Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

taa zdjęli LOL. No nic, hosting sam się nie opłaci nie można drażnić reklamodawców - w końcu wrzucają połowę memów na kwejka :P

Napisano

http://pclab.pl/news63717.html

 

Szkoda że CDPR się sprzedał jak Ubisoft przy watchdogu, te zabawki dla biedoty (czyt. konsole) tylko wszystko blokują bo producenci ponaciskają, rzucą kasą, rzucą ofertę xkloc z wieśkiem i już nie można przejść obojętnie.

Ciekawe jak się czują ludzie z preorderami :) Ostatnio to prawie każda wielka gra to marketing i kaszanka :)

Miałem kupić 980tkę z wieśkiem ale teraz to nie jestem przekonany, mogę poczekać i zobaczymy jak po premierze będzie

 

ScornfulNeedyGalah.gif

Napisano

Skandalu ciąga laszy! Downgrade wiedźmian wciąż postępuje!

podobno jeszcze trochę przytną do premiery tak żeby na konsolach jednak poszło w kinowej jakości tj 24 klatki przy 720p

planują też wersję na komórki z kartoflami i stare skarpetki tak żeby każdy mógł zagrać :)

 

PqjmknR.jpg

Napisano
zwiastun taki jak gameplay, koleś ma też GP na kanale - jestem pod wrażeniem jakości.

 

Najpierw pomyślałem "łeeeee... gdzie tu jakość" a potem zobaczyłem iOS/Android :| mother of graphics

Napisano

Disney research Hub wypluł kilka filmików z Zurichu i z Carnegie Mellon University:

 

- real time maska na ryju ze zmarszczkami :)

- rozwinięcie poprz badań - mechanizmy odtwarzające określone ruchy

- to jest genialne moim zdaniem - dodanie predykcji do unbiased renderera

https://www.youtube.com/watch?v=KCIF6nkWbw4 - niezły video processing

- ciuszki 3d

- projektowanie wewnętrznej struktury modelu 3d w celu zaprogramowania pożądanych odkształceń w elastycznym druku.
Napisano

 

Może być całkiem fajny sprzęt. Ciekawe jak będzie się sprawował w porównaniu ze zwykłym tabletem graficznym. Ilość sensorów wskazuje na niewielką dokładność ale mają tam hardware który ma to przeliczać do dokładności 0.1 milimetra. Pytanie czy to jakkolwiek będzie wykrywało spoczywającą dłoń, to co jest w tabletach daje raczej mizerne rezultaty.

Napisano
Najpierw pomyślałem "łeeeee... gdzie tu jakość" a potem zobaczyłem iOS/Android :| mother of graphics

Serio? Na mnie nie robi to żadnego wrażenia. Wolumetryka jest nawet spoko ale reszta to poziom drugiej fali gier z poprzedniej generacji konsol. Są już ładniejsze gry dostępne na mobile.

Za 2-3 lata jak Vulkan się rozkręci i obecny hi-end stanie się średnią półką to może te gierki zaczną jakoś wyglądać.

Napisano

 

Może być całkiem fajny sprzęt. Ciekawe jak będzie się sprawował w porównaniu ze zwykłym tabletem graficznym. Ilość sensorów wskazuje na niewielką dokładność ale mają tam hardware który ma to przeliczać do dokładności 0.1 milimetra. Pytanie czy to jakkolwiek będzie wykrywało spoczywającą dłoń, to co jest w tabletach daje raczej mizerne rezultaty.

 

ale to ma byc już zaimplementowane do najnowszych iphonów.

Napisano
reszta to poziom drugiej fali gier z poprzedniej generacji konsol. Są już ładniejsze gry dostępne na mobile.

Czyli mówisz, że poprzednia generacja też wyświetlała grafikę na tym poziomie w 2048 na 1536px?

Z ciekawości gdzie znajdujesz lepsze - jakiś portal czy forum? To najlepsza jaka widzałem ostatnio i szczerze bym pooglądał lepsze.

Napisano

Nigdzie nie pisałem o rozdzielczości. Nie jara mnie wielość ramki jak patrze na prościutkie modele z kilkoma rozmytymi teksturami oraz shaderami/ oświetleniem na poziomie konsoli która dzisiaj kosztuje tyle co oficjalny pokrowiec na iPada. HalfLife 2 też da się odpalić w 4k. ;)

 

Mobilki mają dużo pamięci i sensowne przepustowości dzięki czemu da się obsłużyć te kolosalne rozdziałki. Jednak instrukcje które możesz wykonać na GPU utrzymując sensowny framerate to coś pomiędzy PS2 a PS3 (dlatego shadery i efekty w tych grach tak bardzo ssą).

W ciągu 3 lat dużo się zmieni w temacie grafiki na mobile. Na razie mamy gierki na poziomie CoD:MW tylko w większej rozdziałce. Osobiście wolałbym grać w przeskalowanym 600p ale żeby wyglądało to przynajmniej jak Killzone 3.

Napisano

też bym wolał 600p i jakość KillZone. Niemniej, bardziej niż Twoja opinia interesowały mnie te miejscówki z najlepszymi grami :D

Napisano

A propo Bounty Arms - wlasnie kupiel te gierke na moj table androida - ciekawostka to to ze jest zrobiona w Unity3D - co mnie ucieszylo - wyglda swietnie. Warte sowjej ceny, polecam.

Napisano
A propo Bounty Arms - wlasnie kupiel te gierke na moj table androida - ciekawostka to to ze jest zrobiona w Unity3D - co mnie ucieszylo - wyglda swietnie. Warte sowjej ceny, polecam.

 

 

bolitic a dlaczego to ze gra zostala zrobiona w unity zasluguje na miano ciekawostki? Serio sie pytam bez zlosliwosci, bo obecnie chyba calkiem sporo gier na mobile powstaje w unity? Nie siedze w branzy mobile, dopiero powoli zabieram sie za androida(na razie chce ogarnac jave), wiec moze to rzeczywiscie z jakiegos wzgledu jest ciekawostka?

Napisano

Testowałem to. Ten team już od kilku lat robi research w tej dziedzinie i wypuszcza interaktywne demka. Jeszcze daleka droga do jakości ZRemeshera z Zbrusha ale kibicuje gościom bardzo. Może za rok przebiją Zremeshera i niedługo potem doczekamy się implementacji w naszych pakietach 3D.

Napisano

Po cholere? Obie strony by straciły. Mają wygodne posady akademickie i robią to co lubią za kasę pewnie większą niż koderzy z BF. Jak już zrobią to każdy będzie mógł zaimplementować, udoskonalić. Wdrożenie się w codebase programu tak złożonego jak blender dobremu programiście może zająć wiele miesięcy.

Napisano
bolitic a dlaczego to ze gra zostala zrobiona w unity zasluguje na miano ciekawostki? Serio sie pytam bez zlosliwosci, bo obecnie chyba calkiem sporo gier na mobile powstaje w unity? Nie siedze w branzy mobile, dopiero powoli zabieram sie za androida(na razie chce ogarnac jave), wiec moze to rzeczywiscie z jakiegos wzgledu jest ciekawostka?

 

Ciekawostka, bo wyglada bardzo dobrze. Obecnie prym pod wzgledem miodnosci grafiki wiedzie UE oraz nawet bardziej poszczegolne zoptymalizowane silniki roznych studiow.

 

Unity rzeczywiscie kroluje na mobile, ale gry w tym silniku odstaja pod wzgledem wygladu, gdyz sa srednio zoptymalizowane na dana platforme mobilna. Taki side effect multiplatfomowosci Unity.

Napisano

Odstają na PC, nie na mobile. Unity jest dobrze zoptymalizowane do mobilków bo to ich główny target. Na pewno da się znaleść gry robione na inhousowych enginach i wyglądające ładniej ale ich jest garstka, przy ilości gier wydawanych na mobile zachaczająca o błąd statystyczny.

Napisano

Szczerze to mialem inne zdanie. Sam pracuje w Unity juz 5 lat i to komercyjnie i gram duzo w 3D na androidzie. Ale jak sobie przypaomnialem Shadow Gun na full details level (FPS zrobiony w Unity) to szczerze nie przypominam sobie lepszej gierki pod wzgledem wyglada, dynamicznych swiatel, light probs imitujacych GI.

 

Kurcze... jak sie zastanowic dluzej to zmieniam zdanie. Dzieki Monio ;)

Napisano

BTW, czemu jeszcze sie nie pojawily gry mobilne z RT GI z Unity 5? Sam zbudowalem przykladowa apke z tym ficzerem, i chodzila na iPad Air 2 1 klatka/2sekundy.

Napisano

Nic nie przepalili. Ten ficzers działa świetnie na desktopach i sprzętach z sensowną wydajnością. Na mobile też działa tylko wymaga zaniżenia ustawień jakości.

Napisano

Jestem funem unity itp. Ale sam Monio chyba widzisz mala sprzecznosc:

Na mobile też działa tylko wymaga zaniżenia ustawień jakości
a tym ze takich gier/appek nie ma. No chyba ze pokazesz jakies, ale szukalem i nic nie znalazlem jak do tej pory.
Napisano

Nie ma bo nie robi się gier na najmocniejsze sprzęty tylko na najsłabsze jakie są jeszcze popularne. Na razie demka enlightena śmigają na najnowszych topowych komórkach czyli nie sprzętach które posiada większość graczy moblinych. Z podobnego powodu nie ma jeszcze prawdziwego SVOGI w grach na PC, teoretycznie to jest już zaimplementowane sprzętowo w kilku topowych GPU, tylko to nie jest jeszcze mainstream.

Problem z obiema technologiami jest taki że nie da się zrobić sensownie fallbacku do innej, starszej technologii na sprzętach które tego nie udzwigną. To jest mocna ingerencja w pipeline rysowania i architekture gry/ silnika.

Myśle że pod koniec przyszłego roku SVOGI zacznie powoli wchodzić do gier na PC. Enlighten na mobileu będzie racjonalny pewnie dopiero za kilka lat, jak iphone6S będzie najsłabszą popularną komórką od jabłka.

Napisano

Wyglada mniej plastiwo niz niektore kadry ze smoka wawelskiego ;)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Poza tym fabula w radio naprawde wciaga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności