Ex3 Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Hełmy skończone to można by pojechać bitewką dalej. Jako temat proponuję stworzenie całkowicie nowej postaci do gry Team Fortress 2 wraz z bronią. Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń. Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha. Stylistyka oczywiście cartoon :)
floo Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 wypasiony temacik... aż jestem ciekaw jak ekipa z game artu poradzi sobie z tym wyzwaniem... :P niedługo to z mini bitwy wyjdzie jakiś mały mod do gry... :P czekam na pierwsze modele, powodzenia!!!
heaven Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 moze mi sie uda cos stworzyc xD temacik fajny choc niemam pojecia o modelowaniu ludzi xD.
animator Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 mnie to na samą myśl rajcuje że robicie se modelki do gry. gdy modelek skończony to jak animujecie, robicie animacje?
nielot007 Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 na szybko koncepcik i wersja high oczywiscie to dopiero poczatek :) zobaczymy jak to dalej rozegram :D
mrkrzysiek Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 z przodu mało ciekawy ale z profilu wygląda super czekam na więcej nielocie007 :)
Ex3 Napisano 25 Kwiecień 2008 Autor Napisano 25 Kwiecień 2008 no, czasu, ten, tego.... jak zwykle :) Jak trzeba będzie to skończymy :D A tu mój szybki koncepcik
nielot007 Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Ex3--> tez myslalem nad jakas babka ale robie kolesia ;)
floo Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Ex3 ciekawie się zapowiada... :P jedziesz dalej... :D
nielot007 Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 dobra koniec teraz trzeba cialko wymyslec i jak wymysle to wroce do glowy i dokoncze ja :)
Gomez Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Niezla d*** XD Nielot fajna morda, bardzo mi sie podoba.
_michal Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 nielot - rewelka, charakterny ten gościu.
Creator Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 no, czasu, ten, tego.... jak zwykle :) Jak trzeba będzie to skończymy :D Jeżeli to " Jak trzeba będzie" będzie jak przy bitwie z hełmami to lipa hehe :P znowu nie będę wiedział że już koniec :D Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :)
Apollo Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Jedziemy ze wszystkim w tym temacie? Czy kazdy otwiera swoj ze swoim modelem?
Reanimator Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 O matko, swietosc jest bezczeszczona!!! ;)
nielot007 Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 jednak leb dokoncze :D prawie koniec...
Kuba Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 nielot - główka super, nie podobają mi się jedynie worki pod oczami. A prusak super :)
floo Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 nielot007 ta główka kogoś mi przypomina... :P fajna:D zeet no no... good shit! :) Ex3 więcej więcej!!! :P czekam na główkę... powodzenia Panowie!!!
Leleń Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 nielot007 ta główka kogoś mi przypomina... :P fajna:D zeet no no... good shit! :) Ex3 więcej więcej!!! :P czekam na główkę... powodzenia Panowie!!! moze :P ogolnie bardzo ladne pracki, bede obserwowal
Ex3 Napisano 26 Kwiecień 2008 Autor Napisano 26 Kwiecień 2008 Jeżeli to " Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :) Hm... Teamy.. no nie wiem. Ja raczej na to sceptycznie patrzę. Ale jeśli kolektyw się zgadza to czemu nie ;) Rig/Animacja - hmm... ale to już poza bitwą :D bo nie sądzę żeby taki jeden czy drugi chcieli rigować/animować swoje postacie :D Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy. Nielot - imho bez brody wyglądał o wiele lepiej. Apollo - w sumie jak było wszystko w jednym temacie to porządek był no i komentarze, a jak się porozdzielamy to już tak różowo może nie być :D floo - główka będzie później, dużo później, muszę się do conceptu przyłożyć bo tu w zasadzie concept jest najważniejszy.
floo Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Leleń o to chodziło... :P wersja bez brody już tak się nie kojarzy z tym Panem... :P Ex3 pracuj pracuj! czekam na efekty... :D chętnie by zobaczył taką babeczkę w akcji jak daje łupnia takim mięśniakom jak na tym screenie... ;D
Ardeni Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Qrcze postaci dawno nie robiłem, może w wolnej chwili walnę jakiś koncept czy cos... Powodzenia wszystkim
Creator Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy. Spoko, żartowałem sobie, nie mam pretensji :) p.s. Fajnie jak by można było obejrzeć modele w enginie TF2. To chyba podobnie się exportuje jak do HL2, mam rację? Jeśli tak to przydatny będzie XSI Mod Tool :)
Levus Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Fajnie, że coś się zaczęło dziać, dobre modeliki panowie! Ja niestety chyba znowu nie dam rady..
SoAd Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 No ładnie jeden dzień mnie nie ma a tu takie rzeczy odchodzą. Nie wiem czy wiecie na co się porywacie, ale do team fortress postacie mają multum jakichś dziwnych map na sobie, a w dodatku nie wiem czy jest do tego sdk, sprawdze jutro. Pozdro
nielot007 Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 taki tescik sporo bledow w mapowaniu + model wziety z high czyli sie nie nadaje :P low+nrm+ao
floo Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 blondyn, spoko, ale czy nie przesadziłeś z tą jego opalenizną?? więcej więcej!!! :D
Tomala Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Przystępuję do bitwy żeby się nauczyć gameartu chociaż trochę. Modelik prosty żeby skończyć bo czasu prawie nie mam. Na razie wrzucam koncept, taki Polish soldier, tylko się nie śmiejcie z konceptu bo malować nie umiem.
Matrixus17 Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 heh ja jak pierwszy raz próbowałem robić jakiś body, akurat kobiecy to bez głowy miał coś koło 15k poly :D hmmm może się przyłączę :) jak uda mi się ograniczyć w tych 5 k :) ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :)
Ex3 Napisano 27 Kwiecień 2008 Autor Napisano 27 Kwiecień 2008 ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :) Powiem tak "Róbta co chceta" :D byle w ramach koncepcji ;) Zresztą ja tu nie dowodzę ja tylko wątek założyłem i zaproponowałem temat :D No i mały połikendowy updajcik ode mnie:
Gość Marioza Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 zeet, master kiełbaster, nielot świetne!! nielot007 jak nie zrobisz mu textury i nie skonczysz bedzie duszenie :D
Ex3 Napisano 28 Kwiecień 2008 Autor Napisano 28 Kwiecień 2008 Master mam wrażenie że dłonie mu przykleiłeś tył do przodu :)
floo Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Master przypudruj buźkę... :P Gangsta... :] Tomala fajny koncepcik... :D Ex3 pojechałeś ostro z talią... :) jednak czy jej łapki deczko nie przyduże jak na kobitkę
Ex3 Napisano 28 Kwiecień 2008 Autor Napisano 28 Kwiecień 2008 łapki duże i je jeszcze powiększyłem :) Ona będzie miała gumowe żółte rękawice więc też palce muszą być odpowiednio duże. A talia ... no cóż cienka jest i basta. Jak uda zrobię to talia będzie jeszcze cieńsza wizualnie. Btw. jej bronią będzie spawarka a`la quake. Tylko że zrobiona z akumulatorów :D:D Updejcik :)
arcade Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 E, niezle idzie - Master jak na razie roxi :) nie wiem czy nie za bardzo w detale idziecie jak to ma byc renderwane z cellshadingiem :)
Matrixus17 Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 noo ex3 :D fajnie jest wyprofilowana ta laska :D tylko szkoda, że jej zarzuciłeś to coś na brzuch :D a spódniczka konkretna :D nie ma potrzeby dłuższej :D floo a odnośnie dłoni laski Ex'a to pewnie taki ma mieć, to laska stworzona do broni, a nie siedzenia w salonach odnowy biologicznej :D a tak odnośnie głowy nielota i postaci zeet :) ograniczenie to 6k poly łącznie, wyrabiacie się przy takich postaciach w takich granicach?? ;| :D
Ex3 Napisano 28 Kwiecień 2008 Autor Napisano 28 Kwiecień 2008 Matrixus jak skończę robić elementy symetryczne to chyba jej odepnę szelkę z jednej strony to większy kawałek brzucha będzie widać. Nielot - tak wogóle to co Ty robisz w bitwie w której się teksturki robi :D:D
Kuba Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Hehe ale rura :) Zjawiskowa figura, fajne proporcje, więc zapowiada się fajny model.
Matrixus17 Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 a to na tyle na ile już zrobiłem :) koło 3,1 k poly :) część nierówności jeszcze ubranie zakryje a kilka muszę jeszcze poprawić :) a koncept na broń to będzie koszyk z granatami :) mam nadzieje, ze się wyrobie :) edit: troszkę wam stronę rozjechałem :/ wiem, że to nie jest super extra praca, ale cóż dopiero zaczynam :) jak ją skończę to będzie 1 skończona postać ludzka :)
Ex3 Napisano 28 Kwiecień 2008 Autor Napisano 28 Kwiecień 2008 na początek to daj węższe te screeny bo na 24" monitorze się nie mieszczą :D
Rekomendowane odpowiedzi