Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi sie ale kłuje w oczy błyskawica. Strasznie sztucznie wyszła, wygląda raczej jak dymek :) Powinien tam być lekki rozbłysk z miejsca gdzie sie wydobywa. Poza tym świetna woda i światełko.

Napisano

Woda jest tylko w 3d. tylko ta na drugim planie nie ma pofalowania. Powinieniem tą pierwszoplanową troche jeszcze wydłużyć, ale moje lenistwo niestety dało o sobie znać.

Napisano

snajper992: najpierw doucz się co to jest DOF i kiedy go można stosować a kiedy nie. dopiero potem pisz "rady".

 

DOF zbędny. zabrakło dobrej postprodukcji niestety. kilka zabaw z kolorkami w PS, oddzielenie wód pierwszego planu od dalszych etc.) szkoda, że wybrałeś taki nudny kadr. łódka najfajniej zawsze wygląda w bajdewindzie na ostrym przechyle, kiedy obiektyw jest nisko nad wodą a łódka pędzi prosto na fotografa. taki kadr bym tutaj widział.

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki tweety. Taki kadr uznałem za najlepszy z pewnego powodu. Przy tym ujęciu widac bardziej kruchośc małej łódki na tle bezmiaru oceanu. Kadr który proponujesz jest bardziej dynamiczny ale gubi sie w niej proporcja jachtu.

 

Co do postprodukcji to zgadzam sie ze przydałoby sie co nieco. Ale niestety z ps jestem słaby. Jesli masz jakies ciekawe pomysłu na postprodukcje to z chęcią zobaczę. Czuj sie więc wolny w wszelkich przeróbkach mojej grafiki.

Napisano
....łódka najfajniej zawsze wygląda w bajdewindzie na ostrym przechyle, kiedy obiektyw jest nisko nad wodą a łódka pędzi prosto na fotografa. taki kadr bym tutaj widział.

 

Pozdrawiam

 

 

dokladnie...

Napisano

podoba mi sie piana na wodzie.

pracujesz na real flow? a sama piana w jaki sposob ja uzyskales?

dawno nie widzialem tak ladnie zrobionej.

piorun moze fatkycznie troszke :)

Napisano

Ładnie wyszło, światełko przyjemne, woda świetna. O błędach napisali już panowie wyżej.

 

Ale niestety z ps jestem słaby
To wykorzystaj ten obrazek żeby się podszkolić. Praca jest tego warta.
Napisano

zgadzam sie z Anią.

przedstawie ci moja wersję twojej pracy po 5 min w photoshopie. zabawa z color balance, i lens correction. powiedz tylko słowo a usuwam moja wersję:)

optykoncowyla4kj5.jpg

my.php?image=optykoncowyla4zk5.jpg

Napisano

Super wyszla woda, szkoda ze material na lodce slabe bo praca na tym wiele stracila i tak jak juz poprzednicy radzili, moglbys posiedziec troche nad tym w szopie. Wersja grigoriob podoba mi sie.

Napisano

Tak mi przyszlo do glowy, zeby sie pozbyc wyraznej granicy miedzy przednia a tylnia woda, mozna dac na przednia wode gradient opacity, zeby z tylu byla stopniowo coraz bardziej przezroczysta i ukazywala tylnia wode lezaca kawalek pod nia.

(chodzi o rendering, nie postprodukcje)

 

Co do postprodukcji, moze by przyciemnic okolice blyskawicy (zarowno niebo jak i morze), a okolice statku zostawic jasne, to by sprawialo wrazenie ze "statek wplywa w burze" albo "burza staje na drodze statku".

Napisano

moglbys napisac troche wiecej o wodzie, tzn jak? mi sie podoba, poczytaj tylko cokolwiek na tym forum o post w PS, ja bym zwyczajnie po hamski rozjasnil łódkę samą i lewą cześć kadru przyciemnil, tak jak Ania mówi. moze ciut obnizyl kadr, wtedy bys mial wiekszy "bezmiar" oceanu. ale jest super.

Napisano

Touch - na twoim retuszu ladnie widac wszystkie materialy i cala lodka pasuje do sceny. Mialem wrazenie sie posrod takiego sztormu cala lodeczka wyglada jak wklejona z tylko lekko napietymi zaglami (czy zagli nie zwija sie przy sztormie?). Duzo dynamiki w scenie malo w modelu. Ale gdyby oceniac osobno to i scena fantastyczna i lodka niczego sobie (oprocz szmat).

Napisano (edytowane)

Witam. wszystkich.

 

 

Dziekuję za komentarze. Teraz klika słow wyjaśnień:

 

Woda to zwykły plain z vray displaysmentmap, jako mapę użyty jest proceduralny smoke (nalezy pamiętać tylko żeby był invert bo inaczej zamiast fal będą górki)

 

Morze niestety jest podzielone poniewaz przy powiekszaniu plaina fale robiły sie nieproporcjonalne do łódki. Mam kilka pomysłów jak to obejśc ale na razie brak czasu.

 

Tekstura jachtu jest zdecydowanie fatalna (spędziłem nad nią chyba z 15min) , na szczęscie poduczyłem sie już troche Photoshopa i mam nadzieję że niedługo poprawię tą teksturę.

 

Touch- bardzo fajny postprocesing ( u mnie ta dziedzina mocno kuleje) co do błyskawicy to obecnie też mi sie nie podoba i w nowej wersji raczej na pewno jej nie będzie.

 

Mam nadzieję że w chwili wolnego czasu uda mi sie wszystko poprawić i wam zaprezentować.

 

Thrud.

Edytowane przez tweety



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności