Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

fastfood w stylu elektro... popełniony na CRT na starej miejscoowce ;) wsumie ok 4h zablokowałem w shape'ach pare ukłdzikoowkoow "kwadracikoow" normalnie jakie to było proste.. a jednak wcześniej o tym nie pomyślałem ..chyba musze zmienić temat.. bo ten staje sie zbyt leniwy

 

deew.jpg

  • Odpowiedzi 599
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spoko..pierwszy obrazek taki ładny, jakby nie twój ;], ale przygasił bym lekko to drzewo bo włazi na 1wszy plan, no chyba że ono jest na pierwszym;)

Napisano (edytowane)

Coraz ciekawsze prace Sick.

Typu z maczuga ma bardzo dobra palete kolorow, a pan samuraj to chyba wiem kim inspirowany, ziomek swietnie operuje w srodtonach .

 

Odnosnie Blazna? strzelilem szybki over, coby nakreslic swoj punkt widzenia.

 

A teraz ide spac bo juz 5:36 -.-'

 

sickc.jpg

 

EDIT: Aha mam pytanie, czy pracujesz na laptopie? Dlaczego pytam, juz mowie.

W Niektorych pracach masz typowe objawy slabego kontrastu i wyblaklych kolorow.

 

Zobacz sobie na moja wersje i porownaj ze swoja na jakims "normalnym" monitorze.

 

132haq.jpg

Edytowane przez ICE
Napisano

ichigo? a co to ichigo :/

 

tak pracuje na laptopie i zbieram sie do kupna nowego .. czasami masteruje pracki na crtku[17 calowy,m hheh] na inne bazie a czasami na eizo w robocie ..ale głownie laptop wolny jak cholera ale jeszcze musze sie na nim przemęczyć ..i narazie nie planuje stacjonarki predzej cintiqu kupie niz stacjonarny na baze...

 

podmaloowki typa nie rozumiem ..

a kontrast drugie faktycznie wyglada lepiej... ale to pracka raczej zabawa z shape'ami photoshopa niz z kolorem valorem.. i resztą po prostu tworzyłem sobie shapy i przy okazji cos tam nadziabałem..

 

zeby nie było pustych

wwww-1.jpg

Napisano

Płaaaski trochę stwór :) I taki sztywny trochę. Fajnie by było gdybyś dodał jakoś podłoże (lekko zasugerować walorem). Znowu concept mi się podoba. Ciekawie Ci te potworki ostatnie wychodzą.

Napisano

Swietnie radzisz sobie z anatomia, zazdroszcze.

Masz jednak jeszcze problem z balansem/waga/punktem ciezkosci.

 

Nie mniej jednak ostatnie 2 prace bardzo mi sie podobaja.

Napisano

to ja powiem inaczej (o ostatnim upie)

babeczka wygląda jakby ją kołem rozciągali: szyja, biodra, nie mówiąc o piersiach, ręka za mała i jakaś taka sztywna

fragmenty, detale wybitnie ok

Napisano (edytowane)

... i tak *************

 

 

laska ma krok gaci nisko, daje to troche do jej maje'statycznej rozciągłości, a po za tym jak zwykle ..

itkdz.jpg

Edytowane przez n-pigeon
Wulgaryzmy
Napisano

babeczka z 516 szyja mocno długa chyba że taka konwencja jakiejś fanatasy rasy(trochę do navi z avatara mi podchodzi wydłużony tułów i szyja) i noga prawa płaska biodru/ brzuch dziwnie skręcone (jak dla mnie ofc), no i trochę odcięta się wydaje od powietrza w którym się znajduje, ale nie będę się mądrzył bo mam zaległości w tym temacie ;]

dawno nic nie wrzucałeś widzę że zaczynasz nadrabiać ;)

Napisano

hehe co racja to racja ;], u wielkich to czasem było jeszcze podyktowane umiejscowieniem obrazu rzeźby itp.

a ludzie są różni to fakt i nieraz się sam wkurzałem, jak mi to było wytykane (ofc jeśli nie spartoliłem konkretnie wszystkiego ;])

a wrzucać to byś mógł, chyba ze na blogu wrzucasz, ale mi tutaj wygodniej patrzec ;P

Napisano

tworzysz chyba nową rasę z długim tułowiem i króciutkimi rączkami, jak dla mnie brak u ciebie ostatnio solidniejszej konstrukcji rysunkowej(tzn elementy w oderwaniu od całości sa ok, ale po złożeniu do kupy trochę groteską trącą bez urazy ofc), pokryte to jest fajnym stylem (kolorem itp.) więc jescze nie jest tragicznie w odbiorze, ale na twoim miejscu wiecej bym od siebie wymagał,

ostatnio stosujesz zagrania rodem z egiptu gdzie część obrazu jest en face (lub 3/4) a część z profilu co generuje nienaturalną połamana anatomię, w sumie nie wiem dlaczego nikt ci wprost tego nie napisze, ale tak mi się wydaje, (no chyba ze wszystko świadomie i w jakimś celu którego nie rozumiem)

 

btw ten ostatni gościu wygląda jakby niósł tą rurę na głowie i próbował utrzymywać ją w równowadze

Napisano

Roznorodne historie opowiada twoja teczka. Przejrzalem kilka stron wstecz i tak jak sie bawisz ksztaltami, luznymi brushami to swiatlo raczej z musu wkladasz. Trawa zielona, stwor jakis ciemny, niebo niebieskie - strasznie schematyczne podejscie, ktore splyca to co ci sie uda fajnie osiagnac. Wydaje mi sie ze jesli tlo docelowo ma byc shitowate (brutalne okreslenie, ale widac ze sie nie przykladasz) to lepiej go nie dawac w ogole. No i strasznie w oczy kole wywazenie postaci. Anatomia jest w miare dobra, ale struktura na ktorej siedzi jest troche sztuczna. Np stopy i nogi tej lasii powyzej sa rownolegle, reka pod katem prostym, druga natomiast pod katem 180 stopni, na nadgarstku ma chyba jakis stabilizator a na szyi kolnierz ortopedyczny. Widac jak nic umysl scisly, a nie ma sie co tak spinac! Krotko mowiac, gdybys pozwolil sobie na staranniejsze podejscie do swoich prac to rezultaty same by przyszly.

Napisano
Ja bym tak sick'a ostro nie krytykował bo zaraz wam pojedzie po waszych matkach... :/ Ale i tak zgadzam się z przedmówcami, brzydka ta "anatomia".

ano zauwazyłem taką tendencję do odstraszania u Sicka

podziwam ogrom pracy itd. (ostatnio troszkę jakby mniej wrzuca ale mozliwe że komercyjnie więcej o wiele płodzi), ale ostatnio jak dla mnieidzie to w złym kierunku jak wyżej napisałem i dlatego postanowiłem interweniowac xD

Napisano

-nowy generyczny brush air-brush

-nowy generyczny brush chalk [dynamicznie sie scierający jak "węgiel"]

-nowe ustawienia brusha troche tego jest i chyba jeszcze nie wszystko działą tak do końca :p

- nowy filert oil paint

- nowy effekt blur [DOF]

-nowe ustawienia wektorów [ jak w ilustratorze wkońcu] ale chyba znikła maska vektorowa co mi sie nie podoba ale w zamian jest edytowalna linia tzw. outline

-nowy efekt layer ale jeszcze chyba nie działą do końca coś o nazwie color look up czy coś takiego..[niepmietam teraz]

oo i nowy fotoszop jest czarny heeh jak nowyu spiderman tzn. są 4 prestey koloru.. narazie tyle zauważyłem tak ogólnie

Napisano

RaVirr ..moze i ciekawe ale goowno warte...ostatni raz bawie sie brsuhami w phoszopie ,strata czasu [5 lat starczy hehe]

 

emmilius ...jak dla kogo ..mi sie podoba update bardzo ,szczególnie vektory wkońcu ruszone co do tych art bruszy to ...fajna pierdoła ..fajna jest wsumie [na razie] dla mnie -,jedna rzecz - nazywa sie projekcja [ustawienia brusha];gdy właczysz tą/tę funkcję każdy stary brush mapuje sie pod tilt wacom pena i to jest kreatywnie/owocne heeh ...przynajmniej ja widze w tym potencjał..

Napisano

ale tu sie duzo dzieje w teczce :)

fajne te stwory Ci wychodzą, ale prezentacja stwora bez tekstury na tle z wyostrzoną teksturą jest złym pomysłem - stwór wydaje sie wtedy z gliny.

 

babeczka z posta: #522 jest fajnie wyrenderowana, ładny detal, ale poza i anatomia leży i kwiczy. Czasem naprawde warto na początku namalować gołą postać, i dopiero potem ją ubrać. Wtedy ma się pewność że wszysystko jest ok z proporcjami i kształtami. szkoda dziubania detalu jeśli postać jako całość ma złe proporcje. nastepnym razem zanim zaczniesz renderować to upewnij się że wszystko z anatomią jest ok.

Napisano

nre2.jpg

 

telthona :*

 

Nilfheim jaka postprodukcja ? postproces ..to ruchome piaski;;; zaleznie od ochoty, zazwyczaj "postporodukcje" zaczynam juz na poziomie szkicu hehe.. jesli chodzi ci o ten efekt "video" jaki wrzuciłem na te dwie przedostatnie widokoowki to process jest prosty; selekcja [all] + przesunięcie na każdym kanale o pare pixli [nietety zapodałem to tylko na postaci stąd odcinka] / jesli chodzi o przepalenia to juz bardziej na wyczucie/ warstwy różniste.. kombinuj nie ma jednej drogi ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności