Ania Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 siegaja tam gdzie maja siegac :) czyli palcami do konca tylka :p Moje sięgają palcami sporo poniżej tyłka (prawie cała dłoń jest poniżej tyłka). Ale nie wiem czy to znaczy że model zły, czy po prostu dowód na moje pokrewieństwo z orangutanem. Trochę za dużo tych dupereli na tylnej stronie pancerza, czy one wszystkie mają logiczne uzasadnienie? Edit: za wolno piszę, tymczasem nawet obrazki dali, uch
mateusz_s Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 aaa... mi za tylek siegaja tylko palce jakos do polowy :) wiec i tak tez zolnierza ulepilem :) do Ani: z grubsza czesc tych dupereli to 'guziki' przytrzymujace rzemyki, inna czesc to takie otworki, do ktorych mozna sobie cos wpiac :P a kolejna czesc tak tylko dla picu... :) caly pancerz sklada sie z kilku czesci i kilku warstw do tego dochodzi mundur pod spodem, ktory bedzie w piaskowe moro, teraz tego nie widac bo wszystko ma jeden material... zobaczymy jak to wyjdzie po 'pomalowaniu'... jak pancerz bedzie ciemniejszy to te duperele beda miej widoczne, a jak beda slabo wygladaly to sie wywali pare :)
mateusz_s Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 [Zalacznik nr 10] Helmofon sie oteksturowal... daje rade chyba...
Tomala Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 W tym świetle ta plama na przodzie wygląda jak dziura, ładnie wygląda w tym świetle ale dodał bym trochą urozmaiceń do koloru bo trochę monotonne. Ogólnie super modele i niezłe texturki zapowiada się świetna praca. 1
jaras Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 świetny hełmofon ! może jeszcze jakiś lekko starty numerek z boku albo z tyłu ?
mateusz_s Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 dzieki jaras, ciekawy pomysl z tym numerkiem, musze nad tym pomyslec moze zamiast tego jakies logo posrodku
Adek_CG Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 niewiem czy tak wyrazne plamy krwi na helmie to dobry pomysl, wydaje mi sie ze nie, ja bym z tego zrezygnowal, na rzecz wlasnie moze napisow albo oznaczen i dal tylko lekki brud na calym helmie
Destroyer Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 texturki bardzo dobre ale ta plama za ostra i za ciemna ale możnaby zostawić trochę rozbryzganej krwi na hełmie tyle że świeższej czyli bardziej czerwonej i dać jeszcze trochę na twarzy tak jakby jego kupmel został postrzelowny chwilkę wcześniej i krew poleciała na niego, a że nie lubi widoku krwi to tupie i piszczy w stronę kamery jak mała dziewczyna :D czy coś takiego :)
mateusz_s Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 [Zalacznik nr 11] ehhh Glowina sie wytexturowala wstepnie, nie jest najgorzej chyba ale tez cudow nie ma, zreszta kto powiedzial ze to zdjecie ma byc czy cos, mi sie w sumie podoba, moze cos tam jeszcze potem dodam, moze mu podwoja blizne dam...
RK Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 IMO materiał skóry niszczy wrażenie- jest bardziej jak wypolerowany marmur niż prawdziwa skóra. Inna rzecz że jeśli planujesz to pokazywać tylko z pewnej odległości to nie bardzo jest sens się męczyć
snooo Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 Jak narazie idzie Ci świetnie, myślę, że jak będzie tak jak myślę że będzie, to będzie pięknie :) trzymam kciuki. Bo podoba mi sie i pomysł i wykonanie. 1
mateusz_s Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 [Zalacznik nr 12] Delikatnie poprawilem glowe, chyba juz nic wiecej z niej nie wydusze, jak dla mnie jest ok...
Destroyer Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 jak dla mnie główka spoko, nadal mi te plamy nie pasują ale może to przez oświetlenie generalnie idzie świetnie
mateusz_s Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 dzieki wszystkim :) plamy sa ciemne bo zaschly ;P a tak na powaznie to ciezko bylo jakis sensowy kolor otrzymac, bardziej czerwony albo bardziej przezroczysty tak sobie wygladal...
Adek_CG Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 dobrze by bylo przy tej twarzy jakies sss y mentalowe zastosowac, no i texturki z fotki najlepiej zrobic i bedzie duzo lepiej, chociaz tak jak jest zle nie jest 1
mateusz_s Napisano 5 Styczeń 2008 Autor Napisano 5 Styczeń 2008 [Zalacznik nr 13] Z grubsza otexturowalem zolnierza, jeszcze poswiece mu z godzinke czasu na jakies detale...
Bruneq Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 zbroja żolnierzyka bardzo fajna, i texurki i detal miodek, twarz natomiast......wybacz za moje slowa....ale wyglada jak plastikowa lalka.... te usta są dziwne, kosci policzkowe i nos tez jest nie bardzo poprawnie, szramy na twarzy, dojdzie tam krew jakas? oby! dalej, z tego ujecia kolo ma dziwne zezowate oczy, nie wiem jak wyglada koncept bo nie czytalem od poczatku , skoro on krzyczy, to czemu ma sline w ustach? powinien ją wypluwac i tex na rękach wyglada bardzo nie ciekawwie! ale jak mowilem, zbroja bardzooo fajna! http://www.gapfillers.co.uk/pictures/man%20shouting%20at%20laptop%20xsmall%20v2.jpg
Tomala Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Popraw twarz i skórę to będzie naprawdę super, teraz wygląda bardzo sztucznie. Pozdro.
-hpx- Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Ta rozdziawiona papa wygląda strasznie sztucznie, reszta natomiast bardzo ladna
Destroyer Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 nieźle sobie radzisz z texturkami ile zajęło Ci otexturowanie tego żolnierza?
wrzecionek Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Mnie sie nie podoba tylko textura skóry oprócz tego bardzo fajnie
mateusz_s Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 nieźle sobie radzisz z texturkami ile zajęło Ci otexturowanie tego żolnierza? jakies 3 dni
Sanderalek Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 To Co dwaj koledzy wyżej... i te nieśmiertelniki... moje mają inny kształt... :P pozdrawiam
prabab Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Skóra gładka jak pupa niemowlęcia, jak nie gładsza. Choćbyś i nie wiem jak mnie wkręcał, nie uwierzyłbym, że to twarz wojaka. Nawet mimo tych dwóch kresek (może namalowanych kredką świecową?) na prawym policzku. Więcej syfu, porów, zniszczonej cery. Kujna blacha, toż to wystarczy w kuchni siedzieć nad kuchenką dłużej, żeby skóra zaczęła się łuszczyć, a tutaj ziom w środku atomowej rozpierduchy wygląda lepiej, niż jakby świeżo wyszedł od kosmetyczki.
eco Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 w pelni sie zgadzam z prababem- nie czuje sie na jego twarzy zadnej wojny- chyba ze to replikant ;)
mateusz_s Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 ten koles na gorze tez jakis szpetny nie jest za bardzo... :) i jaki czysty
eco Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 masz racje - ale twoj powinien byc szpetniejszy ;) 1
mateusz_s Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 [Zalacznik nr 14] Zrobilem pare poprawek, raczej to tak zostawie, ostatnie ewentualne poprawki bede wprowadzal jak juz bede mial ustawiona scene i oswietlenie... szkoda czasu... teraz niestety chwila przerwy, bo musze pare rozdzialow do pracy napisac, potem zajme sie budowa mecha co zajmnie minumium ze 3 dni, no i trzeba by zaczac riggowac tego zolnierza... na sama mysl o tym przechodza mnie ciarki brrrrr....
FF Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Superrrr... Ale jednak te pory trochę za wielkie. Daj mu jakiś fajny tatuaż na reke, czaszke albo cos rownie twrdzielowatego:)
mateusz_s Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 take szczegoly tjak glebokosc blizn itp, to jeszce na samym koncu bede poprawial jak ustawie oswietlnie itp Do Freedom Fightera: nawet myslem o takim hardkorowym tatoo ale nie bedzie go chyba widac, jescze sie potem zastanowie
prabab Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Teraz misiaczek wygląda, jakby był zrobiony z popękanej gliny xD. Weź się pobaw trochę ustawieniami glossa i speculara, bo teraz jest... dziwnie :P.
mateusz_s Napisano 9 Styczeń 2008 Autor Napisano 9 Styczeń 2008 To moj pierwszy post pisany z komorki :-) Zmienilem delikatnie koncept. Zamiast kilku mechow bedzie jeden duzy na 4 nogach, taki mini pajak. Mysle ze taki bedzie bardziej czadersko wygladal, przy okazji jedna noga miazdzac auto. Zastanawiam sie jak zrobic: 1. Mech jest caly i gotowy do strzalu. Wtedy widac ze zolnierze mimo ze ida do ataku nie maja szans z wielkim mechem, czeka ich taki los jak tego martwego (wersja pesymistyczna). 2. Albo, mech jest uszkodzony, przechylony, teraz widac ze zolnierze maja szanse i moga pomscic smierc kolegi (wersja optymistyczna). ... Ale zamieszalem... A tak swoja droga, pisanie postow z komorki jest dosc uciazliwe.
JunioR Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 fajowe texturki i ladny medel :) "dziury" w twarzy sa za duze tak przy okazji ;p
MAJKOL3D Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Sprawnie Ci to idzie :) Puki co to za duży bump na twarzy i materiał hełmu jakoś mi nie pasi... Fajnie się zapowiada, więc czekam na postępy ;)
mateusz_s Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 [Zalacznik nr 15] Powstal zly, wredny i straszny mechorobot, złooooo..... no moze nie wyglada zbyt strasznie, bardziej przypomina lądownik 'orzel', ktory wyladowal kiedys na ksiezycu, ale tamten nie mial tyle broni na sobie ani nuklearnych pocisków na głowie. w koncu robilem go tylko 2 dni i nie mialem za bardzo pomyslu... dalem 2 kadry, pierwszy taki ostry, a drugi rozmyty czyli taki jaki bedzie w istocie na obrazku, bo przeciez bedzie DOF. przy okazji zmienilem lekko koncept znowu, zamiast stac z wycelowana bronia, bedzie zwrocony w bok i strzelal, zeby obrazek byl dynamiczniejszy...
Ania Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Co wy macie z tym dofem, ja bym dofa nie dawała, szkoda ładnego modelu, a na dowód wyszukałam te fotografie: http://img164.imageshack.us/img164/8090/tosk10wt8.jpg http://img184.imageshack.us/img184/7904/42159526oh1.jpg http://img168.imageshack.us/img168/8206/52069485wq8.jpg znalezione w wątku Draba http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41671 , mam nadzieję że Drab się nie obrazi. na których oba plany są ostre, czyli się da. Efekt głębi można uzyskać bledszym kolorem i mgiełką. http://octavo.webd.pl/max3d/foto/tweety/9.jpg o i jeszcze to, autorstwa Tweetiego, skala jest podobna jak w twojej scenie, czyli wyobraźmy sobie policjantów jako kolesia w hełmie, a domek z tyłu jako tą maszynę, też wszystko ostre bez jakiegoś dofa. Tu jest więcej takich http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=634042&postcount=90 Bardzo fajnie wyszło, zwłaszcza autko.
mateusz_s Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 dzieki Aniu za ocene i refki :) no w sumie masz racje, mozna nie rozmywac, ale rozmycie to taki dodatkowy srodek wyrazu, ktory w tym przypadku moze wniesc wiecej jakiejs dramaturgii albo czegos tam wydaje mi sie ze robiac dofa bedzie po prostu ciekawiej... no i podkresle zolnierza ktory bedzie na pierwszym planie najwyzej zrobie troche mniejsze rozmycie...
Destroyer Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 robocik bardzo fajny ale z tym dofem to troche przekombinowałeś :)
chveti Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Ja bym lekko ugiął nogi wychylając robota, wtedy nada to dynamiki. Teraz jednak jest dość statyczny . A sam robot dość przyjemny :)
mirach Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Robot ekstra. Moze troche za ciezko wyglada dolna czesc, ale z drugiej strony, skoro on niesie tyle uzbrojenia to musi miec na czym sie oprzec. Tak jak chveti powiada, pochyl go troszke, moze niech jedna lapka celuje w cos zboku za kamerą. Keep up the good work.
mateusz_s Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 dzieki wszystkim, no to tylko taki kadr na szybko byl, jeszcze go bede ustawial, teraz go texturuje, ale tak srednio idzie, tez nie mam za bardzo pomyslu na textury, robie metal + zacieki i zadrapania...
ferni Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 moze sie przyda przy texturkach przynajmniej jako inspiracja http://www.chaosgroup.com/gallery/detail/?image=139&imtype=4&prod=1
mateusz_s Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 dzieki ferni, bede go musial podjasnic bo robi sie za ciemny... zmontowalem sobie na szybko kompozycje z tych zalacznych tu obrazkow i wyszlo ze jak wrzuce zolnierza, drugierzo zolnierza i mecha... to nie bede musial robic zbyt skomplikowanego tla, bo wiekszosc przestrzeni bedzie juz zajeta :D
mateusz_s Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 [Zalacznik nr 16] Otexturowalem robota i auto... nie mialem za bardzo pomyslu wiec cudów nie ma, ale jak sie delikatnie rozmyje to nie robi to duzej roznicy... jeszcze w zyciu tak dlugo nie siedzialem nad jednym obrazkiem...
mateusz_s Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 no to teraz musze zabrac sie za riggowanie zolnierza, normalnie strach, tam jest tyle elementow, pewnie mi sie wszytko rozejdzie, ale moze w 1 dzien sie uporam, jak juz go zrigguje, to ustawie obydwu a za nimi wstawie mecha i auto, i juz bedzie 70% z glowy, zostanie mi jeszcze murek, ktory bedzie na II planie no i trzeba bedzie dalsze otoczenie zrobic, chyba dobrze by bylo zascielic ulice jakims gruzem albo czyms, moze byc ciezko... swoja droga zastanawiam sie jak komputer uciagnie mi tak rozbudowana scene - trzeba bedzie sie bawic w chowanie :) ale pomocne moze okazac sie renderowanie per-pas w mentalu :) zwlaszcza przy otoczeniu
Rekomendowane odpowiedzi