Napisano 8 Kwiecień 201015 l Hej. Wszystko wskazuje na to, ze juz wszystkie programy maja swoje wersje testowe do sciagniecia ze stron autodesku. Wlasnie leci Motionbuilder, a za nim Mudbox:) Idiotyczny downloader trzeba sciagnac niestety.
Napisano 8 Kwiecień 201015 l Nowy Mudbox jest naprawdę świetny, a ja po przejściach z zb przestaje mu tylko kibicować, a zaczynam w nim pracować. Edit: "Six, six, six, the number of the beast" ;) Edytowane 8 Kwiecień 201015 l przez Luki Luki
Napisano 9 Kwiecień 201015 l Wycisnalem z Mudboxa ponad 33 miliony poly na viscie z 4GB ramu... Niezle. Nowe narzedzia do pozowania sa swietne - tego mi najbardziej chyba brakowalo w mudzie a teraz nie dosyc ze jest to jeszcze sporo lepsze od tego w Zbrushu. Jest konkretnie. Ciekawe czy Z4 (ktory mial ukazac sie iles tam miesiecy temu i mu sie nie udalo tradycyjnie juz) doda jakies realne funkcjonalnosci czy "bells and whistles". Pewnie w okolicach Siggraph sie wyjasni. Poki co milo zobaczyc syta nowa wersje mudboxa.
Napisano 9 Kwiecień 201015 l na freelansie i tak zbrush zjada mudboxa na sniadanko $$$$ :) poza tym blender rulez ;P
Napisano 10 Kwiecień 201015 l Czy można jakoś normalnie ściągnąć 64bit triala? Dysponuje ktoś może jakimś bezpośrednim linkiem ?
Napisano 10 Kwiecień 201015 l Normalnie? Domyślam się, że chodzi Tobie o ściąganie bez rejestracji? Hmm... Nie :D
Napisano 10 Kwiecień 201015 l Nie nie, posiadam normalnie konto ale tak czy siak dostępną jest tylko wersja 32bit którą już ściągnąłem. 64bit chciałbym sprawdzić ze względu na wykorzystanie pamięci itp. itd
Napisano 11 Kwiecień 201015 l no kurde widze ze wiele ludzi ma pochlebne opinie o Mudboxie ja tez chyba zaczne cos dzialac w mudzie bo zbrush mnie tylko irytuje... A co powiecie o nowej majce ?Ponoc viepory sa znacznie szybsze i ten nowy mental ray . Mi narazie sie zassysa..
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Próbuje ściągnąć Softimage32 i pokazuje mi, że nie może pliku znaleźć:/ Wszystko inne już mi ściągną.
Napisano 11 Kwiecień 201015 l właśnie i tu troche roznicy miedzy zbrushem a mudboxem - najbardziej intuicyjne to jest to używanie mudboxa, jak dla początkujących sculpterowiczów :)
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Nie używam sculptów z braku czasu, ale jest jedna istotna różnica między ZB i Mudboxem tak jak z Vray i innymi rendererami. Jedni dają Ci upgrade za free, a drudzy dodajac te same opcje goniąc konkurencję wyciagają kasę za nie.
Napisano 11 Kwiecień 201015 l No testowałem trochę nowego Muda.. i chyba nie da się za bardzo pozować symetrycznie tak jak w ZB. A szkoda. Liczyłem na ciut więcej.. coś w stylu ustawiania szkieletów tak jak rigging w ZB. No ale dobrze, że w ogóle wprowadzili pozowanie. To się przyda na maksa :)
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Właśnie instaluje triala Max'a. Zobaczymy co tam ciekawego i czemu się tak wszyscy zachwycają ;) Btw - nie wiem czy zauważyliście, ale podczas instalacji wyświetla się kadr z Kinematografu :D Sympatyczny akcent na sam początek ;)
Napisano 11 Kwiecień 201015 l wlasnie sie bawie Viewportem 2.0 (maya 2011) przy milionie fejsow mam ponad 220 fps cienie w realtime i swiatla ,oglnie miazga.... przy 6 milionach spada mi do 80 fpsow... na scenie sa setki obiektow .Nawet nie zajaknie jak przechodze miedzy poszczegolnymi obiektami.Nie no autodesk spisal sie niezle....
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Autor serio? brzmi mega! Ciekawe jak dziala z playbackiem oskinowanych meshy.
Napisano 11 Kwiecień 201015 l serio? brzmi mega! Ciekawe jak dziala z playbackiem oskinowanych meshy. Też jestem ciekawy, ale nie mam na czym sprawdzić teraz. Natomiast jak chce przełączyć się na viewport 2.0 we wczytanej starszej scenie to sie wysypuje. Jeszcze nie wiem czy to kwestia starszej wersji czy skomplikowania sceny.
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Wczytalem stara scene(z mayi 2009) i nie mialem zadnego problemu z przelanczaniem na vieprort 2.0 Mam Windows 7 64 bit.. Najnowsze drivery do karty zainstalowalem a karte mam geforce 9800. Ten viewport 2.0 ma ograniczenia.Np nie pokazuje vertexow zaznaczonych fejsow itp ,niewiem moze sie to gdzies wlancza,ale wyglada na to ze to specyficzny viewport przeznaczony i zoptymalizowany do pracy na ogromnych scenach. Edit: zwykly viewport wyglada mi ze tez szybiej chodzi ale jest mniejwiecej 10 razy wolniejszy niz ten 2.0...
Napisano 15 Kwiecień 201015 l Tak dla informacji. Dzisiaj pojawiła się też do ściągnięcia wersja 2011 Revita. Z tego co wiem AutoCADa jakąś chwile temu można było ściągnąć. Pozdr. Dawid
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto