Cyanide Napisano 30 Wrzesień 2010 Autor Napisano 30 Wrzesień 2010 Taka głowa wykonana dla ćwiczonka, miała wyjść trochę nienaturalnie, i chudo. Wprawka przed cyborgiem :]. No to up. Pozdrawiam Kuba.
Cyanide Napisano 3 Listopad 2010 Autor Napisano 3 Listopad 2010 Strasznie się ostatnio obijam i ZB zaległ u mnie pod grubą warstwą kurzu. Czas więc go troszkę odkurzyć, i zacząć coś wygniatać, i w myśl tej zasady zaczynam pracę nad mnichem z diablo z konceptu, czy jakby to nazwać, który pewnie duża część z Was widziała. Zaczynam dopiero ciało, więc szału nie będzie w tym upku, ale początki nie często bywaj imponujące. Zacząłem z bazy którą już jakiś czas temu znalazłem gdzieś w necie. No i póki co mam tyle. Krytyka i uwagi na temat modelu mile widziane bo mam nadzieję go skończyć. Uploaded with ImageShack.us Pozdrawiam Kuba.
Vega Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 (edytowane) Piszczel chyba za płaski tzn. za wąski :) Jednakże wiesz jak wyglądają moje ciała i jak ocenić tą opinię ;) Dlaczego mordki nie robisz równocześnie z ciałem? Wiem, że jest z tym problem bo trzeba operować tu i tam, ale później będziesz miał zbyt wysoki sdiv :) U Ciebie przynajmniej przedramię wygląda ładnie :) U mnie to tragedia... Place od nogi za cienkie, ale on będzie miał buty więc wszystko zostanie zakryte :P Oczywiście to jest WIP więc na pewno jeszcze za to się nie zabrałeś. IMHO ramie chyba też za chude :) To ma być mnich. Musi mieć mięśnie bo w końcu to paladyn w D3 :) Tak poza rzeźbą: Diablo 3 wyjdzie niedługo :) Trzeba się szykować na ten hit. Jak nie w marcu to w grudniu 2011 bo mija 15 lat od pierwszej części Diablo :) Następnym razem przypomnę Tobie na PW jaki jest deadline :) Powiadomię 3 dni przed końcem :) Edytowane 3 Listopad 2010 przez Vega
Cyanide Napisano 10 Listopad 2010 Autor Napisano 10 Listopad 2010 Rzeźbię dalej, idzie jak idzie, zresztą widać. Dałem taki materiał bo uznałem, że będzie lepiej bryłę widać i mam nadzieję że się udało :p. W razie jakby nie wyraźne było czy nie czytelne to piszcie to wrzucę z innym materiałem. Dzięki za uwagi Vega, głowę już masz zrobioną, jak wejde na kolejny subdiv to pociągnę ją dalej, na razie więcej robił nie będę z nią, najwyżej małe poprawki. Piszcie co do poprawy i co się podoba co nie. Pozdrawiam Kuba.
terenas Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 Detal fajny, ale imo jakoś strasznie nieproporcjonalną muskulaturę jegomość posiada, pękata klata i uda jak u więźnia obozu koncentracyjnego na początku swojej drogi (sorry za porównanie). Ogólnie od pasa w dół za delikatnie (przedramiona też). Jeśli koleś walczy (mnich w diablo zawsze kojarzył mi się delikatnie z mmo) byłby rozwinięty proporcjonalnie. Nie pasuje mi jeszcze część nad klatą. Nie wiem czy szyja jest osadzona za wysoko i kaptury przegięte, czy to wina brody która optycznie przeciąża tamtą partię ciała ;) Projekt fajny, powodzenia ;)!
plasti Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 od pasa do kolan powinno byc masywniej, szerzej w pasie i grubsze uda, w piszczelach tez masywniej
Cyanide Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 Dzięki za odzew chłopaki. Czasu ostatni wcale na sculpting nie mam, i dlatego up tak późno. Poprawiłem kilka rzeczy, który wymieniliście, i kilka które sam zauważyłem. Mam nadzieję, że trochę lepiej jest, mówcie co jeszcze jest do poprawy i nie szczędźcie słów, mam nadzieję, że znajdę czas :p. Już teraz widzę kilka rzeczy do poprawki, ale to nic, się poprawi. Pozdrawiam Kuba.
plasti Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 juz duzo lepiej, jeszcze masywnosc lydek jest jakby za mala(nie duzo).... a i na refce koles nie ma lokatej brody...
ikkiz Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 dupkę ma małą i okolice bioder, a mięśnie w tych okolicach poruszają udem. tak spakowany koleś i tam powinien być większy. Kość ogonową i dołki nad pośladkami w zasadzie można odpuścić, jak go będziesz ubierał, ale jak by miał brać prysznic z innymi wojami, to by był trochę wstyd
Cyanide Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Napisano 31 Styczeń 2011 No to jedziemy dalej. Miałem przerwę w ćwiczeniach, czasami tak mam, że tracę motywację i nie mogę nic sensownego, i po prostu przestaje próbować jakiś czas, ale chyba najwyższy czas wziąć się za to porządnie, i zacząć trzaskać coś sensownego. Tymczasem wrzucam kolejnego myszkosculpta, wipa potwora z bestiariusza DnD 4. Sporo czasu zajęło mi robienie base, bo się wziąłem za ZSketch, ale jakoś poszło. Po skończeniu Stirga wracam do Monka. Pozdrawiam Kuba.
Gość fishinthewater Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 No kolego myślałem że już podziękowałeś :) dawnooooo cię nie było. Tymczasem wrzucam kolejnego myszkosculpta, wipa potwora z bestiariusza DnD 4..... hehe przez chwile myślałem sobie co ten sculpt ma wspólnego z myszą bo mi to przypomina komara ale już kumam. Całkiem spoczko jak na myche...czekam na detal. Pozdrawiam
Cyanide Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Napisano 24 Lipiec 2011 Kolejna reaktywacja, mam nadzieję, e tym razem na dłużej. Następna treningowa głowa w ramach poznawania się z nowym sprzętem, robiona bez refki zupełenie z głowy. Pozdrawiam Cyanide.
Lucek Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Bryła musi być ciekawa z każdej strony. Poza twarzą warto zająć się też resztą modelu.
Vega Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Olej resztę modelu i zajmij się samą głową. Nie zajmuj się nawet detalami tylko rób bryłę :)
Lucek Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Vega: Myślę raczej o szyji, uszach i bryle czaszki. Źle mnie zrozumiałeś.
Hatt3r Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 olej postac, zajmij sie envirką hehe, ah 3 dobre rady:) wybieraj, :), pozzatym trenuj dalej, pare sdiv nizej i dalej bryła puc, moze lepiej wrzucac screeny front, side, persp, lepiej wtedy widac co gra a co nie, pzdr
Cyanide Napisano 31 Sierpień 2011 Autor Napisano 31 Sierpień 2011 Czaszunia z jednego kawałka rzeżbiona. Pozdrawiam Cyanide.
Cyanide Napisano 29 Wrzesień 2011 Autor Napisano 29 Wrzesień 2011 Dzisiejsza zabawa z nowym ZBrushem, czyli oczywiście test dynamesha. Muszę przyznać, że bardzo to fajne, daje bardzo dużą swobodę, wszystko można dynamicznie zmieniać itd, nie tracąc za bardzo na jakości siatki, może nie jest ona pierwsza klasa, ale na pewno lepsza niż taka rozciągnięta. Takiego grubasa z kulki zrobiłem, nie jest skończony i wiele można poprawić jak sądzę, ale to miała być tylko taka szybka zbawa z dynameshem. Pozdrawiam Cyanide.
Cyanide Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 (edytowane) Zabawa i przy okazji ćwiczenie anatomii, z dłońmi mam problem bo gdy używam dynamesha to mi łączy palce, a z taką ilością poly to ciężko mi to wysculptować, ale postaram się znaleźć na to jakiś sposób, przy okazji testowałem kilka brushków, których wcześniej nie używałem a okazały się bardzo fajne. Być może pociągnę to dalej i zrobię całą postać dla treningu, ale jeszcze nie wiem. Pozdrawiam Cyanide. Edytowane 4 Październik 2011 przez Cyanide
Sebazx6r Napisano 4 Październik 2011 Napisano 4 Październik 2011 Kanciaste tez cycki :). Jedziesz dalej.
Cyanide Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 Wiem, że wyszły kanciaste, ale próbowałem tutaj brushka co się zwie trim dynamic czy jakoś tak i całkiem przydatny się okazał, na przyszłość. Jak jutro znajdę chwilę na sculpt, co nie będzie łatwe z racji tego, że od 8 rano do 18 jestem na uczelni, to wrzucę coś jeszcze.
Cyanide Napisano 9 Październik 2011 Autor Napisano 9 Październik 2011 Kolejny sculpcik. Wyobrażenie jakiegoś obcego z twarzą podobną do ludzkiej. Pozdrawiam, Cyanide.
Cyanide Napisano 12 Październik 2011 Autor Napisano 12 Październik 2011 Kolejna rzeźba z moich rąk. Szybka główka z wyobraźni jako ćwiczenie i za razem sprawdzenie co potrafię jeżeli o anatomię proporcje i takie tam głowy chodzi. Chyba nie wyszło najgorzej, co sądzicie? Pozdrawiam, Cyanide.
Cyanide Napisano 13 Październik 2011 Autor Napisano 13 Październik 2011 Tym razem piesek, chciałem zrobić jakieś czworo nożnego nutka, ale w trakcie tworzenia podstaw z dynameshem pomyślałem, że może najpierw zrobię jakąś anatomię pieska i oto jest. Pozdrawiam, Cyanide.
rice Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Jest coraz lepiej ;] Podoba mi się to że spłaszczasz płaszczyzny robiąc takie fajne krawędzie. Wiecej w stylu tego pieska poprosze :P
Cyanide Napisano 13 Październik 2011 Autor Napisano 13 Październik 2011 Dzięki Rice. To spłaszczanie płaszczyzn, o którym mówisz w nowej zetce jest jeszcze łatwiejsze. Nie trzeba się bawić z robieniem wszystkiego trim brushem czy polishem. Przynajmniej przy moim workflow, dodaję po prostu claypolish i gotowe. Fajnie, że się podoba. A teraz nowym sculpt, z dzisiejszego dnia, chyba go pociągnę dalej, ale póki co wrzucam tak bo robię przerwę, tzn odpoczywam. Inspirowane obrazkiem z cghuba. Jutro, albo po jutrze wrzucę timelapsa z robienia tego żabola. Pozdrawiam, Cyanide.
Pygmy Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Fajnie wychodzi, tez sie zabieram za jakiegos czworonoga, psa albo konia, ale zabrac nie moge... :) Nowa zetka, mowisz o R2 ???
Cyanide Napisano 13 Październik 2011 Autor Napisano 13 Październik 2011 Dzięki Pygmy. Tak, mówię o R2. W zakładce Geometry jest claypolish, bardzo fajna rzecz według mnie, poza tym w R2 pracuje się całkowicie inaczej. Praktycznie wszystko idzie wysculptać ze zwykłej kulki co do tej pory u mnie wychodziło strasznie (w jednym miejscu za mało w drugim za dużo poly) . Sam dynamesh daje takie możliwoście że... a jeżeli połączyć go z tymi wszystkimi curvami itp, to już w ogóle kosmos. Ten żaboludź czy jak go nazwać też robiony z kulki, jak zresztą wszystkie ostatnie moje sculpty. Boję się pomyśleć co wymyślą w kolejnych częściach. Mój czworonóg idealny nie jest, ale jak na pierwszy raz może źle nie jest. Dawaj, jak pociśniesz konika ładnego to będzie respekt, sam się chyba skuszę. Pozdrawiam, Cyanide.
Pygmy Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 No, postaram się na ile umiejętności pozwolą. :)
Cyanide Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 Jak obiecałem zapodaję video z robienia żabola. Może się komuś na coś przyda, coś ktoś podpatrzy czy coś, chociaż niczego odkrywczego tam nie użyłem. Pozdrawiam, Cyanide.
Cyanide Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 Cisnę dalej! Wczorajszy wieczór i poprawki z dzisiejszego poranka. Razem zebrało się pewnie kilka godzinek. Takie szybkie ćwiczonko glówki. Pozdrawiam, Cyanide.
Cyanide Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 Wczoraj luźno zaczęty dzisiaj troszkę dalej pociągnięty sculpcik, dalej WiP. Chciałem zrobić coś bardziej... nie wiem jak to powiedzieć... ekspresyjnego, powiedzmy, że to dobre słowo. Nadal mam problem z twarzą, ma wyglądać jakby krzyczał, a czy wygląda oceńcie sami. Nie wiem czy dodawać kończyny bo nie do końca mam na nie pomysł, tzn co z nimi zrobić. Mam nadzieję, że się podoba. Jak macie jakieś sugestie, pomysły, rady, czy może zauważyliście jakieś rażące wady to piszcie (C&C mile widziane). Pozdrawiam, Cyanide.
Lucek Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Poprzedni o wiele lepszy. Napięcie zbudowałoby więcej ukośnych linii - mocniejsze wygięcie kręgosłupa. Forma też nie pomaga, bo nie widać ani napięcia mięśni ani naciągniętej skóry.
Cyanide Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Odpowiedź bez obrazka czego chciałem unikać w tym topicu, ale potrzebuje pomocy w takim wypadku. Dzięki panowie za odpowiedź. Pygmy co do Twojego pomysłu, to zastanawiałem się nad tym, przyznaję, ale chciałem raczej odsłonić twarz i dodać takie rozwichrzone włosy za pomocą tubsów, ale pomyślę nad tym i popróbuję czegoś. Dzięki Lucek, właśnie szukałem refki żeby sobie podpatrzeć co i jak powinno iść z tym napięciem mięśni i skóry ale nie mogę czegoś takie znaleźć, oczywiście znalazłem masę innych refek, ale takie pozy nie widziałem. Bez refki będzie mi ciężko to pociągnąć to dalej z głowy. Szczerze się przyznam, że nie bardzo wiem pod jakimi hasłami czegoś takiego szukać. Przy okazji nie wiem czy było na forum czy nie, ale wpadłem na fajną, darmową stroną z ciekawymi i dobrej jakości refkami. -> http://www.artsyposes.com Jeszcze raz dzięki za feedback, i pozdrawiam, Cyanide.
Cyanide Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Oto moje dzisiejsze zmagania. Co do refki samego torsu to mam już pomysł, ale to jutro. Przy twarzy wspomogłem się kilkoma zdjęciami, mam nadzieję, że jest lepiej, chyba jeszcze troszkę odegnę ją do tyłu. Nie wiem czy o to Ci Lucku chodziło, ale troszkę pozmieniałem to jak wygląda sam brzuch oraz dolne partie klatki piersiowej, nad górą posiedzę jutro bo już nie mam siły. A właśnie, nie wiem dlaczego ale twarz cały czas sprawia dla mnie wrażenie jakiegoś dziadka (głównie z widoku od przodu, dlatego go wrzuciłem) a nie do końca było to moim zamiarem. Macie może pomysł co to powoduje? Dobra więcej nie piszę, zostawiam sculpta dla Waszej krytyki. Pozdrawiam, Cyanide.
Lucek Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Brzucho o niebo lepiej. Weź jeszcze zwykły rotate i przegnij mu klatkę do tyłu. Dodaj jeszcze małe rotacje szyi i może barki asymetrycznie?
Cyanide Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 Dzieki Lucek za cenne porady. Troszkę zmieniłem pozę, nawet bardziej niż miałem zamiar, ale jak zacząłem się bawić to taki coś mi wyszło. Wczoraj jak i dzisiaj zresztą miałem mało czasu na sculpt dlatego nie dużo zrobiłem. Dodałem jeszcze zęby i jęzor, kilka zmian na twarzy, cały czas próbuję coś pokminić żeby z frontu tak jak dziadek nie wyglądał, bo z boku wygląda znośnie a z przodu e tam. Zaraz się biorę, i popróbuję coś z rękami, czy je w ogóle robić, czy ma się łapać za głowę itp. Mam nadzieję, że jest lepiej niż poprzednio. Cenne rady mile widziane. PS. Tych którzy mają chwilkę i zaglądali ostatnimi czasy na mojego bloga prosiłbym o oddanie głosu w mini ankiecie odnosnie stylu bloga. Z góry dzięki tym którzy znaleźli tę sekundkę. Pozdrawiam, Cyanide.
Lucek Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Jeszcze przegnij szyję. Cały kręgosłup zgięty na maxa a szyja prosta? No twarz wiadomo musisz poprawić ale taki ból na twarzy to bardzo złożona sprawa.
Cyanide Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 Jeszcze troszkę mi się dzisiaj udało przerobić tą twarz, chyba jest troszkę mniej dziadkowata, ale to na pewno jeszcze nie to. Dość szybka ta przeróbka, więc pojawiło się jeszcze kilka rzeczy do zrobienia po drodze, ale to już jutro bo dzisiaj nie dam rady. Co do szyi to zobacz jak ona już teraz wygląda, nie wiem czemu, ale jak ją bardziej jeszcze przegnę to będzie wyglądał nienaturalnie. Pozdrawiam, Cyanide.
Pygmy Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Moim zdaniem szyja jest poprostu za krotka. Jak tak wygniesz ja do tylu to jablka adama nie masz zaraz pod broda tylko nizej. Stan przed lustrem i popatrz na swoja. Pozdro.
Cyanide Napisano 5 Listopad 2011 Autor Napisano 5 Listopad 2011 Dalsze zmiany po krótkim odpoczynku, mam nadzieję że na lepsze. Głowy nie mogę zmienić tak jakbym chciał bo gdy traci na dziadkowości to traci również na ekspresji, której i tak chyba nie ma w nadmiarze. Jeszcze drobne zmiany i jak sądzę będzie to koniec pracy nad nim, chyba i tak zbyt dużo czasu nad nim spędziłem. Pygmy masz rację, rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi, w następnym upie poprawię. Pozdrawiam, Cyanide.
Lucek Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 No klata i napięcie super-extra. Możesz jeszcze poprawić kształt czaszki i uszu i będzie git. Gratulacje;)
mafida Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 U mnie nie widać obrazka w ostatnim poście,a na blogu widać miniaturke ale po kliknięciu tylko duży czarny screen.Chciałem obejrzeć bo Lucek napisał że super-extra:D
Lucek Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 No wiadomo że nie gniecie tak jak wyjadacze z cgtalka, ale widać sensualizm;)
Cyanide Napisano 5 Listopad 2011 Autor Napisano 5 Listopad 2011 Specjalnie dla Ciebie Mafida upload na imageshacka. Nie wiem dlaczego nie widać u Ciebie tego obrazka, uploaduje odrazu na bloga, bo całkiem szybko się wtedy obrazki wczytują, na imageshacku coraz gorzej, a nie chce mi się szukać innego hostingu. Miło mi, że się podoba Lucek, mam nadzieję, że nie tylko Tobie. Jeszcze drobne poprawki wprowadzę. Pozdrawiam, Caynide.
mafida Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 Noteraz widzę, spoko modelik:).W paru miejscach mozna poprawić ale nie chce mi sie pisać gdzie:D,zresztą każdy model można poprawiać w nieskończoność:). ja wrzucam na tinypic.com/ -100 razy lepsze niż mulasty imageshack:)
Cyanide Napisano 5 Listopad 2011 Autor Napisano 5 Listopad 2011 Dzieki za odzew. Tak dla zabawy zacząłem sobie na szybko coś takiego, humanoidalnego z kulki + dynamesh. Jutro pociągne to dalej po tym jak zrobię poprawki do tego poprzedniego. Pozdrawiam, Cyanide.
mafida Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 Pierwsze co sie rzuca w oczy tobrak bioder i krocza.Znaczy nie że masz jaja robic,tylko nogi z brzucha wyrastają;)
Cyanide Napisano 8 Listopad 2011 Autor Napisano 8 Listopad 2011 Rzeczywiście troszkę to dziwnie wyglądało. Mam nadzieję, że teraz lepiej. Dalsza zabawa z tym sculpcikiem, mam już pewną koncepcję co do niego, ale to się jeszcze zobaczy. Póki co mam tyle. Pomysły i krytyka jak najbardziej mile widziane. Pozdrawiam, Cyanide.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się