Jump to content
Ex3

Minibitwa 20: Postać do Team Fortress 2

Recommended Posts

Matrixus17 lekko przesadziłeś z tą rozdziałkom... :P

 

przecież nic nie widać... :(

 

P.s.

dobrze że zmieściło się na drugim monitorze... :P

 

P.s.2.

popracuj nad anatomią dłoni... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajne te postacie z Battlefield Heroes :) a wiesz floo tak na tej jak i na poprzedniej postaci miałem problemy :) w moim poprzednim przypadku próbowałem jej już inne dokleić, ale i tak nie dawały efektu :) ale mi to tam wisi :) coś się jeszcze wymyśli, niestety wyciąganie dłoni jak dla mnie nie należy do najłatwiejszych :) zaraz poprawie je na rozdzielczość 800x600 i wrzucę tam wcześniej:P a tak poza tym floo to teraz w modzie 4 monitory :P chociaż sam mam tylko 1 :P i jakoś sama postać mi się zmieściła na tych 20 calach :P przy rozdzielczości 1280x1024 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ex3 teraz dałeś czadu z udami-zaczynam wyczuwać klimacik... główka ciekawa... typowo cartonowo, więc trzymam kciuki...

 

Matrixus17 4??? ale człowiek ma tylko dwie gałki oczne... niedługo to graficy będą mieć oczy jak muchy... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

O żesz, trzeba będzie napisać do Valva jakąś petycję, żeby zwycięzką pracę umieścili w grze :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EX3 - jedziesz jedziesz, a jeszcze wygrasz zakład :) Obyś się przy teksturowaniu popisał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ardeni a gdzie twój modelik??? :)

 

zarzuć jakiś żeby EX3 nie miał zbyt łatwo... :P :)

 

powodzenia:]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie umiem robić ludków, tzn nie wiem czy umiem ;( a teraz i tak mam kompy zajętę renderowaniem przez kilka dni, moze poźniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja nie umiem robić ludków, tzn nie wiem czy umiem ;(

 

To właśnie masz okazję żeby się dowiedzieć :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamierzam wygrać to pifko więc pokazuję updejcik :)

W zasadzie mam już lo-poly skończone ( teraz ma 5148 poly ale porobiłem jej chamferki bo w blenderze nie ma smooth group ) teraz hi-poly i teksturki :) będzie ciężko :D

389f9c688a024a58.jpg

d2f21c3a3c716f88.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie że pokazujesz siateczki... ;) buźkę robiłeś z plane??

 

kurcze chętnie bym powalczył,ale marne moje szanse...

 

powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje są zerowe floo a jakoś próbuje :P ale z powodu dzisiejszych nie przewidzianych z góry robót to mogę nie dociągnąć do końca ;/ zresztą zobaczy się :)

 

ja od samego początku wiedziałem, ze nie mam szans :) ale cóż trzeb było się sprawdzić :) wcześniej to jak mi się coś przedłużało, to się zniechęcałem :) myślałem, ze to mnie może zmobilizować :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ex3 - Jeśli czas pozwoli to moze będzie mała niespodziewanka z mojej strony :P (Od wczoraj jest w trakcie realizacji) ;)

BTW - świetnie CI idzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marioza

pańcia fajna ale kompletnie nie podoba mi się jej postawa czyli to ze góre ciala ma pochyloną do przodu jak naraciaż na skonczni, powinna być wyprostowana i miec tyłek wypięty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Ex3- A Edge Split? Przecie to działa jak smooth groups.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Floo - wszystko modeluję z plane`a :) a w zasadzie to z jednego vertexa :)

Matrixus ma rację - bitewka jest raczej po to żeby znaleźć motywację do skończenia pracki i nie chodzi o to żeby wygrać czy coś. W bitwie często można dostać więcej pomocnych komentarzy niż w wip`ie

Ardeni - thx no i się doczekać już nie mogę :)

donMario - pozę jeszcze będę poprawiał i pewnie brzuch pójdzie do przodu a tyłek do tyłu i możliwe że piersi powiększę jeszcze :D

Morte - no racja ale to bardziej psucie modelu niż robienie smooth group :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm i jednak chyba nie skończę tego :) jest jakaś wersja, ale niedopracowana wrzucę zaraz renderki, jak mi się uda dopracować jeżeli znajdę czas to zapodam, jeżeli nie to pech :P to będzie oznaczać, ze musiałem skończyć na tym momencie. a Twarz wymaga jeszcze poprawek... ale cóż ojciec mnie nie ostrzegł z góry, że sobie nowe mebelki zamówił i teraz trza składać :/

 

th.f173ef284a.jpg

 

:P

th.fee368e5b4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż, fajnie że podciągnąłeś do finisha.

Może jeszcze popracujesz nad teksturkami ;)

Bitewka pewnie się jeszcze troszkę przeciągnie bo czekamy na Zeet`a ( co najmniej do 5 maja ) :) więc czas jeszcze masz.

A poza tym to Ci się screen z tf`a przeskalował w pionie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to fajnie :) bo ten łep co mi wyszedł to troszkę lipny ;/ a mam pytanie jak się coś robi pod ms i powiedzmy głowa wyjdzie Ci na to 400 poly, a po włączeniu ms masę więcej, to która liczba jest zaliczana, bo jest ograniczenie :P ?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
to fajnie :) bo ten łep co mi wyszedł to troszkę lipny ;/ a mam pytanie jak się coś robi pod ms i powiedzmy głowa wyjdzie Ci na to 400 poly, a po włączeniu ms masę więcej, to która liczba jest zaliczana, bo jest ograniczenie :P ?? :D

 

zamien na Mesha i wtedy bedizesz wiedzial ktora liczba jest zaliczana!:P:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej

 

wrzucam modelik, nie zrobie mu textur ani zadnych normali itp ;) nie jest to do konca model low poly, ot tak chcialem sobie pacnac modelik moim zalozeniem bylo okolo 15k poly, ale nie dalem rady dodziobac detali tak wiec podziele sie modelem, moze komus bedzie sie chcialo go pociagnac ;)

 

nuras1.jpg

 

360 :

 

http://www.bearsfromwoods.com/temp/nurek/nuras.avi

 

 

a tu modelik :

 

http://www.bearsfromwoods.com/temp/nurek/nurek.rar

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy