Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Viper Srt 10 Coupe


NV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) Na wstępie OGROMNE podziękowania dla 3D Creative oraz Damus'aTO bez nich ten projekt byłby niczym :) Chłopaki wielkie dzięki za wsparcie i pomoc. Dziękuje równiez wszystkim uczestnikom Wip'a między innymi : Reflectvision, Patry, Pecet, Homa, JohnZi, Dirk i wiele innych, jeszcze raz wielkie dzięki WSZYSTKIM :] Teraz do rzeczy, zdecydowałem zakończyć prace nad viperem, i tak już za długo trwały, a lepsze efekty będą w następnych pracach, każda kolejna to kolejny etap nauki. Mam nadzieję, że choć trochę wam się spodoba, jeśli nie to trudno, robiłem co mogłem : )

 

38a9579c1f5fe6a8.jpg

 

UPDATE:

 

fd40cb1ae9516df6.jpg

 

 

Obiecałem studio i jest ;] Chyba moje 1 w życiu więc rewelacji nie ma, ale następne modele / rendery będą lepsze. Tym akcentem kończe rozdział viper'a i zabieram się do nauki aby dalej rozwijać się w 3D.

 

 

 

229000d0d32101e5m.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja kibicowałem:) Gratuluję ukończenia modelu. Oczywiście można by się przyczepić ale po co? ;) Model ładny, rozmycia trochę za mocne, materiał świateł coś nie tak wygląda ale ogólnie całość mi się podoba.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja

 

To tak no hum...model ładny ale render tego nie pokazuje... jakos tak noo nie podoba mi się... Sorki wiem że sie strasznie starałes ale nie wyszło :) może do studia wstaw albo hdri albo sam nie wiem... pokombinuj w inne strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna nieco pospieszona praca ale na 3+ jak wspominałem na gg sie w mojej ocenie łapie. Ja bym jeszcze z decydowanie ze szklem powalczyl nib by tu trafila dziabnij no jakis upek nie moze lakier byc bardziej szklisty od szkla

edit:

nie ma tu 3+ wiec do dzienniczka idzie 3 acz w mojej ocenie to dostateczny nie jak pisza dobry ;) pracuj nad rozwojem dalej powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałeś jeszcze podziękować mamie i tacie i ... :p

pracka ciekawa.. model niezły ale przedstawienie końcowe mało ciekawe.

-50%pracy do dziwaczny blur na drzewach (dlaczego np barierka nie jest tak samo zblurowana.. a powinna chyba być jeszcze bardziej, bo jest bliżej ).

-odbicia na lakierze powinny być chyba też rozmyte ;)

 

koła mi się podobają ;)

pracuj dalej ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update na 1 stronie również.

 

4effcf04b2e98523.jpg

 

Obiecałem studio i jest ;] Chyba moje 1 w życiu więc rewelacji nie ma, ale następne modele / rendery będą lepsze. Tym akcentem kończe rozdział viper'a i zabieram się do nauki aby dalej rozwijać się w 3D.

229000d0d32101e5m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym co ludziska ostatnio pokazują na tym forum to faktycznie nie ma rewelacji, ale biorąc pod uwagę, że to Twoje, jak piszesz chyba pierwsze studio to jest nieźle ;-)

Oświetlenie wydaje się być okay, choć odbicia w lakierze już mniej.

Powodzenia w dalszych poczynaniach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taa, pamietam jak kiedys Touch mi tlumaczyl jak to sie robi w szopie, ale nie do konca pamietam. Curvsy w roznych kanalach RGB, tak ? Mowie tylko o zmianie koloru jakiego tutaj dokonales.

 

Nvidia: calkiem niezle, ale jeszcze troche brakuje :)

 

pzodr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty ;]

Touch: Hmmm to chyba kwestia gustu, ale wiem, że PS tutaj wiele by mógł zdziałać.

SWRSC: Dlaczego rendery bardzo słabe? Ja wiem, że robisz prof. wizualizacje i kwestia techniczna dla Ciebie jest ważna (odczuwalna), wiem że rendery nie są jakieś b. dobre ale osobiście wątpię aby były b. słabe skoro wiele osób o dużo wyższym poziomie (niż mój) mówi, że "ładnie" co nie znaczy super ani brzydko, powiedzmy średnio czyli sporo rzeczy do dopracowania. Chodzi mi o to, że jeśli uważasz, że są kiepściuche to chociaż jakieś wskazówki, wytłumaczenie dlaczego, bo taka krytyka nic nie wnosi a ja się tylko uczę.

Dla przypomnienia to moje poprzednie auto i nie tak odległa praca >> http://images2.fotosik.pl/287/29aa5e986e72cf20.jpg więc postęp jest spory a mi chodzi o to a w następnych nie powielać tych samych błędów.

Pecet: Ok, zapamiętam

Filip: Tlx.

Homa: Hehe dzięki

Wierzba: Dzięki ;]

Patry : - )

Kimmi: Cieszę się : )

Tasiek: Staram się.

Robertus: Cross?? co to ? :)

Image.nation: Dzięki wielkie.

Całej reszcie również serdecznie dziękuję za komentarze :]

Pozdrawiam Nvidia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, specjalnie dla was wersja z tuningiem w ps ;) chyba lepiej, Touch mnie zmotywował ;D Już nic więcej nie robię z tym diabłem :) czekajcie na dalsze projekty nie koniecznie auta ;)

fd40cb1ae9516df6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty ;]

 

SWRSC: Dlaczego rendery bardzo słabe? Ja wiem, że robisz prof. wizualizacje i kwestia techniczna dla Ciebie jest ważna (odczuwalna), wiem że rendery nie są jakieś b. dobre ale osobiście wątpię aby były b. słabe skoro wiele osób o dużo wyższym poziomie (niż mój) mówi, że "ładnie" co nie znaczy super ani brzydko, powiedzmy średnio czyli sporo rzeczy do dopracowania. Chodzi mi o to, że jeśli uważasz, że są kiepściuche to chociaż jakieś wskazówki, wytłumaczenie dlaczego, bo taka krytyka nic nie wnosi a ja się tylko uczę.

 

Sorka, już eksplajnuje :)

render studyjny:

chciałeś stworzyć ciemniejszy klimat, to jest ok, ale obrazek jest bardzo wypłowiały, ma za mało kontrastu. Zwykłe podniesienie kontrastu w PS spowoduje, że cien pod samochodem będzie zbyt czarny a moim zdaniem nie powinien. DLatego trezba albo więcej zabawy w PS z podmalowywaniem warstw, ale już z poziomu rendera doświetlić troszeczke cienie. Dodatkowo pokazałbym więcej cieni - np pod lusterkiem widać coś delikatnego, ale imo za słaby efekt. Pamiętaj, że widoczność cieni (oczywiście w granicach rozsądku) bardzo urealnia render - to troszke mankament vRaya w przeciwieństwie do MR. ciężej to uwidocznić niż na MR, ale da się zrobić.

Następna kwestia to "czystość" rendera - nie uważasz że jest "pobrudzony" rendery studyjne kojarzą mi się z czystością, taką brzytwą. U ciebie widać małe plameczki, prawdopodobnie powstałe w wyniku słabego samplowania.

 

render exterior:

tutaj to już bardzo widać jak sampling poszedł się dymać. Górna część maski oraz dachu odbijająca drzewa strasznie sie spikselowały. Najlepiej renderować do dużo wyższych rozdzielczości niż się prezentuje na forum, wtedy po pomniejszeniu rendera mamy większy detal oraz jakość niż jakbyśmy liczyli od razu w tym rozmiarze.

Tutak bardzo mi brakuje reincharda, który odpowiednia nastawiony podniósłby kontrast i stworzył większą różnice między słońcem a cieniami drzew. No i troszke przydałoby się niebieskich odbić od nieba na karoserii.

 

To tyle, w sumie dzięki za nauczkę :)

btw. to może działać w dwie strony. Można się przyczepić do tych co mówią "ładne" o argumentacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC: No i to rozumiem, teraz wiem o co biega i na pewno odwdzięczy się to w przyszłości. Widzisz ja nie miałem jakiś tam super pretensji ale jest na tym forum coś takiego dziwnego, że osoby które naprawdę mają duże doświadczenie w grafice itd. wypowiadają się najkrócej :) ( oczywiście wyjątki od reguły są zawsze ;P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności