floo Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Matrixus17 lekko przesadziłeś z tą rozdziałkom... :P przecież nic nie widać... :( P.s. dobrze że zmieściło się na drugim monitorze... :P P.s.2. popracuj nad anatomią dłoni... :)
Kuba Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Matrixus - to żeś się popisał renderem :) Przy okazji - łapcie postacie z Battlefield Heroes, podobny klimat więc może kogoś zainspiruje. http://www.battlefield-heroes.com/images/a-look/desktop/characters-lineup.png
Matrixus17 Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 fajne te postacie z Battlefield Heroes :) a wiesz floo tak na tej jak i na poprzedniej postaci miałem problemy :) w moim poprzednim przypadku próbowałem jej już inne dokleić, ale i tak nie dawały efektu :) ale mi to tam wisi :) coś się jeszcze wymyśli, niestety wyciąganie dłoni jak dla mnie nie należy do najłatwiejszych :) zaraz poprawie je na rozdzielczość 800x600 i wrzucę tam wcześniej:P a tak poza tym floo to teraz w modzie 4 monitory :P chociaż sam mam tylko 1 :P i jakoś sama postać mi się zmieściła na tych 20 calach :P przy rozdzielczości 1280x1024 :)
floo Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 Ex3 teraz dałeś czadu z udami-zaczynam wyczuwać klimacik... główka ciekawa... typowo cartonowo, więc trzymam kciuki... Matrixus17 4??? ale człowiek ma tylko dwie gałki oczne... niedługo to graficy będą mieć oczy jak muchy... :P
prabab Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 O żesz, trzeba będzie napisać do Valva jakąś petycję, żeby zwycięzką pracę umieścili w grze :P.
Ardeni Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 EX3 - jedziesz jedziesz, a jeszcze wygrasz zakład :) Obyś się przy teksturowaniu popisał.
floo Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 Ardeni a gdzie twój modelik??? :) zarzuć jakiś żeby EX3 nie miał zbyt łatwo... :P :) powodzenia:]
Ardeni Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 Ja nie umiem robić ludków, tzn nie wiem czy umiem ;( a teraz i tak mam kompy zajętę renderowaniem przez kilka dni, moze poźniej.
Creator Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 Ja nie umiem robić ludków, tzn nie wiem czy umiem ;( To właśnie masz okazję żeby się dowiedzieć :D
Ex3 Napisano 30 Kwiecień 2008 Autor Napisano 30 Kwiecień 2008 Zamierzam wygrać to pifko więc pokazuję updejcik :) W zasadzie mam już lo-poly skończone ( teraz ma 5148 poly ale porobiłem jej chamferki bo w blenderze nie ma smooth group ) teraz hi-poly i teksturki :) będzie ciężko :D
floo Napisano 30 Kwiecień 2008 Napisano 30 Kwiecień 2008 fajnie że pokazujesz siateczki... ;) buźkę robiłeś z plane?? kurcze chętnie bym powalczył,ale marne moje szanse... powodzenia!
Matrixus17 Napisano 30 Kwiecień 2008 Napisano 30 Kwiecień 2008 moje są zerowe floo a jakoś próbuje :P ale z powodu dzisiejszych nie przewidzianych z góry robót to mogę nie dociągnąć do końca ;/ zresztą zobaczy się :) ja od samego początku wiedziałem, ze nie mam szans :) ale cóż trzeb było się sprawdzić :) wcześniej to jak mi się coś przedłużało, to się zniechęcałem :) myślałem, ze to mnie może zmobilizować :P
Ardeni Napisano 30 Kwiecień 2008 Napisano 30 Kwiecień 2008 Ex3 - Jeśli czas pozwoli to moze będzie mała niespodziewanka z mojej strony :P (Od wczoraj jest w trakcie realizacji) ;) BTW - świetnie CI idzie :)
Gość Marioza Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 pańcia fajna ale kompletnie nie podoba mi się jej postawa czyli to ze góre ciala ma pochyloną do przodu jak naraciaż na skonczni, powinna być wyprostowana i miec tyłek wypięty
Gość Morte Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Ex3- A Edge Split? Przecie to działa jak smooth groups.
Ex3 Napisano 1 Maj 2008 Autor Napisano 1 Maj 2008 Floo - wszystko modeluję z plane`a :) a w zasadzie to z jednego vertexa :) Matrixus ma rację - bitewka jest raczej po to żeby znaleźć motywację do skończenia pracki i nie chodzi o to żeby wygrać czy coś. W bitwie często można dostać więcej pomocnych komentarzy niż w wip`ie Ardeni - thx no i się doczekać już nie mogę :) donMario - pozę jeszcze będę poprawiał i pewnie brzuch pójdzie do przodu a tyłek do tyłu i możliwe że piersi powiększę jeszcze :D Morte - no racja ale to bardziej psucie modelu niż robienie smooth group :)
Matrixus17 Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 hmm i jednak chyba nie skończę tego :) jest jakaś wersja, ale niedopracowana wrzucę zaraz renderki, jak mi się uda dopracować jeżeli znajdę czas to zapodam, jeżeli nie to pech :P to będzie oznaczać, ze musiałem skończyć na tym momencie. a Twarz wymaga jeszcze poprawek... ale cóż ojciec mnie nie ostrzegł z góry, że sobie nowe mebelki zamówił i teraz trza składać :/ :P
Ex3 Napisano 2 Maj 2008 Autor Napisano 2 Maj 2008 No cóż, fajnie że podciągnąłeś do finisha. Może jeszcze popracujesz nad teksturkami ;) Bitewka pewnie się jeszcze troszkę przeciągnie bo czekamy na Zeet`a ( co najmniej do 5 maja ) :) więc czas jeszcze masz. A poza tym to Ci się screen z tf`a przeskalował w pionie :)
Matrixus17 Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 to fajnie :) bo ten łep co mi wyszedł to troszkę lipny ;/ a mam pytanie jak się coś robi pod ms i powiedzmy głowa wyjdzie Ci na to 400 poly, a po włączeniu ms masę więcej, to która liczba jest zaliczana, bo jest ograniczenie :P ?? :D
Bruneq Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 to fajnie :) bo ten łep co mi wyszedł to troszkę lipny ;/ a mam pytanie jak się coś robi pod ms i powiedzmy głowa wyjdzie Ci na to 400 poly, a po włączeniu ms masę więcej, to która liczba jest zaliczana, bo jest ograniczenie :P ?? :D zamien na Mesha i wtedy bedizesz wiedzial ktora liczba jest zaliczana!:P:P:P
Matrixus17 Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 odrobinkę lepsza, ale też pozostawia wiele do życzenia :)
KLICEK Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 hej wrzucam modelik, nie zrobie mu textur ani zadnych normali itp ;) nie jest to do konca model low poly, ot tak chcialem sobie pacnac modelik moim zalozeniem bylo okolo 15k poly, ale nie dalem rady dodziobac detali tak wiec podziele sie modelem, moze komus bedzie sie chcialo go pociagnac ;) 360 : http://www.bearsfromwoods.com/temp/nurek/nuras.avi a tu modelik : http://www.bearsfromwoods.com/temp/nurek/nurek.rar 3
zeet Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Klicek dokończ ten model :) szkoda go zostawiać w takim stanie.
floo Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Matrixus17 na buźce wydaje mi się że jest zbyt dużo poly, można by ograniczyć o połowę... czoło wydaje się być zbyt szpiczaste... popracuj jeszcze to fajna głowka z tego wyjdzie... ;) powodzenia! KLICEK fajna inicjatywa... popieram ;) choć mnie się nie przyda to łap repa! + pozdrawiam!
Kuba Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Nurek bardzo fajny, w dodatku świetnie trafiony w styl TF2 ;)
Scottero Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 No klicus zes pieknie ten model pojechal :) Wielkie gratki :)
Matrixus17 Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 wiem, jak znajdę czas to popracuje:) poza głową jest jeszcze co poprawiać :)
Matrixus17 Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 EX3 coś pisał, że do piątku :) więc nie wiele tego czasu Ci zostało :) czekamy na kolejne prace :)
Gość Marioza Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Klicek wery gut! swietny wygląd jesli go nie konczysz to mozna by wzorem polycountu robic mu textury kazdy kto by chciał mialby pole do popisu i wyobrazni :D
KLICEK Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Mario ja jestem za :) jezeli ktos chcialby zrobic mu textury to kurcze prosze bardzo :) mozna by zrobic oddzielny watek na takie zabawy czy cus, pomysl dobry
Matrixus17 Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 a ja musiałem sobie troszkę odetchnąć i zrobiłem kawałek Twarzy :) pytanie czy pasuje tekstura skóry ?? :)
Tomala Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 A gdzie tu jest tekstura? i czy to jest do bitwy ta twarz?
Matrixus17 Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 nie to nie jest do bitwy :P chodziło mi o kolor skóry na tej twarzy czy jest w miare realistyczny?? :D
Ardeni Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Spójrz w lusterko albo na avatar Tomali, a sam zrozumiesz jak nierealistyczny jest. Spróbuj okleić model zdjeciami.
Ex3 Napisano 5 Maj 2008 Autor Napisano 5 Maj 2008 no Panowie/Panie gdzie te dziesiątki wspaniałych prac na które tak czekałem :) Klicek - świetny model, idealnie wpasowany w design gry no i fajna inicjatywa :) A ja tymczasem podtrzymuję wątek :) i daję updajcik. Normalki świeżo wypalone i jeszcze nie doprawiane o detal.
Tomala Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Ja będę na pewno tylko dopiero gdzieś tak w czwartek zacznę bo teraz nie mam czasu ani możliwości żeby nic zrobić. Jak bitwa potrwa do końca tego tygodnia to powinienem coś skończyć. Fajny modelik Ex3. Pozdro
mic49b Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 ja też se może wezme udział juz zaczalem nawet http://img153.imageshack.us/my.php?image=team1zd9.png
Apollo Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Ja to chyba dzisiaj zaczne cos skrobac, bo jakos wczesniej nie moglem znalezc czasu.
Gość Marioza Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Ex3 gut ale masz zwalonego normala na twarzy no i ta siateczka na nodze popłynęła, mapowanie?
Ex3 Napisano 6 Maj 2008 Autor Napisano 6 Maj 2008 Siateczka na nodze tak specjalnie zrobiona :) ( retopo w blenderze, export do maxa, create shape from selection i mam gotowca :) ) Na twarzy, na szyi, na uchu :) wiem poprawiam ;) Fajnie że ktoś jeszcze zamierza się produkować w bitwie :)
voyager Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 To coś ode mnie :) Równo 5000tris Można by coś przyciąć, ale skoro mam tak ładnie wykorzystany limit :P Jakieś 6! godzin roboty. Twarz i łapy już zmapowane. Nie wiem co z normalnem. Jak na razie brak tablet nie pozwala mi go jakoś łanie zesculptować
Tomala Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń. Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha. Stylistyka oczywiście cartoon :) A ja mam takie może głupie pytanie ale postać ma mieć 5k poly czy trójkątów bo w poście Ex3 pisze POLY a widzę że wszyscy robią pod 5k tris.
Levus Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Bardzo fajny modelik voyager:) Mógłbyś go wystylizować na "sztukę spadania", byłby idealnie w klimat gry:) Tomala: tris oczywiście.
voyager Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Dzięki Levus Akurat dobrze zauważyłeś podobieństwo do Sztuki Spadania. Chciałem zrobić jakiegoś ruska, i od razu pojawił mi się przed oczami kadr z filmu od PI. Oczywiście nie zrobie kompletnej zrzynki, ale delikatne zaleciałości ze Sztuki spadania, jak i TF2 będą Dobrze, że sie załapałem na darmowy weekend w Team Fortresa. Kilka godzin spędziłem jako spectator i oglądałem texturki i modele :D
Matrixus17 Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 tris ;| Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń. Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha. Stylistyka oczywiście cartoon :) ja od samego początku zakładałem, ze to o poly chodzi :P
Rekomendowane odpowiedzi