Skocz do zawartości

Wiz 3d: sklep komputerowy


heaven

Rekomendowane odpowiedzi

witam. siara mi troche pokazywac ta wizke no ale chcialem poczytac komentarze zeby wiedziec na co zwracac uwage nastepnym razem.

 

co do samych renderow to nadal jestem z siebie troche srednio zadowolony. pewnie da sie z tego wiecej powyciagac. AA sie syplo po dodaniu sharpena w szopie.

 

 

 

ispot1av1.th.jpgispot2tb8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Daj na szybce tabliczke REMANENT i bedzie, git :) bedzie argument na to ze pusto :) (by the way komputerowego sprzedu 3d za free online niebrakuje, mogles sie troche wysilic i poszperac:D pzoatym RA rozdaje za darmo macki ;).

 

Co do uwag,- na interiorach bardzo sie nie znam, ale 3 rzeczy raza jak jasna cholera - brak camera corection, absolutna czern, ktora wystepuje tylko w "teorii", oraz napis, komputronik wyglada jakby chcial a nie mogl...

 

poza tym dodam jescze ze brak odbic w szybach - a mzona bylo przeciez isc do byle jakiego hiperstore, pstryknac fote rzucic w odbicia, dac noise na szybe i gitara...

 

Bardzo duzo niedorobek - w sensie jakby ci sil zabraklo zeby to skonczyc...

najpierw trzeba dzielo doprowadzic do konca, potem pokazywac (nie mowie o technicznie poprawnym oswietleniu czy shderach- poprostu dokonczyc) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro "AA sie syplo po dodaniu sharpena w szopie." mam na to radę:

NIE DODAWAĆ SHARPENA W SHOPIE.

A teraz rody o które prosiłeś:

 

- Nie wiem jak udało ci się tak krzywo ustawić kamerę. Znaczy wiem tylko nie mogę sobie wyobrazić jak mogłeś to zrobić celowo. Sklep się wali. Użyj niejakiego camera correction albo w vrayu vertical shift żeby wyprostować ściany.

 

- Nie istnieją idealnie nasycone kolory. przynajmniej nie w czymś co nazywamy realnym światem. W związku z tym proszę zmień kolor ścian na lekko szary. ALBO dodaj mu jakąś właściwość fizyczną taką jak np: reflekcja. Wszystko odbija światło.

 

- Niby taki komputronik a same Jabłka.

 

-Widziałem tą wizkę jakiś miesiąc temu tak więc morał z tego taki że przez ten miesiąc nie zastanawiałeś się co by tu zmienić tylko czy dać to do FW czy nie.

 

Moja rada:

Masz oczy. Weź ołówek, kartkę papieru.

Patrz na obrazek i spisuj każdą jedną rzecz która ci nie pasujem, wygląda brzydko lub czegoś brakuje. Potem taką listę jak paciorek poprawiaj w maxie. W momęcie gdy nie będziesz w stanie sporządzić takiej listy możesz uznać pracę za zakończoną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja dorzucę parę groszy. Nie podoba mi się oświetlenie. Jest go za dużo. Te lampki przy ścianach chyba za mocne światło dają i są dziwnie ułożone na ścianie tylnej. Nie wiadomo co tak naprawdę oświetlają. W sumie jakbym chciał zobaczyć coś na lapku to widziałbym tylko odbicia świateł w nim. Druga sprawa to kolory. Przydałby się inny na sufit i inny na ściany. Mógłbyś też podłogę zrobić z innych płytek a nie te same co na zewnątrz. Dodatkowo sieje ona swoim kolorem na resztę ścian przez co robi się mydlano. Więcej już koledzy napisali co i jak.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rendering kiepski. Napis komputronik wygląda jakby.... w corelu zrobiony. Za jasno jest, za pusto. Reklamy iPodów na ścianach po prawej dziwnie wyglądają - jakby zwrócone w kierunku kamery albo to tylko takie moje odczucie. Drewniany regał i stoły dają wrażenie, że sprzedaje się tutaj sprzęt kuchenny - lampy wyglądają jak okapy ;) Może lepiej byłoby zrobić sklep ze sprzętem kuchennym? Po prostu mam wrażenie że to rodzaj niepraktycznej kuchni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada:

Masz oczy. Weź ołówek, kartkę papieru.

Patrz na obrazek i spisuj każdą jedną rzecz która ci nie pasujem, wygląda brzydko lub czegoś brakuje. Potem taką listę jak paciorek poprawiaj w maxie. W momęcie gdy nie będziesz w stanie sporządzić takiej listy możesz uznać pracę za zakończoną.

 

Kurde to jest naprawde dobre, warto zapamietac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystko zostało już napisane wyżej, ja jednak dodam od siebie że musisz się zdecydować czy to design apple czy zwykłego który można znaleźć w każdej galerii handlowej.

Moim zdaniem Apple to zdecydowanie nie drewno. Mieszanka szkła, aluminium, plastiku była by ok. Brakuje mi tutaj pomysłu na ten sklep.

 

P.S Co się dzieje nad napisem "Komputronik" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. udalo mi sie osiagnac tyle :)

 

Witam serdecznie,

Chcielibyśmy wystawić Pana pracę na wystawie w naszym salonie w Poznaniu i Bielsko – Białej. W związku z tym potrzebowalibyśmy Pańską zgodę na wystawienie prac oraz wersję pracy w lepszej jakości, aby można ją było wydrukować w większym formacie – około A1, A0.

Będę wdzięczna za przesłanie lepszych wersji oraz za wyrażenie zgody na wystawienie pracy.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak poprzednicy, bez urazy ale to jest naprawde bardzo slabe...

I modele i oswietlenie i rendering i sam projekt (projekt moze i dobry ale ukazany tak, ze nie wiadomo w ogole nic).

Ale optymistycznie zakoncze: patrzac na twoj wip swojego pokoju z cala pewnoscia za miesiac/dwa popatrzysz na ten sklep i pomyslisz "jak ja to moglem pokazac na forum?":)

 

a tak btw. sa gdzies pokazane prace konkursowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety niegdzie niema pokazanych prac.

 

polshai, ja juz jak dawalem to sie zastanawialem czy dac czy nie. wiedzialem ze slabe ale niemialem sil do tej pracy juz. w kazdym razie mam jakis wyroznienie.

 

mam pytanie.

musze wyrenderowac renderki 2500x3500 . maja miec min 300dpi. gdzie sie to dpi ustawia bo sie nieznam ? potrzebuje szybkiej odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. dzieki za rady. niestety mam jeszcze gdzies 24 godziny na wyrenderowanie sceny i nie wiem czy zdaze wyrenderwowac. renderuje sie juz 14 godzin i narazie mam kilka procent wyrenderowane :/ lc i wszystkie passy juz zrobione ale ostatniej fazy niezdaze chyba zrobic :/ jesli by ktos mogl z szybszym kompem wyrenderowac i wrzucic plik *.png na [email protected] to bylbym wdzieczny bardzo. renderuje prace ale nie wiem czy dam rade sie uwinac z czasem.

 

ps. mam athlona 64 2800+

 

scena: ttp://rapidshare.com/files/131982669/sklep14--.rar

tekstury: http://rapidshare.com/files/131991927/tekstury.rar

plik z ustawieniami do vraya: http://rapidshare.com/files/132012965/ustawienia.rps

 

 

uzywam maxa 9 + vray 1.5 SP1

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec jest taka sprawa. Zaoferowałem zrobienie renderingu koledze heaven. I zaczęło się liczenie. Liczyło się parę godzin aż do chwili kiedy przez chwile nie miałem prądu w domu... :/ Czy ktoś mógłby to mu zrenderować?? Straszna lipa z moim renderingiem wyszła... Ale nie moja wina. A na core duo nie zdążę do jutra wyrenderować raczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyrenderowanego nie mam, nie mam nawet sciagnietej sceny. mam wolna moc na xeonie 2 x 2,4 jak bys chcial to moge puscic.

p.s.

po co zapisujesz to w 3 plikach. wystarczy zrobic archive tej sceny i zapisze ci wszystko w jednym pliku zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sie z odpowiedzią spóźniłem :( a wystarczyło wyrenderować tak jak się da i powiększyć w psie pewną techniką skota kellby Ale dupa blada... Na biede by stykło.

 

...a jaka to technika? może innym się przyda w przyszłości :]

 

ja jestem z poznania Heaven napisz kiedy te prace będą wisieć to podskocze i pstryknę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sie z odpowiedzią spóźniłem :( a wystarczyło wyrenderować tak jak się da i powiększyć w psie pewną techniką skota kellby Ale dupa blada... Na biede by stykło.

Też jestem ciekaw co to za technika. To chyba jakaś wielka rewolucja! Nie trzeba będzie już potężnych wieloprocesorowych maszyn do renderowania tylko się wyrenderuje obrazek wielkości znaczka i powiększy do A3/300 dpi i będzie super jakość. Już się nie mogę doczekać tej techniki scotta kellby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam_m jak masz zamiar drwić to lepiej sobie odpuść każdy głupi wie że rewelacji jak z Rendera nie będzie no ale są jeszcze ludzie widać którzy muszą wtrącić głupie teksty... (ile ty masz lat że nie wiesz o tym?) Pozatym ta technika jest przeznaczona do edycji zdjęć więc jak się sprawdzi w 3d to nie mam pojęcia. Chodzi bynajmniej o zmianę na dwuścienne wyostrzanie czyli bicubic sharpen w image size czyli wielkość obrazka. I zwiększenie dpi do 360. no i rozmiarek jaki tam chcecie (bez przesady). Przed powiększaniem warto dokonać reszty edycji łącznie z lekim wyostrzeniem ale nie maską żeby halo sie nie zrobiło. Reklamacje do Scota jak coś mi zdjęcia wmiare wyszły i ja się ciesze z tej prostej techniki.

 

Podejzewam ze co 2 ja zna :D przeciez tą ksiązke to ma każdy

Edytowane przez Robert B.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak tylko z ciekawości zapytam mebelki to Twój projekt? Strasznie podobne do mebli z iSpot-a.

Ta witryna też mi znajomo wygląda. Identyczną właściwie kiedyś wizualizowałem dla koleżanki.

Pozdrawiam

Edytowane przez Arthi76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi bynajmniej o zmianę na dwuścienne wyostrzanie czyli bicubic sharpen w image size czyli wielkość obrazka. I zwiększenie dpi do 360. no i rozmiarek jaki tam chcecie (bez przesady). Przed powiększaniem warto dokonać reszty edycji łącznie z lekim wyostrzeniem ale nie maską żeby halo sie nie zrobiło. Reklamacje do Scota jak coś mi zdjęcia wmiare wyszły i ja się ciesze z tej prostej techniki.

 

Podejzewam ze co 2 ja zna :D przeciez tą ksiązke to ma każdy

 

 

Interpolacja dwusześcienna o której piszesz polega na wykreowaniu nieistniejących pikseli z ich sąsiednich. Przykład który podałeś bicubic sharpen stosuje się do pomniejszania zdjęć a nie powiększania, gdyż powiększenie wiąże się ze znaczącą utrata jakości http://www.fotosite.pl/artykuly/cyfrowa-ciemnia/przygotowanie-zdjec-dla-www-i-fotolabow.html.

 

Na drugi raz zastanów sie czy piszesz prawdę, zanim zaczniesz innych obrażać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda a tu zonk jak można tym powiększać zdjęcia a jednak :D nie wierzysz to poczytaj książki a nie internet w którym piszą co im ślina na jezyk przyniesie....

 

I sam się zastanów a jak dalej będziesz udowadniał że nie można rzeczy wykorzystać inaczej to ci zeskanuje książkę... bo raczej plakatu ze ściany ci nie zdejmę. Pozatym wiesz że młotkiem wyjmiesz gwoźdź? Wystarczy kupić dobry młotek a niby do przybijania...

 

poza tym nie chcesz nie korzystaj kto ci każe! mi ta metoda leży

Edytowane przez Robert B.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A algorytm bicubic nie jest przypadkiem domyślnym używanym przy powiększaniu grafiki w Photoshopie?

Poza tym do powiększania zdjęć/renderów polecam program PhotoZoom. Kilka algorytmów do wyboru i naprawdę daje radę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiem twierdzić, że bicubic sharpen bardziej kaszani krawędzie niż zwykły bicubic. już lepiej sprawdza się smooth, ale obrazek po tym wygląda jakby go ktoś sharpen mask pojechał za mocno.

 

generalnie i tak ta technika sprawdza się w małych powiększeniach więc nie ma sensu drążyć tematu i wzajemnie jeździć po sobie panowie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od siebie dodam jeszcze tylko to:

 

http://merlin.pl/Fotografia-cyfrowa-Edycja-zdjec-wyd-IV_Scott-Kelby/browse/product/1,596387.html

 

Co do metody to też się zdziwiłem ale postanowiłem zrobić sobie tą metodą plakat i wyszedł lepiej niż poprzedni który robiłem inną tą podstawową. zauważę tylko że przy 360 dpi a nie 300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności