Skocz do zawartości

Minibitwa 20: Postać do Team Fortress 2


Ex3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 156
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fajne te postacie z Battlefield Heroes :) a wiesz floo tak na tej jak i na poprzedniej postaci miałem problemy :) w moim poprzednim przypadku próbowałem jej już inne dokleić, ale i tak nie dawały efektu :) ale mi to tam wisi :) coś się jeszcze wymyśli, niestety wyciąganie dłoni jak dla mnie nie należy do najłatwiejszych :) zaraz poprawie je na rozdzielczość 800x600 i wrzucę tam wcześniej:P a tak poza tym floo to teraz w modzie 4 monitory :P chociaż sam mam tylko 1 :P i jakoś sama postać mi się zmieściła na tych 20 calach :P przy rozdzielczości 1280x1024 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ex3 teraz dałeś czadu z udami-zaczynam wyczuwać klimacik... główka ciekawa... typowo cartonowo, więc trzymam kciuki...

 

Matrixus17 4??? ale człowiek ma tylko dwie gałki oczne... niedługo to graficy będą mieć oczy jak muchy... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam wygrać to pifko więc pokazuję updejcik :)

W zasadzie mam już lo-poly skończone ( teraz ma 5148 poly ale porobiłem jej chamferki bo w blenderze nie ma smooth group ) teraz hi-poly i teksturki :) będzie ciężko :D

389f9c688a024a58.jpg

d2f21c3a3c716f88.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje są zerowe floo a jakoś próbuje :P ale z powodu dzisiejszych nie przewidzianych z góry robót to mogę nie dociągnąć do końca ;/ zresztą zobaczy się :)

 

ja od samego początku wiedziałem, ze nie mam szans :) ale cóż trzeb było się sprawdzić :) wcześniej to jak mi się coś przedłużało, to się zniechęcałem :) myślałem, ze to mnie może zmobilizować :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

pańcia fajna ale kompletnie nie podoba mi się jej postawa czyli to ze góre ciala ma pochyloną do przodu jak naraciaż na skonczni, powinna być wyprostowana i miec tyłek wypięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Floo - wszystko modeluję z plane`a :) a w zasadzie to z jednego vertexa :)

Matrixus ma rację - bitewka jest raczej po to żeby znaleźć motywację do skończenia pracki i nie chodzi o to żeby wygrać czy coś. W bitwie często można dostać więcej pomocnych komentarzy niż w wip`ie

Ardeni - thx no i się doczekać już nie mogę :)

donMario - pozę jeszcze będę poprawiał i pewnie brzuch pójdzie do przodu a tyłek do tyłu i możliwe że piersi powiększę jeszcze :D

Morte - no racja ale to bardziej psucie modelu niż robienie smooth group :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm i jednak chyba nie skończę tego :) jest jakaś wersja, ale niedopracowana wrzucę zaraz renderki, jak mi się uda dopracować jeżeli znajdę czas to zapodam, jeżeli nie to pech :P to będzie oznaczać, ze musiałem skończyć na tym momencie. a Twarz wymaga jeszcze poprawek... ale cóż ojciec mnie nie ostrzegł z góry, że sobie nowe mebelki zamówił i teraz trza składać :/

 

th.f173ef284a.jpg

 

:P

th.fee368e5b4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, fajnie że podciągnąłeś do finisha.

Może jeszcze popracujesz nad teksturkami ;)

Bitewka pewnie się jeszcze troszkę przeciągnie bo czekamy na Zeet`a ( co najmniej do 5 maja ) :) więc czas jeszcze masz.

A poza tym to Ci się screen z tf`a przeskalował w pionie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fajnie :) bo ten łep co mi wyszedł to troszkę lipny ;/ a mam pytanie jak się coś robi pod ms i powiedzmy głowa wyjdzie Ci na to 400 poly, a po włączeniu ms masę więcej, to która liczba jest zaliczana, bo jest ograniczenie :P ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fajnie :) bo ten łep co mi wyszedł to troszkę lipny ;/ a mam pytanie jak się coś robi pod ms i powiedzmy głowa wyjdzie Ci na to 400 poly, a po włączeniu ms masę więcej, to która liczba jest zaliczana, bo jest ograniczenie :P ?? :D

 

zamien na Mesha i wtedy bedizesz wiedzial ktora liczba jest zaliczana!:P:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

wrzucam modelik, nie zrobie mu textur ani zadnych normali itp ;) nie jest to do konca model low poly, ot tak chcialem sobie pacnac modelik moim zalozeniem bylo okolo 15k poly, ale nie dalem rady dodziobac detali tak wiec podziele sie modelem, moze komus bedzie sie chcialo go pociagnac ;)

 

nuras1.jpg

 

360 :

 

http://www.bearsfromwoods.com/temp/nurek/nuras.avi

 

 

a tu modelik :

 

http://www.bearsfromwoods.com/temp/nurek/nurek.rar

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matrixus17 na buźce wydaje mi się że jest zbyt dużo poly, można by ograniczyć o połowę...

 

czoło wydaje się być zbyt szpiczaste... popracuj jeszcze to fajna głowka z tego wyjdzie... ;)

 

powodzenia!

 

KLICEK fajna inicjatywa... popieram ;)

choć mnie się nie przyda to łap repa! +

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Klicek wery gut! swietny wygląd jesli go nie konczysz to mozna by wzorem polycountu robic mu textury kazdy kto by chciał mialby pole do popisu i wyobrazni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Panowie/Panie gdzie te dziesiątki wspaniałych prac na które tak czekałem :)

 

Klicek - świetny model, idealnie wpasowany w design gry no i fajna inicjatywa :)

A ja tymczasem podtrzymuję wątek :) i daję updajcik.

Normalki świeżo wypalone i jeszcze nie doprawiane o detal.

feme08qe8.jpg

feme09rh9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę na pewno tylko dopiero gdzieś tak w czwartek zacznę bo teraz nie mam czasu ani możliwości żeby nic zrobić. Jak bitwa potrwa do końca tego tygodnia to powinienem coś skończyć. Fajny modelik Ex3. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Ex3 gut ale masz zwalonego normala na twarzy no i ta siateczka na nodze popłynęła, mapowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siateczka na nodze tak specjalnie zrobiona :) ( retopo w blenderze, export do maxa, create shape from selection i mam gotowca :) )

Na twarzy, na szyi, na uchu :) wiem poprawiam ;)

Fajnie że ktoś jeszcze zamierza się produkować w bitwie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś ode mnie :)

 

Równo 5000tris Można by coś przyciąć, ale skoro mam tak ładnie wykorzystany limit :P

 

Jakieś 6! godzin roboty. Twarz i łapy już zmapowane. Nie wiem co z normalnem. Jak na razie brak tablet nie pozwala mi go jakoś łanie zesculptować

 

d552a524267d09f9.jpg

14a133092b2db20d.jpg

891431ea8ebddd1f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń.

Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha.

 

Stylistyka oczywiście cartoon :)

 

A ja mam takie może głupie pytanie ale postać ma mieć 5k poly czy trójkątów bo w poście Ex3 pisze POLY a widzę że wszyscy robią pod 5k tris.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Levus

Akurat dobrze zauważyłeś podobieństwo do Sztuki Spadania. Chciałem zrobić jakiegoś ruska, i od razu pojawił mi się przed oczami kadr z filmu od PI. Oczywiście nie zrobie kompletnej zrzynki, ale delikatne zaleciałości ze Sztuki spadania, jak i TF2 będą

Dobrze, że sie załapałem na darmowy weekend w Team Fortresa. Kilka godzin spędziłem jako spectator i oglądałem texturki i modele :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tris ;|

 

 

 

Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń.

Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha.

 

Stylistyka oczywiście cartoon :)

 

 

ja od samego początku zakładałem, ze to o poly chodzi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności