Gomez Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 Zgadzam sie co do kadru i gnatow. Poza jak sam zauwazyles na koncepcie duzo lepsza.
masterloko Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 no, bardzo fajnie. zgadzam się z Anią co do pupci xD ale poza tym ladnie, no pracuje dalej;] pzdr
Destroyer Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 Creator dzięki, no to zostaje przy drugim kadrze, budynki pewnie też podwyższe i cegła będzie na bank :) Ania dzięki masz racje co do pupci ale chyba i tak całkiem inną poze zrobię KoMic myślałem nad tym ale w moich tapetkach z bronią miałem tylko jedną z Eaglem i to jeszcze rozebranym :) ale może sobie wymodeluje takiego a rewolwer dam bandziorowi :) jak ktoś ma fajne dobre fotki, bluepriinty pod ręką to może podrzucić ja na razie popracuje jeszcze nad bandziorem Gomez dzięki za koment, na koncepcie wygląda lepiej bo i gabaryty są inne więc nie da się ta łatwo zrobić tak samo tylko inaczej ale powalcze popróbuje może coś przypadkiem wyjdzie :P masterloko dzięki ! ---------- popracowałem trochę nad złoczyńcą :) żeby było szybciej base mesha pomęczyłem z Zbrushu, z przodu mi się nawet podoba z profilu lepiej nie patrzeć :P ale i tak będzie twarzą do kamery i trochę w cienu więc powinien dać radę btw wiem że ma mine w stylu wtf ;) żeby nie męczyć się z włosami będzie łysy a kilkudniowy zarost zrobie texturą no może tego tatuaży na czole nie będzie miał :P dam mu czarny skórzany płaszcz żeby mięśni nie modelować, do tego dłonie to będzie troszkę zmodyfikowana wcześniejsza wersja dłoni które robiłem dla kobiety ale wyszły męskie więc teraz się przydadzą tylko paznokcie poprawię na razie tyle :) -edit- o jeszcze wersja z łańcuchem :P
Gość Morte Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 w porównaniu do pani wygląda srednio. ale jak i tak ma być w cieniu to chyba rzeczywiście da radę. Źle rozwiązałeś sprawę z uszami-sytuacja w której z frontu widać tylko górną cześć uszu wydaje się niezbyt realna-ja bym zwęził kości policzkowe i żuchwę. Poka z profilu:)
Destroyer Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 dzięki Morte za rady, całkiem podoba mi się kształt jego twarzy więc może troche mu uszy wyciągne :) jak już go wypozycjonuje to zobacze czy będzie trzeba coś poprawiać może na screenach zobaczysz jak wyglada bardziej z profilu ale już nie jest źle i widać jak bardzo uszy są widoczne na renderach :) zrobiłem proste ciało, dłonie przerobiłem od kobiety z wcześniejszej wersji zrobiłem mu też ubranka w większości wyciągnięte z ciała i zrigowałem no i nie powstrzymałem się żeby pomzać go w szopie :) wyszło słabo ale fajnie się mazało :P zrobiłem dwie pozy, widać że rig nie jest dostonały :P trochę mu się klatka zapadła,jutro go poprawie, ale chodzi głównie o kształt, jak go już ustawie to podmodeluje i wrzuce do zbrusha i porobie fałdki na ubraniach itd. która poza a może jeszcze jakaś inna?
Rekomendowane odpowiedzi