ognisty Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Witam, Oto scena jaką wraz z kolegą Paul'em wykonaliśmy na potrzeby jednego z naszych tutoriali. Tutorial/howto można znaleźć tu: http://forcg.com/tutorials/modeling/create-an-awesome-3d-future-city-day-1/ - modeling sceny http://forcg.com/tutorials/modeling/create-an-awesome-3d-future-city-day-2/ - matki i post 3dsMax, Vray, Photoshop 1
blinq Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Rispekcik! Bardzo fajnie to wygląda! Tylko coś z horyzontem mi nie pasuje. Wygląda jakby miasto się urywało w pewnym miejscu. Pozdrawiam
fletcher Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Świetnie to wygląda ale najbardziej podoba mi się pokazanie jak to zrobiliście :)
Gość Fewer Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 @blinq Wiem, że horyzont jest nieco niedopracowany ;). Postaram się to naprawić w najbliższym czasie.
F/X Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Jest super. No i oczywiscie dodatkowy + za tutka
hcpiter Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 ekstra wyglada ! i duzy plus za tuta :) Pozdrawiam
Vorek Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Było by naprawdę super :) Sprawę psuje dość niechlujnie zrobiony post, spłaszczający cały widoczek, nie czuć głębi. Zamiast jechać overlayami po całości, trzeba było wyrenderować zetkę i pobawić się nieco z perspektywą powietrzną, jakimiś fajnymi volumami itp. Troszkę też zabrakło kontroli nad kolorystyką. Druga sprawa to kompozycja. W kadrze nic się nie dzieje, miasto jest równomierne i gładkie, budynków na horyzoncie praktycznie nie widać. Kilka mocnych punktów, jakichś mostrualnych wieżowców czy czegoś w tym stylu, dużo by tu dało. Potencjał jest, możliwości też. Chyba jednak pośpiech wziął górę :) Pozdrawiam
RaVirr Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Podoba się, ale główny model miasta sprawia wrażenie jakby był w innej perspektywie niż to co jest na dalszym planie.
Gość dekiel Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 fajnie to wyszlo ale wg mnie moglo byc duzo lepiej: -monotonia geometrii (tu wiele trzeba siedziec aby zrozumiec jak wszystko jest powiazane z kompozycja) - 2 plan leci na leb na szyje - w ogóle nie siedzi w perspektywie - ten różowy jest serio nie do zniesienia - fog przesadzony i kompletnie źle rozmieszczony to tylko jedne z podstawowych duzych bledow. potencial jest, zostales wypunktowany zatem nastepna praca bedzie z pewnoscia duzo lepsza. zycze powodzenia i "no hard feelings" za C&C :) just giving u a hand :)
ognisty Napisano 21 Sierpień 2009 Autor Napisano 21 Sierpień 2009 dzieki wszystkim za komentarze, oczywiscie sie nie obrażam za krytykę bo o to też chodzi :) na usprawiedliwienie dodać moge, że scenka ta była robiona pod tutorial bardziej, aniżeli pod how-to, nie siedzielismy nad tym przesadnie długo, chodziło o to by osiągnąć ładny efekt zbytnio się nie narabiając ;) pozdrawiam
Gość Fewer Napisano 22 Sierpień 2009 Napisano 22 Sierpień 2009 Ajj, drugi plan był renderowany na 3 razy i jego dalszą część wyrenderowałem z kamery położonej z 5m niżej i bliżej :) Mały błąd, ale już wymieniłem najdalszą część miasta na odpowiednią perspektywę: http://img10.imageshack.us/img10/2559/finalgjh.jpg
Ania Napisano 22 Sierpień 2009 Napisano 22 Sierpień 2009 Ładnie ale nie idealnie. Zbyt nasycone to różowe z tyłu, i w niektórych miejscach widać niedociągnięcia, ma się wrażenie że robota była odwalona na szybko. Zwłaszcza ta kopuła nijaka, niby monument, centrum miasta, pomnik czy co, a ma jakieś brzydkie nieregularne greeble po bokach.
Lucek Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Jak widzę że ten wątek leży niezauważony a Kieraj znowu ma 10 stron to się nóż w kieszeni otwiera. Btw nie mogę dać gwiazdek...
Gość User190 Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Dobra pracka. Szkoda, że ostrość nie siada na poziomie tej kopuły, tylko tak na dole, ale i tak robi wrażenie :)
Faun Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Świetny efekt, kolorystyka, pomysłowe rozwiązania (tutek). Kompozycja raczej nieudana, no i ta perspektywa. Moim zdaniem kopuła powinna znajdować się w "mocnym punkcie" kadru, od razu lepiej się ogląda.
Rekomendowane odpowiedzi