Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Strasznie się ostatnio obijam i ZB zaległ u mnie pod grubą warstwą kurzu. Czas więc go troszkę odkurzyć, i zacząć coś wygniatać, i w myśl tej zasady zaczynam pracę nad mnichem z diablo z konceptu, czy jakby to nazwać, który pewnie duża część z Was widziała.

ss90hires.jpg

 

Zaczynam dopiero ciało, więc szału nie będzie w tym upku, ale początki nie często bywaj imponujące. Zacząłem z bazy którą już jakiś czas temu znalazłem gdzieś w necie. No i póki co mam tyle. Krytyka i uwagi na temat modelu mile widziane bo mam nadzieję go skończyć.

up1j.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano (edytowane)

Piszczel chyba za płaski tzn. za wąski :) Jednakże wiesz jak wyglądają moje ciała i jak ocenić tą opinię ;) Dlaczego mordki nie robisz równocześnie z ciałem? Wiem, że jest z tym problem bo trzeba operować tu i tam, ale później będziesz miał zbyt wysoki sdiv :) U Ciebie przynajmniej przedramię wygląda ładnie :) U mnie to tragedia...

Place od nogi za cienkie, ale on będzie miał buty więc wszystko zostanie zakryte :P Oczywiście to jest WIP więc na pewno jeszcze za to się nie zabrałeś.

IMHO ramie chyba też za chude :) To ma być mnich. Musi mieć mięśnie bo w końcu to paladyn w D3 :)

 

Tak poza rzeźbą: Diablo 3 wyjdzie niedługo :) Trzeba się szykować na ten hit. Jak nie w marcu to w grudniu 2011 bo mija 15 lat od pierwszej części Diablo :)

 

Następnym razem przypomnę Tobie na PW jaki jest deadline :) Powiadomię 3 dni przed końcem :)

Edytowane przez Vega
Napisano

Rzeźbię dalej, idzie jak idzie, zresztą widać. Dałem taki materiał bo uznałem, że będzie lepiej bryłę widać i mam nadzieję że się udało :p. W razie jakby nie wyraźne było czy nie czytelne to piszcie to wrzucę z innym materiałem.

 

Dzięki za uwagi Vega, głowę już masz zrobioną, jak wejde na kolejny subdiv to pociągnę ją dalej, na razie więcej robił nie będę z nią, najwyżej małe poprawki.

 

Piszcie co do poprawy i co się podoba co nie.

 

mnichup.png

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

Detal fajny, ale imo jakoś strasznie nieproporcjonalną muskulaturę jegomość posiada, pękata klata i uda jak u więźnia obozu koncentracyjnego na początku swojej drogi (sorry za porównanie). Ogólnie od pasa w dół za delikatnie (przedramiona też). Jeśli koleś walczy (mnich w diablo zawsze kojarzył mi się delikatnie z mmo) byłby rozwinięty proporcjonalnie. Nie pasuje mi jeszcze część nad klatą. Nie wiem czy szyja jest osadzona za wysoko i kaptury przegięte, czy to wina brody która optycznie przeciąża tamtą partię ciała ;)

Projekt fajny, powodzenia ;)!

Napisano

Dzięki za odzew chłopaki.

Czasu ostatni wcale na sculpting nie mam, i dlatego up tak późno. Poprawiłem kilka rzeczy, który wymieniliście, i kilka które sam zauważyłem. Mam nadzieję, że trochę lepiej jest, mówcie co jeszcze jest do poprawy i nie szczędźcie słów, mam nadzieję, że znajdę czas :p. Już teraz widzę kilka rzeczy do poprawki, ale to nic, się poprawi.

 

monkq.jpg

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

dupkę ma małą i okolice bioder, a mięśnie w tych okolicach poruszają udem. tak spakowany koleś i tam powinien być większy. Kość ogonową i dołki nad pośladkami w zasadzie można odpuścić, jak go będziesz ubierał, ale jak by miał brać prysznic z innymi wojami, to by był trochę wstyd

Napisano

No to jedziemy dalej. Miałem przerwę w ćwiczeniach, czasami tak mam, że tracę motywację i nie mogę nic sensownego, i po prostu przestaje próbować jakiś czas, ale chyba najwyższy czas wziąć się za to porządnie, i zacząć trzaskać coś sensownego.

 

Tymczasem wrzucam kolejnego myszkosculpta, wipa potwora z bestiariusza DnD 4. Sporo czasu zajęło mi robienie base, bo się wziąłem za ZSketch, ale jakoś poszło. Po skończeniu Stirga wracam do Monka.

 

stirge.png

 

Pozdrawiam Kuba.

Gość fishinthewater
Napisano

No kolego myślałem że już podziękowałeś :) dawnooooo cię nie było.

Tymczasem wrzucam kolejnego myszkosculpta, wipa potwora z bestiariusza DnD 4.....

hehe przez chwile myślałem sobie co ten sculpt ma wspólnego z myszą bo mi to przypomina komara ale już kumam. Całkiem spoczko jak na myche...czekam na detal.

 

Pozdrawiam

Napisano

Kolejna reaktywacja, mam nadzieję, e tym razem na dłużej.

 

Następna treningowa głowa w ramach poznawania się z nowym sprzętem, robiona bez refki zupełenie z głowy.

 

57465394.png

 

Pozdrawiam Cyanide.

Napisano

olej postac, zajmij sie envirką hehe, ah 3 dobre rady:) wybieraj, :), pozzatym trenuj dalej, pare sdiv nizej i dalej bryła puc, moze lepiej wrzucac screeny front, side, persp, lepiej wtedy widac co gra a co nie, pzdr

Napisano

Dzisiejsza zabawa z nowym ZBrushem, czyli oczywiście test dynamesha. Muszę przyznać, że bardzo to fajne, daje bardzo dużą swobodę, wszystko można dynamicznie zmieniać itd, nie tracąc za bardzo na jakości siatki, może nie jest ona pierwsza klasa, ale na pewno lepsza niż taka rozciągnięta. Takiego grubasa z kulki zrobiłem, nie jest skończony i wiele można poprawić jak sądzę, ale to miała być tylko taka szybka zbawa z dynameshem.

 

grubasy.png

 

Pozdrawiam Cyanide.

Napisano (edytowane)

Zabawa i przy okazji ćwiczenie anatomii, z dłońmi mam problem bo gdy używam dynamesha to mi łączy palce, a z taką ilością poly to ciężko mi to wysculptować, ale postaram się znaleźć na to jakiś sposób, przy okazji testowałem kilka brushków, których wcześniej nie używałem a okazały się bardzo fajne.

Być może pociągnę to dalej i zrobię całą postać dla treningu, ale jeszcze nie wiem.

 

tors.BMP

 

Pozdrawiam Cyanide.

Edytowane przez Cyanide
Napisano

Wiem, że wyszły kanciaste, ale próbowałem tutaj brushka co się zwie trim dynamic czy jakoś tak i całkiem przydatny się okazał, na przyszłość. Jak jutro znajdę chwilę na sculpt, co nie będzie łatwe z racji tego, że od 8 rano do 18 jestem na uczelni, to wrzucę coś jeszcze.

Napisano

Kolejna rzeźba z moich rąk. Szybka główka z wyobraźni jako ćwiczenie i za razem sprawdzenie co potrafię jeżeli o anatomię proporcje i takie tam głowy chodzi. Chyba nie wyszło najgorzej, co sądzicie?

 

head.BMP

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Tym razem piesek, chciałem zrobić jakieś czworo nożnego nutka, ale w trakcie tworzenia podstaw z dynameshem pomyślałem, że może najpierw zrobię jakąś anatomię pieska i oto jest.

 

doggie+persp.BMP

 

diggie.BMP

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Dzięki Rice. To spłaszczanie płaszczyzn, o którym mówisz w nowej zetce jest jeszcze łatwiejsze. Nie trzeba się bawić z robieniem wszystkiego trim brushem czy polishem. Przynajmniej przy moim workflow, dodaję po prostu claypolish i gotowe. Fajnie, że się podoba.

A teraz nowym sculpt, z dzisiejszego dnia, chyba go pociągnę dalej, ale póki co wrzucam tak bo robię przerwę, tzn odpoczywam. Inspirowane obrazkiem z cghuba. Jutro, albo po jutrze wrzucę timelapsa z robienia tego żabola.

 

zabol.BMP

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Dzięki Pygmy. Tak, mówię o R2. W zakładce Geometry jest claypolish, bardzo fajna rzecz według mnie, poza tym w R2 pracuje się całkowicie inaczej. Praktycznie wszystko idzie wysculptać ze zwykłej kulki co do tej pory u mnie wychodziło strasznie (w jednym miejscu za mało w drugim za dużo poly) . Sam dynamesh daje takie możliwoście że... a jeżeli połączyć go z tymi wszystkimi curvami itp, to już w ogóle kosmos. Ten żaboludź czy jak go nazwać też robiony z kulki, jak zresztą wszystkie ostatnie moje sculpty. Boję się pomyśleć co wymyślą w kolejnych częściach.

Mój czworonóg idealny nie jest, ale jak na pierwszy raz może źle nie jest. Dawaj, jak pociśniesz konika ładnego to będzie respekt, sam się chyba skuszę.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Jak obiecałem zapodaję video z robienia żabola. Może się komuś na coś przyda, coś ktoś podpatrzy czy coś, chociaż niczego odkrywczego tam nie użyłem.

 

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Cisnę dalej! Wczorajszy wieczór i poprawki z dzisiejszego poranka. Razem zebrało się pewnie kilka godzinek. Takie szybkie ćwiczonko glówki.

 

morda.BMP

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Wczoraj luźno zaczęty dzisiaj troszkę dalej pociągnięty sculpcik, dalej WiP. Chciałem zrobić coś bardziej... nie wiem jak to powiedzieć... ekspresyjnego, powiedzmy, że to dobre słowo. Nadal mam problem z twarzą, ma wyglądać jakby krzyczał, a czy wygląda oceńcie sami. Nie wiem czy dodawać kończyny bo nie do końca mam na nie pomysł, tzn co z nimi zrobić. Mam nadzieję, że się podoba. Jak macie jakieś sugestie, pomysły, rady, czy może zauważyliście jakieś rażące wady to piszcie (C&C mile widziane).

 

pos%25C4%2585g.BMP

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Poprzedni o wiele lepszy. Napięcie zbudowałoby więcej ukośnych linii - mocniejsze wygięcie kręgosłupa. Forma też nie pomaga, bo nie widać ani napięcia mięśni ani naciągniętej skóry.

Napisano

Odpowiedź bez obrazka czego chciałem unikać w tym topicu, ale potrzebuje pomocy w takim wypadku. Dzięki panowie za odpowiedź.

Pygmy co do Twojego pomysłu, to zastanawiałem się nad tym, przyznaję, ale chciałem raczej odsłonić twarz i dodać takie rozwichrzone włosy za pomocą tubsów, ale pomyślę nad tym i popróbuję czegoś. Dzięki

Lucek, właśnie szukałem refki żeby sobie podpatrzeć co i jak powinno iść z tym napięciem mięśni i skóry ale nie mogę czegoś takie znaleźć, oczywiście znalazłem masę innych refek, ale takie pozy nie widziałem. Bez refki będzie mi ciężko to pociągnąć to dalej z głowy. Szczerze się przyznam, że nie bardzo wiem pod jakimi hasłami czegoś takiego szukać.

 

Przy okazji nie wiem czy było na forum czy nie, ale wpadłem na fajną, darmową stroną z ciekawymi i dobrej jakości refkami. -> http://www.artsyposes.com

 

Jeszcze raz dzięki za feedback, i pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Oto moje dzisiejsze zmagania. Co do refki samego torsu to mam już pomysł, ale to jutro. Przy twarzy wspomogłem się kilkoma zdjęciami, mam nadzieję, że jest lepiej, chyba jeszcze troszkę odegnę ją do tyłu. Nie wiem czy o to Ci Lucku chodziło, ale troszkę pozmieniałem to jak wygląda sam brzuch oraz dolne partie klatki piersiowej, nad górą posiedzę jutro bo już nie mam siły.

A właśnie, nie wiem dlaczego ale twarz cały czas sprawia dla mnie wrażenie jakiegoś dziadka (głównie z widoku od przodu, dlatego go wrzuciłem) a nie do końca było to moim zamiarem. Macie może pomysł co to powoduje? Dobra więcej nie piszę, zostawiam sculpta dla Waszej krytyki.

 

pos%25C4%2585g+up.BMP

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Dzieki Lucek za cenne porady. Troszkę zmieniłem pozę, nawet bardziej niż miałem zamiar, ale jak zacząłem się bawić to taki coś mi wyszło. Wczoraj jak i dzisiaj zresztą miałem mało czasu na sculpt dlatego nie dużo zrobiłem. Dodałem jeszcze zęby i jęzor, kilka zmian na twarzy, cały czas próbuję coś pokminić żeby z frontu tak jak dziadek nie wyglądał, bo z boku wygląda znośnie a z przodu e tam. Zaraz się biorę, i popróbuję coś z rękami, czy je w ogóle robić, czy ma się łapać za głowę itp. Mam nadzieję, że jest lepiej niż poprzednio. Cenne rady mile widziane.

 

yelling.jpg

 

PS. Tych którzy mają chwilkę i zaglądali ostatnimi czasy na mojego bloga prosiłbym o oddanie głosu w mini ankiecie odnosnie stylu bloga. Z góry dzięki tym którzy znaleźli tę sekundkę.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Jeszcze przegnij szyję. Cały kręgosłup zgięty na maxa a szyja prosta? No twarz wiadomo musisz poprawić ale taki ból na twarzy to bardzo złożona sprawa.

Napisano

Jeszcze troszkę mi się dzisiaj udało przerobić tą twarz, chyba jest troszkę mniej dziadkowata, ale to na pewno jeszcze nie to. Dość szybka ta przeróbka, więc pojawiło się jeszcze kilka rzeczy do zrobienia po drodze, ale to już jutro bo dzisiaj nie dam rady.

Co do szyi to zobacz jak ona już teraz wygląda, nie wiem czemu, ale jak ją bardziej jeszcze przegnę to będzie wyglądał nienaturalnie.

 

ryj.BMP

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Moim zdaniem szyja jest poprostu za krotka. Jak tak wygniesz ja do tylu to jablka adama nie masz zaraz pod broda tylko nizej. Stan przed lustrem i popatrz na swoja.

Pozdro.

Napisano

Dalsze zmiany po krótkim odpoczynku, mam nadzieję że na lepsze. Głowy nie mogę zmienić tak jakbym chciał bo gdy traci na dziadkowości to traci również na ekspresji, której i tak chyba nie ma w nadmiarze. Jeszcze drobne zmiany i jak sądzę będzie to koniec pracy nad nim, chyba i tak zbyt dużo czasu nad nim spędziłem. Pygmy masz rację, rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi, w następnym upie poprawię.

 

yell.gif

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

U mnie nie widać obrazka w ostatnim poście,a na blogu widać miniaturke ale po kliknięciu tylko duży czarny screen.Chciałem obejrzeć bo Lucek napisał że super-extra:D

Napisano

Specjalnie dla Ciebie Mafida upload na imageshacka. Nie wiem dlaczego nie widać u Ciebie tego obrazka, uploaduje odrazu na bloga, bo całkiem szybko się wtedy obrazki wczytują, na imageshacku coraz gorzej, a nie chce mi się szukać innego hostingu.

 

yell.gif

 

Miło mi, że się podoba Lucek, mam nadzieję, że nie tylko Tobie. Jeszcze drobne poprawki wprowadzę.

 

Pozdrawiam, Caynide.

Napisano

Noteraz widzę, spoko modelik:).W paru miejscach mozna poprawić ale nie chce mi sie pisać gdzie:D,zresztą każdy model można poprawiać w nieskończoność:).

 

ja wrzucam na tinypic.com/ -100 razy lepsze niż mulasty imageshack:)

Napisano

Dzieki za odzew. Tak dla zabawy zacząłem sobie na szybko coś takiego, humanoidalnego z kulki + dynamesh. Jutro pociągne to dalej po tym jak zrobię poprawki do tego poprzedniego.

 

ludek.gif

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Rzeczywiście troszkę to dziwnie wyglądało. Mam nadzieję, że teraz lepiej. Dalsza zabawa z tym sculpcikiem, mam już pewną koncepcję co do niego, ale to się jeszcze zobaczy. Póki co mam tyle. Pomysły i krytyka jak najbardziej mile widziane.

 

kuhfgh.gif

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności