Napisano 4 Sierpień 201014 l Autor Taką ilustrację do gry karcianej poczyniłem : Edytowane 4 Sierpień 201014 l przez GrzegorzPrzybys
Napisano 4 Sierpień 201014 l kozioł powiadasz :) bardzo fajne - z charakterem, tylko nie pasuje mi ten emo koń.
Napisano 4 Sierpień 201014 l Ka-pi-tal-na. Nawet jakbym lubil konstruktywnie krytykowac to nie potrafilbym nic napisac. Moooze ewentualnie gdyby troche miejsca dodac po lewej i u gory... :) Zeby ta pani nie walila glowa w ramke :)
Napisano 4 Sierpień 201014 l fajne, żyje kolorem. Jakbyś to zapiął w taki szeroki filmowy kadr to by był kot, a moze to tylko mój fetysz ;)
Napisano 4 Sierpień 201014 l Autor Dzięki chłopaki :) Kadr jest jaki jest bo na kartę to idzie i musi być w kwadracie - co nie zmienia faktu, że na pewno dałoby się to jakoś lepiej zakomponować.
Napisano 4 Sierpień 201014 l Fantastyczna jest ta Twoja redukcja plam. Możesz podzielić się jakimiś pracami w technikach tradycyjnych? Najchętniej zobaczyłbym jakieś bardzo szybkie rysunki, notatki itd. Taki skarb piratów, których się nie pokazuje, a który dużo mówi o właścicielu i łupach, jakie w życiu zdobył :D Koń z twarzy wyszedł bardzo przystojny, za to pani ucięło połowę twarzoczaszki.
Napisano 4 Sierpień 201014 l Autor Obawiam się że nie rozumiem co rozumiesz przez "redukcję plamy" ? Jakieś 3 tygodnie temu zamieściłem tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69284 swoje prace plenerowe, głównie malowane akrylami. Od tego czasu robiłem już tylko na kompie i do końca wakacji tak już chyba pozostanie niestety
Napisano 4 Sierpień 201014 l fajne prace, castleszafcik ci wyszedl bardzo ladnie. kozak juz gorzej, troche monotonnie zrobilo sie, wydaje mi sie ze glownie przez chmury. trawa super. generalnie jest bardzo fajnie, chociaz za duzo dziubania tu i owdzie. poprobowalbym tez zroznicowac miekkosc/twardosc kreski , lub malowac roznymi pedzlami w zaleznosci od materialu na obrazku (np kozak moglby miec troche inna fakture i ostrosc pociagniec na kurtce niz na twarzy). pozdr
Napisano 4 Sierpień 201014 l Temat fajny... oświetleniowo czapa no i biel tonie w bieli... Troszke za duzo uwagi poświęciłeś kolesiowi.. gęstość detalu na nim razem jest nieco większa niż pozostałych elementów obrazu... jezeli już tak bardzo ci zalezy na malarskości w pracach..... o widze na górze tiger dopisał... to o czym zapomniałem.... rozne materiały rózne brushe na tą okazję...
Napisano 5 Sierpień 201014 l Obawiam się że nie rozumiem co rozumiesz przez "redukcję plamy" ? Ot, umiesz zrezygnować z wielu plam,, detalików, szczegółów itd i pomimo to zbudować coś bardzo plastycznego. Lepiej to widać było z panią z shotgunem, ale tutaj też widać na ubraniu kobiecinki i na koniu :]
Napisano 5 Sierpień 201014 l Autor Najczęściej posiłkuje się paroma zdjęciami - tu np szlachcic był malowany na podstawie trzech zdjęć. Dwóch do złapania bryły i oświetlenia i jednego do relacji twarz-dłoń "gest podkręcania wąsa". charakter postaci typu wąsy, kształt brwi, mimika twarzy są już moja ingerencją. Czuję się za słaby, żeby malować tak skomplikowane rzeczy jak twarze zupełnie z głowy. prrrszaony - jak wrócę do domu to mogę wrzucić jakiś parę wipów bo chyba do tej pracy mam pare step by stepów. Cpt.Obvious - dzięki. Z tymi fakturami to masz całkowitą słuszność. Lenia mam w trakcie malowania żeby szukać odpowiednich no i za mało odwagi żeby eksperymentować - a może właśnie nie odwagi a poprostu swobody i pewności siebie. Odpale dzisiaj twój słynny zestaw pędzli i będe walczył :] norden - to że nie rozświetla się bielą i nie przyciemnia się czernią nie oznacza, że te kolory nie powinny występować w ogóle w swej prawie czystej formie w malarstwie. Jeśli będzie biały lniany czepek wystawiony na mocne dzienne światło to w pewnych miejscach może być on niemal zupełnie biały - nie wydaje mi się że trzeba zupełnie unikać tych barw. Edytowane 5 Sierpień 201014 l przez GrzegorzPrzybys
Napisano 5 Sierpień 201014 l rysuny z akwarelkami swietne! o pomyliliy mi sie twoje watki, ale tu tez masz fajowe te szkice, reszta tez zacna
Napisano 5 Sierpień 201014 l Koń z twarzy wyszedł bardzo przystojny, za to pani ucięło połowę twarzoczaszki. o właśnie, ten policzek to by jej się przydał ;P choć i tak wygląda całkiem fajnie, malarsko. szlachcic najlepiej z całej trójki się prezentuje :)
Napisano 5 Sierpień 201014 l norden - to że nie rozświetla się bielą i nie przyciemnia się czernią nie oznacza, że te kolory nie powinny występować w ogóle w swej prawie czystej formie w malarstwie. Jeśli będzie biały lniany czepek wystawiony na mocne dzienne światło to w pewnych miejscach może być on niemal zupełnie biały - nie wydaje mi się że trzeba zupełnie unikać tych barw. Czekaj bo nie rozumiem... Mówisz o malarstwie a rozmawiamy o czymś zrobionym na tablecie ..tzw. digital art... Mówiłem o kontrastach pomiędzy "czepkami" zarówno tym na głowie Maryny jak i tym na głowie naszego zboczonego Harnasia a niebem... Za mało kontrastu między tymi rzeczami... Nie wiem jak jest w malarstwie tego na ASP uczą... ale w digitalu masz publike typowo populistyczną że tak ujmę... która używa monitorów do oglądania i tutaj światło nie padnie na warstwy kładzionej w innych proporcjach, misternie farby tak że wyniesie nasze postacie na front obrazu...mimo że tło ma tą samą jasnośc tyle że jest malowane inaczej...inne proporcje... Na monitorze masz kolory RGB.... i póki co tego nie przeskoczysz... a dla mnie jako widza (a oglądałem to na dwóch róznych monitach) biel tonie w bieli...w górnej partii obrazka...
Napisano 5 Sierpień 201014 l Autor No to sorry Kuba - nie zrozumiałem Cię w takim razie. Może faktycznie jest za mała różnica między jasnymi miejscami a niebem. Zwracam honor. Ale abstra***ąc od tego ja nie widzę żadnej różnicy między "malarstwem tradycyjnym" a "digitalnym" - malarstwo to malarstwo - kładziesz kolorową plamę na poprzedniej kolorowej plamie. Wolę mówić tu o malarstwie komputerowym po prostu, czy digitalnym, czy cyfrowym whatever.
Napisano 6 Sierpień 201014 l o kurde nie wiedziałem że max3d wychwytuje bluzgi nawet wewnątrz słów ;D... abstra***ąc ;D...lol wracając do tematu... w malarstwie mozna eksperymentować składnikami którymi malujesz... uzyskując w ten sposób zamierzony efekt... czyli wiesz możesz zarówno malowac jogurtem jak i rozmazywać kupę po płótnie jak i wymyślać sposoby na farbę która ma pewne fajne parametry techniczne.. trwałość, połysk, głębie... Malarstwo jest dlatego przepiękne w odróznieniu od digitalu.. ponieważ możesz wręcz stworzyć dzieło w pewnym sensie przestrzenne... uzywając np mlecznych farb... w których rozchodzi się światło... w skrócie cuddddaa!!! I to jest wspaniałe w malarstwie... w digitalu masz jedynie 256x256x256 możliwości...na piksel dla 8 bitów i masz całkowity brak przestrzeni... Mozna użyć techniki stereoskopowej.. do uzyskania ciekawszego efektu...że np brush ma swoją "grubość" ale jeszcze nie widziałem takiego podejścia... nawet trudno jest mi wyobrazić sobie w tej chwili sposób... jak taki efekt osiągnąć...w sensie stworzyć stereoskopowo przestrzenną farbę.... to by wtedy troche podniosło wartość oglądanych prac digitalnych... Myśle że grafika tego rodzaju musiałaby być oparta o voxele... Ta technologia prędzej czy później nas czeka na szczęście... cały czas jak widze gry...lub filmy mam nieodparte wrazenie ze patrze na jakieś dupne puste vertexy bez życia. Wystarczy ze troche jeszcze procki pójdą do przodu i bedzie można cały ten pusty szajs wypełnić voxelami...wtedy np jak strzelisz w czasie gry w drzewo... kula naprawde zrobi w nim dziure...a nie zostanie jedynie nałozona teksturka...itd... Nawet w słynnej serii matrix jak oglądasz na początku te sekwencje ze znakami które budują cały świat... widać że wewnątrz obiektów również przelatują znaki...za co odemnie ukłon dla twórców...bo to zostało przemyslane... Edytowane 6 Sierpień 201014 l przez norden
Napisano 7 Sierpień 201014 l WOOOW! to z postu #42 wygląda jak ARCIMBOLDO! congrat za klimat i wykonanie, szkoda ze nie wylizałeś tego bardziej,nromalnie szacunek!!! a co do sarmaty: ma naprawde lubieźny uśmiech :D
Napisano 9 Sierpień 201014 l Właśnie dobrze, że nie wylizane - ma fajny charakter ta ostatnia... Pogratulować.
Napisano 14 Sierpień 201014 l Autor Dzięki wszystkim. Tutaj taka dość nieudana próba podejścia do pewnego tematu. Bedą następne - ale pare godzin w plecy jest - choć myśle że nie na marne i tak bo wnioski wysunięte.
Napisano 14 Sierpień 201014 l ja wiem czy taka nieudana ;)... Pana po prawej łapki sie tylko rzucają w oczy.. ale przycięte jest więc nie wiem...
Napisano 14 Sierpień 201014 l łooo, mistrzowskie. Kompozycja z panną i szlachcicem zaiste wyszukana i piękna. Wsio jest jak powinno być, Przebielenia też tam gdzie powinny być. Jeśli już się bardzo czepiać to może twarz kolesia ciut za bardzo wymęczona względem reszty. Pozostałe szkice i zameczek też cholernie przednie.
Napisano 16 Sierpień 201014 l Autor No i lecim dalej: Edytowane 16 Sierpień 201014 l przez GrzegorzPrzybys
Napisano 17 Sierpień 201014 l aż chciałoby się uwierzyć że to te pędzle są magiczne;p świetny ten wiking
Napisano 17 Sierpień 201014 l Autor Dzięki chłopaki. KhazadThard - bo te pędzle są magiczne :D To naprawdę potężna broń w rękach każdego młodego wojownika ;]
Napisano 17 Sierpień 201014 l nie dosc ze pedzle kapitańskie to jeszcze obrazki tez niczemu nie ustępują kapitańskim mazom;] good job amigo!
Napisano 17 Sierpień 201014 l hmm magiczne... chyba już kiedyś były wrzucane przez kapitana i z tego co pamiętam nie działały mi coś... więc bez magii się obędę;)
Napisano 20 Sierpień 201014 l Autor Icecold - lol:D jak jeszcze za pare lat sam się naucze malować to możemy się wtedy umówić na jakieś lekcje. Teraz widzę jak słaby jest ten koński łeb i jak trzeba wielu ćwiczeń żeby podejśc do tak trudnego tematu.
Napisano 20 Sierpień 201014 l Ciachałeś tego epic knighta (;D) i wikinga z refki, czy z głowy ? wypas chłopie...
Napisano 20 Sierpień 201014 l Autor Joel - jasne że z refki. Moim celem w tej chwili jest wyćwiczenie umiejetności przenoszenia tego co widzę na "język pędzli" i uzyskanie jak najbardziej malarskiego efektu, jakiejś takiej syntezy zamiast starania się na siłę powielać fotorealizm.
Napisano 20 Sierpień 201014 l Jesli chciales uniknac fotorealizmu to poniosles sromotna kleske! :D Oczywiscie ordynarnie sobie zartuje, wiem co masz na mysli i realizujesz to znakomicie, ostatnie prace sa po prostu imponujace
Napisano 20 Sierpień 201014 l bardzo pozytywne rzeczy. mam pytanie - czy przed malowaniem np. konia czy innej rzeczy z refki wprawiasz rękę np. w konskiej anatomii czy leciszs na żywioł? bo jeśli chcesz przenosić to co widzisz na jezyk pedzli takie wprawki mogłyby pomóc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto