Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp - 2019


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jak chcesz bonharta to murzyńskie wargi, odstające uszy, brak podbródka, wybałuszone oczy no i wąsy. Poza tym 2 metry wzrostu i chudziak. Więcej chyba nie było z opisu w książce a wiem co mówię bo słucham od ponad roku za każdym razem jak tylko siedzę przy kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa widzisz,chwile temu czytalem,i zapamietalem ze -wasiska ,chuderlak 2 metrowy,i rybie oczeta....

musze sobie albo ,przeczytac raz jeszcze ,albo zmajstrowac sluchowisko...

Niech bedzie w takim razie "wasaty typek",a jak odswieze temat ,to i moze za (stricte) Bonharta sie zabiore....

aha. czy faktycznie w ksiazce wspomniano o wybaluszonych oczach Bonharta...?

-czy rybie,znaczyc wialo bardziej -bez wyrazu-?

...a nie poprostu wywalone pingle.

Edytowane przez miszczualmavera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam pytanie - jakiego brusha używacie ( albo innych metod ) do uzyskania ładnej faktury skóry ? Wiem, że jest brush skin, ale z tego co zauważyłem to na tych lepszych modelach chyba jadą na innych ustawieniach, albo na innych brushach, może coś jest na forum Ztki, sam nie wiem ? I pytanie nr 2 jak działacie nad ustawieniem pozy ? Czy robicie ja na początku czy jest możliwość jakoś mniej inwazyjnego ustawienia modelu już na jakimś konkretnym etapie ? Pozdrawiam ;)

 

_____________________

 

UPDATE :

Nie ogarniam troszkę kolorowania i nakładania materiałów w Zetce -.-, no, ale nic. Mały up co do dziadka, którego obiecywałem poprawić :) Tak czy siak, jeszcze jest parę rzeczy do poprawienia, no ale jakoś idzie do przodu :)

60745381.png

84511777.png

Edytowane przez No]2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć od niedawna bawię się zbrushem to rysuje sporo, mam nadzieje że nie obrazisz się za tego posta i to co zrobiłem z twą pracą po prostu mam nadzieje że ci to w czymś pomoże.

Zacznę od tego że jak robiłem owera to chciałem zmienić jak najmniej ale podczas pracy zmieniłem wszystko po prostu moje oko mi nie pozwalało tak tego zostawić.

Detal jest nie przekombinowany tylko bez sensu, tworząc cokolwiek powinieneś się zawsze opierać o coś co w świecie istnieje, anatomia zwierząt czy człowieka to świetne referencje. Jak się nie będziesz trzymał tej podstawowej rady to zawsze będą ci wychodziły byty zrozumiałe tylko dla ciebie. Jak nie potrafisz sobie czegoś wytłumaczyć ty na swojej pracy to tym bardziej odbiorca nie będzie potrafił tego zrozumieć. Poza to twórz sobie koncepty przed zaczęciem czegokolwiek w zbrushu. Jak byś zaczynał swoją przygodę z rysunkiem to powiedział bym ci łap się za gruszki i anatomie a jak się znudzisz to zawsze możesz zrobić jakąś wróżkę z dużymi walorami :)

Edytowane przez Uriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie Uriel za over i radę. Na pewno wezmę to pod uwagę tworząc następne sculpty. Osobiście zaakceptowałem swój model, gdyż jest dla mnie zrozumiały. Nie opierałem się tworząc go, jak mówisz na prawdziwym świecie, bo docelowo ten demon nie miał być realny... Jednak gdy zaczyna on być niezrozumiały dla widza, to znaczy że powstaje problem. Co do conceptów - takowe powstają, lecz są nie mniej "chore" niż to co z nich wychodzi :) Pozdrawiam

Edytowane przez Mc01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@indian więcej ujęć wrzuć jak możesz bo z tego nie da się wszystkiego wywnioskować, z tego ujęcia nie jestem pewny jaki ma kształt cała głowa, wydaję się być wysoka, za wysoka i nie wiem jak się ma szerokość. Poza tym całkiem miło, czekam, aż wrzucisz coś zrobionego na 100% ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@No]2 No może kiedyś uda się coś ukończyć, ale jak na razie bardzo mało czasu jest na sculpt...

@lucek Nie no 40 raz to pewnie nie, może z 20... Tym razem starałem się coś wyrzeźbić z basemesha Monio, który wrzucił do freestufu, na obrazku z lewej u dołu :)

fa9eab.jpg

salut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

Miałem dzisiaj na nowo zacząć studiować anatomie w Zetce...nie wyszło...

za to taki speedzik:

 

all-newsm_hhpqswx.png

 

Pozdrawiam

Edytowane przez fishinthewater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

jeju, dawno mi tyle nie zeszło na przygotowanie bazy pod głowny sculpt i detal, wrzucam do oceny poroporcji bo już za długo na to patrze i nie widzę błędów, prosze o komentarz co nie tak zanim sie zabiore do dalszej roboty. Można maziać po obrazku...

wip_hhxxnxp.jpg

 

Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maziać mi się nie chce, ale mogę swoje uwagi wypisać, chociaż nie wiem czy nie poprawiasz tego na dalszym sculptingu. Do rzeczy, same ścięgna(?) palców są za grube, paluszki generalnie są krzywe i nie podoba mi się ostatni palec, może to z tego ujęcia jakoś tak dziwnie wygląda. Poza tym inaczej zrobiłbym kciuk - patrząc na dłoń możesz zauważyć, że ta linia prosta jaką jest palec wskazujący idzie niżej i kciuk automatycznie też jest niżej i jest bardziej przeciwstawny. Jeśli chodzi o wewnętrzną stronę to nie zrobiłeś 'podbicia' jakie mamy w miejscu łączenia się palców z dłonią ( u Ciebie widać kości czy tam chrząstki ). Wracając do zewnątrz to ścięgno(?) najmniejszego palca nie jest aż tak widoczne, możesz również zaznaczyć kosteczke w nadgarstku, chociaż ona jest mniej lub bardziej widoczna w zależności od masy człeka. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

@No]2 - dzięki serdeczne za obszerny komentarz, zastosuję się do rad jak tylko wrócę z pracy do domu, tą krzywiznę palców dzisiaj już widzę, korzystam z kilku refek i czasami już sam nie wiem która jest dla mnie bazą. Co do kciuka to chyba najdłużej mi zeszło i jeszcze z nim pokombinuję...zobaczymy wieczorem co z tego wyjdzie.

Jeszcze raz dzięki.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy sculpt, który zaczyna przypominać człowieka, jednak jest dużo niedoskonałości.. Mam nadzieje że z waszą pomocą uda mi się go poprawić, bądź też nabrać wiedzy, żeby następne były lepsze.. Bardzo prosze o komentarze..

 

prev1s.th.jpg

 

wzorowane na:

 

head045fv.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Indian plz zrób coś innego :D masz albo a ) te same usta, uszy, nos ( bądź są bardzo zbliżone ) albo proporcje masz identyczne. Nie bój się zdeformować troszkę bazy, może pomoże, a na pewno będzie jakaś odmiana ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ein(hau!hau!)

To się wątek rozruszał... ,ale znanej niemieckiej pływaczki nikt nie rozpoznał (wstyd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ein(hau!hau!)

Heh, no cóż, zgadzam się z przedmówcą w 99%, chociaż tego "paćkania" jednak trochę było... (za mało). thx za opinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezle Ci idzie, jak na razie fajny demon z tego powstaje ;]

widze ze nie chcialo Ci sie paluchow modelowac, to wsadziles tam pazury, a pozniej pewnie bedziesz sie tlumaczyl ze od poczatku byl taki koncept na potwora he, he

No nic trzeba sobie w zyciu radzic ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności