Reanimator Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Hej. Wszystko wskazuje na to, ze juz wszystkie programy maja swoje wersje testowe do sciagniecia ze stron autodesku. Wlasnie leci Motionbuilder, a za nim Mudbox:) Idiotyczny downloader trzeba sciagnac niestety.
Luki Luki Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 (edytowane) Nowy Mudbox jest naprawdę świetny, a ja po przejściach z zb przestaje mu tylko kibicować, a zaczynam w nim pracować. Edit: "Six, six, six, the number of the beast" ;) Edytowane 8 Kwiecień 2010 przez Luki Luki
Reanimator Napisano 9 Kwiecień 2010 Autor Napisano 9 Kwiecień 2010 Mudbox probuje nie odstawac i daje rade:)
Nezumi Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Wycisnalem z Mudboxa ponad 33 miliony poly na viscie z 4GB ramu... Niezle. Nowe narzedzia do pozowania sa swietne - tego mi najbardziej chyba brakowalo w mudzie a teraz nie dosyc ze jest to jeszcze sporo lepsze od tego w Zbrushu. Jest konkretnie. Ciekawe czy Z4 (ktory mial ukazac sie iles tam miesiecy temu i mu sie nie udalo tradycyjnie juz) doda jakies realne funkcjonalnosci czy "bells and whistles". Pewnie w okolicach Siggraph sie wyjasni. Poki co milo zobaczyc syta nowa wersje mudboxa.
kengi Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 na freelansie i tak zbrush zjada mudboxa na sniadanko $$$$ :) poza tym blender rulez ;P
comander_barnik Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 "blender rulez" odebrało twojej wypowiedzi całą wiarygodność :D
Robertus Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 Czy można jakoś normalnie ściągnąć 64bit triala? Dysponuje ktoś może jakimś bezpośrednim linkiem ?
Vega Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 Normalnie? Domyślam się, że chodzi Tobie o ściąganie bez rejestracji? Hmm... Nie :D
Robertus Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 Nie nie, posiadam normalnie konto ale tak czy siak dostępną jest tylko wersja 32bit którą już ściągnąłem. 64bit chciałbym sprawdzić ze względu na wykorzystanie pamięci itp. itd
jacenty Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 no kurde widze ze wiele ludzi ma pochlebne opinie o Mudboxie ja tez chyba zaczne cos dzialac w mudzie bo zbrush mnie tylko irytuje... A co powiecie o nowej majce ?Ponoc viepory sa znacznie szybsze i ten nowy mental ray . Mi narazie sie zassysa..
Kulki Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Próbuje ściągnąć Softimage32 i pokazuje mi, że nie może pliku znaleźć:/ Wszystko inne już mi ściągną.
Camel Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 właśnie i tu troche roznicy miedzy zbrushem a mudboxem - najbardziej intuicyjne to jest to używanie mudboxa, jak dla początkujących sculpterowiczów :)
Sjon Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Nie używam sculptów z braku czasu, ale jest jedna istotna różnica między ZB i Mudboxem tak jak z Vray i innymi rendererami. Jedni dają Ci upgrade za free, a drudzy dodajac te same opcje goniąc konkurencję wyciagają kasę za nie.
Kris_R Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 No testowałem trochę nowego Muda.. i chyba nie da się za bardzo pozować symetrycznie tak jak w ZB. A szkoda. Liczyłem na ciut więcej.. coś w stylu ustawiania szkieletów tak jak rigging w ZB. No ale dobrze, że w ogóle wprowadzili pozowanie. To się przyda na maksa :)
blinq Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Właśnie instaluje triala Max'a. Zobaczymy co tam ciekawego i czemu się tak wszyscy zachwycają ;) Btw - nie wiem czy zauważyliście, ale podczas instalacji wyświetla się kadr z Kinematografu :D Sympatyczny akcent na sam początek ;)
jacenty Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 wlasnie sie bawie Viewportem 2.0 (maya 2011) przy milionie fejsow mam ponad 220 fps cienie w realtime i swiatla ,oglnie miazga.... przy 6 milionach spada mi do 80 fpsow... na scenie sa setki obiektow .Nawet nie zajaknie jak przechodze miedzy poszczegolnymi obiektami.Nie no autodesk spisal sie niezle....
Reanimator Napisano 11 Kwiecień 2010 Autor Napisano 11 Kwiecień 2010 serio? brzmi mega! Ciekawe jak dziala z playbackiem oskinowanych meshy.
Luki Luki Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 serio? brzmi mega! Ciekawe jak dziala z playbackiem oskinowanych meshy. Też jestem ciekawy, ale nie mam na czym sprawdzić teraz. Natomiast jak chce przełączyć się na viewport 2.0 we wczytanej starszej scenie to sie wysypuje. Jeszcze nie wiem czy to kwestia starszej wersji czy skomplikowania sceny.
jacenty Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Wczytalem stara scene(z mayi 2009) i nie mialem zadnego problemu z przelanczaniem na vieprort 2.0 Mam Windows 7 64 bit.. Najnowsze drivery do karty zainstalowalem a karte mam geforce 9800. Ten viewport 2.0 ma ograniczenia.Np nie pokazuje vertexow zaznaczonych fejsow itp ,niewiem moze sie to gdzies wlancza,ale wyglada na to ze to specyficzny viewport przeznaczony i zoptymalizowany do pracy na ogromnych scenach. Edit: zwykly viewport wyglada mi ze tez szybiej chodzi ale jest mniejwiecej 10 razy wolniejszy niz ten 2.0...
chudy Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 Tak dla informacji. Dzisiaj pojawiła się też do ściągnięcia wersja 2011 Revita. Z tego co wiem AutoCADa jakąś chwile temu można było ściągnąć. Pozdr. Dawid
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się