Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siegaja tam gdzie maja siegac :) czyli palcami do konca tylka :p

Moje sięgają palcami sporo poniżej tyłka (prawie cała dłoń jest poniżej tyłka).

Ale nie wiem czy to znaczy że model zły, czy po prostu dowód na moje pokrewieństwo z orangutanem.

 

 

Trochę za dużo tych dupereli na tylnej stronie pancerza, czy one wszystkie mają logiczne uzasadnienie?

 

 

Edit: za wolno piszę, tymczasem nawet obrazki dali, uch

  • Odpowiedzi 182
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

aaa...

mi za tylek siegaja tylko palce jakos do polowy :)

wiec i tak tez zolnierza ulepilem :)

 

do Ani:

z grubsza czesc tych dupereli to 'guziki' przytrzymujace rzemyki,

inna czesc to takie otworki, do ktorych mozna sobie cos wpiac :P

a kolejna czesc tak tylko dla picu... :)

 

caly pancerz sklada sie z kilku czesci i kilku warstw do tego dochodzi mundur pod spodem, ktory bedzie w piaskowe moro, teraz tego nie widac bo wszystko ma jeden material... zobaczymy jak to wyjdzie po 'pomalowaniu'... jak pancerz bedzie ciemniejszy to te duperele beda miej widoczne, a jak beda slabo wygladaly to sie wywali pare :)

Napisano

W tym świetle ta plama na przodzie wygląda jak dziura, ładnie wygląda w tym świetle ale dodał bym trochą urozmaiceń do koloru bo trochę monotonne. Ogólnie super modele i niezłe texturki zapowiada się świetna praca.

  • Like 1
Napisano

niewiem czy tak wyrazne plamy krwi na helmie to dobry pomysl, wydaje mi sie ze nie, ja bym z tego zrezygnowal, na rzecz wlasnie moze napisow albo oznaczen i dal tylko lekki brud na calym helmie

Napisano

texturki bardzo dobre ale ta plama za ostra i za ciemna

ale możnaby zostawić trochę rozbryzganej krwi na hełmie tyle że świeższej czyli bardziej czerwonej i dać jeszcze trochę na twarzy tak jakby jego kupmel został postrzelowny chwilkę wcześniej i krew poleciała na niego, a że nie lubi widoku krwi to tupie i piszczy w stronę kamery jak mała dziewczyna :D czy coś takiego :)

Napisano

[Zalacznik nr 11]

ehhh Glowina sie wytexturowala wstepnie, nie jest najgorzej chyba ale tez cudow nie ma,

zreszta kto powiedzial ze to zdjecie ma byc czy cos, mi sie w sumie podoba,

moze cos tam jeszcze potem dodam, moze mu podwoja blizne dam...

 

glowa_tex_2.jpg

Napisano

IMO materiał skóry niszczy wrażenie- jest bardziej jak wypolerowany marmur niż prawdziwa skóra. Inna rzecz że jeśli planujesz to pokazywać tylko z pewnej odległości to nie bardzo jest sens się męczyć

Napisano

Jak narazie idzie Ci świetnie, myślę, że jak będzie tak jak myślę że będzie, to będzie pięknie :) trzymam kciuki. Bo podoba mi sie i pomysł i wykonanie.

  • Like 1
Napisano

dzieki wszystkim :)

plamy sa ciemne bo zaschly ;P

a tak na powaznie to ciezko bylo jakis sensowy kolor otrzymac,

bardziej czerwony albo bardziej przezroczysty tak sobie wygladal...

Napisano

dobrze by bylo przy tej twarzy jakies sss y mentalowe zastosowac, no i texturki z fotki najlepiej zrobic i bedzie duzo lepiej, chociaz tak jak jest zle nie jest

  • Like 1
Napisano

zbroja żolnierzyka bardzo fajna, i texurki i detal miodek, twarz natomiast......wybacz za moje slowa....ale wyglada jak plastikowa lalka.... te usta są dziwne, kosci policzkowe i nos tez jest nie bardzo poprawnie, szramy na twarzy, dojdzie tam krew jakas? oby! dalej, z tego ujecia kolo ma dziwne zezowate oczy, nie wiem jak wyglada koncept bo nie czytalem od poczatku , skoro on krzyczy, to czemu ma sline w ustach? powinien ją wypluwac i tex na rękach wyglada bardzo nie ciekawwie! ale jak mowilem, zbroja bardzooo fajna!

 

 

 

http://www.gapfillers.co.uk/pictures/man%20shouting%20at%20laptop%20xsmall%20v2.jpg

Napisano

Skóra gładka jak pupa niemowlęcia, jak nie gładsza.

 

Choćbyś i nie wiem jak mnie wkręcał, nie uwierzyłbym, że to twarz wojaka. Nawet mimo tych dwóch kresek (może namalowanych kredką świecową?) na prawym policzku.

 

Więcej syfu, porów, zniszczonej cery. Kujna blacha, toż to wystarczy w kuchni siedzieć nad kuchenką dłużej, żeby skóra zaczęła się łuszczyć, a tutaj ziom w środku atomowej rozpierduchy wygląda lepiej, niż jakby świeżo wyszedł od kosmetyczki.

Napisano

[Zalacznik nr 14]

Zrobilem pare poprawek, raczej to tak zostawie, ostatnie ewentualne poprawki bede wprowadzal jak juz bede mial ustawiona

scene i oswietlenie... szkoda czasu...

 

teraz niestety chwila przerwy, bo musze pare rozdzialow do pracy napisac,

potem zajme sie budowa mecha co zajmnie minumium ze 3 dni, no i trzeba by zaczac riggowac tego zolnierza...

na sama mysl o tym przechodza mnie ciarki brrrrr....

 

kolo_tex_3.jpg

Napisano

Superrrr...

Ale jednak te pory trochę za wielkie.

Daj mu jakiś fajny tatuaż na reke, czaszke albo cos rownie twrdzielowatego:)

Napisano

take szczegoly tjak glebokosc blizn itp, to jeszce na samym koncu bede poprawial jak ustawie oswietlnie itp

 

Do Freedom Fightera: nawet myslem o takim hardkorowym tatoo ale nie bedzie go chyba widac, jescze sie potem zastanowie

Napisano

Teraz misiaczek wygląda, jakby był zrobiony z popękanej gliny xD.

 

Weź się pobaw trochę ustawieniami glossa i speculara, bo teraz jest... dziwnie :P.

Napisano

To moj pierwszy post pisany z komorki :-)

Zmienilem delikatnie koncept. Zamiast kilku mechow bedzie jeden duzy na 4 nogach, taki mini pajak. Mysle ze taki bedzie bardziej czadersko wygladal, przy okazji jedna noga miazdzac auto.

Zastanawiam sie jak zrobic:

 

1. Mech jest caly i gotowy do strzalu. Wtedy widac ze zolnierze mimo ze ida do ataku nie maja szans z wielkim mechem, czeka ich taki los jak tego martwego (wersja pesymistyczna).

 

2. Albo, mech jest uszkodzony, przechylony, teraz widac ze zolnierze maja szanse i moga pomscic smierc kolegi (wersja optymistyczna).

 

... Ale zamieszalem...

 

A tak swoja droga, pisanie postow z komorki jest dosc uciazliwe.

Napisano

[Zalacznik nr 15]

Powstal zly, wredny i straszny mechorobot, złooooo.....

no moze nie wyglada zbyt strasznie, bardziej przypomina lądownik 'orzel',

ktory wyladowal kiedys na ksiezycu, ale tamten nie mial tyle broni na sobie

ani nuklearnych pocisków na głowie. w koncu robilem go tylko 2 dni

i nie mialem za bardzo pomyslu...

 

dalem 2 kadry, pierwszy taki ostry, a drugi rozmyty czyli taki jaki bedzie

w istocie na obrazku, bo przeciez bedzie DOF.

 

przy okazji zmienilem lekko koncept znowu, zamiast stac z wycelowana bronia, bedzie zwrocony w bok i strzelal, zeby obrazek byl dynamiczniejszy...

 

robo_1.jpg

Napisano

Co wy macie z tym dofem, ja bym dofa nie dawała, szkoda ładnego modelu, a na dowód wyszukałam te fotografie:

http://img164.imageshack.us/img164/8090/tosk10wt8.jpg

http://img184.imageshack.us/img184/7904/42159526oh1.jpg

http://img168.imageshack.us/img168/8206/52069485wq8.jpg

znalezione w wątku Draba http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41671 , mam nadzieję że Drab się nie obrazi.

na których oba plany są ostre, czyli się da. Efekt głębi można uzyskać bledszym kolorem i mgiełką.

 

http://octavo.webd.pl/max3d/foto/tweety/9.jpg o i jeszcze to, autorstwa Tweetiego, skala jest podobna jak w twojej scenie, czyli wyobraźmy sobie policjantów jako kolesia w hełmie, a domek z tyłu jako tą maszynę, też wszystko ostre bez jakiegoś dofa.

Tu jest więcej takich http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=634042&postcount=90

 

Bardzo fajnie wyszło, zwłaszcza autko.

Napisano

dzieki Aniu za ocene i refki :)

no w sumie masz racje, mozna nie rozmywac, ale rozmycie to taki dodatkowy srodek wyrazu, ktory w tym przypadku moze wniesc wiecej jakiejs dramaturgii albo czegos tam

wydaje mi sie ze robiac dofa bedzie po prostu ciekawiej... no i podkresle zolnierza ktory bedzie na pierwszym planie

 

najwyzej zrobie troche mniejsze rozmycie...

Napisano

Robot ekstra. Moze troche za ciezko wyglada dolna czesc, ale z drugiej strony, skoro on niesie tyle uzbrojenia to musi miec na czym sie oprzec.

Tak jak chveti powiada, pochyl go troszke, moze niech jedna lapka celuje w cos zboku za kamerą.

Keep up the good work.

Napisano

dzieki wszystkim,

no to tylko taki kadr na szybko byl,

jeszcze go bede ustawial, teraz go texturuje, ale tak srednio idzie, tez nie mam za bardzo pomyslu na textury, robie metal + zacieki i zadrapania...

Napisano

dzieki ferni, bede go musial podjasnic bo robi sie za ciemny...

 

zmontowalem sobie na szybko kompozycje z tych zalacznych tu obrazkow

i wyszlo ze jak wrzuce zolnierza, drugierzo zolnierza i mecha... to nie bede musial robic zbyt skomplikowanego tla, bo wiekszosc przestrzeni bedzie juz zajeta :D

Napisano

[Zalacznik nr 16]

Otexturowalem robota i auto... nie mialem za bardzo pomyslu wiec cudów nie ma, ale jak sie delikatnie rozmyje to nie robi to duzej roznicy...

 

jeszcze w zyciu tak dlugo nie siedzialem nad jednym obrazkiem...

 

mech_auto_1.jpg

Napisano

no to teraz musze zabrac sie za riggowanie zolnierza, normalnie strach,

tam jest tyle elementow, pewnie mi sie wszytko rozejdzie, ale moze w 1 dzien sie uporam,

 

jak juz go zrigguje, to ustawie obydwu a za nimi wstawie mecha i auto, i juz bedzie 70% z glowy, zostanie mi jeszcze murek, ktory bedzie na II planie no i trzeba bedzie dalsze otoczenie zrobic, chyba dobrze by bylo zascielic ulice jakims gruzem albo czyms, moze byc ciezko...

 

swoja droga zastanawiam sie jak komputer uciagnie mi tak rozbudowana scene - trzeba bedzie sie bawic w chowanie :)

ale pomocne moze okazac sie renderowanie per-pas w mentalu :) zwlaszcza przy otoczeniu




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności