olaf Napisano 9 Styczeń 2013 Autor Napisano 9 Styczeń 2013 zdecydowałem się na taką ikonkę. Mam nadzieje, ze nie spaprałem ;)
wujek_kane Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 Ikonka super ;) Ja mam z kolei ważkie pytanie do autora, czyli mojego prywatnego flashowego guru :) Dotychczas nie lubiłem flasha i unikałem go jak ognia, ale muszę przyznać, że jednak jest to potężna platforma - również na mobilki dzięki AIR. Chciałbym zapytać o to, gdzie najlepiej szukać wiedzy o flashu od strony programistycznej? Na co dzień programuję w PHP (wiem, wiem PHP wybacza wszystko i nie jest może najlepszym przykładem), więc raczej nie jestem zupełnie świeży w programowaniu. Chodzi mi o to, czy możesz polecić coś konkretnego na start, czy jak zwykle trzeba się skoncentrować na mozolnym i czasochłonnym riserczu we własnym zakresie? Jasne, że jest cała masa materiałów w Internecie, ale chciałem prosić o zdanie Autorytet :)
olaf Napisano 9 Styczeń 2013 Autor Napisano 9 Styczeń 2013 Hej, no PHP nie wybacza tak wiele gdy na serwerze jest wyłączone raportowanie błędów ;) Faktycznie AIR uratował flasha na jeszcze kilka lat i pozwala korzystać z ogromu wiedzy jaką posiada społeczność. Jeżeli nie masz pojęcia o programowaniu obiektowym (ja na przykład mam mgliste, a nie miałem żadnego), to bardzo przyjazne są początki z tym kolesiem: http://www.gotoandlearn.com/ - nie wiem czy wrzuca obecnie coś czysto obiektowego - w pierwszych lekcjach jakie wałkowałem prawie tego nie było, można nauczyć się wielu zaawansowanych odmian 'Hello World' zanim człowiek zagłębi się w OOP. Jak już uznasz, że wiesz o co chodzi, to do nauki robienia gier najlepiej się przykłada Emanuele Feronato: http://www.emanueleferonato.com/ - poświęca także wiele czasu na zagadnienia game devu wykraczające poza programowanie. Nie korzystałem z jego lekcji ani paczek z fla, bo miałem już własny framework, ale na pewno po opanowaniu podstaw znajdziesz tam masę rzeczy dla siebie właśnie pod kątem tworzenia gier. Ponieważ Emanuele dziubie appki, to i wszelkie problemy/porady powiązane z mobilnymi rzeczami też czesto z googla kierują na jego bloga. Spokojnie jego można uznać za guru ;)
wujek_kane Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 Wielkie dzięki - teraz zdecydowanie mam się w co zagłębiać :)
olaf Napisano 12 Styczeń 2013 Autor Napisano 12 Styczeń 2013 Sandwich Fever czeka na swojego nowego pana, a tymczasem zleceniodawcy zażyli laxigen i obrodziło ;) To do ścigałki - skąd bezczelnie zrzynałem jest chyba jasne ;) To logo w rogu to troche przypał więc poleci gdzie indziej.
olaf Napisano 13 Styczeń 2013 Autor Napisano 13 Styczeń 2013 No na początku miał być trn, ale ubrudziłem mocno i wyszło coś pod halo. Ważne, ze nie wymaga trudu w projektowaniu, bo męczyłem się z konwencją cały piątek bezskutecznie. To będzie do przeróbki pipe racera i niestety miesiąc mi w 1/3 poleciał na Sandwich Fever, a trzeba odkładać kasę na przeprowadzkę.
olaf Napisano 13 Styczeń 2013 Autor Napisano 13 Styczeń 2013 i podgląd menu - ponieważ to będzie wierny klon ze zmianą kolorów tras jedynie, chciałem menu zrobić nieco lepiej. Tu podgląd: http://blue-box.com.pl/klienci/samples/race/neon/ 2079 to nie nawiązanie do CBpunka tylko kolejny numerek z pierwszej mojej ścigałki.
_maSsy_ Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) Witaj olaf. Śledzę od jakiegoś czasu Twoją teczkę i muszę przyznać że w nieludzkim tempie robisz te game arty. Zaczynam podejrzewać że pracujesz 20 godzin na dobę patrząc na to o której wrzuciłeś ostatnie dwa posty :) Jeśli chodzi o menu tej ścigałki to jak dla mnie za dużo ruchomych rzeczy tam upchałeś. Ruchome tło, podążanie ekranu za ruchem myszki plus te co chwilowe "zaniki ekranu" tworzą nerwową atmosferę - zwłaszcza wtedy jak kursor myszki wypadnie poza obrys okienka a ekran wraca do punktu zero. Tak poza tym wszystko jest na plus. Czekam na więcej! :) Edytowane 13 Styczeń 2013 przez _maSsy_
olaf Napisano 13 Styczeń 2013 Autor Napisano 13 Styczeń 2013 nie, już od dawna śpię po 8h dziennie jak nie więcej. Masz rację, ża bardzo agresywnie i męczy.
Pawelkos Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Hehe a ja myslalem ze te migniecia ekranu to jakis blad flasha :]. Jesli to zamierzone to rzeczywiscie do dupy :). I podzielam zdanie przedmowcy, ruchome menu efektowne, ale mi osobiscie bardziej odpowiadaloby statyczne. Sam design ogolnie cool ;)
arev Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Do momentu kliknięcia w "Upgrades" wszystkie opcje rozłożone są dość naturalnie na ekranie. Potem nagle znajdują się na płaszczyźnie oglądanej z ukosa. Wygląda to ciekawie, ale nawigacja po tym jest tragiczna. Sam efekt perspektywy jest miły i efekciarski, ale zmniejszyłbym go trochę w menu głównym. Nie wiem czy miałeś to w planach i czy gra ma być też na mobilnych platformach, ale jeśli tak to bardzo fajnie taka perspektywa funkcjonuje z akcelerometrem.
olaf Napisano 13 Styczeń 2013 Autor Napisano 13 Styczeń 2013 Musze się z Wam zgodzić, szczególnie ze dziś chce to skończyć. Zrobiłem małe zmiany, moze bedzie czytelniej. W menu głównym pod literką S jest summary window - po przejechaniu poziomu.
olaf Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 Scigałka teraz jest testowana a niżej taka mała animka z dziś- postac nie moja, a tylko wymyśliłem scene i ją zaanimowałem. Najwięcej roboty było z przygtowaniem postaci z Illustratora do flasha w czym pomógł junior, a pozniej jeszcze przygotwanie pod animacje. Jest kilka poprawek, ale wrzucam surową wersję (te paskucne oczy zmienie): blue-box.com.pl/klienci/samples/tasty/dragoSplash1.html blue-box.com.pl/klienci/samples/tasty/dragoSplash2.html
olaf Napisano 16 Styczeń 2013 Autor Napisano 16 Styczeń 2013 Życie Pi czyli platformówka dla najmłodszych matematyków. Trzeba rozwiązywać równania, by pojawiały się kolejne platformy. W poniedziałek mam nadzieje oddać ją klientowi więc jeszcze podeślę pewnie jakiś gameplay przed weekendem. Ja tylko projektuje, junior designer wziął na siebie układanie klocków pod platformy. Platformówke na szczescie mamy już zrobiopna na tym silniku.
olaf Napisano 18 Styczeń 2013 Autor Napisano 18 Styczeń 2013 do tego powyżej. Myslalem, ze takie rzeczy (łupek) wymagają większego nakładu pracy. Nie wiem jeszcze tylko jaki przyjąc styl dla elementów informacyjno interaktywnych czyli treści okien. Na razie coś na szybko.
KMiklas Napisano 18 Styczeń 2013 Napisano 18 Styczeń 2013 Dobry ten kamyk, malowałeś ręcznie czy masz jakiś szybszy sposób? :>
olaf Napisano 18 Styczeń 2013 Autor Napisano 18 Styczeń 2013 recznie ale z 15min mi zabral. prosty patent znalazlem i nawet wyszlo. to dobrze bo bede jeszcze kafelki terenu jechal.
WojtekFus Napisano 18 Styczeń 2013 Napisano 18 Styczeń 2013 Bardzo fajny ten kamyczek. Interfejs czytelny i ładny :)
olaf Napisano 18 Styczeń 2013 Autor Napisano 18 Styczeń 2013 niestety musicie się męczyć całe 3minuty, bo dałem nagrywanie 2fps ale też odtwarzanie, a miało być 30 :P
wujek_kane Napisano 18 Styczeń 2013 Napisano 18 Styczeń 2013 No tak i czemu ja na takie rzeczy nie wpadam? :P Jak zwykle pokłony dla mistrza szybkiego workflowu :)
olaf Napisano 18 Styczeń 2013 Autor Napisano 18 Styczeń 2013 A dzięki. Wszystkiemu winne lenistwo ;) Poniżej już prawie ostateczna forma gry (chłopiec nie stoi na prawdziwej platformie jeszcze). Pierwsze dwa kadry - 1. bariera, którą trzeba 'rozbroić' poprawnym rozwiązaniem; 2. to właśnie panel z równaniem i miejscem na wpisanie wyniku. Chyba powinien być tam jakiś napis, pewnie dodam. Lampion urwany z poprzedniej gry. Chłopca zrobiłem rudego, jakoś pasuje mi do matmy ;)
Mocnek Napisano 18 Styczeń 2013 Napisano 18 Styczeń 2013 Jak na tempo, to bardzo czysto i pro wygladaja te rzeczy, ja chcialem ostatnio skomentowac te giere z serem i mysza, a tu juz dwie gry dalej.. ladnie ;) I ta giera z mysza bardzo mi sie spodobala, widok z gry / ikonka / interfejsy, wszystko wyszlo bardzo schludnie i milo dla oka. Ta tutaj tez wykonanie ma bardzo przyjemne, ale z chlopaczkiem mozna by cos zakombinowac, bo jesli to takie "matematyczne przygody", to moglby byc z niego jakis porzadny nerd i tu od razu jest potencjal na bardziej zakombinowana postac;) Pozdr!
olaf Napisano 19 Styczeń 2013 Autor Napisano 19 Styczeń 2013 (edytowane) nerd. tego słowa mi brakowało do kompozycji wizualnej, dzieki :) A gra z myszą, to już prehistoria, skończyłem ją 9 tego. edit: a tu taka pierdólka ktora zrobiłem przedwczoraj wieczorem. http://blue-box.com.pl/klienci/samples/flashe/ Edytowane 19 Styczeń 2013 przez olaf
olaf Napisano 19 Styczeń 2013 Autor Napisano 19 Styczeń 2013 (edytowane) poranna wrzuta - przyznaje sie, ze kompletnie poległem przy animacji postaci. Moze za rok dwa będzie klasa, do tego czasu nędza ale moze ktoś by miał sugestie jak to poprawić tanim kosztem. I wrzuciłem jakieś wariacje wg. tego co napisał Mocnek by Matt był większym nerdem. http://www.blue-box.com.pl/klienci/samples/platform/boy_anim.html Edytowane 19 Styczeń 2013 przez olaf
Dalamar Napisano 19 Styczeń 2013 Napisano 19 Styczeń 2013 Od jakiegoś czasu oglądam Twoje prace, bardzo fajna sprawa i tempo pracy, to futurystyczne najbardziej efekciarskie, ale rozumiem inni odbiorcy, fajnie się ogląda postępy, codziennie coś nowego:). Postać wygląda wg mnie lepiej, a co do samych animacji, co rzuca mi się w oczy to: Dat ass: Rusza się całe ciało prócz ręki z ekierką, tu też przydałby się jakiś minimalny ruch. Bieg: Jakoś dziwnie przebiera tymi nóżkami, albo brak cienia powoduje taką iluzję. Jakby ruch jedną nogą miał klatkę czy 2 więcej niż ruch drugą. Czepiam się szczególików wiem :) Poza tym nie masz mrugania tylko tutaj i biegnie jakby był "naszprycowany" :P Skok: Całkiem fajnie:) Jedyne co jeszcze rzuca mi się w oczy we wszystkich 3 to ręka. W idle, ma ją wygiętą w nieanatomiczną stronę, co oczywiście samo w sobie nie przeszkadza w takiej produkcji, ale jak już masz bieg, to wygięta jest w dobrą stronę. Przy skoku znów jak podskakuje ma w dobrą, a jak wyląduje, to wpada klatka z ręką w drugą stronę. Najbardziej to widać na najostrzejszym końcu ekierki.
Swiezy Napisano 19 Styczeń 2013 Napisano 19 Styczeń 2013 Olaf ale trzaskasz, jestem pod wrażeniem! ;) Pozdro!
olaf Napisano 21 Styczeń 2013 Autor Napisano 21 Styczeń 2013 dzieki. miałem przestój, bo mi inne rzeczy zawróciły w głowie ale tu jest wczesny gameplay video jeżeli chce ktoś skomentować. [video=youtube_share;ChcX8kVnA3w]
Pawelkos Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 Ok to moze ja skomentuje. Jak zwykle tempo pracy powala. Co do samej gierki, wyglada ladnie i sympatycznie. Postac - moze dodalbym zolty olowek z czerwona gumka za uchem i piegi, bylby jeszcze bardziej nerdy choc nie jest to potrzebne bo juz teraz postac wyglada b.ladnie. Animacje - przy skoku zrobilem ze cialo wygina mu sie w tyl "odwrocona literka C". Sprobowalbym moze wlasnie w druga strone a jesli nie to dal w ostatniej fazie wygiecie ciala bardziej ku przodowi a pozniej dopiero powrot do pionu, jako ze po skoku musi "pochlonac" energie. Ale to tak samo nie wiem czy jest sens bawic sie w takie detale i tak jest OK. Game play, chmurki na pierwszym planie (te takie polprzezroczyste), efektowne ale dalbym je troche nizej zeby nie przyslanialy az tyle. Juz teraz po obejrzeniu filmiku odnioslem wrazenie jakbym ogladal w zakurzonych kontaktach, a jakbym pogral dluzej to bym nie to po prostu zaczelo wkur.. podejrzewam :] . Ot takie moje luzne uwagi, moze sie przydadza ;)
olaf Napisano 22 Styczeń 2013 Autor Napisano 22 Styczeń 2013 super uwagi, dzięki. Pierwszy plan obniżyłem i faktycznie lepiej, piegi dodam (ołówek chyba byłby zbyt inżynierski ale piegi idealny pomysł), reszty pewnie nie dam rady, bo kilka atrakcji nas czeka i na rano muszę mieć gotowe do testowania.
olaf Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Napisano 23 Styczeń 2013 chyba wybitnie przesadziłem z 'logiem'. To kolejny klon ale w klimacie afryki - będzie w nast. tygodniu jeszcze jeden afrykański.
Pawelkos Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 A co sie tak na ta afryke rzuciles ? Klienci z Afryki i sobie zycza afrykanskie klimaty czy jak ? ;> Co samych plansz, to troche wyglada jakby Ci sie za bardzo nie chcialo (bo pewnie ci sie nie chcialo :P) i probowalbys braki pozakrywac napisami ;) Z moich uwag to: - zapalone switala w dzien na pustyni hmm.... no nie wiem; - ten niby motion blur pojawiajacy sie za bolidem (bo domyslalm sie ze mialby to byc motion blur), albo zrobilbym go dluzszy i rozmaznay bardziej na koncu albo pozbyl sie zupelnie bo teraz to wyglada tak jak murzynek wraz samochodem byl wyciety z papieru i rzucal cien na tlo ktore tez jest narysowane na plaskim papierze (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi - tak wycinanka 3d) - wiem ze to pustynia i jak sama nazwa wsakzuje, pusto tam :] ale jak dla mnie troche za pusto, moze dodalbys cos na horyzoncie jeszcze oprocz tych drzew, np karwana wielbadow - czy murzynek ma na afro wrzucony bevel na wartwie, bo mam teraz takie wraznie i nie podoba mi sie jak to wyglada :] - high scores i new game - continue przeniosl bym do gory, a logo z kolei w lewy dolny rog, bardziej wtedy ten menu jest na wysokosci oczu i latwiej je odnalezc - a jesli juz przeniesz napisy na gore to na dole zrobi ci sie troche miejsca, moglbys tam dodac jakiegos skorpiona, robiace duze oczy podczas gdy stara sie uciec spod kol pedzacego murzynka, ograny schemat ,ale nada to planszy troche dynamiki i wtedy moglbym pozdybc sie tego motion blura; ) No i to tyle chyba ode mnie
KaliditusZaliditey Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Istotnie w tym przypadku nie jest najlepiej, wydaje mi się, że to zmęczenie musi być, grafa raczej nie zachęca do pogrania, murzynek uśmiecha się jakby mu kazali, bo inaczej spalą jego wioskę. Nie gniewaj się, ogólnie bardzo cenię twoje wyczucie, kolorystykę i pomysły. Pozdrawiam.
olaf Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 Chcieć to by się chciało, tylko pomysłu nie mam i strasznie to wymęczone przyznaje. Fajny pomysł by jakaś kreature była. Zrobiłem troche zmian ale dodałem też kameleona (za bardzoe padniety jestem by słuchać czy kameleony zyją w afryce, a skorpiona z pamięci nie narysuje). no i z kompozycją mam problem dlatego wrzucam i rano rzuce okiem.
olaf Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 i coś z zupełnie innej beczki, na razie szkic:
EthicallyChallenged Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Ten jednorożec Ci wyszedł trochę gruby i jakiś taki szary - obczaj refki koni, najlepiej czystej krwi Arabów.
Loki Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Ja tam nie wiem, ale poza nieco przydługimi nogami u nosorożca to mi się podoba koncept (jakiś taki za wysoki się wydaje). Pierwsze skojażenie "Stefan Nosorożec" z typu "Wszędzie byłem, wszystko widziałem, mam wy.....e po całości".
olaf Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 EC nie ladnie nabijac sie z otylych. Loki fakt jeszcze popatrze sobie na ta bryle. To bedzie Angry Rinho popierd... przez sawanne.
olaf Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 Mapka do Angry rhino - nie podchodzi mi, minusem też jest fakt ze mam lenia i zadnego fonta porządnego nie wyszukałem. Ale takie są prawa taśmy produkcyjnej. a tu gameplay z Matt H. - http://www.blue-box.com.pl/klienci/samples/platform/math.html Wesoła historia. Klient chciał dopłacić, zamówił kolejne odmiany i ogólnie bardzo szczęśliwie sie złożyło, bo gra tania, ale opyliłem kolejne platformówki 2x drożej na podstawie samego gameplaya z youtube, więc jest to dobry przykład jak działa portfolio. Tu owy . Dodatkowo, ruszam niedługo dupsko do Londynu na stałe (choć partnerzy kuszą przeprowadzką do Dubaju). Okazuje się, że koszta prowadzenia firmy oraz życia w polsce i Londku są podobne (pozdro Rostowski). Rożnica taka, ze emeryturę za 30pare lat będę miał kilka razy większą i mój grafik netto wyjdzie znacznie lepiej, co też mnie cieszy, bo odwala kawał roboty testując cały czas produkty. Odpuszczam tez z tempem pracy po Wielkanocy - udało się dograć deal dzięki któremu będę mógł pojść w jakość, a nie ilość. Ale póki co
Pawelkos Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 A mnie sie akurat mapka podoba. W sumie nie ma sie co czepiac. Jedynie nie pasza mi te 3 wydmy kolo UFO. Moze sprobowalbys dac im grubszy outline taki jak na piramidzie. Gra z mamtematykiem juz zamknieta jak rozumiem, bo jesli nie to mialbym dwie male sugestie. Ciekaw jestem jak Ci sie spodoba w UK. Ja juz jestem tu 6 rok i jakos do tej pory sie nie przekonalem i gdyby nie praca to chetnie bym wrocil do Polski. Swoja droga jestem ciekaw jak bardzo drogi musi byc szczecin skoro piszesz ze koszty zycia sa porownywalne z Londynem
olaf Napisano 29 Styczeń 2013 Autor Napisano 29 Styczeń 2013 Matt H. zamknięta ale zamówiona kolejna wersja z innymi równaniami więc chętnie wysłucham pomysłów. Bardziej się martwię, ze ja się nie spodobam Anglii jak napotkam Muslim Patrol :) W Szczecinie za porządne mieszkanie zapłacę z rachunkami ok 600funtów, a w Londynie 1.100. z czego 500-600funtów to oszczędności zusowo-podatkowe. Reszta poza transportem ma podobne ceny w Londku i Szczecinie.
olaf Napisano 30 Styczeń 2013 Autor Napisano 30 Styczeń 2013 mało wrzucam, bo taki zapiernicz,ze nie ma kiedy załadować. Musze przyłożyć się do podstaw komponowania obrazu by tła lepiej wyglądały, bo dłubałem ze 2h kręcąc się w kółko - ten SF, to 1i2 screenshoot z gry, 3 to tło. Rhino i jego oponenci. Nie wiem czy nie zabrzmi to rasistowsko jeżeli napiszę, ze finalnie będą kolorowi :)
Pawelkos Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 Co do palnszy z nosorozcami to chyba daja rade, scigalka, to drugie tlo fajne, za to na pierwszym screenie niebieski pojaz ginie na tle niebieskiego tunelu, moze zrobilbys go jakiegos innego koloru, zeby troche odcinal sie od tla, albo zrobil chociac plomienie z dysz w jakim rubinowym kolorze czy cos. A jesli chodzi o sugestie do mata H. to moze bym dodal jeszcze jedna poza animacji, kiedy nie trafisz na platforme i ludzic spada, jakies raczki uniesione w gore i wystraszona minka. Ale pewnie skoro gra sie tak dobrze i szybko sprzedala to nie bedzie Ci sie chcialo tego dorabiac :]. A druga sugestia to sposob okrywania kolejnych rownan. Jesli gram na laptopie to strzalkiami to musze oderwac rece od klawiatury zeby najechac kursorem na lampion. Wygodniej by byl jakby nie wiem np ludzi podzchodzil do lampionu i trzeba by bylo wcisnac spacjace, albo jesli mat bylby w odpowiedniej odleglosci od lampionu rownienie odkrywaloby sie automatycznie, bez koniecznosci odrywania rak i klikania
KaliditusZaliditey Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 Myślę że spokojnie zjesz ich na śniadanie razem z herbatką i ciasteczkiem. Dawaj potem znać jak tam Ci idzie. :)
olaf Napisano 1 Luty 2013 Autor Napisano 1 Luty 2013 Pawelkos dzięki, z tą spacją masz racje, dorzucę ją. Pozy to może w następnym wypuście z nowymi levelami czy czymś. Poki co gra ma potencjał, bo wypuściłem ją w świat (poza gażą zarabiam w niej też na reklamach) i hula więc myślę ze jeszcze kilka stówek za reklamy/licencje wpadnie poza kasą za następne edycje. Ścigałka - czekam na uwagi klienta, moze będzie miał podobne. Kończe teraz 7mą grę w tym miesiącu (Rhino) i już nie daje rady, ale w sumie jak machnę jeszcze ze 20 to mogę przestać pracować - tylko plany mam inne :P Kaliditus: nom dam radę, powoli wszystko się układa od biedy znajomi mnie polecą na short term contract a tam zwykle 200-300Ł dniówki, to na fasole będzie. Tylko bardziej opłacalne jest gmeranie przy własnym biznesie póki co. Sandwich Fever się sprzedał - za grosze ale będzie na przeprowadzkę - na razie zostawiłem sobie prawa do wersji mobilnej więc wyjdzie długo po online'owej, bo nie mam na nic czasu ;)
olaf Napisano 5 Luty 2013 Autor Napisano 5 Luty 2013 hehe cały dzien nie miałem max3d myslalem ze padnie na zawsze - ile czasu zaoszczędziłem :) do gry o laskach prowadzących knajpki. Zezol, bo oczy sa tylko lustrzanym odbiciem.
maciekG Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 trochę jej się twarz 'nie uśmiecha', przynajmniej nie tak jak wskazywałyby na to usta..dlatego wyglądają na doklejone, może zaznacz jakoś uniesione lekko policzki albo coś :)
olaf Napisano 7 Luty 2013 Autor Napisano 7 Luty 2013 dzięki masz rację, finalnie będą różne setupy twarzy i fryzur więc mam nadzieje, że dobiore naturalniejsze. tu projekt samej gry. Coś z gatunku, przychodzi facet do baru, a tam naleśniki. Czyli 'girl games' o gotowaniu.
olaf Napisano 21 Luty 2013 Autor Napisano 21 Luty 2013 ok nie miałem czasu ale wrzucę kilka rzeczy. Pełna wersja Sandwich Fever - http://www.newgrounds.com/portal/view/611679 - jak będę już w Londku to akurat się rozpropaguje i bede mogl szukać inwestora na mobilną wersję Ciepło przyjęta przez portale prosta gra matematyczna: http://www.newgrounds.com/portal/view/610124 - kończę właśnie 4tą wersję i dzisiejsza nocna robótka - smok nie mój (i wybitnie nie nadawał się do animacji), tak bardzo na szybko - się nie zrozumieliśmy i termin się skurczył http://blue-box.com.pl/klienci/samples/tasty/splash1b.html zrobiłem też kilka 'polishy' gier ale to może wstawię kiedyś video przed-po. Styczeń był dobry, zrobiłem i sprzedałem 7gier co jest rekordem, luty zamknę liczbą 6-7 (powinienem 9 ale się nie wyrobię) + masa szybkich rzeczy ale to już przesada i zamierzam odpuścić nieco. Dla interesujących się tą branżą - na razie gry schodzą bardzo tanio ale sprzedaż dodatkowych licencji spokojnie starczyłaby na solidną emeryturę (no może przez 4-5 najbliższych lat). Realnie można liczyć na 1tys dolarów z takich licencji (ogólny czas potrzebny na przystosowanie gier to jeden dzień w miesiącu), ponieważ mocno cisnę ilość, to myślę ze koniec roku zamknę stabilnymi 3tys dolarów/mc bez pracy + projekty bieżące. Chyba że wyrwę jakiś venture capital, to wiadomo - robię Wiedźmina na komórkę ;P Jakby ktoś miał pytania co robić i co się opłaca to śmiało na priv, już czuję się na tyle doświadczony ze wiedza może się komuś przydać, a mocno mi dała w kość działalność w Polsce chętnie zatem pomogę innym radami w przerzuceniu się na lepsze rynki z dala od pana Rostowskiego. Tylko pamiętajcie, ze ja sobie sam programuje ten badziew więc Wy musicie się zorganizować z kimś ogarniętym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się