Monio Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Charakterność będziesz mógł uzyskiwać razem z wyczuciem w anatomi i proporcjach. Tutaj widać że jest lepiej niż na poprzednich pracach. Tylko owal głowy (góra-tył, dodaj masy) i nasada nosa wymaga gruntownej przeróbki na małym subdivie.
WilL Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 No to kolejna zabawa ze Sculptrisem :) Wiem że można lepiej ale ja tam jestem zadowolony. Pozdrawiam, WilL
lukanus Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 WilL wrzuć sobie kilka refek twarzy do jednego pliku i ustaw w sculptrisie jako tło. zawsze to coś pod ręką, żeby się odnieść. dobrze też "pożyczyć" sobie zbrushowe materiały, jako że zwyczajnie lepiej wyglądają.
Gość fishinthewater Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Dwa razy do tego podchodzilem dzisiaj i dalej jest nie tak jak mialo byc no ale juz nie mam sily, .... jade z nastepnym.
Monio Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Dym jest ok... i tylko dym. :( Dawałeś lepsze pace.
KLICEK Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Napisano 14 Wrzesień 2010 zia poswiecaj wiecej czasu na swoje skulpty... wolniej zaczynaj wychodzic z bryla, kirian w ostatnim speed sculpcie napisal kilka tipow, uzyj ich
Gość fishinthewater Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 (edytowane) Dym jest ok... i tylko dym. :( :D kirian w ostatnim speed sculpcie napisal kilka tipow, uzyj ich Juz zagladam. Nasteny bedzie lepszy, obiecuje :) Edytowane 15 Wrzesień 2010 przez fishinthewater
Gość fishinthewater Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 Mialo byc lepiej a wyszlo gorzej ;/ no coz szkoda tej 1,5h. Pozdrawiam.
Monio Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 Nie używaj standard brusha. Modeluj na niskim zagęszczeniu siatki (do paru set poly max) do tego stopnia aż główny zarys postaci będzie spoko. Rób to move toolem, clayem. Potem zrób tylko jeden subdiv i dalej śmigaj główną bryłę. Tak powtarzaj wszystko- jeden subdiv więcej i śmigaj postać powiedzmy do takiego stopnia jak byś ją uważał za w miarę skończoną.
Gość fishinthewater Napisano 18 Wrzesień 2010 Napisano 18 Wrzesień 2010 @Monio uwierz mi prawie wogole nie uzywalem Standard brusha :) glownie to move i clay i na koniec dam standard.
vrocker Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 slowiak: standard brush to nie zło czasem trzeba po niego sięgnąć, myślę, że musisz wziąć na warsztat jakiś koncept tak by trzymać się ustalonej formy i poćwiczyć narzędzia. :)
Gość fishinthewater Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 @vrocker tak zrobie. Zaczne dzisiaj po kawalku robic rozne czesci ciala. Jestem wlasnie po nocnej lekturze video tutoriali @Klicka no i troche mi to rozjasnilo umysl. [Edit] A no i nie wiem czy juz na samym poczatku nie robie czegos zle...moze zle sie do bazy zabieram? Pozdrawiam.
khatake Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 Czemu zakładasz że się źle do czegoś zabierasz ? ;p po prostu brak ci doświadczenia z ZB. Baza jest ok. Bez szału ale no tak na początkowy sculpt się nadaje. Standard brusha jak najbardziej używaj...nie mam pojęcia co to wogóle za rada by unikać standard brusha...potestuj standard,inflate, clay, clay tubes i całą podstawową resztę. Wydaje mi się że twoim problemem jest narazie to CO sculptujesz ;p te potworki są spoko no ale za dużo na nich zdziałać nie można. Aczkolwiek dobry sposób by się zaznajomić z ZB.
lukanus Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 do każdej bazy w zupełności wystarczają z-kulki. większa kontrola i możliwość zmian niemal na bieżąco, tj. bez skakania między programami.
Monio Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 khatake- Moje doświadczenie mówi mi że używanie standarda przez początkujących w zb kończy się bardzo zglutowanymi i nie równymi postaciami. Chciałem mu zaoszczędzić wkurzenia, potem pewnie by i tak używał ale już dobrze. ;)
khatake Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 khatake- Moje doświadczenie mówi mi że używanie standarda przez początkujących w zb kończy się bardzo zglutowanymi i nie równymi postaciami. Chciałem mu zaoszczędzić wkurzenia, potem pewnie by i tak używał ale już dobrze. ;) Nie no rozumiem. Sam niezłe kluchy przez to robiłem ;p tylko że po prostu trzeba wiedzieć kiedy go używać a jeśli nie będzie go używał wogóle to jest w plecy jeden tool który jest przydatny. Nie wiem czy da się uniknąć glutowania początkującego. Chyba przez to trzeba przejść;]
Monio Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 Byli tacy co unikali. Z tutków i porad masterów można wiele się nauczyć. Pamiętam dzień kiedy ogarnąłem modelowanie od najniższych subdivów, wtedy zacząłem na dobre dłubać w żetbraszu. :)
lukanus Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 stawiam, że to chyba nie jest kwestia unikania konkretnego narzędzia czy jego nadużywania, a raczej właśnie pchania się od razu w gęstą siatkę. potem powstają bulwy/ gluty, których nijak nie da się wygładzić, a przecież kto by pomyślał, o zejściu kilka poziomów niżej i zrobienia porządku właśnie tam, gdzie najprościej. z reguły na początku przy programach jak zbrush i przy całym hypie jaki mu towarzyszy, kiedy ogląda się galerie mistrzów, nieunikniony jest przerost ambicji nad możliwościami (taki był przynajmniej mój grzech),a tu trzeba podejścia z głową i cierpliwości.
Lucek Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 Slowiak: Taka baza to z zspheres najlepiej. Zresztą nie ma różncy. Jak masz problem z robieniem ogólnego zarysu w zbrushu to wymodelj sobie w maxie i tylko detal dorób. Nic na siłę.
khatake Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 stawiam, że to chyba nie jest kwestia unikania konkretnego narzędzia czy jego nadużywania, a raczej właśnie pchania się od razu w gęstą siatkę. potem powstają bulwy/ gluty, których nijak nie da się wygładzić, a przecież kto by pomyślał, o zejściu kilka poziomów niżej i zrobienia porządku właśnie tam, gdzie najprościej. z reguły na początku przy programach jak zbrush i przy całym hypie jaki mu towarzyszy, kiedy ogląda się galerie mistrzów, nieunikniony jest przerost ambicji nad możliwościami (taki był przynajmniej mój grzech),a tu trzeba podejścia z głową i cierpliwości. Właśnie wydaje mi się to kwestią zwykłego doświadczenia z ZB. Też na początku dłubałem na wysokim subd bo wydawało mi się że na tym niższym to przecież nic nie wyjdzie, tak mało tych polygonów ;] Z czasem jednak zauważyłem że łatwiej jest większe zmiany wprowadzać na niższych poziomach chociażby dlatego że smooth na niższym poziomie działa o wiele mocniej niż na wyższych. Tak samo praktycznie z każdym brushem. Łatwiej więc było zejść niżej zmienić to coś i wrócić w górę. Z czasem oczywistym staje się że lepiej od początku wykorzystywać dany poziom i dopiero iść górę. Mi osobiście potrzebne jednak było spędzić trochę czasu przed ZB i zobaczyć na własne oczy jaka jest różnica między takim a takim workflowem. Ale zgodzę się w 100% co do podejścia z głową i cierpliwością. Może dzięki temu forum slowiak uniknie tych błędów i od razu przejdzie do mięska jakim jest zbrush ;]
Lucek Napisano 22 Wrzesień 2010 Napisano 22 Wrzesień 2010 Taki trochę inny pomysł na życie. Wszystko rake'em sculptowane. Polecam naprawdę. Ale ze mnie patałach ostatni:D
OMAM Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 walka z materią. Sculptris, rzeźbione z kulki
indian Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Czołem, dawno mnie tu nie było więc warto coś wrzucić :) Taki ziomek wyklikany na szybko myszką z kulki: salut.
Gość fishinthewater Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Czesc. To tak jak mowilem cwiczylem troche ale niestety nie idzie mi tak jak bym tego chcial. Ponizej reka...jedyna, ktora mi w miare wyszla i przypomina reke:) Ocencie i bazgrajcie po obrazku jak chcecie...wszytkie rady mile widziane. [Edit] Widze teraz ze plaska i kciuk bardzo slaby.
indian Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Strasznie płaska wyszła Ci ta ręka slowiak, powyginaj troszkę paluszki :) Ode mnie mały updejt twarzy: salut.
Marvin Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 ze 2,5h na wcześniej przygotowanym modelu.
olaf Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 slowiak ostatnio ogladalem naprawde fajny tutek na bazę dla dłoni. fakt dla blendera ale bardzo uniwersalny. poszperaj na youtube, bo pewnie tego masa jest, po prostu baza jest nie taka.
Vega Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 słowiak proporcje :) Kciuk wygląda jak olbrzym w porównaniu do pozostałych 4 :)
Lucek Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Ja słyszałem teorię różn e o długości kciuka. Jeżeli to twoja ręka to gratuluje:) A tak na serio to przygotuj sobie prostszą bazę z paru boxów. Potem move i dopiero na końcu detal. Dłoń to bardzo trudna część do sculptu. Warto sprawdzić z czego się składa a ni tylko refky.
Gość fishinthewater Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 @indian - wiem, widze :) nastepna zrobie w innej 'pozie'. @ola-f - jak widziales dobry to dajesz linka :) po co mam tracic czas na szukanie jak Ty juz cos fajnego znalazles :) moze byc dla blendera. Vega - no tez juz to widze ;/ dzisiaj polece z nastepna moze wyjdzie lepiej. @lucek - nie to nie 'moja' reka, plik tak nazwalem w pospiechu:), Kurcze myslalem ze ta baza jest bardzo prosta. no nic nastepna zaczne troche inaczej no i poczytam troche, fakt. Pozdrawiam i dzieki.
indian Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 (edytowane) dzięki wielkie ola-f, rep leci :) malutki up twarzy, z bardziej zaostrzonymi krawędziami :) salut. Edytowane 28 Wrzesień 2010 przez indian
indian Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 (edytowane) up, a zarazem koniec tej facjaty, mam nadzieję że nie wyszło najgorzej, krytykujcie i wytykajcie błędy :) salut. Edytowane 28 Wrzesień 2010 przez indian
Bany1991 Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Będę musiał jeszcze nad oczkami i uchem popracować ale to już nie dziś
miszczualmavera Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 nie chcialem zaburzyc struktury dzialu speedsculping (tam same "gipsioki")- to wrzucam tutaj... na predce podmalowana glowka cyborga... mudbox-mapy wszystkie poza bump i normal... dalekie to od jakiegos ladnego renderu ,bo z mudowego viewportu i wyszedl jeszcze bardziej przerysowany anizeli baza... -ale taka "figurkowa" konwencja chyba nawet do niego pasuje Uploaded with ImageShack.us
NASTRASH Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Ode mnie taka speedbańka, jakieś 30 min z kulki
miszczualmavera Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 (edytowane) dzisiejsze lepienie.... temat jakze pogodniejszy(i wogole)-a zarazem jakze bilzszy memu sercu ... -anizeli blaszaki skora powlekane....:) Uploaded with ImageShack.us Edytowane 4 Październik 2010 przez miszczualmavera
Gość fishinthewater Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 nice boobs:) silikony? xD
Gość fishinthewater Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Stworca xD pokaz refke...chyba ze z glowy jechales. Ogolnie sie pdoba ale rzuca sie od razu w oczy krzywa ( wezowata ) reka i te calusne ogormne usta...chociaz w porownaniu z boobies sa malutkie ;)
miszczualmavera Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 (edytowane) aha... faktycznie.... jak dlubalem ,na co innego sie zapatrzylem;) raczke poskladac- 3 min..... a usteczka...no coz za duzo komiksow loisela... Edytowane 4 Październik 2010 przez miszczualmavera
indian Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 cartoon guy na szybko (początek): salut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się