Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zakochałeś się w Marcie?;]

 

Też zaryzykuje własnym życiem. Świetne te projekty postaci. A może zaszalej z ilustracją. Wszystkie pozy masz stosunkowo podobne. Zobaczyłbym coś krejzi spod Twej szlachetnej dłoni.

  • Odpowiedzi 331
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Zakochałeś się w Marcie?;]

 

Waldek się zakochal, Waldek się zakochal :) ? nono... Jesli ta Marta jest chociaż troche podobna do tej tu na obrazku to ja się nie dziwie - sliczna :)

Napisano (edytowane)

co za zazdrosna mimoza dała temu wątkowi tylko 4 * ?? damn it...

2 ostatnie update'y rox!

 

edit: no - i od razu 5* jest;)

Edytowane przez Dann.G
Napisano

Też się zastanawiałem czemu ktoś dał tylko 4 gwiazdki. Bardzo oryginalne designy i postacie ze swobodą potraktowane. Bardzo podobają mi się również twoje prace na portfolio.

Napisano

postacie sa troche nieproporcjonalne - taka kargulowata anatomia. fajne... 4*

Napisano (edytowane)

miazga Panie Waldek :) przejrzałem przy okazji updatu całą teke i jestem zmasakrowany... malarskość tych prac i kolorystyka zabija! gratulacje! jak ja bym chciał tak pięknie budować postać samym kolorem bez detalu, a ja zawsze sru w detal i po ptokach :), no nie ma co się łudzić, nie każdy tak potrafi- świetne prace, ostatnie równie dobre, szczególnie dwójeczka i słoniątko :) Pozdrawiam

Edytowane przez Kubasa
Napisano

Odd ogarnij sie, bo w ogole sie nie rozwijasz jak tak ogladam Twoje prace od paru lat to mam wrazenie, ze stoi w miejscu wszystko.

Stac Cie na duzo wiecej, powtarzasz zbyt czesto te same pozy, w kolko postac widoczna z 3/4, ciagle jakbys koncept dla modelarza robil...wiecej jazdy, bo masz szalona "kreske", dobry design ksztaltu, ale rysunek nie moze miec powera w kresce jak temat jest statyczny do bolu.

Pozy sa bez wyrazu, podpatruj animatorow 2d i bierz stamtad ekspresje.

Poza tym za duza wage przykladasz do projektowania ksztaltow, za mala do wiarygodnosci..wiarygodnosc lezy. Widac to na twarzach postaci. Dobreej jakosci formy, ktore w konsekwencji polaczone w calosc nie przekonuja do istnienia takiej postaci...postacie sa przez to martwe. Nie sama jakosc je tworzy, ale prawdziwosc.

Kompozycja obrazu, w tym na poziomie detalu czyli pociagniec pedzla,itd. to jedno...jest tylko czescia wyrazu budujacego emocje i realizm. Trzeba czegos wiecej.

Make the change;)

 

Pozdrawiam serdecznie,

Pawel

  • Like 1
Napisano

Ten przed ostatni przypomina trochę takie wypisane flamastry :) A ja chyba wiem kto jest inspiracja dla Ciebie do kobiecych twarzy :P

Napisano (edytowane)

Zostaw komputer, wyjdz z domu, Zacznij żyć Waldku! Stać Cie na więcej. Wierzę w Ciebie

Edytowane przez P.
Napisano

bardzo mi sie podoba charakter tej ostatniej postaci. chetnie zobaczylbym jakas bardziej zaawansowana Twoja pracke (tzn nie koniecznie wylizana, ale taka bardziej zakomponowana i pociagnieta o krok dalej), bo masz fajowy luzny styl:)

Gość Morte
Napisano

Normalnie nie postuję w 2d ale to jest po prostu wyczesane!!!

Napisano

podoba mi sie lekkość z jaką działasz tymi brushami, czeski tancerz trochę się w przestrzeni zagubił, moje pierwsze wrażenie było takie ze leci nad kotem, ale po dłuzszej chili stwierdziłem że chyba jednak stoi na drugim planie, pewnie przez ten czerwony bijący i spory kontrast ;P Ogólnie gites

Napisano

lol najabradziej podoba mi sie jak lejesz na krytykee hehe .. orginalny styl pzdr

 

noooo i czeski tancerz rządzi a o kocie nie wspomne niezla ekipa break danss i taniec towarzyski..heheh

Napisano

dzięki bardzo. Komentarze zawsze czytam i nie są mi obojętne. Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, tworząc najnowszą pracę myślałem o Robercie.

 

0817woman.jpg

Napisano

Zanim przeczytałem co napisałeś fajny Waldku cicho powiedzialem yes yes yes ! :D a jak doczytałem ze to dla Roberta to nie wypada tego nie wydrukowac ;)

 

Jedynie co, to ta dłoń na biodrze za mało subtelna jak na kobieca. Widac ze juz duzo zaczałes obserwowac ale przypatrz sie jeszcze wiecej płci przeciwnej, naprawde warto :P

Napisano

Czy Ty szkicujesz czasem postać? W sensie jakiś szkic linearny, czy od razu malujesz plamą? Widzę że nie używasz wielu brushy co oczywiście nie umniejsza Twoim pracom. Lekkość, kolor i bryłka do pozazdroszczenia. Chciałbym zobaczyć coś skończonego u Ciebie (pewnie nie tylko ja). Szkoda że nie chcesz poświęcić tych "20h".

Napisano

jak byłem we wrocu na warsztatach z digara które miedzy innymi prowadził waldek pokazywał jak tworzy i jak pamiętam robi najpierw szybki szkic żeby wszystkie proporcje sie zgadzały ale sam pomysł postaci pochodzi od nałożenia rożnych tekstur i szukania kształtu aczkolwiek do tego czasu dużo się mogło zmienić ;)

 

ostatni bardzo fajny i te twoje specyficzne buciki :P

Napisano

dzieki bardzo. Dla mnie te prace są całkiem skończone. Jak robie concept tak dla siebie to chce jakos zarysować pomysł, znaleźć ciekawe kształty, upewnić sie że jest to wystarczająco czytelne i już. Uważam że zamiast siedzieć 20h i gładzić meszek na bucie, lepiej zrobić pare innych prac. Takiemu Ashley Woodowi udaje sie zyć z takich szybkich rzeczy i mi sie to podoba - inkasuje forse i nie śleczy nad tym godzinami, ja też tak bym chiał :P

 

emmilius Coyote dobrze opisał w jaki sposób pracuje. Staram sie bardziej malować niż rysować, dlatego unikam lini, nagrałem wstepny "szkic" tworząc kolejną prace żębyś mógł zaspokoić swoja ciekawość :P

 

barbarzyńca:

 

0819barbarian.jpg

 

wstepne maźnięcia

 

barbariansketch.jpg

Napisano

A niektórzy artyści i po dwa tygodnie siedzą nad artem zajmując się tylko malowaniem. Przy Twojej technice, szybkości i wprawie można pewnie nawet z 5 gotowych artów dziennie machnąć. "Chciałem zobaczyć coś skończonego" - może nie do końca dobrze to ująłem. Po prostu chciałem zobaczyć jak wchodzisz w detal.

 

P.S.:Barbażyńca - ładna.

P.S.2:Ciekawość zaspokojona=]

Napisano

Rozne sa drogi do osiagniecia celu, patrzac na efekty - Twoja na pewno zla nie jest :D Detale w duzej mierze rekompensuje ekspresja :) Ale przyznam ze sam chcialbym kiedys zobaczyc, z czystej ciekawosci, taka 20-godzinna prace w Twoim wykonaniu ;>

Napisano

Strasznie fajny styl. Wcale nie chciałbym tego widzieć bardziej wykończonego... Coś do czego sam dążę, ale nigdy nie mogę się powstrzymać przed dopieszczaniem :D Wrzucaj wiecej :)

Napisano (edytowane)

a nie uważasz ze linią jednak CZAsami mozna naprawde wiecej zdzialac niz kontur'plamą ....ja tam nie wiem DYLEMAnT! z plamy zazwyczaj sie powtarzam nawet nie wiem kiedy chyba ze zucam mnogo warstew ruznych poprzedich szkicow, zdjec, ect. co pod reką i blenduje i dopiero wtedy szukam konturplamy ..ale tego tez zawsze sie nie da zastosowac, na 100%; cos jak scott robertson :/ ..mhm ?

 

 

edit: zawsze zaaczynasz wychodząc z grayscale ?

Edytowane przez sicksicksick
Napisano

strasznie masz fajny sposób pracowania; tak jakby całościowy; nie wymęczasz i nie dokończasz tych prac, a pozostają one świeże i mimo wszystko mozna je nazwać "skończonymi". Taka szkicowość, ale zestawiona z bardzo sprecyzowanym i przemyslanym działaniem; tak jakby nie bylo w pracach jakichś niepotrzebnych kresek; plam :)

Napisano

dziekuje swojemu fanklubowi ;) i pozostałym.

 

a nie uważasz ze linią jednak CZAsami mozna naprawde wiecej zdzialac niz kontur'plamą

 

nie ma jednej metody, wykorzystujesz to co ci najbardziej pasuje, to jak maluje nie jest do konca swiadoma decyzja, po prostu w praniu wyszło że najfajniej mi jest znaleźć coś w ten sposób

 

edit: zawsze zaaczynasz wychodząc z grayscale ?

nie, ale ostatnio coraz czesciej. Lubie sobie malowanie rozbijac na mniejsze czesci, naprzyklad najpierw kompozycja, pozniej naprzyklad kolor...

 

0820cross.jpg

 

0821umbrella.jpg

 

0822pinkshopping.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności