Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

b98ed2111068965c.jpg

Hełmy skończone to można by pojechać bitewką dalej.

Jako temat proponuję stworzenie całkowicie nowej postaci do gry Team Fortress 2 wraz z bronią.

 

Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń.

Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha.

 

Stylistyka oczywiście cartoon :)

  • Odpowiedzi 156
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wypasiony temacik... aż jestem ciekaw jak ekipa z game artu poradzi sobie z tym wyzwaniem... :P

 

niedługo to z mini bitwy wyjdzie jakiś mały mod do gry... :P

 

czekam na pierwsze modele, powodzenia!!!

Napisano
no, czasu, ten, tego.... jak zwykle :)

Jak trzeba będzie to skończymy :D

 

Jeżeli to " Jak trzeba będzie" będzie jak przy bitwie z hełmami to lipa hehe :P znowu nie będę wiedział że już koniec :D

 

Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :)

Napisano

nielot007 ta główka kogoś mi przypomina... :P fajna:D

 

zeet no no... good shit! :)

 

Ex3 więcej więcej!!! :P czekam na główkę...

 

powodzenia Panowie!!!

Napisano
nielot007 ta główka kogoś mi przypomina... :P fajna:D

 

zeet no no... good shit! :)

 

Ex3 więcej więcej!!! :P czekam na główkę...

 

powodzenia Panowie!!!

 

moze

 

washington_dc.jpg

team1ay4.jpg

 

:P

 

ogolnie bardzo ladne pracki, bede obserwowal

Napisano
Jeżeli to "

Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :)

 

Hm... Teamy.. no nie wiem. Ja raczej na to sceptycznie patrzę. Ale jeśli kolektyw się zgadza to czemu nie ;)

 

Rig/Animacja - hmm... ale to już poza bitwą :D bo nie sądzę żeby taki jeden czy drugi chcieli rigować/animować swoje postacie :D

 

Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy.

 

Nielot - imho bez brody wyglądał o wiele lepiej.

 

Apollo - w sumie jak było wszystko w jednym temacie to porządek był no i komentarze, a jak się porozdzielamy to już tak różowo może nie być :D

 

floo - główka będzie później, dużo później, muszę się do conceptu przyłożyć bo tu w zasadzie concept jest najważniejszy.

Napisano

Leleń o to chodziło... :P

 

wersja bez brody już tak się nie kojarzy z tym Panem... :P

 

Ex3 pracuj pracuj! czekam na efekty... :D

 

chętnie by zobaczył taką babeczkę w akcji jak daje łupnia takim mięśniakom jak na tym screenie... ;D

Napisano
Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy.

 

Spoko, żartowałem sobie, nie mam pretensji :)

 

p.s.

Fajnie jak by można było obejrzeć modele w enginie TF2. To chyba podobnie się exportuje jak do HL2, mam rację? Jeśli tak to przydatny będzie XSI Mod Tool :)

Napisano

No ładnie jeden dzień mnie nie ma a tu takie rzeczy odchodzą.

Nie wiem czy wiecie na co się porywacie, ale do team fortress postacie mają multum jakichś dziwnych map na sobie, a w dodatku nie wiem czy jest do tego sdk, sprawdze jutro.

Pozdro

Napisano

Przystępuję do bitwy żeby się nauczyć gameartu chociaż trochę. Modelik prosty żeby skończyć bo czasu prawie nie mam.

Na razie wrzucam koncept, taki Polish soldier, tylko się nie śmiejcie z konceptu bo malować nie umiem.

sierantconceptgotkopiaql7.jpg

Napisano

heh ja jak pierwszy raz próbowałem robić jakiś body, akurat kobiecy to bez głowy miał coś koło 15k poly :D hmmm może się przyłączę :) jak uda mi się ograniczyć w tych 5 k :)

 

ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :)

Napisano

ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :)

 

Powiem tak "Róbta co chceta" :D byle w ramach koncepcji ;)

Zresztą ja tu nie dowodzę ja tylko wątek założyłem i zaproponowałem temat :D

 

No i mały połikendowy updajcik ode mnie:

154fe593e5ba5b6b.jpg

Napisano

zeet, master kiełbaster, nielot świetne!! nielot007 jak nie zrobisz mu textury i nie skonczysz bedzie duszenie :D

Napisano

Master przypudruj buźkę... :P Gangsta... :]

 

Tomala fajny koncepcik... :D

 

Ex3 pojechałeś ostro z talią... :) jednak czy jej łapki deczko nie przyduże jak na kobitkę

Napisano

łapki duże i je jeszcze powiększyłem :)

Ona będzie miała gumowe żółte rękawice więc też palce muszą być odpowiednio duże.

A talia ... no cóż cienka jest i basta. Jak uda zrobię to talia będzie jeszcze cieńsza wizualnie.

 

Btw. jej bronią będzie spawarka a`la quake. Tylko że zrobiona z akumulatorów :D:D

 

Updejcik :)

619b36c9bc0e3c6c.jpg

Napisano

noo ex3 :D fajnie jest wyprofilowana ta laska :D tylko szkoda, że jej zarzuciłeś to coś na brzuch :D a spódniczka konkretna :D nie ma potrzeby dłuższej :D floo a odnośnie dłoni laski Ex'a to pewnie taki ma mieć, to laska stworzona do broni, a nie siedzenia w salonach odnowy biologicznej :D

 

a tak odnośnie głowy nielota i postaci zeet :) ograniczenie to 6k poly łącznie, wyrabiacie się przy takich postaciach w takich granicach?? ;| :D

Napisano

Matrixus jak skończę robić elementy symetryczne to chyba jej odepnę szelkę z jednej strony to większy kawałek brzucha będzie widać.

Nielot - tak wogóle to co Ty robisz w bitwie w której się teksturki robi :D:D

e594d44553df4b6c.jpg

Napisano

a to na tyle na ile już zrobiłem :) koło 3,1 k poly :) część nierówności jeszcze ubranie zakryje a kilka muszę jeszcze poprawić :)

backvv6.jpg

 

frontou0.jpg

 

perspectivia6.jpg

 

profilvy4.jpg

 

 

a koncept na broń to będzie koszyk z granatami :)

mam nadzieje, ze się wyrobie :)

 

 

edit: troszkę wam stronę rozjechałem :/

 

wiem, że to nie jest super extra praca, ale cóż dopiero zaczynam :) jak ją skończę to będzie 1 skończona postać ludzka :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności