Skocz do zawartości

Pojazd 3D: PZL.23B Karaś


goran

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 153
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

kliment woroszyłow - miałem troszkę spraw osobistych, ale już chyba dochodzę do siebie po tym wszystkm, ważne że znowu mam ochotę na grafikę ;-)

 

JacekCichy - proszę bardzo:

b389c193d4a5caa9m.png - czytaj niżej.

 

wjaworski - dzięki za linka, ta książka to kapitalna robota. Wprawdzie dotyczy blendera ale zasady tworzenia tekstur akurat są wszędzie takie same. Mój szacunek za pracę włożoną w tworzenie tej publikacji.

Co do ugięcia blach to zasadniczo masz rację, największe ugięcia powinny być między żebrami płata, jednak w rzeczywistości nie wyglądało to tak idealnie (w przypadku Karasia). Wszytko zależy od grubości balchy, wielkości zakadek i szerokości żeber, a te Karaś miał dosyć szerokie. Oczywiście jest to moja "wizja" jak to mogło wyglądać, ale jak pisałem, to jest moje perwsze mapowanie/teksturowanie, więc błędy są na pewno.

a7dc5ac137c492ccm.jpeg ac98c9452a1d47b9m.jpeg

 

jatat - przyjrzę się temu w wolnej chwili, dzięki za wskazówkę.

 

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim forumowiczom i gościom wesołych i spokojnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności