Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam na forum.

 

Ciekawe prace, nie za wiele by coś napisać, aczkolwiek pierwszy z 3 podoba mi się najbardziej, 2 motyw już nieco oklepany, 3 dobry, brak określonej bryły, przez co obraz się "wypłaszcza", poza tym nie widzi mi się jego lewa ręka i lewa stopa.

 

//Pozdr.

Napisano (edytowane)

System dla kopytnych... to wynik mojej chorej głowy.

attachment.php?attachmentid=60688&stc=1&d=1231704944

I Zippo. Z Tutoriala powiem szczerze.i to dawno...

attachment.php?attachmentid=60689&stc=1&d=1231704962

Nie wiem co te prace wnoszą, ale wkrótce więcej... czekam na kommenty.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Sidre
Napisano

te komiksowe panienki troche wynaturzone, ale generalnie przyjemne dla oka :) myślę ze powinieneś iść w komiks. super przygotowane te szkice swoją drogą. podmalowywanie ołówka w PS fajnie wyszło.

co do designu tego ostatniego potwora to jest przekombinowany na maksa. decyduj się co ma być mocną stroną designu: czy dziwna anatomia, czy dziwne proporcje, czy dziwne kończyny czy dziwne części mechaniczne zamiast kończyn. jak wybierasz wszystko na raz to wychodzi takie dziwne coś.

Napisano (edytowane)

dzięki za Twoje uwagi.

 

edit:

aczkolwiek muszę się przyprotestować przeciwko takiemu postrzeganiu designu.

Mianowicie jeśli wybieram , kolumnę kamienną zamiast ręki to stwór nie może miec dziwnych proporcji? jeśli ma dziwne proporcje to nie może być z kamienia?

takie postrzeganie ogranicza pole działania i nie mozna stworzyć czegoś nowego. A przecież prjektujemy twór wyobraźni - oczywiście powinien trzymać się zasad nas otaczających żeby był wiarygodny.

Co do tego konkretnego przypadku to właśni zmieniam w nim kilka rzeczy - zobaczymy co wyjdzie.

 

I dzięki za wskazanie kierunku w którym powiniennem iść ;)

Edytowane przez Sidre
Napisano

jaaa ale szybkie, ale szybko to wykonałeś.. hell yeah!!!

 

Na poważnie to ostatnie jest obiecujące i najbardziej czyste kolorystycznie, jakbyś w tą stronę właśnie poszedł, nawet na miniaturce się dobrze prezentuje w przeciwieństwie do poprzednich gdzie jest kejos (czyt. chaos) kolorystyczny... pozdro

Napisano (edytowane)

@slabiak dzieki - racja te pojazdy ze złomowiska zaburzają skalę transportera.

 

a tu taki wip, co to teraz nad nim siedze.

stoneskull2.jpg

 

i kolejny... pierwsze muchy i komary w sezonie w jeden dzien?!

stoneskull3.jpg

 

stoneskull4.jpg

Edytowane przez Sidre
Napisano

Na tej czaszce zupełnie nie potrzebnie dałeś te kawałki tekstury.

Jeśli to speed to najważniejsze jest zaobserwować bryłę, światło i wzajemne relacje między obiektami.

Jak na godzinę, to musiałeś nieźle zasuwać - fajnie wyszło (to chyba najlepsza z Twoich prac tutaj).

Powodzenia dalej.

Napisano

dzieki kontur

 

tu kolejne speedy

metallica_baas.jpg

koncert było słychać wszedzie i tak sobie posłuchałem.

magnapinna.jpg

to po obejzeniu głębinowych potworasów . Dobra inspiracja - polecam.

squid.jpg

i tsp w temacie.

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

skull2e.jpg

wnetrzekopalni.jpg

wodny.jpg

Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim.

Edytowane przez Sidre
Napisano

Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim.

 

to bardzo dobrze że masz takie nastawienie, bo ono będzie cię zmuszać do dalszego dynamicznego rozwoju,

 

tak trzymaj

Napisano

ten tunel/kopalnia fajnacko całkiem wyszedł. używaj więcej textur, zdecydowanie lepsze efekty wtedy uzyskujesz ;d jak nie masz cierpliwości to dużo eksperymentuj, staraj się jak najszybciej skończyć z jak najlepszym efektem - to też jest droga, ja w ten sposób bardzo długo operowałem, wiele się nauczyłem a cierpliwość sama przyszła w końcu ;d

Napisano

dzięki koledzy,

 

kilka screenów z gry która niebawem.

takie podmalowywanie 3d, w sumie rzemieślnicze.

66071810.jpg

44105760.jpg

79587147.jpg

66997364.jpg

i takie rózne inne

2003xl.jpg

111111sg.jpg

kobitya.jpg

posemaniacs 30s.

posemaniacs.jpg

posemaniacs4.jpg

i jeszcze bazgroły takie

bibliotekav2.jpg

tsps.jpg

tsp2.jpg

232zu.jpg

Napisano

Cześć dziewczyny i chopaki

 

christmasct.jpg

faces2.jpg

krowy.jpg

37600145.jpg

kwiatz.jpg

speeddm.jpg

to moze powinno poleciec do osobnej teczki do działu 3d - ale wydaje mi sie ze takie lepienie w sculptrisie ma wiecej wspólnego z

poznawaniem kształtu i formy niz z vertexami, w każdym razie wrzucam pierwsze plasteliny.

czaszkamix.jpg

glowamix.jpg

i taki szkic nad którym sobie posiedzę

obrazekmz.jpg

generalnie szukam, wciąż szukam , wydaje mi się ze się kręcę w kółko.

Pozdro

Napisano

zwracaj większą uwagę na proporcje jak malujesz :)

 

każdy ma dołki i mysli ze błądzi po omacku czasem warto zmienić medium popróbować nowych rzeczy, przede wszystkim cisnąć dalej szukać i myśleć o tym problemy same sie nie rozwiążą a rysowanie/design to "problem solving" ;)

Napisano

Fajne rzeczy tutaj widzę, co prawda jak już mówił Coyote są braki w proporcjach, za to fajnie działa ekspetymenty z technikami, i luz krechy.

Napisano

Wiesz co mnie drazni w twoich pracach? Bardzo czesto naduzywasz wyostrzania, przez co za duzo elementow na pracy "walczy" o uwage widza.

Napisano

Dzieki ICE, mam nadzieje że za bardzo się nie rozdrażniłeś bo wrzucam tego więcej.

Tak serio to masz racje i wiem ze to błąd ale czasami tak szkoda coś ukryć , zeby coś pokoazać - chciało by sie tak wszystko naraz uwydatnić.

Powinno przejść mi z czasem.

...tymczasem.

Pobojowisko

szkicpobojowisko2.jpg

koleżka w lesie

2409j.jpg

i koniki wraz z wariacjami na ich temat

horsesz.jpg

Napisano

Wiesz co, tutaj po prostu pasuje stare haslo: co za duzo, to nie zdrowo, bo samo wyostrzanie jest fajnym trickiem.

Stworz sobie na sam koniec nowa warstwe ze wszytskimi poprzednimis calonymi ( ctrl+alt+shift+e ) uzyj na nim wyostrzenia, stworz maske i "zamaluj" miejsca ktore nie powinny skupiac uwagi.

 

Ciao ragazzo.

Napisano (edytowane)

Dzieki.

Wrzucam taki obrazek zainspirowany jednym z dzieł Mayk'a, oczywiscie nie ma co porównywac nie ma tu tej lekkosci i troche sie zamotałem czasami glownie z kolorami, ale wrzucam.

Dzieki za inspirację !

planecrash2.jpg

Edytowane przez Sidre
Napisano

Fajnie naszkicowany wrak ale wydaje mi się, że brakuje jakiejś wyraźnej perspektywy powietrznej przez co nie czuć głębi. Niby jest blur ale zobacz, że drzewa na pierwszym planie nie różnią się wcale od tych w tle. No i na twoim miejscu zrezygnowałbymz tych efektów i ostrych tekstur i bardziej jechał plamami tak np jak masz w pierwszej stronie teczki na ostatniej pracy. Nie spiesz się z wrzucaniem, korzystaj z refek. Nie wiem w sumie co tam więcej.

pozdron

Napisano (edytowane)

Dzieki Pegazord za rade choć pacząc na poniższy przykład widać ze nie bardzo przełożyłem Twoją radę na działanie... toporny umysł mam ja, ale jade dalej (prace dedykuje serwisowi cgtextures.com :D )welcomebacku.jpgPozdr

Edytowane przez Sidre
Napisano

Tekstury teksturami poganiają, fotki poprzeklejane - ja bym na twoim miejscu odpuścił sobie tego typu pracę na później, jak będziesz miał terminy i dedlajny.

Teraz usiądź i uczciwie coś narysuj - jak ci nie wyjdzie to znaczy że musisz się nauczyć.

Zdjęciami na obrazku oszukujesz głównie siebie.

Napisano

Dzięki gutekfiutek, masz rację.

Sprałem sobie głowę tutorialami wspomnianego na forum Shadiego, który ma świetne podejście do całej sprawy - nieco wywrotowe jak dla mnie ale .... odnalazłem spokoj - ide za nim :D

pierwsza "praca domowa"

prev3e.jpg

Napisano

Też go pokochałem za te tutoriale :D Ostatnia praca, bardzo na plus. Nie ma już problemu z brudnym kolorem (pewnie dlatego, że dobry underpainting zrobiłeś). Trochę jeszcze gdzieniegdzie ginie forma np. na pierwszym planie. Sama skała najbardziej smakowita. Też muszę trzasnąć jakieś studium na bazie jego tutków :)

Napisano

Super. Wygląda lepiej od poprzedniego, ładnie dopracowałeś focal point i lepiej okiełznałeś brushe. Może troszeczkę za miękko potraktowałeś chmury i trochę odstają od reszty. W każdym razie, dobry kierunek. Mogę zapytać skąd bierzesz refki?

 

Pssst. Mamy piątą część :D

Napisano
Napisano

Broń boże nie traktuję tego Pana jako boga, ale wydaje mi się, że odnośnie sposobu na traktowanie nieba ma rację. Dokładnie wypowiada się na ten sam temat w tym filmiku.

Napisano

Różni artyści mają różne podejście do pracy. Jeden element przez inne osoby może być odbierany i interpretowany na dziesiątki sposobów. Jestem zdania, że chmury w tej pracy wyglądają dobrze i naturalnie, oczywiście Pan Shaddy i ty możecie być odmiennego zdania :) Grunt by nie wpadać w schematy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności