Skocz do zawartości

Minibitwa 20: Postać do Team Fortress 2


Ex3

Rekomendowane odpowiedzi

b98ed2111068965c.jpg

Hełmy skończone to można by pojechać bitewką dalej.

Jako temat proponuję stworzenie całkowicie nowej postaci do gry Team Fortress 2 wraz z bronią.

 

Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń.

Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha.

 

Stylistyka oczywiście cartoon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 156
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no, czasu, ten, tego.... jak zwykle :)

Jak trzeba będzie to skończymy :D

 

Jeżeli to " Jak trzeba będzie" będzie jak przy bitwie z hełmami to lipa hehe :P znowu nie będę wiedział że już koniec :D

 

Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to "

Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :)

 

Hm... Teamy.. no nie wiem. Ja raczej na to sceptycznie patrzę. Ale jeśli kolektyw się zgadza to czemu nie ;)

 

Rig/Animacja - hmm... ale to już poza bitwą :D bo nie sądzę żeby taki jeden czy drugi chcieli rigować/animować swoje postacie :D

 

Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy.

 

Nielot - imho bez brody wyglądał o wiele lepiej.

 

Apollo - w sumie jak było wszystko w jednym temacie to porządek był no i komentarze, a jak się porozdzielamy to już tak różowo może nie być :D

 

floo - główka będzie później, dużo później, muszę się do conceptu przyłożyć bo tu w zasadzie concept jest najważniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leleń o to chodziło... :P

 

wersja bez brody już tak się nie kojarzy z tym Panem... :P

 

Ex3 pracuj pracuj! czekam na efekty... :D

 

chętnie by zobaczył taką babeczkę w akcji jak daje łupnia takim mięśniakom jak na tym screenie... ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy.

 

Spoko, żartowałem sobie, nie mam pretensji :)

 

p.s.

Fajnie jak by można było obejrzeć modele w enginie TF2. To chyba podobnie się exportuje jak do HL2, mam rację? Jeśli tak to przydatny będzie XSI Mod Tool :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie jeden dzień mnie nie ma a tu takie rzeczy odchodzą.

Nie wiem czy wiecie na co się porywacie, ale do team fortress postacie mają multum jakichś dziwnych map na sobie, a w dodatku nie wiem czy jest do tego sdk, sprawdze jutro.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ja jak pierwszy raz próbowałem robić jakiś body, akurat kobiecy to bez głowy miał coś koło 15k poly :D hmmm może się przyłączę :) jak uda mi się ograniczyć w tych 5 k :)

 

ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :)

 

Powiem tak "Róbta co chceta" :D byle w ramach koncepcji ;)

Zresztą ja tu nie dowodzę ja tylko wątek założyłem i zaproponowałem temat :D

 

No i mały połikendowy updajcik ode mnie:

154fe593e5ba5b6b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łapki duże i je jeszcze powiększyłem :)

Ona będzie miała gumowe żółte rękawice więc też palce muszą być odpowiednio duże.

A talia ... no cóż cienka jest i basta. Jak uda zrobię to talia będzie jeszcze cieńsza wizualnie.

 

Btw. jej bronią będzie spawarka a`la quake. Tylko że zrobiona z akumulatorów :D:D

 

Updejcik :)

619b36c9bc0e3c6c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo ex3 :D fajnie jest wyprofilowana ta laska :D tylko szkoda, że jej zarzuciłeś to coś na brzuch :D a spódniczka konkretna :D nie ma potrzeby dłuższej :D floo a odnośnie dłoni laski Ex'a to pewnie taki ma mieć, to laska stworzona do broni, a nie siedzenia w salonach odnowy biologicznej :D

 

a tak odnośnie głowy nielota i postaci zeet :) ograniczenie to 6k poly łącznie, wyrabiacie się przy takich postaciach w takich granicach?? ;| :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matrixus jak skończę robić elementy symetryczne to chyba jej odepnę szelkę z jednej strony to większy kawałek brzucha będzie widać.

Nielot - tak wogóle to co Ty robisz w bitwie w której się teksturki robi :D:D

e594d44553df4b6c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to na tyle na ile już zrobiłem :) koło 3,1 k poly :) część nierówności jeszcze ubranie zakryje a kilka muszę jeszcze poprawić :)

backvv6.jpg

 

frontou0.jpg

 

perspectivia6.jpg

 

profilvy4.jpg

 

 

a koncept na broń to będzie koszyk z granatami :)

mam nadzieje, ze się wyrobie :)

 

 

edit: troszkę wam stronę rozjechałem :/

 

wiem, że to nie jest super extra praca, ale cóż dopiero zaczynam :) jak ją skończę to będzie 1 skończona postać ludzka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności