NV Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Witam wszystkich :) Na wstępie OGROMNE podziękowania dla 3D Creative oraz Damus'aTO bez nich ten projekt byłby niczym :) Chłopaki wielkie dzięki za wsparcie i pomoc. Dziękuje równiez wszystkim uczestnikom Wip'a między innymi : Reflectvision, Patry, Pecet, Homa, JohnZi, Dirk i wiele innych, jeszcze raz wielkie dzięki WSZYSTKIM :] Teraz do rzeczy, zdecydowałem zakończyć prace nad viperem, i tak już za długo trwały, a lepsze efekty będą w następnych pracach, każda kolejna to kolejny etap nauki. Mam nadzieję, że choć trochę wam się spodoba, jeśli nie to trudno, robiłem co mogłem : ) UPDATE: Obiecałem studio i jest ;] Chyba moje 1 w życiu więc rewelacji nie ma, ale następne modele / rendery będą lepsze. Tym akcentem kończe rozdział viper'a i zabieram się do nauki aby dalej rozwijać się w 3D. 2
Kr3tz Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Daloby sie podkrecic jeszcze, ale... jeszcze troche i nikt nie uwierzylby ze to dopiero 2 model :) czekam na kolejne projekty!
Dirk Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Ja kibicowałem:) Gratuluję ukończenia modelu. Oczywiście można by się przyczepić ale po co? ;) Model ładny, rozmycia trochę za mocne, materiał świateł coś nie tak wygląda ale ogólnie całość mi się podoba. Pozdrawiam
carlosss Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 render mi się nie podoba w ogóle, ale autko fajnie :)
D4D4L Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Heja To tak no hum...model ładny ale render tego nie pokazuje... jakos tak noo nie podoba mi się... Sorki wiem że sie strasznie starałes ale nie wyszło :) może do studia wstaw albo hdri albo sam nie wiem... pokombinuj w inne strony :)
damusTo Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 Kolejna nieco pospieszona praca ale na 3+ jak wspominałem na gg sie w mojej ocenie łapie. Ja bym jeszcze z decydowanie ze szklem powalczyl nib by tu trafila dziabnij no jakis upek nie moze lakier byc bardziej szklisty od szkla edit: nie ma tu 3+ wiec do dzienniczka idzie 3 acz w mojej ocenie to dostateczny nie jak pisza dobry ;) pracuj nad rozwojem dalej powodzenia
krzyhhh Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 zapomniałeś jeszcze podziękować mamie i tacie i ... :p pracka ciekawa.. model niezły ale przedstawienie końcowe mało ciekawe. -50%pracy do dziwaczny blur na drzewach (dlaczego np barierka nie jest tak samo zblurowana.. a powinna chyba być jeszcze bardziej, bo jest bliżej ). -odbicia na lakierze powinny być chyba też rozmyte ;) koła mi się podobają ;) pracuj dalej ;) pozdro
Bielo^ Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Prawie wszystko to co @UP ale od początku WIPa uważałem, że powinienes dać to w studio.
Matrixus17 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 autko super extra odjechane, chociaż widzę kilka brzydkich wgięć :P
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 A ja to okresle tak: model wykonany spoko, niektore materialy do malej poprawki (tak jak Damus wpominal). Z blurem sobie troche poradziles choc nie jest to to co powinno byc zeby bylo profi., ale powolutku do perfekcji. JA tez dam 3 gwiazdki co by cie zmotywowac do jeszcze lepszej pracki :)
Homa Napisano 1 Kwiecień 2008 Napisano 1 Kwiecień 2008 Podzielam opinię Wiktora. Jak dla mnie 3+. Nastepna pracka będzie lepsza. Powodzenia!!!
Orangegraphics Napisano 1 Kwiecień 2008 Napisano 1 Kwiecień 2008 3 gwiazdeczki co nie oznacza że brzydko:* P.S. 1000 post;)
NV Napisano 3 Maj 2008 Autor Napisano 3 Maj 2008 Update na 1 stronie również. Obiecałem studio i jest ;] Chyba moje 1 w życiu więc rewelacji nie ma, ale następne modele / rendery będą lepsze. Tym akcentem kończe rozdział viper'a i zabieram się do nauki aby dalej rozwijać się w 3D.
patry Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Nooo, ładnie :) Materiały i światło bardzo fajne :) Niestety ostre refleksy ujawniły braki w modelu ;)
FF Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Mimo tego że wygląda jak by wisiał i trochę refleksy zabałaganione to bardzo fajnie wyszło.
Kimmi Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Wersja w studiu bardziej mi się podoba od tej pierwszej. Ładnie.
pecet Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 za dużo reflection plane poustawiałeś i wygląda jakby były rozmieszczone przypadkowo, poza tym model lewituje
Touch Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Ja tylko dodam, że Photoshop nie gryzie;) W razie czego pisz, to usunę;) Pozdr
Orangegraphics Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Touch standardowo:D uwielbiam twoje post. studio średnie, to co wyżej, za dużo reflect boxów
Homa Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Po tym co ludziska ostatnio pokazują na tym forum to faktycznie nie ma rewelacji, ale biorąc pod uwagę, że to Twoje, jak piszesz chyba pierwsze studio to jest nieźle ;-) Oświetlenie wydaje się być okay, choć odbicia w lakierze już mniej. Powodzenia w dalszych poczynaniach!
WIERZBA Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Fajny modelik , nie widzę błędów , render też ok , choć konkurencja podniosła poprzeczkę wyżej :) . Pozdrowienia
SWRSC Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 rendery bardzo słabe a jak Touch pokazał - da się z nich wiele wycisnąć w PS.
Tas Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 taa, pamietam jak kiedys Touch mi tlumaczyl jak to sie robi w szopie, ale nie do konca pamietam. Curvsy w roznych kanalach RGB, tak ? Mowie tylko o zmianie koloru jakiego tutaj dokonales. Nvidia: calkiem niezle, ale jeszcze troche brakuje :) pzodr
Robertus Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Czasem wystarczy wyregulowac w PS tylko poziomy (levels - ctrl+L) jesli render jest niedoswietlony. Cross ladny jest ale chyba nie pasuje :)
NV Napisano 5 Maj 2008 Autor Napisano 5 Maj 2008 Dzięki za komenty ;] Touch: Hmmm to chyba kwestia gustu, ale wiem, że PS tutaj wiele by mógł zdziałać. SWRSC: Dlaczego rendery bardzo słabe? Ja wiem, że robisz prof. wizualizacje i kwestia techniczna dla Ciebie jest ważna (odczuwalna), wiem że rendery nie są jakieś b. dobre ale osobiście wątpię aby były b. słabe skoro wiele osób o dużo wyższym poziomie (niż mój) mówi, że "ładnie" co nie znaczy super ani brzydko, powiedzmy średnio czyli sporo rzeczy do dopracowania. Chodzi mi o to, że jeśli uważasz, że są kiepściuche to chociaż jakieś wskazówki, wytłumaczenie dlaczego, bo taka krytyka nic nie wnosi a ja się tylko uczę. Dla przypomnienia to moje poprzednie auto i nie tak odległa praca >> http://images2.fotosik.pl/287/29aa5e986e72cf20.jpg więc postęp jest spory a mi chodzi o to a w następnych nie powielać tych samych błędów. Pecet: Ok, zapamiętam Filip: Tlx. Homa: Hehe dzięki Wierzba: Dzięki ;] Patry : - ) Kimmi: Cieszę się : ) Tasiek: Staram się. Robertus: Cross?? co to ? :) Image.nation: Dzięki wielkie. Całej reszcie również serdecznie dziękuję za komentarze :] Pozdrawiam Nvidia ;)
Robertus Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Cross processing , taka fotograficzna technika ktora mozna 'curve'sami' w PS zasymulowac. Cos wlasnie takiego jak zapodal Touch.
naeq Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Touch - rozwaliłeś mnie :D ale od razu widać ze render do poprawy był :)
NV Napisano 6 Maj 2008 Autor Napisano 6 Maj 2008 No dobra, specjalnie dla was wersja z tuningiem w ps ;) chyba lepiej, Touch mnie zmotywował ;D Już nic więcej nie robię z tym diabłem :) czekajcie na dalsze projekty nie koniecznie auta ;)
Orangegraphics Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 dałeś jakiegoś gaussian blura czy coś? czy mi się ten obrazek nieostry wydaje?
JW_2305 Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Wersja w studiu duzo lepsza i ogolnie bardzo sie podoba, tylko za duzo tych odbijajacych sie boxow i przez te kola wydaje sie, jakby troche w powietrzu wisial.
SWRSC Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Dzięki za komenty ;] SWRSC: Dlaczego rendery bardzo słabe? Ja wiem, że robisz prof. wizualizacje i kwestia techniczna dla Ciebie jest ważna (odczuwalna), wiem że rendery nie są jakieś b. dobre ale osobiście wątpię aby były b. słabe skoro wiele osób o dużo wyższym poziomie (niż mój) mówi, że "ładnie" co nie znaczy super ani brzydko, powiedzmy średnio czyli sporo rzeczy do dopracowania. Chodzi mi o to, że jeśli uważasz, że są kiepściuche to chociaż jakieś wskazówki, wytłumaczenie dlaczego, bo taka krytyka nic nie wnosi a ja się tylko uczę. Sorka, już eksplajnuje :) render studyjny: chciałeś stworzyć ciemniejszy klimat, to jest ok, ale obrazek jest bardzo wypłowiały, ma za mało kontrastu. Zwykłe podniesienie kontrastu w PS spowoduje, że cien pod samochodem będzie zbyt czarny a moim zdaniem nie powinien. DLatego trezba albo więcej zabawy w PS z podmalowywaniem warstw, ale już z poziomu rendera doświetlić troszeczke cienie. Dodatkowo pokazałbym więcej cieni - np pod lusterkiem widać coś delikatnego, ale imo za słaby efekt. Pamiętaj, że widoczność cieni (oczywiście w granicach rozsądku) bardzo urealnia render - to troszke mankament vRaya w przeciwieństwie do MR. ciężej to uwidocznić niż na MR, ale da się zrobić. Następna kwestia to "czystość" rendera - nie uważasz że jest "pobrudzony" rendery studyjne kojarzą mi się z czystością, taką brzytwą. U ciebie widać małe plameczki, prawdopodobnie powstałe w wyniku słabego samplowania. render exterior: tutaj to już bardzo widać jak sampling poszedł się dymać. Górna część maski oraz dachu odbijająca drzewa strasznie sie spikselowały. Najlepiej renderować do dużo wyższych rozdzielczości niż się prezentuje na forum, wtedy po pomniejszeniu rendera mamy większy detal oraz jakość niż jakbyśmy liczyli od razu w tym rozmiarze. Tutak bardzo mi brakuje reincharda, który odpowiednia nastawiony podniósłby kontrast i stworzył większą różnice między słońcem a cieniami drzew. No i troszke przydałoby się niebieskich odbić od nieba na karoserii. To tyle, w sumie dzięki za nauczkę :) btw. to może działać w dwie strony. Można się przyczepić do tych co mówią "ładne" o argumentacje :)
NV Napisano 7 Maj 2008 Autor Napisano 7 Maj 2008 SWRSC: No i to rozumiem, teraz wiem o co biega i na pewno odwdzięczy się to w przyszłości. Widzisz ja nie miałem jakiś tam super pretensji ale jest na tym forum coś takiego dziwnego, że osoby które naprawdę mają duże doświadczenie w grafice itd. wypowiadają się najkrócej :) ( oczywiście wyjątki od reguły są zawsze ;P )
Rekomendowane odpowiedzi