Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dzięki. :)

 

I dalej...

 

bmwsauberf109022.jpg

 

bmwsauberf109023.jpg

 

bmwsauberf109024.jpg

 

 

Siatki w promocji:

siatek11.th.jpg . siatek13.th.jpg . siatek12.th.jpg

Edytowane przez RA
  • Odpowiedzi 300
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Uuuuu, tylne skrzydło konkret, najfajniejszy element jak dotąd:) Te łączenia na nim są wypas. Coraz bardziej mi sie to podoba.

Napisano

a te elementy, które dodali nie są osobno? jakoś mi się tak wydawało, że nie są połączone, z "starym skrzydłem" :) model konkret :)

Napisano (edytowane)

To takie coś o szerokości 15cm w środku skrzydła? To jest połączone z dużym skrzydłem (górnym płatem) i tymi dwoma pionowymi podporami.

Edytowane przez RA
Napisano
Dzięki. :)

 

I dalej...

 

bmwsauberf109023.jpg

 

 

a ja zwroce uwage na jedna rzecz. nie jestem pewien, ale czy przypadkiem zaciski nie sa w prawdziwym bolidzie na dole? inne zespoly takie rozwiazanie stosuja, aby obnizyc srodek ciezkosci bolidu

Napisano
mapowanie Ci się miejscami rozjeżdża :)

 

Model, materiał i render uber super! :)

 

ale serio mapowanie popraw :D ;)

Tu nie ma mapowania. :)

No dobra, box mapping jest, ale to tak jakby nic nie było. Gdybym to teraz zmapował, to za dwa tygodnie pewnie zmieniliby dokładnie tę część, którą dopieściłem. Wtedy żyletki, wanna, i trochę ciepłej wody. ;)

Napisano

po co zaraz zmieniac... ustal sobie na ktory GP robisz specyfikacje i jedziesz dalej:) w kazdym wyscigu cos modyfikuja, wiec idac tym tropem skonczylbys gzies w okolicach listopada, a ludzie czekaja;) pozdrawiam i wytrwalosci zycze, piekna robota!

Napisano

pieknie...

 

bardzo interesujace siatki i fajnie, ze je pokazujesz.

mam nadzieje, ze jakos pokazesz te wszystkie detale w finalnych renderach.

Napisano

Trochę nietypowo, samochód do góry kołami. :)

Przód podłogi zrobiony. Mam nadzieję, że tak to wygląda, bo o foty takich miejsc jest niezwykle trudno.

 

bmwsauberf109032.jpg

.

bmwsauberf109033.jpg

Napisano
Poważnie bolidy maja jakąś drewniana część? o_O

Ten materiał nazywa się Jabroc. W skrócie... jest drewnem.

Napisano

Dyfuzor i inne drobniejsze elementy. Przebudowany tył samochodu.

Teraz kolej na skrzynię biegów.

 

bmwsauberf109034.jpg

 

Siatki:

siatek20.th.jpg . siatek21.th.jpg

  • Like 1
Napisano

Pierwszy na prawdę porządny wip od dawna, z ładnymi renderami i siatkami. 5 gwiazdek jak sie patrzy. A finał pewnie bedzie jeszcze lepszy.

Napisano

uła... ja nie wiem.. Skąd u Was tyle cierpliwości?!

podziwiam i bedę trzymać sutki za tego wipa,

 

pozdro

Napisano
o shit...zakrztusiłem sie herbatą...niebiańskie wg mnie ;)

 

wątek robi się niebezpieczny... strach pomyśleć jak to się mogło skończyć...

 

RA pracujesz dla teamu BMW... ?

 

bravo!!!

 

więcej... :)

Napisano (edytowane)

hehe, dzięki, dzięki. :)

 

Tylne zawieszenie i takie tam:

 

bmwsauberf109035.jpg

.

bmwsauberf109036.jpg

.

bmwsauberf109037.jpg

 

Siatki:

siatek22.th.jpg . siatek23.th.jpg . siatek24.th.jpg

Edytowane przez RA
Napisano

Miszcz :] Podzielisz się jak robisz te cięcia? Bo sam będę musiał w VW coś takiego zrobić. To jest bobek, cut czy jakieś inne cuda? I mniej więcej jak to robisz aby efekt był taki jak tutaj, czyli żeby rowki miały grubość etc (no tak wszystko jak u ciebie ;) )

Napisano

Dzięki. :) Miło, że się podoba.

Siatki, to to:

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vrayedgestex_params.htm

 

Rowki. Oczywiście podstawa, to w miarę gęsta siatka, wtedy nawet najbardziej wymyślne wycięcie się wybroni. Następnie robię taką "mapę" cięć:

bles.th.jpg

Później cut -> chamfer (mały, tu 0.25mm) -> shell lub przeciągnięcie krawędzi z wciśniętym shiftem -> extrude powstałych kantów (tu 2mm) -> chamfer tych samych krawędzi.

Powstają ładne, niemal techniczne zaokrąglenia.

Czyli najnormalniejsza metoda. Myślę, że większość samochodziaży na tym forum tak robi. :) Czasem można się pewnie pokusić o boolean'a, ale naprawianie bałaganu może trwać długo.

Napisano

O fajnie, dzięki za odpowiedź :) A pokażesz render z siatką ze zbliżeniem na rowek ? (od góry, tak żeby było widać dokładniej jak tam się to wszystko układa to łatwiej zrozumiem )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności