Jump to content

Autodesk 2011 - wersje trialowe juz dostepne


Recommended Posts

Wycisnalem z Mudboxa ponad 33 miliony poly na viscie z 4GB ramu... Niezle. Nowe narzedzia do pozowania sa swietne - tego mi najbardziej chyba brakowalo w mudzie a teraz nie dosyc ze jest to jeszcze sporo lepsze od tego w Zbrushu. Jest konkretnie. Ciekawe czy Z4 (ktory mial ukazac sie iles tam miesiecy temu i mu sie nie udalo tradycyjnie juz) doda jakies realne funkcjonalnosci czy "bells and whistles". Pewnie w okolicach Siggraph sie wyjasni. Poki co milo zobaczyc syta nowa wersje mudboxa.

Link to comment
Share on other sites

no kurde widze ze wiele ludzi ma pochlebne opinie o Mudboxie ja tez chyba zaczne cos dzialac w mudzie bo zbrush mnie tylko irytuje...

A co powiecie o nowej majce ?Ponoc viepory sa znacznie szybsze i ten nowy mental ray .

Mi narazie sie zassysa..

Link to comment
Share on other sites

Nie używam sculptów z braku czasu, ale jest jedna istotna różnica między ZB i Mudboxem tak jak z Vray i innymi rendererami. Jedni dają Ci upgrade za free, a drudzy dodajac te same opcje goniąc konkurencję wyciagają kasę za nie.

Link to comment
Share on other sites

No testowałem trochę nowego Muda.. i chyba nie da się za bardzo pozować symetrycznie tak jak w ZB. A szkoda. Liczyłem na ciut więcej.. coś w stylu ustawiania szkieletów tak jak rigging w ZB. No ale dobrze, że w ogóle wprowadzili pozowanie. To się przyda na maksa :)

Link to comment
Share on other sites

Właśnie instaluje triala Max'a. Zobaczymy co tam ciekawego i czemu się tak wszyscy zachwycają ;)

Btw - nie wiem czy zauważyliście, ale podczas instalacji wyświetla się kadr z Kinematografu :D Sympatyczny akcent na sam początek ;)

Link to comment
Share on other sites

wlasnie sie bawie Viewportem 2.0 (maya 2011) przy milionie fejsow mam ponad 220 fps cienie w realtime i swiatla ,oglnie miazga.... przy 6 milionach spada mi do 80 fpsow...

na scenie sa setki obiektow .Nawet nie zajaknie jak przechodze miedzy poszczegolnymi

obiektami.Nie no autodesk spisal sie niezle....

Link to comment
Share on other sites

serio? brzmi mega!

 

Ciekawe jak dziala z playbackiem oskinowanych meshy.

 

Też jestem ciekawy, ale nie mam na czym sprawdzić teraz.

 

Natomiast jak chce przełączyć się na viewport 2.0 we wczytanej starszej scenie to sie wysypuje. Jeszcze nie wiem czy to kwestia starszej wersji czy skomplikowania sceny.

Link to comment
Share on other sites

Wczytalem stara scene(z mayi 2009) i nie mialem zadnego problemu z przelanczaniem na vieprort 2.0

Mam Windows 7 64 bit.. Najnowsze drivery do karty zainstalowalem a karte mam geforce 9800.

Ten viewport 2.0 ma ograniczenia.Np nie pokazuje vertexow zaznaczonych fejsow itp ,niewiem moze sie to gdzies wlancza,ale wyglada na to ze to specyficzny viewport przeznaczony i zoptymalizowany do pracy na ogromnych scenach.

Edit: zwykly viewport wyglada mi ze tez szybiej chodzi ale jest mniejwiecej 10 razy wolniejszy niz ten 2.0...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy