Napisano 31 Grudzie艅 200816 l CZe艣膰!. Pozamieszczam tu swoje wypociny ... Pozdr. [ATTACH=CONFIG]85768[/ATTACH] Edytowane 30 Lipiec 20186 l przez Sidre
Napisano 31 Grudzie艅 200816 l Witam na forum. 聽 Ciekawe prace, nie za wiele by co艣 napisa膰, aczkolwiek pierwszy z 3 podoba mi si臋 najbardziej, 2 motyw ju偶 nieco oklepany, 3 dobry, brak okre艣lonej bry艂y, przez co obraz si臋 "wyp艂aszcza", poza tym nie widzi mi si臋 jego lewa r臋ka i lewa stopa. 聽 //Pozdr.
Napisano 2 Stycze艅 200916 l Autor dzi臋k, za koment .No to jad臋 dalej... poni偶sze prace zrobione przy u偶yciu farb w sprayu, aerografu, i akryli 200cmX300cm.
Napisano 2 Stycze艅 200916 l MOC, szczerze m贸wi膮c te mi osobi艣cie bardziej do gustu przemawiaj膮 ;). 聽 //Pozdr.
Napisano 11 Stycze艅 200916 l Autor System dla kopytnych... to wynik mojej chorej g艂owy. I Zippo. Z Tutoriala powiem szczerze.i to dawno... Nie wiem co te prace wnosz膮, ale wkr贸tce wi臋cej... czekam na kommenty. Pozdrawiam. Edytowane 11 Stycze艅 200916 l przez Sidre
Napisano 1 Lipiec 201114 l te komiksowe panienki troche wynaturzone, ale generalnie przyjemne dla oka :) my艣l臋 ze powiniene艣 i艣膰 w komiks. super przygotowane te szkice swoj膮 drog膮. podmalowywanie o艂贸wka w PS fajnie wysz艂o. co do designu tego ostatniego potwora to jest przekombinowany na maksa. decyduj si臋 co ma by膰 mocn膮 stron膮 designu: czy dziwna anatomia, czy dziwne proporcje, czy dziwne ko艅czyny czy dziwne cz臋艣ci mechaniczne zamiast ko艅czyn. jak wybierasz wszystko na raz to wychodzi takie dziwne co艣.
Napisano 1 Lipiec 201114 l Autor dzi臋ki za Twoje uwagi. 聽 edit: aczkolwiek musz臋 si臋 przyprotestowa膰 przeciwko takiemu postrzeganiu designu. Mianowicie je艣li wybieram , kolumn臋 kamienn膮 zamiast r臋ki to stw贸r nie mo偶e miec dziwnych proporcji? je艣li ma dziwne proporcje to nie mo偶e by膰 z kamienia? takie postrzeganie ogranicza pole dzia艂ania i nie mozna stworzy膰 czego艣 nowego. A przecie偶 prjektujemy tw贸r wyobra藕ni - oczywi艣cie powinien trzyma膰 si臋 zasad nas otaczaj膮cych 偶eby by艂 wiarygodny. Co do tego konkretnego przypadku to w艂a艣ni zmieniam w nim kilka rzeczy - zobaczymy co wyjdzie. 聽 I dzi臋ki za wskazanie kierunku w kt贸rym powiniennem i艣膰 ;) Edytowane 2 Lipiec 201114 l przez Sidre
Napisano 13 Marzec 201213 l jaaa ale szybkie, ale szybko to wykona艂e艣.. hell yeah!!! 聽 Na powa偶nie to ostatnie jest obiecuj膮ce i najbardziej czyste kolorystycznie, jakby艣 w t膮 stron臋 w艂a艣nie poszed艂, nawet na miniaturce si臋 dobrze prezentuje w przeciwie艅stwie do poprzednich gdzie jest kejos (czyt. chaos) kolorystyczny... pozdro
Napisano 9 Kwiecie艅 201213 l smietnisko najfajniejsze ;) troche nie w skali, bo wychodzi ze ten pojazd jest wysokosi niecale 2metry,
Napisano 11 Kwiecie艅 201213 l Autor @slabiak dzieki - racja te pojazdy ze z艂omowiska zaburzaj膮 skal臋 transportera. 聽 a tu taki wip, co to teraz nad nim siedze. 聽 i kolejny... pierwsze muchy i komary w sezonie w jeden dzien?! 聽 Edytowane 12 Kwiecie艅 201213 l przez Sidre
Napisano 23 Kwiecie艅 201213 l Autor poranny speed. synek spi rano maxymalnie 2 godziny i wtedy mam czas . dzisiaj sie uda艂o w 1h
Napisano 23 Kwiecie艅 201213 l Na tej czaszce zupe艂nie nie potrzebnie da艂e艣 te kawa艂ki tekstury. Je艣li to speed to najwa偶niejsze jest zaobserwowa膰 bry艂臋, 艣wiat艂o i wzajemne relacje mi臋dzy obiektami. Jak na godzin臋, to musia艂e艣 nie藕le zasuwa膰 - fajnie wysz艂o (to chyba najlepsza z Twoich prac tutaj). Powodzenia dalej.
Napisano 13 Maj 201213 l Autor dzieki kontur 聽 tu kolejne speedy koncert by艂o s艂ycha膰 wszedzie i tak sobie pos艂ucha艂em. to po obejzeniu g艂臋binowych potworas贸w . Dobra inspiracja - polecam. i tsp w temacie. pozdrawiam
Napisano 16 Maj 201213 l Autor 艁api臋 sie na tym, 偶e oko艂o po艂owy poci膮gni臋膰 p臋dzlem jest zupe艂nie nie przemy艣lana i bardzo chaotycznie to wygl膮da. Jak zaczynam to ju偶 chce sko艅czyc, nie mam cierpliwo艣ci, og贸lnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego 偶e nie umim. Edytowane 16 Maj 201213 l przez Sidre
Napisano 16 Maj 201213 l 艁api臋 sie na tym, 偶e oko艂o po艂owy poci膮gni臋膰 p臋dzlem jest zupe艂nie nie przemy艣lana i bardzo chaotycznie to wygl膮da. Jak zaczynam to ju偶 chce sko艅czyc, nie mam cierpliwo艣ci, og贸lnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego 偶e nie umim. 聽 to bardzo dobrze 偶e masz takie nastawienie, bo ono b臋dzie ci臋 zmusza膰 do dalszego dynamicznego rozwoju, 聽 tak trzymaj
Napisano 16 Maj 201213 l ten tunel/kopalnia fajnacko ca艂kiem wyszed艂. u偶ywaj wi臋cej textur, zdecydowanie lepsze efekty wtedy uzyskujesz ;d jak nie masz cierpliwo艣ci to du偶o eksperymentuj, staraj si臋 jak najszybciej sko艅czy膰 z jak najlepszym efektem - to te偶 jest droga, ja w ten spos贸b bardzo d艂ugo operowa艂em, wiele si臋 nauczy艂em a cierpliwo艣膰 sama przysz艂a w ko艅cu ;d
Napisano 11 Lipiec 201213 l Autor dzi臋ki koledzy, 聽 kilka screen贸w z gry kt贸ra niebawem. takie podmalowywanie 3d, w sumie rzemie艣lnicze. i takie r贸zne inne posemaniacs 30s. i jeszcze bazgro艂y takie
Napisano 22 Sierpie艅 201212 l Autor Cze艣膰 dziewczyny i chopaki 聽 to moze powinno poleciec do osobnej teczki do dzia艂u 3d - ale wydaje mi sie ze takie lepienie w sculptrisie ma wiecej wsp贸lnego z poznawaniem kszta艂tu i formy niz z vertexami, w ka偶dym razie wrzucam pierwsze plasteliny. i taki szkic nad kt贸rym sobie posiedz臋 generalnie szukam, wci膮偶 szukam , wydaje mi si臋 ze si臋 kr臋c臋 w k贸艂ko. Pozdro
Napisano 22 Sierpie艅 201212 l nie przejmuj si臋 - ka偶dy kr臋ci si臋 w k贸艂ko, wkr贸tce dostrze偶esz prze艂om. bardzo fajne szkice twarzy i szybkie pozy
Napisano 23 Sierpie艅 201212 l zwracaj wi臋ksz膮 uwag臋 na proporcje jak malujesz :) 聽 ka偶dy ma do艂ki i mysli ze b艂膮dzi po omacku czasem warto zmieni膰 medium popr贸bowa膰 nowych rzeczy, przede wszystkim cisn膮膰 dalej szuka膰 i my艣le膰 o tym problemy same sie nie rozwi膮偶膮 a rysowanie/design to "problem solving" ;)
Napisano 15 Wrzesie艅 201212 l Fajne rzeczy tutaj widz臋, co prawda jak ju偶 m贸wi艂 Coyote s膮 braki w proporcjach, za to fajnie dzia艂a ekspetymenty z technikami, i luz krechy.
Napisano 23 Wrzesie艅 201212 l Autor Dziekuje Wam bardzo za odpowiedzi. 聽 Tym razem chcia艂 bym zwr贸ci膰 Wasz膮 uwag臋 na og艂oszenie kt贸re potencjalnie mo偶e zainteresowa膰 ka偶dego z Was. Zapraszam 聽 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=85504&p=1122087#post1122087 聽 聽 聽 no i szkicyk
Napisano 23 Wrzesie艅 201212 l Wiesz co mnie drazni w twoich pracach? Bardzo czesto naduzywasz wyostrzania, przez co za duzo elementow na pracy "walczy" o uwage widza.
Napisano 24 Wrzesie艅 201212 l Autor Dzieki ICE, mam nadzieje 偶e za bardzo si臋 nie rozdra偶ni艂e艣 bo wrzucam tego wi臋cej. Tak serio to masz racje i wiem ze to b艂膮d ale czasami tak szkoda co艣 ukry膰 , zeby co艣 pokoaza膰 - chcia艂o by sie tak wszystko naraz uwydatni膰. Powinno przej艣膰 mi z czasem. ...tymczasem. Pobojowisko kole偶ka w lesie i koniki wraz z wariacjami na ich temat
Napisano 25 Wrzesie艅 201212 l kole偶ka daje rad臋:) koniki te偶... tylko ten ostatni przez t膮 grzyw臋 wygl膮da jak by mia艂 gigantyczny 艂eb, ale ja si臋 na ssakach kopytnych nie znam:)
Napisano 25 Wrzesie艅 201212 l Wiesz co, tutaj po prostu pasuje stare haslo: co za duzo, to nie zdrowo, bo samo wyostrzanie jest fajnym trickiem. Stworz sobie na sam koniec nowa warstwe ze wszytskimi poprzednimis calonymi ( ctrl+alt+shift+e ) uzyj na nim wyostrzenia, stworz maske i "zamaluj" miejsca ktore nie powinny skupiac uwagi. 聽 Ciao ragazzo.
Napisano 9 Pa藕dziernik 201212 l Autor Dzieki. Wrzucam taki obrazek zainspirowany jednym z dzie艂 Mayk'a, oczywiscie nie ma co por贸wnywac nie ma tu tej lekkosci i troche sie zamota艂em czasami glownie z kolorami, ale wrzucam. Dzieki za inspiracj臋 ! Edytowane 9 Pa藕dziernik 201212 l przez Sidre
Napisano 10 Pa藕dziernik 201212 l Fajnie naszkicowany wrak ale wydaje mi si臋, 偶e brakuje jakiej艣 wyra藕nej perspektywy powietrznej przez co nie czu膰 g艂臋bi. Niby jest blur ale zobacz, 偶e drzewa na pierwszym planie nie r贸偶ni膮 si臋 wcale od tych w tle. No i na twoim miejscu zrezygnowa艂bymz tych efekt贸w i ostrych tekstur i bardziej jecha艂 plamami tak np jak masz w pierwszej stronie teczki na ostatniej pracy. Nie spiesz si臋 z wrzucaniem, korzystaj z refek. Nie wiem w sumie co tam wi臋cej. pozdron
Napisano 31 Pa藕dziernik 201212 l Autor Dzieki Pegazord za rade cho膰 pacz膮c na poni偶szy przyk艂ad wida膰 ze nie bardzo prze艂o偶y艂em Twoj膮 rad臋 na dzia艂anie... toporny umys艂 mam ja, ale jade dalej (prace dedykuje serwisowi cgtextures.com :D )Pozdr Edytowane 31 Pa藕dziernik 201212 l przez Sidre
Napisano 1 Listopad 201212 l Tekstury teksturami poganiaj膮, fotki poprzeklejane - ja bym na twoim miejscu odpu艣ci艂 sobie tego typu prac臋 na p贸藕niej, jak b臋dziesz mia艂 terminy i dedlajny. Teraz usi膮d藕 i uczciwie co艣 narysuj - jak ci nie wyjdzie to znaczy 偶e musisz si臋 nauczy膰. Zdj臋ciami na obrazku oszukujesz g艂贸wnie siebie.
Napisano 11 Listopad 201212 l Autor Dzi臋ki gutekfiutek, masz racj臋. Spra艂em sobie g艂ow臋 tutorialami wspomnianego na forum Shadiego, kt贸ry ma 艣wietne podej艣cie do ca艂ej sprawy - nieco wywrotowe jak dla mnie ale .... odnalaz艂em spokoj - ide za nim :D pierwsza "praca domowa"
Napisano 11 Listopad 201212 l Te偶 go pokocha艂em za te tutoriale :D Ostatnia praca, bardzo na plus. Nie ma ju偶 problemu z brudnym kolorem (pewnie dlatego, 偶e dobry underpainting zrobi艂e艣). Troch臋 jeszcze gdzieniegdzie ginie forma np. na pierwszym planie. Sama ska艂a najbardziej smakowita. Te偶 musz臋 trzasn膮膰 jakie艣 studium na bazie jego tutk贸w :)
Napisano 13 Listopad 201212 l Autor Dzieki Wojtku, zazdroszcze Ci motywacji i rytmu pracy. jadimy z martw膮 butelk膮 po ochydnej nestea green
Napisano 13 Listopad 201212 l Super. Wygl膮da lepiej od poprzedniego, 艂adnie dopracowa艂e艣 focal point i lepiej okie艂zna艂e艣 brushe. Mo偶e troszeczk臋 za mi臋kko potraktowa艂e艣 chmury i troch臋 odstaj膮 od reszty. W ka偶dym razie, dobry kierunek. Mog臋 zapyta膰 sk膮d bierzesz refki? 聽 Pssst. Mamy pi膮t膮 cz臋艣膰 :D
Napisano 14 Listopad 201212 l Autor Dzieki :D 聽 no w艂asnie obejrza艂em. W 6 b臋d膮 cuda. 聽 a refki od shadiego, a jaak!! http://www.shaddyconceptart.com/category/blogs/ai-class po kolei robie . 聽 Pozdr
Napisano 14 Listopad 201212 l Oj, b臋d膮, b臋d膮. O widzisz, nigdy tej strony u niego nie przewin膮艂em do ko艅ca. 艢wietne rzeczy :D Oj jutro sobie pomaluj臋, dzi臋ki!
Napisano 14 Listopad 201212 l Moim zdaniem odmienne potraktowanie chmur dodaje im realizmu. Ile razy zdarza si臋, 偶e chmury na 偶ywo wygl膮daj膮 na rozmyte, niemal jak potraktowane blurem? :D http://delimiter.com.au/wp-content/uploads/2011/04/clouds.jpg http://www.imgbase.info/images/safe-wallpapers/photography/sky/2538-photography_clouds_wallpaper.jpg http://www.climate4you.com/images/Clouds%20CirrusAboveFolldal%2020060922.jpg http://www.freefoto.com/images/46/03/46_03_1---Clouds_web.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Clouds_sicily.JPG Do reszty si臋 zgadzam, 艂adnie operujesz p臋dzlami w tej pracy
Napisano 14 Listopad 201212 l Bro艅 bo偶e nie traktuj臋 tego Pana jako boga, ale wydaje mi si臋, 偶e odno艣nie sposobu na traktowanie nieba ma racj臋. Dok艂adnie wypowiada si臋 na ten sam temat w tym filmiku.
Napisano 14 Listopad 201212 l R贸偶ni arty艣ci maj膮 r贸偶ne podej艣cie do pracy. Jeden element przez inne osoby mo偶e by膰 odbierany i interpretowany na dziesi膮tki sposob贸w. Jestem zdania, 偶e chmury w tej pracy wygl膮daj膮 dobrze i naturalnie, oczywi艣cie Pan Shaddy i ty mo偶ecie by膰 odmiennego zdania :) Grunt by nie wpada膰 w schematy.
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto