RA Napisano 18 Maj 2009 Autor Napisano 18 Maj 2009 (edytowane) Dzięki. :) I dalej... Siatki w promocji: . . Edytowane 18 Maj 2009 przez RA
FF Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 Może i te rendery nie sa zbyt miarodajne ale co tam, wyglądają super. Powodzenia.
RA Napisano 25 Maj 2009 Autor Napisano 25 Maj 2009 Tylne skrzydło: . . Wreszcie zaczyna to wyglądać jak człowiek. :) Siatka:
FF Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 Uuuuu, tylne skrzydło konkret, najfajniejszy element jak dotąd:) Te łączenia na nim są wypas. Coraz bardziej mi sie to podoba.
chudy Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 a te elementy, które dodali nie są osobno? jakoś mi się tak wydawało, że nie są połączone, z "starym skrzydłem" :) model konkret :)
RA Napisano 25 Maj 2009 Autor Napisano 25 Maj 2009 (edytowane) To takie coś o szerokości 15cm w środku skrzydła? To jest połączone z dużym skrzydłem (górnym płatem) i tymi dwoma pionowymi podporami. Edytowane 25 Maj 2009 przez RA
Loozack Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 Baaardzo fajne skrzydełko, podoba mi się też, że dbasz o optymalizację gdzie tylko możesz, rispekt ;) Pozdrawiam.
Mobii Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Dzięki. :) I dalej... a ja zwroce uwage na jedna rzecz. nie jestem pewien, ale czy przypadkiem zaciski nie sa w prawdziwym bolidzie na dole? inne zespoly takie rozwiazanie stosuja, aby obnizyc srodek ciezkosci bolidu
FF Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 No to juz wiemy czemu BMW tak nie idzie:P A poważnie to sie podjarałem że jakiś up a tu taki fałszywy alarm
Mobii Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Nie zawsze są na dole. :) nigdzie tego nie napisalem, ze wszystkie stosuja stosuje na pewno brawn gp
RA Napisano 10 Czerwiec 2009 Autor Napisano 10 Czerwiec 2009 hehe, Freedom Fighter, na pocieszenie masz t-cam. :) . Siatki: .
Destroyer Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 mapowanie Ci się miejscami rozjeżdża :) Model, materiał i render uber super! :) ale serio mapowanie popraw :D ;)
RA Napisano 10 Czerwiec 2009 Autor Napisano 10 Czerwiec 2009 mapowanie Ci się miejscami rozjeżdża :) Model, materiał i render uber super! :) ale serio mapowanie popraw :D ;) Tu nie ma mapowania. :) No dobra, box mapping jest, ale to tak jakby nic nie było. Gdybym to teraz zmapował, to za dwa tygodnie pewnie zmieniliby dokładnie tę część, którą dopieściłem. Wtedy żyletki, wanna, i trochę ciepłej wody. ;)
vision3d Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 po co zaraz zmieniac... ustal sobie na ktory GP robisz specyfikacje i jedziesz dalej:) w kazdym wyscigu cos modyfikuja, wiec idac tym tropem skonczylbys gzies w okolicach listopada, a ludzie czekaja;) pozdrawiam i wytrwalosci zycze, piekna robota!
Destroyer Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Tu nie ma mapowania. :) to zrób a potem popraw :P oczywiście żartuję :) świetnie idzie, jedziesz dalej! :)
t0m3k Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 pieknie... bardzo interesujace siatki i fajnie, ze je pokazujesz. mam nadzieje, ze jakos pokazesz te wszystkie detale w finalnych renderach.
RA Napisano 12 Czerwiec 2009 Autor Napisano 12 Czerwiec 2009 Trochę nietypowo, samochód do góry kołami. :) Przód podłogi zrobiony. Mam nadzieję, że tak to wygląda, bo o foty takich miejsc jest niezwykle trudno. .
Predator Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 RA piekna robotka reczna :) Johny nie znasz sie to deska do prasowania ;)
FF Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Poważnie bolidy maja jakąś drewniana część? o_O
ptaszek Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 przegiecie pauki :P ja bym nie mial tyle cierpliwosci :) bedzie pieknie
RA Napisano 12 Czerwiec 2009 Autor Napisano 12 Czerwiec 2009 Poważnie bolidy maja jakąś drewniana część? o_O Ten materiał nazywa się Jabroc. W skrócie... jest drewnem.
RA Napisano 14 Czerwiec 2009 Autor Napisano 14 Czerwiec 2009 Dyfuzor i inne drobniejsze elementy. Przebudowany tył samochodu. Teraz kolej na skrzynię biegów. Siatki: . 1
Airice Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 o shit...zakrztusiłem sie herbatą...niebiańskie wg mnie ;)
FF Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Pierwszy na prawdę porządny wip od dawna, z ładnymi renderami i siatkami. 5 gwiazdek jak sie patrzy. A finał pewnie bedzie jeszcze lepszy.
Gość BiX Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 uła... ja nie wiem.. Skąd u Was tyle cierpliwości?! podziwiam i bedę trzymać sutki za tego wipa, pozdro
mrkrzysiek Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 no szalejesz bardzo dobry Wip, lobię twoje siatki chociaż nic mi nie mówią:)
floo Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 o shit...zakrztusiłem sie herbatą...niebiańskie wg mnie ;) wątek robi się niebezpieczny... strach pomyśleć jak to się mogło skończyć... RA pracujesz dla teamu BMW... ? bravo!!! więcej... :)
RA Napisano 17 Czerwiec 2009 Autor Napisano 17 Czerwiec 2009 (edytowane) hehe, dzięki, dzięki. :) Tylne zawieszenie i takie tam: . . Siatki: . . Edytowane 17 Czerwiec 2009 przez RA
Kedzior Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 Wietrze tu jakieś szpiegostwo przemysłowe :), już w wątku "F1" o tym pomyślałem jak wrzuciłeś takie duże zdjęcia. Kawał dobrej roboty.
Airice Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 nie ma tam chyba tak cienkich elementów przy zawieszeniu...to przeciez nie wytrzymałe jest... wydaje mi sie ze cos tam jest nie tak :)
NV Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Miszcz :] Podzielisz się jak robisz te cięcia? Bo sam będę musiał w VW coś takiego zrobić. To jest bobek, cut czy jakieś inne cuda? I mniej więcej jak to robisz aby efekt był taki jak tutaj, czyli żeby rowki miały grubość etc (no tak wszystko jak u ciebie ;) )
Airice Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 miodne... ;) podzielisz sie wiedzą jak robisz render siatki? :)
RA Napisano 22 Czerwiec 2009 Autor Napisano 22 Czerwiec 2009 Dzięki. :) Miło, że się podoba. Siatki, to to: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vrayedgestex_params.htm Rowki. Oczywiście podstawa, to w miarę gęsta siatka, wtedy nawet najbardziej wymyślne wycięcie się wybroni. Następnie robię taką "mapę" cięć: Później cut -> chamfer (mały, tu 0.25mm) -> shell lub przeciągnięcie krawędzi z wciśniętym shiftem -> extrude powstałych kantów (tu 2mm) -> chamfer tych samych krawędzi. Powstają ładne, niemal techniczne zaokrąglenia. Czyli najnormalniejsza metoda. Myślę, że większość samochodziaży na tym forum tak robi. :) Czasem można się pewnie pokusić o boolean'a, ale naprawianie bałaganu może trwać długo.
NV Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 O fajnie, dzięki za odpowiedź :) A pokażesz render z siatką ze zbliżeniem na rowek ? (od góry, tak żeby było widać dokładniej jak tam się to wszystko układa to łatwiej zrozumiem )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się