Sidre Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 (edytowane) CZeść!. Pozamieszczam tu swoje wypociny ... Pozdr. [ATTACH=CONFIG]85768[/ATTACH] Edytowane 30 Lipiec 2018 przez Sidre
miriam Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Witam na forum. Ciekawe prace, nie za wiele by coś napisać, aczkolwiek pierwszy z 3 podoba mi się najbardziej, 2 motyw już nieco oklepany, 3 dobry, brak określonej bryły, przez co obraz się "wypłaszcza", poza tym nie widzi mi się jego lewa ręka i lewa stopa. //Pozdr.
Sidre Napisano 2 Styczeń 2009 Autor Napisano 2 Styczeń 2009 dzięk, za koment .No to jadę dalej... poniższe prace zrobione przy użyciu farb w sprayu, aerografu, i akryli 200cmX300cm.
miriam Napisano 2 Styczeń 2009 Napisano 2 Styczeń 2009 MOC, szczerze mówiąc te mi osobiście bardziej do gustu przemawiają ;). //Pozdr.
Sidre Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 (edytowane) System dla kopytnych... to wynik mojej chorej głowy. I Zippo. Z Tutoriala powiem szczerze.i to dawno... Nie wiem co te prace wnoszą, ale wkrótce więcej... czekam na kommenty. Pozdrawiam. Edytowane 11 Styczeń 2009 przez Sidre
telthona Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 te komiksowe panienki troche wynaturzone, ale generalnie przyjemne dla oka :) myślę ze powinieneś iść w komiks. super przygotowane te szkice swoją drogą. podmalowywanie ołówka w PS fajnie wyszło. co do designu tego ostatniego potwora to jest przekombinowany na maksa. decyduj się co ma być mocną stroną designu: czy dziwna anatomia, czy dziwne proporcje, czy dziwne kończyny czy dziwne części mechaniczne zamiast kończyn. jak wybierasz wszystko na raz to wychodzi takie dziwne coś.
Sidre Napisano 1 Lipiec 2011 Autor Napisano 1 Lipiec 2011 (edytowane) dzięki za Twoje uwagi. edit: aczkolwiek muszę się przyprotestować przeciwko takiemu postrzeganiu designu. Mianowicie jeśli wybieram , kolumnę kamienną zamiast ręki to stwór nie może miec dziwnych proporcji? jeśli ma dziwne proporcje to nie może być z kamienia? takie postrzeganie ogranicza pole działania i nie mozna stworzyć czegoś nowego. A przecież prjektujemy twór wyobraźni - oczywiście powinien trzymać się zasad nas otaczających żeby był wiarygodny. Co do tego konkretnego przypadku to właśni zmieniam w nim kilka rzeczy - zobaczymy co wyjdzie. I dzięki za wskazanie kierunku w którym powiniennem iść ;) Edytowane 2 Lipiec 2011 przez Sidre
Rotcore Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 jaaa ale szybkie, ale szybko to wykonałeś.. hell yeah!!! Na poważnie to ostatnie jest obiecujące i najbardziej czyste kolorystycznie, jakbyś w tą stronę właśnie poszedł, nawet na miniaturce się dobrze prezentuje w przeciwieństwie do poprzednich gdzie jest kejos (czyt. chaos) kolorystyczny... pozdro
slabiak Napisano 9 Kwiecień 2012 Napisano 9 Kwiecień 2012 smietnisko najfajniejsze ;) troche nie w skali, bo wychodzi ze ten pojazd jest wysokosi niecale 2metry,
Sidre Napisano 11 Kwiecień 2012 Autor Napisano 11 Kwiecień 2012 (edytowane) @slabiak dzieki - racja te pojazdy ze złomowiska zaburzają skalę transportera. a tu taki wip, co to teraz nad nim siedze. i kolejny... pierwsze muchy i komary w sezonie w jeden dzien?! Edytowane 12 Kwiecień 2012 przez Sidre
Sidre Napisano 18 Kwiecień 2012 Autor Napisano 18 Kwiecień 2012 (edytowane) Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez Sidre osioła dodałem
Sidre Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Napisano 23 Kwiecień 2012 poranny speed. synek spi rano maxymalnie 2 godziny i wtedy mam czas . dzisiaj sie udało w 1h
kontur Napisano 23 Kwiecień 2012 Napisano 23 Kwiecień 2012 Na tej czaszce zupełnie nie potrzebnie dałeś te kawałki tekstury. Jeśli to speed to najważniejsze jest zaobserwować bryłę, światło i wzajemne relacje między obiektami. Jak na godzinę, to musiałeś nieźle zasuwać - fajnie wyszło (to chyba najlepsza z Twoich prac tutaj). Powodzenia dalej.
Sidre Napisano 13 Maj 2012 Autor Napisano 13 Maj 2012 dzieki kontur tu kolejne speedy koncert było słychać wszedzie i tak sobie posłuchałem. to po obejzeniu głębinowych potworasów . Dobra inspiracja - polecam. i tsp w temacie. pozdrawiam
Sidre Napisano 16 Maj 2012 Autor Napisano 16 Maj 2012 (edytowane) Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim. Edytowane 16 Maj 2012 przez Sidre
takashmen Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim. to bardzo dobrze że masz takie nastawienie, bo ono będzie cię zmuszać do dalszego dynamicznego rozwoju, tak trzymaj
mysz Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 ten tunel/kopalnia fajnacko całkiem wyszedł. używaj więcej textur, zdecydowanie lepsze efekty wtedy uzyskujesz ;d jak nie masz cierpliwości to dużo eksperymentuj, staraj się jak najszybciej skończyć z jak najlepszym efektem - to też jest droga, ja w ten sposób bardzo długo operowałem, wiele się nauczyłem a cierpliwość sama przyszła w końcu ;d
Sidre Napisano 11 Lipiec 2012 Autor Napisano 11 Lipiec 2012 dzięki koledzy, kilka screenów z gry która niebawem. takie podmalowywanie 3d, w sumie rzemieślnicze. i takie rózne inne posemaniacs 30s. i jeszcze bazgroły takie
Sidre Napisano 22 Sierpień 2012 Autor Napisano 22 Sierpień 2012 Cześć dziewczyny i chopaki to moze powinno poleciec do osobnej teczki do działu 3d - ale wydaje mi sie ze takie lepienie w sculptrisie ma wiecej wspólnego z poznawaniem kształtu i formy niz z vertexami, w każdym razie wrzucam pierwsze plasteliny. i taki szkic nad którym sobie posiedzę generalnie szukam, wciąż szukam , wydaje mi się ze się kręcę w kółko. Pozdro
polka dot Napisano 22 Sierpień 2012 Napisano 22 Sierpień 2012 nie przejmuj się - każdy kręci się w kółko, wkrótce dostrzeżesz przełom. bardzo fajne szkice twarzy i szybkie pozy
Coyote Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 zwracaj większą uwagę na proporcje jak malujesz :) każdy ma dołki i mysli ze błądzi po omacku czasem warto zmienić medium popróbować nowych rzeczy, przede wszystkim cisnąć dalej szukać i myśleć o tym problemy same sie nie rozwiążą a rysowanie/design to "problem solving" ;)
COR Napisano 15 Wrzesień 2012 Napisano 15 Wrzesień 2012 Fajne rzeczy tutaj widzę, co prawda jak już mówił Coyote są braki w proporcjach, za to fajnie działa ekspetymenty z technikami, i luz krechy.
Sidre Napisano 23 Wrzesień 2012 Autor Napisano 23 Wrzesień 2012 Dziekuje Wam bardzo za odpowiedzi. Tym razem chciał bym zwrócić Waszą uwagę na ogłoszenie które potencjalnie może zainteresować każdego z Was. Zapraszam http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=85504&p=1122087#post1122087 no i szkicyk
ICE Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 Wiesz co mnie drazni w twoich pracach? Bardzo czesto naduzywasz wyostrzania, przez co za duzo elementow na pracy "walczy" o uwage widza.
Sidre Napisano 24 Wrzesień 2012 Autor Napisano 24 Wrzesień 2012 Dzieki ICE, mam nadzieje że za bardzo się nie rozdrażniłeś bo wrzucam tego więcej. Tak serio to masz racje i wiem ze to błąd ale czasami tak szkoda coś ukryć , zeby coś pokoazać - chciało by sie tak wszystko naraz uwydatnić. Powinno przejść mi z czasem. ...tymczasem. Pobojowisko koleżka w lesie i koniki wraz z wariacjami na ich temat
kamesanin Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 koleżka daje radę:) koniki też... tylko ten ostatni przez tą grzywę wygląda jak by miał gigantyczny łeb, ale ja się na ssakach kopytnych nie znam:)
ICE Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 Wiesz co, tutaj po prostu pasuje stare haslo: co za duzo, to nie zdrowo, bo samo wyostrzanie jest fajnym trickiem. Stworz sobie na sam koniec nowa warstwe ze wszytskimi poprzednimis calonymi ( ctrl+alt+shift+e ) uzyj na nim wyostrzenia, stworz maske i "zamaluj" miejsca ktore nie powinny skupiac uwagi. Ciao ragazzo.
Sidre Napisano 9 Październik 2012 Autor Napisano 9 Październik 2012 (edytowane) Dzieki. Wrzucam taki obrazek zainspirowany jednym z dzieł Mayk'a, oczywiscie nie ma co porównywac nie ma tu tej lekkosci i troche sie zamotałem czasami glownie z kolorami, ale wrzucam. Dzieki za inspirację ! Edytowane 9 Październik 2012 przez Sidre
Pegazord Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 Fajnie naszkicowany wrak ale wydaje mi się, że brakuje jakiejś wyraźnej perspektywy powietrznej przez co nie czuć głębi. Niby jest blur ale zobacz, że drzewa na pierwszym planie nie różnią się wcale od tych w tle. No i na twoim miejscu zrezygnowałbymz tych efektów i ostrych tekstur i bardziej jechał plamami tak np jak masz w pierwszej stronie teczki na ostatniej pracy. Nie spiesz się z wrzucaniem, korzystaj z refek. Nie wiem w sumie co tam więcej. pozdron
Sidre Napisano 31 Październik 2012 Autor Napisano 31 Październik 2012 (edytowane) Dzieki Pegazord za rade choć pacząc na poniższy przykład widać ze nie bardzo przełożyłem Twoją radę na działanie... toporny umysł mam ja, ale jade dalej (prace dedykuje serwisowi cgtextures.com :D )Pozdr Edytowane 31 Październik 2012 przez Sidre
gutekfiutek Napisano 1 Listopad 2012 Napisano 1 Listopad 2012 Tekstury teksturami poganiają, fotki poprzeklejane - ja bym na twoim miejscu odpuścił sobie tego typu pracę na później, jak będziesz miał terminy i dedlajny. Teraz usiądź i uczciwie coś narysuj - jak ci nie wyjdzie to znaczy że musisz się nauczyć. Zdjęciami na obrazku oszukujesz głównie siebie.
Sidre Napisano 11 Listopad 2012 Autor Napisano 11 Listopad 2012 Dzięki gutekfiutek, masz rację. Sprałem sobie głowę tutorialami wspomnianego na forum Shadiego, który ma świetne podejście do całej sprawy - nieco wywrotowe jak dla mnie ale .... odnalazłem spokoj - ide za nim :D pierwsza "praca domowa"
WojtekFus Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 Też go pokochałem za te tutoriale :D Ostatnia praca, bardzo na plus. Nie ma już problemu z brudnym kolorem (pewnie dlatego, że dobry underpainting zrobiłeś). Trochę jeszcze gdzieniegdzie ginie forma np. na pierwszym planie. Sama skała najbardziej smakowita. Też muszę trzasnąć jakieś studium na bazie jego tutków :)
Sidre Napisano 13 Listopad 2012 Autor Napisano 13 Listopad 2012 Dzieki Wojtku, zazdroszcze Ci motywacji i rytmu pracy. jadimy z martwą butelką po ochydnej nestea green
Sidre Napisano 13 Listopad 2012 Autor Napisano 13 Listopad 2012 (edytowane) Edytowane 20 Listopad 2012 przez Sidre
WojtekFus Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 Super. Wygląda lepiej od poprzedniego, ładnie dopracowałeś focal point i lepiej okiełznałeś brushe. Może troszeczkę za miękko potraktowałeś chmury i trochę odstają od reszty. W każdym razie, dobry kierunek. Mogę zapytać skąd bierzesz refki? Pssst. Mamy piątą część :D
Sidre Napisano 14 Listopad 2012 Autor Napisano 14 Listopad 2012 Dzieki :D no własnie obejrzałem. W 6 będą cuda. a refki od shadiego, a jaak!! http://www.shaddyconceptart.com/category/blogs/ai-class po kolei robie . Pozdr
WojtekFus Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Oj, będą, będą. O widzisz, nigdy tej strony u niego nie przewinąłem do końca. Świetne rzeczy :D Oj jutro sobie pomaluję, dzięki!
karola-j Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Moim zdaniem odmienne potraktowanie chmur dodaje im realizmu. Ile razy zdarza się, że chmury na żywo wyglądają na rozmyte, niemal jak potraktowane blurem? :D http://delimiter.com.au/wp-content/uploads/2011/04/clouds.jpg http://www.imgbase.info/images/safe-wallpapers/photography/sky/2538-photography_clouds_wallpaper.jpg http://www.climate4you.com/images/Clouds%20CirrusAboveFolldal%2020060922.jpg http://www.freefoto.com/images/46/03/46_03_1---Clouds_web.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Clouds_sicily.JPG Do reszty się zgadzam, ładnie operujesz pędzlami w tej pracy
WojtekFus Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Broń boże nie traktuję tego Pana jako boga, ale wydaje mi się, że odnośnie sposobu na traktowanie nieba ma rację. Dokładnie wypowiada się na ten sam temat w tym filmiku.
karola-j Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Różni artyści mają różne podejście do pracy. Jeden element przez inne osoby może być odbierany i interpretowany na dziesiątki sposobów. Jestem zdania, że chmury w tej pracy wyglądają dobrze i naturalnie, oczywiście Pan Shaddy i ty możecie być odmiennego zdania :) Grunt by nie wpadać w schematy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się