Jump to content
kliment woroszyłow

Arado ar 196 - wodnosamolot

Recommended Posts

Postanowiłem pokazać samolocik który dłubie od kilku dni. Takie niespodziewane szybkie zleconko- to jako usprawiedliwienie że nie robie scenki z fiatem G50 i bf 109 ;)

Samolot mało popularny, niemiecki arado lotnictwa morskiego. Nie skończony jeszcze, ale zostało juz naprawde bardzo mało dupereli do wymodelowania. Materiały i malowanie Wipowe, tak by cos było. W finale ma być z malowaniem samolotów zaokrętowanych na pancerniku Bismarck.

836858fd046ee73fm.jpg

8f1fc9bb4a38780fm.jpg

bfe3a99fcd448d44m.jpg

95fd3e69bf1d7378m.jpg

239defbc6ff5375f.jpg

b05899d1e976b213.jpg

6b1aa6fbbfe2d1f7.jpg

4ef8c9c4cb00dcee.jpg

Edited by kliment woroszyłow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne. Nie rozumiem tylko jak były zaokrętowane na Bismarcku, bo mają te pływaki do lądowania na wodzie. Lądowały na morzu i wciągali je na okręt???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Tak, lądował na morzu lub na holowanej płachcie by fale nie przeszkadzały. Dźwigi wciagały samolot na pokład a stamtąd były wpychane do hangarów. Bismarck miał 3 hangary i 4 zaokrętowane samoloty. 27 maja 41 roku gdy Bismarck zatonął, wszystkie załogi zginęły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

piękna robota, detal, detal, detal ... DETAL :) czekam na wersje z finalnymi materiałami

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zwykle bardzo fajne. Rozumiem że "resztę" w postaci Bismarcka pykniesz w weekend?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bajer :) zaluz sobie teczke i wrzucaj tam wszystkie swoje czolgi,samoloty itp chyba pelno tego masz na dysku,pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze że przynajmniej posiadając takie umiejetności dzieli się wiedzą a nie jest zadumany w sobie. Model ładny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie. Ostatni render zdecydowanie najlepszy, ale to chyba połączone elementy z poprzednich. Silnik troszkę zbyt chromowaty jak na mój gust. Można by jeszcze pociągnąć ciemnym kolorem po łączeniach blach na modłę modelarską. Z tym że wiadomo - bardzo delikatnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hynol - silnik z materiałem wipowym, nie tykałem go jeszcze ale oczywiście trza go będzie zrobić jak mówisz bo sie świeci jak psu..... ah! zapomniałem ze psu się nie świecą ... no błyszczy się za mocno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIe szalej, bo B nie będe przerabiał. Nawet niech Ci taka myśl, przez głowę nie przejdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow wogole ostatnio co sie dzeje na tym forum jezeli chodzi o militaria ! Fajnie idze, czuj sie obserwowany :D Samoloty to twoja mocna strona :)

 

Pozdro !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam zakaz przesadzania, to staram sie nie przesadzić:) kadłub na ta chwile wygląda tak ( jakos sobie upstrzyłem zeby zróznicować to co jest z metalu a co jest pokryte płótnem) :

4c962722d2ce4efe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy