Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Storm Dancer (MiG-29)


mrys

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

O żesz!!!!!!! Łaaaaaaaaa! Świetne Marku!!!! Super ujęcie i dynamika!!! Piękne to paliwo lejące się ze zbiorników!!!

Jedyny crit, że niebo trochę ziarniste i przepalone z prawej strony, ale ma klimat!!! Biorę na tapetę!

Mistrz! 5***** Mój vote na fronta!

 

Pozdrawiam

 

P.S. Ależ Ty się rozkręcasz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaszumione tło mi nie leży a tak to może być :P

 

Niestety nie miało. Wylazły jakieś przepały na ciemnych partiach ( a właściwie na przejściach tych obszarów w jaśniejsze). Jeszcze z tym powalczę. Nie chcę też zanadto blurować, bo mi zależy na tych dość wyraźnych krawędziach chmur.

 

Inna sprawa, że w druku przy formacie A4 to zupełni ezniknie, bo offset dołoży swoje. Poza tym kwestia jest także monitora, na jakim się to ogląda. W domu mam taki średni ale porzadny HP z matrycą mva i tak jest (poza niektórymi przepałami) cool. W pracy niestety marną TNkę i tu już jest znacznie gorzej.

 

Zauważyłem też, że w Windowsie 7RC ten domyślny, systemowy przeglądacz plików graficznych sobi ekiepsko radzi z kolorystyką. Pod PS czy XnView wygląda to o niebo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche bym zredukowal gazy wylotowe, no chyba ze z kabiny mu sue tez dymi i stad taka turbulencja,

MIG29 zostawia smuge daleko za dyszami, nie wiem co musialby zrobic zeby rozgrzen powietrze zawiewalo mu do przodu

 

no i troszke za ciemno, moze jakas malutka korekcja krzywych jasnosci?

 

tak czy inaczej to zwykle czepialstwo :D top notch jak dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam przepalen zadnych nie widze no coz mam chyba taki monitor ze u mnie kazda praca wyglada "normalnie". Pracka wypasiona dla zwyklego smiertelnika nie widac ze CG a wiadomo ze typowy grafik to dojrzy kazdy najmniejszy szczegol ale to juz wtedy jest czepialstwo. Coz nie ma co sie rozpisywac gdy pracka jest dobra to poprostu trzeba dac max gwiazdek i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko:) Przez chwilę myślałem, że to po prostu kolejne ujęcie ale widzę, że to jednak wersja 9-12.

Twoje rendery zawsze dużo zyskują dzięki genialnym tłom - pytanie jak poprzednio: też jakaś mocno przerobiona fota?

Przyznam, że chciałem zrobić swojego Miga w podobnych klimatach ale chyba będę musiał bardziej pokombinować, żeby nie wyjść na xeroboya ;)

Edytowane przez Lucas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny model i tekstury, plus moim zdaniem świetne ujęcie :) A ten blur to pewnie wyziew gorącego powietrza z dyszy? Robiłeś to w post-pro w PS, czy w Maxie jakimś sposobem? :) Tak czy tak, IMO trochę bardziej do góry to powietrze powinno iść, a nie w dół. Ale oprócz tego jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Ponieważ uważam, że dobrych rad słuchać trzeba, a wiele osób zwracało uwagę na ten czarny placek przed osłoną kabiny zdecydowałem się wprowadzić kilka poprawek i teraz plama już tak nie kłuje w oczy. Poza tym zniknął niefortunny cień na odrzuconym zbiorniku. O kilku drobniejszych korektach nie będę wspominał, ale jedna jest ważna - poprzednio zapomniałem pilota wyposażyć w panel HUD przed oczyma :) Niniejszym błąd został naprawiony i nam się lotnik nie rozbije z braku informacji o parametrach lotu. Tudzież może w coś wycelować :) Nowy obrazek podmieniłem na serwerze, więc powinien się pokazywać w pierwszym poście (jak nie to F5 coby kesza odświeżyć)

 

@Lucas: Niebo to montaż z kilku (trzech konkretnie) fotek, w tym jednej odwróconej do góry nogami. Sporo zabawy z krzywymi i filtrami w PS dość mocno zmieniło kolorystykę (oryginalnie bardzo mocno szła w fiolet).

 

@Peter_f: podmień tapetę na aktualna ;)

 

@Draven: To rozedrgane powietrze za samolotem to efekt postpro. Generalnie w rzeczywistości ten efekt bywa bardzo różny. Czasem tylko bezpośrednio za silnikami czasem obejmuje większy obszar. Jak się w google wpisze heat haze, to można sporo fotek znaleźć gdzie jest on widoczny.

 

A na koniec tego posta specjalne podziękowania dla petera_f. Piotrze, zarówno za kawałek nieba jak i za lekcje PSa (te i nastepne - obiecałeś i się nie wymigasz ) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drobna poprawka (uaktualniony obrazek w pierwszym poście). Udało mi sie pozbyć większości "przepałów" w tle i trochę je wygładzić. Różnica niewielka dla ogólnego wyglądu, ale istotna dla spokoju wewnętrznego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model jest w pytkę wg mnie... ale materiały i teksturki wg mnie dają mniej rady razem z tłem. Ja osobiscie proponuje pobawienie sie shaderami z mental raya. Mental ma dosyć dużą bazę własnych materialów tzw Arch&Design jest też car paint który mysle do poszycia tego samolotu by sie nadawał... cheers norden

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że nie używam Mentala tylko Kerkythei to i z jego shaderami się raczej nie bawię:). Tzn. mam w zanadrzu XSI z MR na pokładzie ale jakoś tak podchodzę do niego jak pies do jeża.

 

Natomiast żaden car paint kompletnie nie nadaje się do symulowania malowania samolotu wojskowego. To sa zupełnie różne światy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrys>// heh nie wiem moze malowanie samolotu jest nie z tego świata ; ) i posiada zupełnie inne wymyslne parametry fizyczne

 

Nie, nic w nim nadzwyczajnego. Tyle, że farba z reguły jest matowa lub półmatowa i idealnie kryje. Warstwa farby na samolocie jest znacznie cieńsza niż na samochodzie. Daje się usuwać przy pomocy odpowiednich preparatów itd... W każdym razie o ile na samochodzie ma być efektowana o tyle na samolocie wręcz przeciwnie :) W Mentalu też się oczywiście da, i to znakomicie, ale jakoś mnie do niego nie ciągnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności