Skocz do zawartości

Autodesk 2011 - wersje trialowe juz dostepne


Reanimator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wycisnalem z Mudboxa ponad 33 miliony poly na viscie z 4GB ramu... Niezle. Nowe narzedzia do pozowania sa swietne - tego mi najbardziej chyba brakowalo w mudzie a teraz nie dosyc ze jest to jeszcze sporo lepsze od tego w Zbrushu. Jest konkretnie. Ciekawe czy Z4 (ktory mial ukazac sie iles tam miesiecy temu i mu sie nie udalo tradycyjnie juz) doda jakies realne funkcjonalnosci czy "bells and whistles". Pewnie w okolicach Siggraph sie wyjasni. Poki co milo zobaczyc syta nowa wersje mudboxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używam sculptów z braku czasu, ale jest jedna istotna różnica między ZB i Mudboxem tak jak z Vray i innymi rendererami. Jedni dają Ci upgrade za free, a drudzy dodajac te same opcje goniąc konkurencję wyciagają kasę za nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No testowałem trochę nowego Muda.. i chyba nie da się za bardzo pozować symetrycznie tak jak w ZB. A szkoda. Liczyłem na ciut więcej.. coś w stylu ustawiania szkieletów tak jak rigging w ZB. No ale dobrze, że w ogóle wprowadzili pozowanie. To się przyda na maksa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie instaluje triala Max'a. Zobaczymy co tam ciekawego i czemu się tak wszyscy zachwycają ;)

Btw - nie wiem czy zauważyliście, ale podczas instalacji wyświetla się kadr z Kinematografu :D Sympatyczny akcent na sam początek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie sie bawie Viewportem 2.0 (maya 2011) przy milionie fejsow mam ponad 220 fps cienie w realtime i swiatla ,oglnie miazga.... przy 6 milionach spada mi do 80 fpsow...

na scenie sa setki obiektow .Nawet nie zajaknie jak przechodze miedzy poszczegolnymi

obiektami.Nie no autodesk spisal sie niezle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serio? brzmi mega!

 

Ciekawe jak dziala z playbackiem oskinowanych meshy.

 

Też jestem ciekawy, ale nie mam na czym sprawdzić teraz.

 

Natomiast jak chce przełączyć się na viewport 2.0 we wczytanej starszej scenie to sie wysypuje. Jeszcze nie wiem czy to kwestia starszej wersji czy skomplikowania sceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczytalem stara scene(z mayi 2009) i nie mialem zadnego problemu z przelanczaniem na vieprort 2.0

Mam Windows 7 64 bit.. Najnowsze drivery do karty zainstalowalem a karte mam geforce 9800.

Ten viewport 2.0 ma ograniczenia.Np nie pokazuje vertexow zaznaczonych fejsow itp ,niewiem moze sie to gdzies wlancza,ale wyglada na to ze to specyficzny viewport przeznaczony i zoptymalizowany do pracy na ogromnych scenach.

Edit: zwykly viewport wyglada mi ze tez szybiej chodzi ale jest mniejwiecej 10 razy wolniejszy niz ten 2.0...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności