Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Po licznych komentarzach i pytaniach pojawiąjacych się na forum

i w internecie Szkoła Drimagine zdecydowała się na utworzenie specjalnego

wątku, w którym wszyscy zainteresowani tą szkołą będą mogli zadać pytania - dot. samej szkoły jak i rekrutacji.

 

Na Wasze pytania będą odpowiadać wykładowcy szkoły DRIMAGINE (http://www.drimagine.com/wykladowcy).

 

Konto z jakiego będą udzielane odpowiedzi to: Drimagine

 

Wszystkich serdecznie zapraszamy do zadawania pytań!

 

Przypominam, że:

 

  • zadajemy poważne pytania, na poziomie
  • zachowanie kultury w wypowiedziach i pytaniach

Pytania mogą dotyczyć samej rekrutacji jak i mogą to być pytania ogólne związane Drimagine.

 

Prosimy o przeczytanie zadanych wcześniej pytań. Zauważyliśmy, że niektóre pytania po prostu się powtarzają.

Edytowane przez Adek
  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak wyglada przyszlosc szkoly? Slyszy sie rozne glosy o tym, ze byc moze to drugi i ostatni nabor, albo ze "sie zobaczy jak to bedzie"... Jak sie maja sprawy odnosnie jej bezplatnosci - czy ma zamiar kontynuowac ten model czy chce przeksztalcic sie w szkole platna - jesli tak to o jakich mniej wiecej mowimy pieniadzach. Sprawa ostatnia - czy, a jesli tak to jakie sa ograniczenia wiekowe przyjmowanych osob.

Napisano

Czy planujecie otworzyć szkołę w innych miastach? (np. w Trójmieście).

Czy jest możliwość jakiegoś elastycznego dopasowania nauki tak aby móc pracować i uczyć się u Was?

- ewentualnie możliwość nauki w systemie zaocznym w weekendy.

Napisano

Co trzeba JUŻ umieć aby mieć szanse na dostanie sie do szkoły?

Na stronie można przeczytać, że potrzebna jest:

"•Płytka CD-R/DVD z portfolio kandydata.

◦10-15 najlepszych prac z grafiki 3D i 2D, animacji i sztuki plastycznej"

A jeśli ktoś nie posiada tylu ukończonych prac, bądź zajmuje się tylko grafiką 3D? Jaki to ma wpływ na rekrutacje i czy wogóle daje jakieś szanse?

Napisano

Jak duże umiejętności trzeba posiadać aby dostać się do szkoły? Czy wymagane jest bardzo dobra umiejętność rysowania aby dostać się do szkoły?

Napisano

czy planowane są kursy weekendowe?

Czy praktyki są obowiązkowe?

Ciekawi mnie też program dydaktyczny, czy jest on sztywno ustalony dla wszystkich, czy po zaliczeniu pewnych podstaw istnieje możliwość realizowania względnie indywidualnego projektu np. shortu.

Czy można uzyskać informacje na temat planu zajęć? Czy poznawane są niezależnie różne dziedziny grafiki i animacji 3d (teksturowanie, modeling, skulpting, rigowanie, animacja)czy może każda specjalność jest częścią składową większego projektu, np semestralnego?

Czy w szkole uczy się tzw. piepeline`ów produkcyjnych?

Napisano

Nezumi: W najbliższym roku szkolenia będą bezpłatne. Czy będą bezpłatne w przyszłości zależeć będzie od możliwości dofinansowania projektu Drimagine. Wysokość ewentualnego czesnego także będzie uzależniona od w/w dofinansowania.

 

Wiek 18+ i ukończona szkoła średnia.

 

 

mateusz_ka: W chwili obecnej nie ma planów na otwarcie szkoły w innych miastach, chociaż nie wykluczamy tego w przyszłości.

 

W pierwszym roku szkolenia skoncentrowane są na przekazywaniu potrzebnych wiadomości i umiejętności potrzebnych w branży 3d/vfx. Natomiast drugi rok jest przeznaczony na profesjonalna praktykę. Przez intensywność szkoleń zaoczna nauka w tej chwili nie jest możliwa.

 

 

Zevi7: Przede wszystkim trzeba dzielić pasję do animacji i grafiki 3D. Do każdej aplikacji podchodzimy indywidualnie. Nie ma problemu jeśli będą same prace 3d. Jeśli bedą ciekawe na pewno Twoje portfolio nie pozostanie niezauważone. Podobnie jesli ktoś przyśle same prace plastyczne czy próby filmowe. Szukamy potencjału, kreatywności i wyobraźni.

 

 

tomek1212m: Umiejętność rysowania nie jest konieczna, natomiast jak pokazują przykłady najlepszych animatorów jak Jonkajtys czy Bagiński dobry plastyczny background to podstawa.

 

 

Maestro101: Jak najbardziej. Zachęcamy do kreatywności i staramy się nie ograniczać jedynie do "tradycyjnej" animacji 3d. Przykładem może być krótkometrażowy film animowany "Hexaemeron" zrealizowany w całości w systemie cząstek przez uczestników: Błąkała, Czemiel, Dąbrowski, Januszek, który dostał się w tym roku m.in. na festiwal Berlinie.

 

 

świerszcz: Tak, tak.

 

i-riss: Nie planujemy kursów weekendowych na chwile obecną.

 

Praktyki są obowiązkowe. Jednak każdy uczestnik może wybrać miejsce odbywania praktyk indywidualnie, w porozumieniu z organizatorem szkoleń. Otrzymanie płatnej praktyki w dobrej firmie uzależnione jest od jakości portfolio jakim uczestnik dysponuje na koniec roku, a więc od tego jak ciężko przepracował cały rok.

 

Program dydaktyczny dotyczy wszystkich uczestników.

 

Plan szkoleń znajduję się na naszej stronie internetowej : http://drimagine.com/specyfikacja-programowa

 

Szkolenia są oparte na produkcyjnym pipelinie, w szczególności w semestrze drugim i trzecim. Czwarty semestr jest przeznaczony na możliwość realizowania indywidualnego projektu.

Napisano

hmm a jak sie to ma w druga strone? Np. jezeli ktos jest mocniejszy z 2d, a w 3d dopiero raczkuje? Nie ukrywam ze w przyszlosci chcialbym dzialac w animacji, ale niestety rysunek+ studia dzienne+ inne obowiazki nie bardzo pozwalaja mi w osiagnieciu tego celu... Czy jest taka opcja ze osoba niezbyt obeznana z dziedzina 3d/animacja moze sobie dobrze radzic w waszej szkole? Jakie sa u was podstawy? startujecie z grubej rury, czy moze uczycie podstawy, krok po kroku? Innymi slowy, czy istnieje szansa ze osoba dosc kiepska z 3d i animacji moze sie dostac i radzic sobie w waszej szkole?

 

thx za odpowiedz.

Napisano (edytowane)

w jakim celu w programie nauczania pojawił się język angielski?

Czy osoby z certyfikatem muszą uczęszczać na te zajęcia?

 

 

Na czym będzie polegać rola "Mentora 3d"?

Edytowane przez jacynt
Napisano (edytowane)

Witam!

 

Ile godzin warsztatów plastycznych przewidujecie tygodniowo/miesięcznie/semestralnie?

 

Pytam ponieważ wiem, że właśnie w tych tematach mam największe problemy, a bardzo zależy mi na ćwiczeniu rysunku postaci

Edytowane przez XaoC
Napisano (edytowane)

nicponim: W poprzedniej edycji byli uczestnicy którzy nie znali technik 3D i dawali sobie rade bardzo dobrze. Pierwszy semestr jest zaprojektowany tak, aby uzupełnić ewentualne braki z 3D i 2D, więc nie powinno być problemu z nadrobieniem zaległości.

 

 

jacynt: Przy projektowaniu programu zwracaliśmy uwagę, aby osoba kończąca kurs była w stanie pracować poza granicami kraju. Natomiast tych godzin nie jest tak wiele aby był problem z uczęszczaniem na zajęcia.

 

Jeśli chodzi o certyfikat to musimy to zweryfikować w lektoracie języka angielskiego.

 

Rola mentora 3D jest równoznaczna z rolą asystenta. Osoba nie prowadzi wykładów, lecz pomaga uczestnikom z problemami związanymi z grafiką.

 

 

XaoC: W programie jest przewidziane ponad 400 godzin rysunku z natury, storyboard-owego i concept art-u oraz digital painting-u.

 

 

fikifak: Program szkolny jest oparty na programie Maya. Prace zaliczeniowe mogą być wykonywane w każdym z dostępnych programów w szkole.

Edytowane przez Drimagine
formatowanie tekstu
Napisano

Co w przypadku gdybym zrezygnował w środku roku ze szkoły ? Czy i jakiej wysokości jest kara finansowa ? Czy mogę nie odbywać praktyk kosztem certyfikatu, jednak bez żadnej kary finansowej ?

Napisano

Czy szkoła, którą Zbigniew Rybczyński planuje otworzyć we Wrocławiu (Wrocławskie Studia Technologii Wizualnych) jest/będzie w jakiś sposób powiązana z Drimagine czy jest to całkiem oddzielny projekt ?

Napisano (edytowane)

Wiek 18+ i ukończona szkoła średnia.

A na waszej oficjalnej stronie pisze :

Świadectwo dojrzałości lub dyplom ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis)

Gdzies jest błąd dlatego tez prosił bym o skorygowanie informacji poniewaz ukonczenie szkoly sredniej nie zawsze konczy sie otrzymaniem swiadectwa dojrzalosci (nie kazdy podchodzi do matury)

Edytowane przez Tomasz_87
Napisano

Witam.

Czy po ukończeniu tej szkoły posiadam jakiś tytuł magister lub chociaż inżynier?

 

Studia to pierwszy rok teoria a drugi to praktyka. Czy praktyka odbywa się w jakiś firmach na umowę np. pół roczną czy jest to realizowane na terenie uczelni?

 

Ile jest miejsc na uczelnię?

 

Czy program którego używamy jest z góry narzucony czy może studenci są podzieleni na grupy ,że jedni pracują na Mayie a drudzy na 3Ds maxie?

 

Szkoła głównie znana jest z animacji ale czy jakieś kursy z modelowania też są prowadzone?

 

Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

A co jesli kandydat do szkoly wczesniej pracowal juz w jakiejs firmie post-produkcyjnej?

Nadal musi odbywac praktyki?

 

Rozumiem, ze na liscie praktyk, w zwiazku z wykladami Daniela Markowicza, znajduje sie tez Lightcraft?

Edytowane przez LISEK
Napisano (edytowane)

Pytanie:

1) ile osob moze zostać przyjętych? (np ile bylo w poprzednim roku)

2) A ile trwa rok szkolenia?? Czy jest to rok akademicki czy zwyczajny poniewaz zajecia zaczynaja sie dosc nietypowo bo pod koniec czerwca.

Edytowane przez guru
Napisano

1) Czy kładziecie nacisk na animacje tworzone tradycyjnymi technikami 3d i renderowane na stacjach graficznych czy też na animacje real-time tworzone do gier video?

 

2) Jeśli również do gier to czy prace kończącą rok nauki będzie można wykonać w jednym z silników gier (np. Unity3D czy idTech4)?

 

3) Czy szkoła dysponuje salą i technologią do nagrywania sekwencji motion capture i czy będą zajęcia dotyczące motion capture twarzy?

 

4) Jakie trzeba spełniać kryteria żeby mieć zakwaterowanie w akademiku? Jakie są tego koszty? Jak wyglądają warunki w akademiku?

 

5) Jaki był stosunek płci uczestników w ubiegłym roku i jakiego spodziewacie się w obecnym? ( ;) )

Napisano

Nvidia: Drimagine nie nadaje tytułu naukowego. Projekt ma charakter szkoleń. Co prawda nie nadajemy tytułu naukowego, natomiast taka formuła pozwoliła stworzyć program niemal w całości złożony z zajęć praktycznych.

 

Synuś: Ponieważ projekt jest finansowany przez Unię Europejską rezygnacja ze szkoleń wiąże się z karą finansową w wysokości 16 000 złotych(nikt w tej edycji nie poniósł kary). Jest to związane z przepisami Unii Europejskiej. Po nierozpoczęciu roku będzie pewien czas żeby zapoznać się ze szkoła i dopiero po podpisaniu umowy w/w kara obowiązuje.

 

Magdzik: Jest to oddzielny projekt.

 

Tomasz_87: Matura

 

Latos: odnośnie tytułu -> j.w.

 

Co do praktyk to W chwili obecnej mamy kontakt z firmami z polski (głównie z Krakowa i Warszawy) a także z zagranicy(m.in. kanada, Francja, UK), które są zainteresowane praktykantami. To do jakiej firmy może aplikować student jest w dużej mierze związane z jego demoreelem.

 

Zamiast pracy w firmach istnieje możliwość praktyk w szkole (mentorzy) lub realizacja filmu animowanego korzystając ze szkolnego sprzętu i software-u.

 

Program jak już wcześniej wspomniałem jest prowadzony w maya. Natomiast mamy licencje maxa i można w nim pracować przy pracach zaliczeniowych/końcowych.

 

Modelowanie jest częścią programu.

 

Klicek: Na razie są to m.in. MPC, Lightcraf, Rainmaker, i3d, Tate Interactive.

 

Lisek: ukończona szkoła średnia.

 

Guru:

 

1) ok 40

2) 12 m-cy

 

Monio:

 

1) Trudne pytanie :) Z jednej strony jeśli będziesz chciał pracować nad animacja do gier to dostaniesz odpowiednie wsparcie (M.Korczak pracował przy kilku projektach gamedevu m.in. przy cinematikach do Fear-a), natomiast odp. 2) nie dysponujemy wyżej wymienionymi enginami.

 

3) nie.

 

4) 430-580pln więcej na http://www.wsb-nlu.edu.pl/pl/miasto/akademiki.html

 

5) ok. dwudziestu muchachos i dwie muchachas. W tym roku, co ciekawe przeważają aplikacje pań.

Gość czerwony partikel
Napisano
Czy mogę nie odbywać praktyk kosztem certyfikatu, jednak bez żadnej kary finansowej ?

 

a co z odpowiedzią na to pytanie?

Napisano

Co konkretnie bierzecie pod uwagę przy przeglądaniu świadectwa maturalnego? Jakieś konkretne przedmioty czy chodzi tylko o zdaną maturę ogólnie?

 

Pozdrawiam,

Solo

Napisano

Czy podczas zajęć obiekt/tematyka ćwiczeń będzie narzucony? Czy też od początku do końca można pracować mając na uwadze swój własny pomysł/projekt?

Napisano

Co zaważyło na decyzji odnośnie, obowiązku ukończenia szkoły średniej?

O ile pamiętam, a pamiętam dobrze ,rok temu nie było owego obowiązku.

Pytam ,gdyż znam osobiście kilka osób związanych z grafiką komputerową, które nie ukończył szkoły średniej, a są dość dobre w tym co robią.

I jeszcze jedno pytanie, otóż ,jakie są kryteria przyjęcia do szkoły?

Rok temu było ,to dla mnie co najmniej dziwne, jak Pan Rybczyński tłumaczył coś o wyrównywaniu poziomu, tzn ,że wyszukują osoby możliwie na jednym poziomie wtajemniczenia, a zostały przyjęte osoby które znały się bardzo słabo na 3D ( z tego co mogliśmy wyczytać) ,ponadto jakie w tym roku jest podejście do programów 3D? Czy osoba używająca innego programu niż Maya, jest w jakimś stopniu niżej oceniana? (co rok temu było dla mnie faktem)

To tyle pytań, życzę powodzenia i sukcesów szkole, pozdrawiam.

Napisano

No wlasnie, mnie tez zastanawia ta matura, to jest hmmm mozna powiedziec ze w pewien sposob dyskryminacja i w jakims stopniu zamykanie drogi zdolnym ludziom, a jak wiadomo nie kazdy zdaje mature lub do niej podchodzi, a ma rowniez dobre prace...

Napisano (edytowane)

Czerwony partikel:

Nieodbycie praktyk nie wiąże się z karą finansową, lecz może to wiązać się z utratą certyfikatu. Aby dać pewną odpowiedź musimy się skontaktować z biurem projektu. To może zająć parę dni.

 

 

Solo:

Edit: Zeby raz na zawsze byla jasnosc dotyczaca matury sprawdzilem u zrodla jak to wyglada. Okazało sie ze matura jest konieczna. Nic nie mozemy z tym zrobic, nawet jesli sluszne sa postulaty ze mlodsi zdolniejsi mogli by sobie radzic rownie dobrze. Musimy sie trzymac przepisow. Jesli ktos nie zdazy otrzymac swiadectwa maturalnego przed startem drimagine, mozna je doniesc pozniej.

 

jacynt:

Zadane projekty są obowiązkowe, lecz można je robić na swój sposób. Nie narzucamy sposóbu robienia tych zadań. W trzecim i czwartym semestrze jest czas na to aby realizować swój projekt. Jeśli ktoś chce realizować swoje projekty od początku szkoleń to może to robić jeśli to nie jest kosztem zadań.

 

 

Adrian2608:

W zeszłym roku również tak było. reszta j.w.

 

Podczas rekrutacji liczy się chęć, pasja i poświęcenie. Cenimy ogólne doświadczenie w grafice 3D. Podczas rekrutacji nie oceniamy niżej tych, ktorzy używają innych programów niż Maya. Nasz kurs jest jednak oparty na Maya, więc w trakcie szkoleń oczekujemy aby uczestnicy się do niego zastosowali.

 

Chcę również zwrócić uwagę że rekrutacja w tym roku wygląda całkiem inaczej niż w poprzednim – lepiej.

 

 

Tomasz_87:

j.w.

Edytowane przez Drimagine
Napisano (edytowane)

Czy w zeszłym roku zostały przyjęte osoby, które kompletnie nie radziły sobie z rysunkiem a jeśli tak to czy jest tolerancja dla takich osób? (400 godzin plastyki wydaje się być męką).

 

Kiedy następuje podpisanie ,,cyrografu"?

 

Czy aplikację można dostarczyć osobiście? Jeśli tak to gdzie?

 

I jeszcze jedno, w wywiadzie wyczytałem, że ze szkoły odeszły 2 osoby a Pan pisze, że nikt nie zapłacił kary. Czy te osoby odeszły przed podpisaniem umowy?

Edytowane przez Ramsez
Napisano (edytowane)

Ramzes: (odpowiada witkowski od 2d) Mam tolerancje i cierpliwość buddy wiec raczej przeżyjesz. Zajęcia plastyczne sa istotne przez swoje skoncentrowanie na podstawach budowy obrazu. Każdego obrazu. Zajęcia z rysunku zwiększają umiejętność pracy z forma, światłem, kompozycja. Malarstwo dodatkowo z kolorem. Umiejętności te bezpośrednio przenoszą się na umiejętność modelowania, oświetlania i komponowania w 3d wiec im bardziej polubisz zajęcia plastyczne tym większa masz szanse na ponadprzeciętnego skila w 3d.

 

Zacytuje fragment z wywiadu z Jonkajtysem:

 

Drugie czego jestem ciekaw to jakie znaczenie miało dla ciebie ASP w procesie nauki CG? Czy CG uczyłeś sie sam metodą prób i błędów czy moze kozystałeś z jakis źródeł? Może miałeś jakiegoś nauczyciela bądź mentora

 

ASP niczego jeśli chodzi o CG mnie nie nauczyło, bo kiedy studiowałem to nie było nawet żadnego oprogramowania do 3D w pracowni komputerowej. Tylko Quark, Illustrator i Photoshop. ASP nauczyło mnie wielu rzeczy z innych dziedzin (grafiki, malarstwa, czy fotografii), które wg mnie są o wiele istotniejsze w każdej pracy która ma związek z obrazem.

 

(bynajmniej nie chce się porównywać z mistrzem Jonkajtysem, natomiast studiowałem w tej samej pracowni co Grzegorz i z pewnością cześć z tych umiejętności opanowałem i chętnie je przekaże)

Edytowane przez Drimagine
Napisano

Hmm to ja mam takie pytanie:

Czy można przełożyć okres praktyk o calutki rok? Chodzi mi o taką sytuacje w której kończę rok szkoleń na Drimagin, wracam na moje kochane studia informatyczne (1 rok do ukończenia - w końcu jakieś wykształcenie trzeba mieć) i po tym okresie czasu dopiero robię rok praktyki wymaganych do ukończenia waszej szkoły 3d.

Czy taka sytuacja jest możliwa?

Napisano (edytowane)

Ramzes: Podpisanie umowy następuje po ok. miesiącu od startu zajęć.

 

Można przynieść aplikacje osobiście. Adres: Nowy Sącz

ul. Zielona 27, WSB budynek C, w godzinach 10-16, sala 215 lub 213.

 

Zgodę na rezygnacje z drimagine bez potrzeby pokrywania kosztów projektów wydaje koordynator. Dwie osoby, które zrezygnowały dostały taka zgodę uzasadniając swoja prośbę dobrymi ofertami pracy. Dodatkowo zrezygnowały niedługo po podpisaniu umowy.

 

 

 

 

Alleluja: To może podsumuję temat praktyk przedstawiając wszystkie możliwości ich zaliczenia.

 

- Praktyki w studiach z którymi współpracujemy (m.in. Rainmaker, Lightcraft, i3d, MPC, Tate interactive)

- Praca w drimagine w charakterze mentora.

- Realizacja w drimagine autorskiego filmu animowanego.

- Praca przy dowolnym ciekawym projekcie (niekoniecznie trwającym rok). Jest to ukłon w stronę studentów którzy chcieliby zaliczyć praktyki przez współprace z zaprzyjaźnionymi firmami, w krótszym czasie czy on-line.

 

 

Jakie kto dostanie praktyki będzie zależeć od jego demo-reela, zaangażowania czy w przypadku filmu animowanego od jakości projektu.

 

 

Odpowiadając na twoje pytanie: raczej nie da się przenieść praktyk o rok, natomiast mógłbyś je zaliczyć np. w wakacje czy podczas semestru na informatyce pracując on-line.

Edytowane przez Drimagine
Napisano

Wasza szkola jest szkolą animacji i efektow specjalnych, ale jak narazie skupiacie sie glownie na animacji 3d .A co jesli jakis student chcial by zrobic krotkometraowy film aktorski i wstawic do niego animacje postaci lub jakies efekty 3d ? dysponujecie matchmoverami czy student musi sobie sam na wlasną ręke juz szukac takiego oprogamowania i czy jest w ogole mozliwosc realizacji takiego filmu u was . Mowie oczywiscie o realizacji wlasnego projektu w 3cim i 4rtym semestrze.

Jesli tak to czy wspolpracujecie z jakąs szkolą filmową lub firmami ktore dysponują sprzętem do kręcenia filmow (glownie chodzi mi o kamery) czy student musi sobie sam taki sprzet zalatwiac we wlasnym zakresie?

Napisano

To ja może zadam takie banalne i głupie pytanko:)

Czy osoba słabo zaawansowana w 3d ma szanse się dostać? Wystarczy jej zapal do pracy i checi? Bo wątpię żebym przysłał moje słabe pracki i się dostał :D Wcześniej pisane było że ceni się pracowitość i kreatywność. List motywacyjny który trzeba wysłać ma większe znaczenie niż prace?

Napisano (edytowane)

W tegorocznej rekrutacji wezmą osoby, które nadeślą dokumenty wraz z pracami do 5tego maja i nie decyduje data stempla pocztowego? Jednak 1,2 i 3ciego maja poczty są nieczynne i nie wiadomo czy nie będzie np opóźnień.

 

Pytam ponieważ chciałbym dokończyć kilka prac w przyszły weekend i przesłać np 4tego maja. Czy jeśli moja aplikacja nie zdąży dojść do 5tego to nie wezmę udziału w rekrutacji?

 

@edit - wiem, że niedaleko mnie jest poczta 24h, ale nigdy nie wiadomo...

Edytowane przez XaoC
Napisano (edytowane)

Tomasz_87: Rzeczywiście, w tej chwili szkoła ma program skoncentrowany na Animacji 3d i Postprodukcji. Nie mamy na razie oprogramowania do matchmovingu, natomiast staramy się dodać do tegorocznego budżetu zakup Boujou, tym bardziej że mamy wykładowce który chetnie poprowadzi zajęcia z matchmovingu.

 

Co do kamery to wspołpracujemy z firmami, które deklaruja pomoc sprzętowa przy filmach studenckich. Warunkiem jest (jak zwykle) dobrze opisany projekt.

 

 

kakaku: Po prostu spróbuj. W tym roku jest 2x więcej miejsc.

 

XaoC: Liczy się data stempla.

 

LISEK: Tak.

Edytowane przez Drimagine
Napisano
ETAP II – ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

 

Z pośród nadesłanych zgłoszeń Komisja Rekrutacyjna wyznaczy termin rozmowy kwalifikacyjnej z poszczególnymi kandydatami.

Osoba zainteresowana zostanie poinformowane o tym fakcie drogą telefoniczną bądź też elektroniczną.

 

jeśli prace zostaną zaakceptowane w jakim terminie można się spodziewać telefonu oraz czy osoby którym się nie udało również zostaną poinformowane?

Napisano (edytowane)

Coyote:

Data będzie znana po 5 Maja gdy zakończymy rekrutację.

Będziemy każdego też informować o wynikach rekrutacji.

Edytowane przez Drimagine
Napisano
T Nie mamy na razie oprogramowania do matchmovingu, natomiast staramy się dodać do tegorocznego budżetu zakup Boujou, tym bardziej że mamy wykładowce który chetnie poprowadzi zajęcia z matchmovingu.

 

Nie jestem pewiem ale czy matchmover nie jest dostarczany z maya??

Napisano (edytowane)

od wersji 2010 jest razem zmają i maxem ale widocznie szkola pracuje na starszych wersjach poza tym maya 2010 miala jeszcze swoj wewnetrzny prorgam do matchmovingu (maya live) w wersji 2011 chyba wywalili :( przynajmniej w trialu nie widac nigdzie (nawet we wtykach nie ma)

Edytowane przez Tomasz_87
Napisano

no dobrze wiec nie mozna by bylo pracowac na wersjach studenckich ktore by byly scianiete przez uczestnikow kursu ze strony autodesku. maya 2010 jest przyznawana na 6 miesiecy to chyba wystarczy a 2011 juz na 13 miesiecy.

Napisano
Przypominam, że nie jest to wątek techniczny nt. programu Maya, a wątek w którym można zadawać pytania.

 

To jest pytanie czy nie mozna pracowac na wersjach studenckich Maya'i zawierajacych matchmovera.

Napisano (edytowane)

guru: Tak, można pracować na wersjach studenckich. W pierwszym roku szkoleń używaliśmy Maya 2009, gdzie był Maya Live zamiast Matchmovera.

Edytowane przez Drimagine
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności