Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Verfluchtes "Englisches Wetter"!!!


mrys

Rekomendowane odpowiedzi

Mój Ta 154 doczekał się w końcu pełnoprawnej sceny. Fikcyjna sytuacja z końca wojny. Dwa myśliwce nocne startują przeciwko brytyjskim bombowcom. W tle płonące miasto itp. Miał być jeszcze bohater, ratujący niewinne dziewczę, ale... dałem im spokój.

 

Noc ciemna to i obrazek ciemny :)

 

W tym miejscu chciałbym szczególnie podziękować peterowi_f za wsparcie i gigantyczną pomoc/korepetycje w PS. Bez niego ten obrazek by nigdy nie powstał.

 

A także Klimkowi, który ma usta równie szeroko otwarte, jak serce dla przyjaciół :) THX MY FRIENDS!

 

Verfluchtes_final.jpg

Edytowane przez mrys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Noc ciemna to i obrazek ciemny

Moim zdaniem zdecydowanie za jasny.

Szkoda, że deszcz robiony w post jest tak jednolity. No i te lampy na pasie startowym, jakby to mgła tysiąclecia była. To najbardziej mi się rzuca w oczy.

Do samolotu nic nie mam. Środowisko nie przypadło mi do gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się podoba. Świetne ujęcie (od czasu cobra lesson te są coraz lepsze IMO), o modelach nie ma co pisać bo te widzieliśmy, że powalają. Pas startowy wypas - pokażesz model?

Co do post to dużo już pisałem. Osobiście wolę obrazy o większym kontraście, ale to moje widzimisię. Myślę, że podkręcenie czerni w pierwszym myśliwcu dałoby większe zróżnicowanie i planów i wprowadziłoby większą głębię - to tak po przemyśleniach. Co do reszty to tak jak mówiłem, drzewka bym trochę wyciągnął w górę i osobiście trochę bardziej ukonkretnił ten mianownik kolorystyczny :P Ale ja jestem zboczony na tym punkcie :) Uważam pomimo tego, że obraz jest bardzo dobry i systematycznie Twój poziom się podnosi :) Jak dla mnie tym obrazkiem sprzedajesz świetny klimat i dramatyczną chwilę. Brawo Marku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój gust jest zbyt panoramicznie; samolot na drugim planie chyba za bardzo zlewa się z tym na pierwszym, przy czym obie maszyny są chyba zbyt dobrze oświetlone (w sensie - dość sztucznie jak na okoliczności, w jakich się znalazły). Rozumiem, że miało być dynamicznie, ale jest chyba ciut za chaotycznie, nieco zbyt efekciarsko. Nie zmienia to jednak mojego ogólnego, dobrego wrażenia; jestem pod olbrzymim wrażeniem zmiany Twojego stylu. Wcześniejsze pracki robiły wrażenie głównie ze względu na obsesyjną wręcz szczegółowość modelu, podczas gdy same rendery były dość sterylne. Teraz prezentujesz nam obrazki zbliżone do kadrów wysokobudżetowych produkcji rodem z Hollywood. Super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pracka fajna, kolorystyka MAX PAYNE :). Tylko w PS te swiatła bijące z tyłu w niebo są za ostre, więcej blurowania by się zdało, są tak ostre że wychodzą trochę za bardzo do przodu i to psuje obrazek. To światło nad silnikiem powinno bić bardziej do góry reszta świateł w miarę odległości powinna być mniej widoczna. Model fajny old school w fajnym wydaniu, może przyciemnil bym jeszcze klapy od podwozia. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze! Zawsze jestem dość krytycznie nastawiony do własnych prac - zaczyna się tak circa-about dzień po ich ukończeniu - więc w tej chwili zauważam pewne niedociągnięcia lub nawet błędy.

 

Co do ciemniej-jaśniej, to spotykam obie opinie, więc z jedną przynajmniej zgodzić się nie mogę :) W tej chwili najbardziej drażnią mnie światła na pasie startowym, które powinny być bardziej zmotionblurowane a faktycznie teraz wyglądają jak za mgłą. Tu ciekawostka: w rzeczywistości takie światła na pasie praktycznie nie biorą udziału w oświetlaniu samolotu. Są bardzo słabe, bo ich rola to jedynie wytyczenie szlaku dla pilota w nocy a nie oświatlanie pasa. Wiecej nawet - zbyt mocne byłyby kapitalnym oznaczeniem celu dla przeciwnika. Druga rzecz, którą bym zmienił to kierunek głównego oświetlenia, czy raczej jego lepsze zgranie z tłem. Ale poza tym uważam że cała reszta to kwestia preferencji i upodobań.

 

@mookie: dzięki za zauważenie :) od pewnego czasu zacząłem bardziej świadomie budowac sceny i wypracowywać coś, co moze kiedyś nazwę stylem :)

 

@KLICEK: jeżeli chodzi ci o mocne lata 70te w sensie renderingu pędzlem i farbą (takim z drewnianą rączką i włosiem a farba w puszce albo tubie) po papierze/płótnie to jak najbardziej tak :) Jak pudełka do modeli plastikowych Airfixa :) Fotorealizmowi mówię twarde NIE! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to dla mnie praca słaba ..... bo jej nie widać. Mogę się założyć że model i texturki super ale przez post pro i render tego nie widać. Kompozycja i kolory imo słabo dobrane.

Mimo to ja cienias jestem i mogę bzdury gadać, a w razie czego to zawsze można się pocieszyć, że skoro keraj robi sztukę to jakie to wielkie arcydzieło musi być ;) Dałbym 3gwiazdki ale nie będę zaniżał bo lepiej dostać 4-5 lub wcale :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robisz super modele, ale...ten render jest w porowaniu do jakosci modelu zdecydowanie za slaby:(

 

modele sie zlewaja, wyglada miejscami zbyt sztucznie, klimat i modele oczywiscie w duzej mierze to nadrabiaja, ale stac Cie na naprawde super prace, zrob cos ztym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłącze się do krytyki. Model bardzo mi się podoba, ale render jakoś mi nie leży. Jest bardzo pociągnięty w stronę ilustracji, co nie jest złe, ale jednoczesnie kolory, kontrasty jakoś nie bardzo. Nie czuć kompletnie przestrzeni jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie brak tematu, brak DOF

 

Cóż, jeżeli nie interesuje Cię historia drugiej światowej i nie wyłapujesz chociażby dwuznaczności tytułu to rzeczywiście temat jest na poziomie pudełka zapałek leżącego na stole. A DOF? W tego rodzaju scenie?! Można wiedzieć po co? Bo jeżeli miałyby to być plastikowe modele w skali 1:72 to i owszem.

 

Jak dla mnie to jedyną sensowną częścią Twojego komentarza jest ta o oświetleniu, z którego też jestem niezadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie napisałem że jestem niezadowolony. Jak byłem młody to interesowałem się - no modelarstwo, filmy dokumentalne, książki i gry. DOF występuje w każdym zdjęciu i po to robi się w 3d, a nie 2d żeby wykorzystać takie właśnie moźliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności