Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

tu zapewne jest odp *****************************

tak se kopiuje

 

----edit-----

hakerku ty niedobry

Edytowane przez piksar
Napisano

nowa Bitwa jest w trakcie ustalania zasad, nagród, regulaminów, dat etc. jak zawsze do samego końca nie będziecie znać dni ani godziny. jak zawsze gwarantujemy pierwszorzędne nagrody i jak zawsze będziecie się mogli popisać swoimi umiejętnościami. dajcie nam jeszcze trochę czasu a będzie ciekawie ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

tweety tylko na samym początku jasno ustalcie czy można korzystać z generatorów drzew, kamieni, śrubek, kół zębatych, łańcuchów i innych takich rupci :)

czy można korzystać z modeli z posera, make human, quadima lub innych podobnych programów

czy można korzystać ze swoich starych modeli w sytuacji gdy np. zrobiłem kiedyś desert eagle a teraz na bitwe robie hitmana a nic tak do niego nie pasuje jak deserciki a modelowanie raz jeszcze tego samego jest głupotą

w poprzedniej bitwie nie było to ustalone i powstawały pewne spięcia ;P

Napisano

Może pozwolić na korzystanie z wszystkiego tylko trzeba się przyznać do pełnej programologii, generatorów itp. W końcu żeby otrzymać fajne nakrętki z generatora też trzeba się nagłowić ;) A jak ktoś zostanie przyłapany na zatajaniu to... dożywotnia dyskwalifikacja. :)

Jak będzie jakiś fajny temat to może i ja wezmę udział.

Napisano

RK: głowa nas nie boli ale ZNPM się zaczął... więc sam wiesz :P

 

fikołek: dobrze że przypominasz. faktycznie był problem z takimi rzeczami. postaram się aby w tym regulaminie było jasno określone czy można korzystać z generatorów i modeli wcześniej zrobionych czy nie. chociaż co do tego drugiego to jest problem. przykładowy Hitman: co jeśli robisz pistolet a masz już gotowego Hitmana z poprzednich projektów... tutaj jest problem bo to główna postać która powinna być stworzona od podstaw w obecnej bitwie a nie wcześniej gdzieś w przeszłości. trzeba być fair play :)

 

ferelek: oczywiście, że trzeba będzie podać wszelkie dane dot. generatorów etc.

 

Ogólnie poczekajcie jeszcze trochę. Lista sponsorów jest coraz dłuższa, temat już jest, nagrody też są. musimy tylko ustalić rozkład i będziemy ruszać. kiedy? tego na razie jeszcze nikt nie wie, ale chodzą słuchy, że już niedługo :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Żeby nie zakładać nowego tematu... taka mała obserwacja- w żadnym razie nie wypominki pod adresem było nie było ciężko pracujących kolegów którym chce się to wszystko moderować ;). Kiedyś bitwy robiliśmy bez nagród, "za nać od pietruszki". Mieliśmy wpływ na wybór tematu, kolejne bitwy następowały po sobie w plus minus przewidywalnym terminie. Teraz- nie wiem, może to tylko moje wrażenie- "wymknęły się z rąk" i wszystko to zrobiło się bardzo "dęte". Wielkie nagrody, tematy "edukacyjne i ambitne", terminy trudne do przewidzenia... dziwne to jakieś.

 

Ot- tak sobie gadam z braku barmana.

Napisano

Też zauważyłem, że jakoś rzadziej bitwy startują, rozumiem że po bitwie chce się odpocząć, ale ostatnio trwa to tyle, że ludzie zaczynają się niecierpliwić i wygrzebywać stare tematy z pytaniami kiedy nowa bitwa :)

IMO powinny być ze dwie bitwy w roku i jakoś tak w tym samym czasie co roku startować :)

 

 

---------

I trochę z innej beczki

 

Tak mi się przypomina z poprzedniej bitwy, że dobrze będzie za wczasu jasno podać przy następnej bitwie:

 

dokłaną godzinę oddania prac

np. do 15.09.2009 do godz. 23:59:59

 

Dokładna, jasno napisana rozdzielczość podana w pixelach (ważne słowo, słowo klucz, powtórzę je raz jeszcze :)) pixelach

czyli min 1200 px na krótszy bok etc. zawsze byly problemy z przeliczaniem na pixele, generalnie to mi też ciężko się myśli w niepixelach :)

 

Finalna praca musi trafić do tej a tej godziny i być umieszczona w pierwszym poście z opisem PL/ENG i wersją Hires do druku albo i nie :) Wtedy wersja Hi res musi trafić w X dni od zakończenia bitwy czy coś takiego

o północy prace będą zbierane z wątków jeśli ktoś nie spełnia któregoś warunku to "out" :)

 

O i się jeszcze zapytam o te nieszczęsne Desert Eagle dla Hitmana :) czy można będzie użyć starego modelu kiedy nie gra on głownej roli a występuje jako tło/ dopełnienie całości etc. i tutaj dobrze będzie dać ograniczenie np. 2 proste modele lub 1 lepsiejszy czy coś takiego :)

 

mi też się trochę nudzi :P

Napisano

oi !

 

No ja tez sie zgadzam, ze kolejna bitwa byla by fajna niespodzianka!

Nastepnie jak pisze RK po co zawracac sobie glowe nagrodami, bez nich tez sa emocje, liczy sie dobra zabawa a przeciez zlota galeria i gwiazdka nad avaterem rozniez sa nagrodami(sponsorow szukac nie trzeba).

Sonda z tematami tez jest dobrym pomyslem, przynajmniej wiecej osob moze wystartowac.

 

takie moje zdanie, pozdrawiam.

Napisano

Widocznie trudno, a może to było narzucone przez sponsorów - nie wiem, nie znam się. Fajnie by było po prostu, gdyby zrobić obie kategorie na raz, bo czasem ilustratorzy też chcą się polansować ;)

Napisano

Jakby bitwy były za często straciły by swój bitewny charakter ;) Co za często to nie zdrowo...

 

Łatwiej jest oceniać jedną kategorie. Przy dwóch dochodiz problem jak ocenić takie prace. Czy konfrontować 2D i 3D ze sobą czy osobno. Jeśli osobno...to zwyciężają dwie prace...no i dochodzą dwie wygrane...itd, itp. Ligistycznie to raczej trudniejsze...

Napisano (edytowane)

Kiedyś było kameralnie i wszyscy byli happy. :)

Bitwa raz na rok to optimum, nie za często, nie za rzadko.

3D i 2D, to mus, dawniej nie było z tym problemów.

Jeśli sponsorowi się to nie podoba, to nam się sponsor nie podoba.

Nagrody... Imo najwyższa nagroda to powinien być jakiś średniej klasy tablet czy tańsze oprogramowanie. Te wszystkie praktyki, to imo przesada. Ja musiałbym taką nagrodę oddać komuś, bo mnie to średnio interesuje.

Oprogramowanie, materiały pomocnicze, dobre samouczki i drobny sprzęt będą aż nadto wystarczające.

A myślę, że bitwę ze skromniejszymi nagrodami łatwiej jest zorganizować.

Te angielskie opisy... Mam nadzieję, że moderatorzy się nie obrażą, ale to oni powinni robić. ;)

To jest krajowe forum, użytkownik umieszcza opis po polsku, a jeśli w jury jest obcokrajowiec, to moderator wyznaczony tłumaczy opis ograniczony do powiedzmy 200 znaków i po kłopocie. To nie mają być litanie, to forum graficzne, obrazek ma opowiadać historię.

Ah, jeszcze tematy. Brakuje tematów, które można rozumieć bardzo szeroko. CGTalk ma zawsze świetne tematy, przy których praktycznie każdy może coś w swoim stylu i zgodnego z własnymi zainteresowaniami wydziergać.

Ostatnie "porachunki" (czy jakoś tak) były niczego sobie, choć dalej to nie to samo co na CGTalk. Wiem, że temat to nie prosta sprawa, więc tak tylko ględze.

Edytowane przez RA
Napisano

Stanowczo proszę o to aby bitwa nie była często. Raz na rok to jest akurat. Za dużo sięna nią czeka i starają się wszyscy aby była za często, straci całą magię. JA jak jest bitwa to na forum czuję jakby były święta, nie wiem czy tylko ja tak mam

Napisano

Ej- to zróbmy raz na dwa lata ! Albo raz na pięć ! Będzie jeszcze bardziej świątecznie. Przy okazji wetknijmy sobie w ... jemiołę a na ... bombki bo bez tego bitwa straci klimat !

Napisano

RK, ależ Ty zachłanny jesteś... Poczekajmy z bitwą do następnej wizyty komety Halleya i zróbmy bitwę "Wszyscy Bierzemy Się Za Ręce I Podziwiamy Kometę Halleya". Będzie super zabawa, póki ktoś nie zrobi Komety Harleya...

Napisano

Nie no jedna bitwa na rok to jednak imo za mało ;)

ale dwie to już by wystarczyły 2 miesiące się walczy 4 odpoczywa ;) i kolejna walka :)

ewentualnie 3 ale to już max

takie moje zdanie

 

A odnośnie nagród to też nie jestem zdania że są najwazniejsze :) w bitwie lubię to, że jest bardzo motywująca do pracy i można się dużo nauczyć :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności