Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na tych dodatkowych screenach jak przymruze oczy to jakbym widzial kolejna wersje "Final Fantasy" :P wiec to co przyswiecalo i jaki byl proces to jedno, a to co wyszlo to drugie :D

Napisano

Kurna nie licząc naszego twarzowego te modele naprawdę fajnie wyglądają. W ogóle grafa robi wrażenie - szacun! ;] Tylko kolorystycznie do aplha version wróćcie ;]

No i widze ze kilka bardzo ciekawych konceptów na gamespocie wyladowalo. Jak sie nazywa koles co enviro robi bo chciałbym dodac kolejnego łepka do listy :P

Napisano

nom ta nowa gęba to jakieś nieporozumienie nasz kochany Wiedźmin wygląda teraz jak amerykański hero, a mało tego jak powiedział mój znajomy gęba Kostnera :D co do filmiku bardzo fajny, ale do samej gry coś czuje klapę :P:P

Napisano

alescie sie uczepili tej mordy, smuty juz leca caly watek smutkow na temat twarzy, na listosc boska, to juz nawet mnie zaczyna wkurzac a chlopaki to pewnie juz tu nawet nie wchodza :))

 

fajne screeny grafa git, trzyma mega dobry poziom, moze bedzie hit

Napisano

Z wypowiedzi Blooddragona wynika że twarzowe Geralta to wciąż wczesny WIP i wiedzą gdzie chcą z wizerunkiem iść.

 

Całość wygląda o wiele lepiej od jedynki :) Już nie mogę się doczekać :D

Napisano

Zle jest to ze wiele osob oczekuje postaci przypominajacej ta z filmu/serialu (nie wiem jak nazwac ta porazke). Piszac wyzej mialem na mysli stylistyke ubran, oraz tak wlasnie fryzur a'la FF/ Last Remnant (+). W zadnym wypadku nie uwazam jednak ze to cos zlego. Szkoda jednak ze wiekszasc fanow bardziej zadowolila by geba zmapowana z zula spod monopolowego ( wytrwana, swoje przeszla, pomarszczona i poobijana a do tego taka koszerna :D ).

Napisano

no nic,zmienia sie target, nie ma co plakac, pograc i tak wszyscy pograja :D

Napisano

No juz myślałem, że znowu mamy to swoje polskie piekiełko, ale na "inszych" forach uwagi też skupiają się na facjacie: "He wasn't a beefy guy with a sword, but a witcher. It would be a shame if they rip him of the great look they created 3 years ago..." No, chyba że to jakis zakamuflowany rodak? : )

Gość ant-3d
Napisano (edytowane)

KLICEK: wiem ze wszyscy tu marudzimy jak stare baby ale uwazam ze trzeba o tym marudzic poki jeszcze chlopaki moga cos z tym zrobic. Naprawde uwazam ze wszystko co zostalo pokazane wyglada rewelacyjnie i bardzo wyczekuje tej gry.

 

Wielkie brawa dla CD Projekt za to zrobili i to co robia, wielki szacun :D Oby tak dalej.

 

Jednak twarzy Geralta nie potrafie przemilczec. Zreszta sami zobaczcie jeszcze na ten link http://images36.fotosik.pl/162/ae68d03b7f67f207.jpg

Edytowane przez ant-3d
Napisano (edytowane)

Hmm... z tego co wiem kazdy w CDPR robi gre taka, w jaka sam chcialby zagrac. Nigdy nie bylo mowy o "zmianie targetu", czy ze "robimy teraz dla nastolatkow", takze Wasze obawy sa bezpodstawne:)

 

Janek, ktory odpowiada za concepty strojow na przyklad, jest bardzo wkrecony w styl sredniowieczny i broni owczesnych realiow jak lew;) Takze nawet jezeli ktos liczy na to, ze Wiedzmin bedzie mial miecz jak Cloud Strife, to sie srodze zawiedzie;)

 

BTW, na Gamecornerze i Polygamii sa wrazenia z prezentacji, moze kogos uspokoja ich opinie;)

Edytowane przez Reanimator
Napisano

zapowiada sie syto, nie czaje tego zamieszania wokol twarzy, no ale to polskie forum wiec trzeba sie do czegos przyczepic i przez 60 postow ciagnac,w koncu kazdy by to zrobil lepiej :)

 

bardzo syte sa glosy postaci, ogolnei kliamt spoko, w calym trailerze najgorsze sa napisy, i logo pojawiajace sie jakby robil ktos dopeiro ostanio pierwsyz tutorial w afterkach

Gość i-riss
Napisano

zdecydowanie na + że w realtime

Napisano

Reanimator, no my tez chcemy! i tak dlugo jak Geralt nie bedzie miec twarzy Jarka... bedziemy chcieli :D

Amen

Napisano

... przecież jak sie posty sypią to znaczy że jest zainteresowanie... postowanie z pochlebstwami dochodzi góra do dziesieciu.... komercja rzadzi się swoimi prawami ...Wiedzmin musi być podobny do Bekhama.... jego wszędzie lubią bez względu na miejsce i opcję seksualną....:))

Gość ant-3d
Napisano

Reanimator: zem przeczytal artykul na polygamii, jesli wszystko co tam jest napisane to prawda :D to ja juz chce ta gre :D tylko to jedno ale... ale to juz wszyscy napisali o tym chyba Wam

Napisano

to ze wyglada lekko jak Final fantasy znaczy ze sprzeda sie 10 razy wiecej ;)

bez przesady z ta zmiana klimatu

ja bede was bronil chlopaki bo naprawde swietnie to wyglada

Napisano

E, narzekacie, jak dla mnie Wiedźmin nadal jest sexi :D ogólnie jest świetny poziom, zastanawiam się tylko czy gra będzie wyłącznie po angielsku. Czekam i podczas czekania zainstaluję sobie znów pierwszego Wiedźminka ;)

Napisano

Brawo dla Janka! :)

Rzeczywiście, gra jeszcze nie wyszła więc jest czas, żeby trochę popsioczyć. Jeżeli Komuda znów zabrał się za scenariusz to jestem bardziej niż pewny, że będzie to tak samo niesamowita gra jak poprzednia. Była niesamowita bo w większości aspektów nie powielała sprawdzonych rozwiązań. "gobliny zabiły bohaterowi mamusie i tatusia więc, weźmie on kijaszek, będzie tłukł, tłukł, tłukł, aż okaże się, że to nie gobliny tylko Sauron w pakcie z Masonami, dotłucze się do dwuraka + 20 i Czarnej Elfickiej Pełnej Zbroi Płytowej Złej Krwi Zdrady Ostatecznego Cienia i zaprowadzi ład w krainie gdzie wreszcie pszczółki i różowe motylki będą mogły bez problemu manifestować swoją prawdziwą seksualność.

Chłopaki dajecie rade i robicie coś bardzo fajnego. Trzymam kciuki.

Napisano
Jak tak to wyglada to juz platige nie bedzie musial chyba robic prerenderowanych cinematikow do tego:)

 

Chyba w sumie studiom dev nie oplaca sie robic renderowanych wstawek , poniewaz lepiej ta kase przeznaczyc na producje ingame.Jest to bardziej optymalne poniewaz renderowane filmiki promuja tylko tytul natomiast nie pokazuja mocy silnika i samej gry . Dla mnie takie podejscie Cdred jest strzalem w 10 tke.

Napisano

dla mnie Wiedźmin to jedna z najlepszych gier w historii, jeśli nie najlepsza - po kilku godzinach gry, pamiętam, że byłem w takim szoku, tak pozytywnie zmasakrowany, a oczekiwania miałem wielkie :), że napisałem mega komentarz pełny ochów i achów na oficjalnym forum wiedźmińśkim :P taka potrzebę miałem hehe - az się sobie dzisiaj dziwie :), dla tego z wypiekami na twarzy oczekuje wszelkich newsów na temat "zabójcy królów" po tym co do tej pory nam pokazano wnisoki mam takie:

- technicznie to będzie miazga

- klimat jest!

- Triss - hot! :P

- Ogropodobny jegomość - jest gwiazdą wieczoru dla mnie :)

- elf może trochę z japońska zajeżdża, ale mi to nie przeszkadza

- nowa fryzura Geralta - spoko

 

- natomaist nowa facjata Geralta i usta po botoskie - bardzo dlaeko od spoko i od ok ... stracił wieleee z charakteru i "znijaczał" - mam nadzieję, że jeszcze coś z tym zrobią

 

 

 

 

Napisano
... stracił wieleee z charakteru i znijaczał...

 

Dokładnie, obecny wiedźmin przypomina typowego aktora, którego nie obsadza się w głównej roli. Taki zwykły rolnik, do tego bez charakteru. Nie zapada w pamięci. Sama gra zapowiada się świetnie. Jedynki nie skończyłem bo dobijały mnie loadingi, które później skrócili łatkami ale jakiś uraz został;] Być może powrócę za sprawą drugiej części.

Napisano

jacenty: nie iwem czy sie nie oplaca. Cinematiki sa fajnym materialem promocyjnym, czasami nawet zupelnie oderwanym od calej gry, jak np. Dragon Age (poprawcie mnie, jezeli sie myle, ale nie widzialem tego filmiku podczas gry).

 

Teraz, gdy gry zaczynaja wygladac coraz lepiej, jest chyba moda na ingameowe cutsceny, ewentualnie - jak w przypadku Uncharted 2, czy tez Dragon Age - zgrany material z gry, poddany postprocesowi i wypuszczony jako filmik (gdy np. ilosc obiektow na ekranie zabilaby framerate, albo chcemy dodac efekty, ktorych nie uzyskamy w silniku).

 

Ja ze wzgledow zawodowych uwielbiam prerenderowane sceny, bo sa dla mnie czesto malymi dzielami sztuki;) Ale widze tez zalete ich braku, vide Metal Gear Solid 1,2,3,4.

Napisano

halo odst odstrzelilo taki liveaction + CGI, ze na GT najwiecej zarabiali producenci pieluch :P

Cinematiki w sumie jak reanimator napisal no i w duzej mierze zalezy od decyzji kreatywno-marketinkowych. Taki pre-render czy tez czysty CGI czesto dobrze robi (halo, wow, warhammer, dragon age). Czasem tez zmusza do przedluzenia developmentu o pare lat kiedy do CGI doklei sie etykiete realtime (aka killzone2). No a czasem prerender z enginu wystarcza na potrzeby gry bo wyglada wystarczajaco zajebiscie zeby ludzie lykneli ze to realtime 100% :)

 

Napisano (edytowane)

Byłem przypadkiem na stonie cd-action.

 

1. W opisie tego filmiku na jakby co napisali "twarz Geralta nie jest jeszcze ostateczna, tzn. do premiery może się jeszcze zmienić" :P

2. Znalazłem tam też wywiad z developerami z dzisiaj chyba.

 

edit:

lepszy link.

 

http://www.dailymotion.pl/video/xcph86_the-witcher-2-dev-diary-0-the-begin_videogames

 

p.s.

Strasznie mi się podoba jak ten gość pierwszy mówi

"W Wiedzminie drugim zaczęliśmy myśleć w trakcie finalizowania fabuły do Wiedźmina pierwszego."

No... wg. buddyzmu to bardzo źle, że zaczęli myśleć :P

Nooo bardzo ładne to rzeczywiście wygląda. Powodzenia. :)

Edytowane przez kotisded
Napisano

reanimator i cptO.. Ja wiem czy tak bardzo pomoglo? jak dla mnie taki np dragons age jak dla mnie idealna gra sprzedala sie hm tak srednio .(biorac pod uwage jak bardzo jest to dopracowana gra i ze byla ostro reklamowana i ze firmowal ja bioware i ze na wszystkie platformy) Warhamer online tez chyba jakos nie zachwycil sprzedarza .No ale tu mogly wplynac inne czynniki na ta taka sprzedarz. Pozatem czy najlepiej sprzedajace sie gry typu Gersy , COdy ,Gta,Simsy i wiele wiele innych hiciorow mialy jakies wypasione prerenderowane filmiki? Ja balbym sie przecenic role prerenerowanych filmikow.Dla mnie np te filmiki ingame w wiesku sa wystarczajace do osiagniecia sukcesu jesli w parze pojdzie wieloplatformowsc , i sama gra nie bedzie skopana..:D

Napisano

Ja mialem na mysli pomoc w promocji gry. Np. w zyciu bym nie wiedzial o najnowszej produkcji Star Warsowej (old republic chyba), gdyby nie cinematiki. Jezeli sa fajne, to ludzie je sobie linkuja, wysylaja, itp.

 

No i prestiz wzrasta;)

Napisano

Widziałam wczoraj w sieci konferencję z Cedepami, pokazywali fragment gry, który już zrobili. O ludzie, tylko rozbudziliście jeszcze większą niecierpliwość :D chciałabym już zagrać, a tu jeszcze trzeba poczekać ponad rok :P

System walki wygląda super...

Napisano

hmm... a mi się walka skojarzyła z Metnem. jakoś nie widać w tym rpgowatości ;) taka nawalanka na szybkie palce. No ale tylko mi się tak wydaje. zobaczymy jak to w rekach będzie działało :)

ale narobiliście smaku :) Właśnie zamówiłem wiedźmina 1ke, bo w sumie grałem tylko na pożyczonym, i w sumie nie skoćńzyłem, więc teraz na spokojnie sobie to przejdę :)

nie potrzebujecie tam w CDPred generała 3d ? ;)

Napisano

warhammer sprzedawal sie bardzo dobrze. W pierwszy miesiac zaliczyli 800tys subskrypcji, fakt ze calosc upadla nie wynika z promocji i marketingu, lecz z faktu ze gra byla jednym wielkim workiem bledow + tragiczna dystrybucja i support ze strony europejskiego wydawcy GOA (+ fraud jaki zaliczyli odnawiajac subskrypcje ludziom ktorzy ja wycofali i sciagajac z ich konta pieniadze bez ich wiedzy).

Dragon age w pierwszy weekend zszedl 450k , nie uwazam tego za slaby wynik. A i marketing nie byl az tak agresywny, jak w przypadku megamachiny activision i MF2. Gersy sprzedaly sie duzo nizej niz oczekiwano swoja droga.

 

Trzeba jednak oddzielic fakt powstawania CGI animatikow jako bezposredni wplyw na ilosc sprzedanych kopi. To tylko czesc kosztow ogolnych przeznaczanych na marketing. Jakiekolwiek to filmiki nie beda (ingame'owe trailery tez zajmuja czas i jakas tam ilosc developerow ktorzy musza te sceny przygotowac, oczywiscie jest to tansze niz outsourcing do blur). Pieniazki wydane na marketing (czy to CGI, czy plakaty, czy reklama w tv) to 70% sprzedazy o ile dobrze pamietam z raportow na gamasutra. Wiec jesli kosztujacy 300k trailer wyrenderowany w postrpodukcyjnym studio bedzie nakrecal hype, te 300k zwracaja sie pozniej w ostatecznym rozliczeniu po sprzedazy.

Napisano

wlasnie obejrzalem ta relacje z konferencji... kurcze panowie, Ja nie mam zadnych zastrzezen- szczegolnie po info na temat twarzy i zmiany teksturki. Wszytsko to wyglada wspaniale - a moement w ktorym Triss rzuca ten czar - cud miod! To bedzie dluuuugi rok oczekiwania.

Napisano
Z tym ze material ingame`owy czesto jest czescia gry, takze nie trzeba oddelegowywac ludzi do zadan specjalnych.

 

Pod warunkiem, że nadaje się do pokazania o_O

 

Jak widać po wieśku można. Jak masz kiche w grze to trzeba outsorcować.

Napisano

Poza dziwnym działaniem opcji dialogowych (wybierasz coś złożonego z kilku wyrazów a postać zaczyna klepać kilka linijek dialogowych,,= odpowiada itp) to mi się wszystko podoba :D

 

Ciekawi mnie jak skoczyła sprzedaż pierwszej części od czasu ogłoszenia drugiej. Jakieś informacje ktoś ma? ;)

Napisano

Oglądałem, i myślę nawet, że pokazaliście trochę za dużo :)

Świetnie się to prezentuje, podobały mi się ostatnie słowa, że dla tych tam szefów najważniejsza ponad wszystko jest fabuła i to mnie bardzo cieszy.

Jedno mnie tylko walnęło z jednej strony to mały szczegół. Dlaczego, żeby się dostać do tego osłanego różami romantycznego miejsca trzeba się wdrapywać przez boxy z kamieni? W końcu jest na górze ruina budynku i posąg- to nikomu by się nie chciało przecież kłaść boxów, żeby trudniej ten cały bałagan było tam wnieść :P

Idzie świetnie, dajecie radę chłopaki i tylko tak dalej. Zapowiada się świetnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności