Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

 

Wszystko wskazuje na to, ze juz wszystkie programy maja swoje wersje testowe do sciagniecia ze stron autodesku. Wlasnie leci Motionbuilder, a za nim Mudbox:)

 

Idiotyczny downloader trzeba sciagnac niestety.

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Nowy Mudbox jest naprawdę świetny, a ja po przejściach z zb przestaje mu tylko kibicować, a zaczynam w nim pracować.

 

Edit: "Six, six, six, the number of the beast" ;)

Edytowane przez Luki Luki
Napisano

Wycisnalem z Mudboxa ponad 33 miliony poly na viscie z 4GB ramu... Niezle. Nowe narzedzia do pozowania sa swietne - tego mi najbardziej chyba brakowalo w mudzie a teraz nie dosyc ze jest to jeszcze sporo lepsze od tego w Zbrushu. Jest konkretnie. Ciekawe czy Z4 (ktory mial ukazac sie iles tam miesiecy temu i mu sie nie udalo tradycyjnie juz) doda jakies realne funkcjonalnosci czy "bells and whistles". Pewnie w okolicach Siggraph sie wyjasni. Poki co milo zobaczyc syta nowa wersje mudboxa.

Napisano

Nie nie, posiadam normalnie konto ale tak czy siak dostępną jest tylko wersja 32bit którą już ściągnąłem. 64bit chciałbym sprawdzić ze względu na wykorzystanie pamięci itp. itd

Napisano

no kurde widze ze wiele ludzi ma pochlebne opinie o Mudboxie ja tez chyba zaczne cos dzialac w mudzie bo zbrush mnie tylko irytuje...

A co powiecie o nowej majce ?Ponoc viepory sa znacznie szybsze i ten nowy mental ray .

Mi narazie sie zassysa..

Napisano

właśnie i tu troche roznicy miedzy zbrushem a mudboxem - najbardziej intuicyjne to jest to używanie mudboxa, jak dla początkujących sculpterowiczów :)

Napisano

Nie używam sculptów z braku czasu, ale jest jedna istotna różnica między ZB i Mudboxem tak jak z Vray i innymi rendererami. Jedni dają Ci upgrade za free, a drudzy dodajac te same opcje goniąc konkurencję wyciagają kasę za nie.

Napisano

No testowałem trochę nowego Muda.. i chyba nie da się za bardzo pozować symetrycznie tak jak w ZB. A szkoda. Liczyłem na ciut więcej.. coś w stylu ustawiania szkieletów tak jak rigging w ZB. No ale dobrze, że w ogóle wprowadzili pozowanie. To się przyda na maksa :)

Napisano

Właśnie instaluje triala Max'a. Zobaczymy co tam ciekawego i czemu się tak wszyscy zachwycają ;)

Btw - nie wiem czy zauważyliście, ale podczas instalacji wyświetla się kadr z Kinematografu :D Sympatyczny akcent na sam początek ;)

Napisano

wlasnie sie bawie Viewportem 2.0 (maya 2011) przy milionie fejsow mam ponad 220 fps cienie w realtime i swiatla ,oglnie miazga.... przy 6 milionach spada mi do 80 fpsow...

na scenie sa setki obiektow .Nawet nie zajaknie jak przechodze miedzy poszczegolnymi

obiektami.Nie no autodesk spisal sie niezle....

Napisano
serio? brzmi mega!

 

Ciekawe jak dziala z playbackiem oskinowanych meshy.

 

Też jestem ciekawy, ale nie mam na czym sprawdzić teraz.

 

Natomiast jak chce przełączyć się na viewport 2.0 we wczytanej starszej scenie to sie wysypuje. Jeszcze nie wiem czy to kwestia starszej wersji czy skomplikowania sceny.

Napisano

Wczytalem stara scene(z mayi 2009) i nie mialem zadnego problemu z przelanczaniem na vieprort 2.0

Mam Windows 7 64 bit.. Najnowsze drivery do karty zainstalowalem a karte mam geforce 9800.

Ten viewport 2.0 ma ograniczenia.Np nie pokazuje vertexow zaznaczonych fejsow itp ,niewiem moze sie to gdzies wlancza,ale wyglada na to ze to specyficzny viewport przeznaczony i zoptymalizowany do pracy na ogromnych scenach.

Edit: zwykly viewport wyglada mi ze tez szybiej chodzi ale jest mniejwiecej 10 razy wolniejszy niz ten 2.0...

Napisano

Tak dla informacji. Dzisiaj pojawiła się też do ściągnięcia wersja 2011 Revita. Z tego co wiem AutoCADa jakąś chwile temu można było ściągnąć.

 

Pozdr.

Dawid

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności